برگزیده های پرشین تولز

بهترین آنتی ویروس های 2017

AMIR REZAs

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2012
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
2
لیستی از قوی ترین و بهترین آنتی ویروس های سال 2017


این لیست از سایت مطرح Techradar دریافت شده


رتبه اول) BitDefender Antivirus Plus 2018
بیت*دیفندر، (به انگلیسی: Bitdefender) توسط شرکت نرم*افزاری سافت وین از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون منتشر می*شود. این شرکت دررومانی مستقر بوده و ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از محصولات آن بهره*مند هستند. AVX نام این نرم*افزار در طی سالهای ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ میلادی بود و از سال ۲۰۰۱ نام آن به بیت*دیفندر تغییر داده شد.


Bitdefender یکی از دقیق ترین و قابل اعتمادترین موتورها را در بین آنتی ویروس های موجود دارد. همچنین محبوبیت بالایی نزد کارشناسان این حوزه دارد.


نکات مثبت :


دقت بالا
نگهداری رمزعبور

نکات منفی :


مصرف بالا

رتبه دوم) ESET NOD32 Antivirus


ناد۳۲ (به انگلیسی: NOD۳۲) یا به اشتباه رایج نود۳۲ نیز شناخته می*شود که یک مجموعهٔ نرم*افزارهای امنیتی است که توسط شرکتاسلواکیایی ESET تولید می*شود. به عقیده بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران حوزهٔ امنیت رایانه و اینترنت، این برنامه یکی از کارآمدترین و سریعترین برنامه*ها برای محافظت از رایانه در مقابل ویروس*ها، تروجان*ها، و کرم*های اینترنتی است.


با وجود این که آنتی ویروس ناد۳۲ امکاناتی مثل محافظ رمزعبور یا فایروال ندارد درعوض بیشتر روی وظیفه ی اصلی خودش یعنی محافظت سیستم شما از ویروس ها تمرکز کرده.


نکات مثبت :


تنظیمات عالی
قابلیت کنترل دسترسی دستگاه ها
نکات منفی :


نسبتا گران
برای افراد تازه کار پیشنهاد نمی شود


رتبه سوم) F-Secure Antivirus


شرکت اف*سکیور(Data Fellows سابق) یک شرکت فنلاندی تولیدکننده نرم*افزارهای امنیتی و ضدویروس مستقر در هلسینکی می*باشد. این شرکت دفاتری در مالزی و آمریکا دارد که کار تحلیل ضدویروس و توسعه نرم*افزاری آن*را به*طور مداوم انجام می*دهند.


اگر دنبال نرم افزاری هستید که ابزار اضافی نداشته باشد, اف سکیور را انتخاب کنید. هیچ ابزار غیر ضروری در آن وجود ندارد و بسیار سبک و رابط کاربری ساده ای دارد. در عین حال قدرتمند است و از کارشناسان بالاترین نمره ها را دریافت کرده.


نکات مثبت :


راحتی در استفاده
ارزش بالا

نکات منفی :


در معرض خطا

رتبه چهارم) Kaspersky Antivirus 2017


ضدویروس کاسپرسکی (روسی: Антивирус Касперского؛ انگلیسی: Kaspersky Anti-Virus) یکی از نرم*افزارهای ضدویروس معروف است که توسط شرکت کاسپرسکی ساخته شده*است.


کاسپرسکی بهترین نمره ها را در زمینه ی شناسایی و حذف بدافزارها دارد و از نظر کارشناسان جزء بهترین هاست. اگر دنبال یک ابزار مناسب و دقیق در مورد مبارزه با بدافزارها هستید, کاسپرسکی بهترین است.


نکات مثبت :


یکی از بهترین پکیج های امنیتی
راحتی در استفاده
نکات منفی :


نسخه ی Total آن ارزش بیشتری دارد

رتبه پنجم) Norton AntiVirus Basic


ضدویروس نورتون (به انگلیسی: Norton AntiVirus) نرم*افزاری است که توسط شرکت سیمانتک برای پیشگیری از ورود بدافزارها به رایانه*ها و پاکسازی آنها ارائه شده*است. این ضدویروس با استفاده از پایگاه داده*های خود و تحلیل اکتشافی، ویروس*ها را شناسایی می*کند. از دیگر ویژگی*های این نرم*افزار می*توان به مسدود کننده هرزنامه*های ایمیلی و حفاظت در برابر فیشینگ اشاره کرد.


نکات مثبت :


مسدود کردن هر بدافزاری
مصرف بهینه (باعث کندی سیستم نمی شود)

نکات منفی :


افزونه های مرورگر نامناسب و غیرقابل اعتماد




منبع بهترین آنتی ویروس های 2017
 
بالا