برگزیده های پرشین تولز

افزایش ورودی از جستجو در گوگل

xara_2009

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژانویه 2014
نوشته‌ها
292
لایک‌ها
85
سن
32
محل سکونت
ایران
افزایش ورودی از جستجو در گوگل
این بخش چه کاربری دارد و روند ثبت سفارش در آن چگونه است ؟

یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در افزایش رنک و اعتبار یک وب سایت، تعداد ورودی آن وب سایت از موتور جستجو گوگل است. به عبارت ساده تر اگر برای جستجوی یک عبارت خاص ( که به اصطلاح به آن کلمه کلیدی گفته می شود )، کاربران در صفحه نتایج جستجو، از میان لیست طولانی نتایج، روی وب سایت شما کلیک نماید، گوگل امتیاز بیشتری برای وب سایت شما قائل شده و به مرور وب سایت شما در صفحه نتایج جستجو برای آن عبارت کلیدی، در ردیف بالاتری نمایش داده می شود.در این بخش و در فرم ثبت سفارش اطلاعات مورد نیاز جهت انجام جستجو توسط کاربران از مدیر سایت دریافت شده و با در نظر گرفته این اطلاعات، سفارش به کاربر نمایش داده می شود. لطفا توجه داشته باشد به جهت بررسی صحت انجام کار توسط کاربران، یک کد برای هر سفارش ایجاد می شود و مدیریت سایت می بایست این کد را بدون تغییر و دست کاری، در وب سایت خود ( میان تگ های head) قرار دهد. در صورت عدم کپی این کد در وب سایت، امکان ارائه خدمات میسر نخواهد بود. این کد هیچگونه اختلالی در عملکرد وب سایت ها ایجاد نکرده و باعث کندی بارگذاری آن نمی شود.
لطفا پیش از ثبت سفارش، یک بار عبارت کلیدی مورد نظرتان را در گوگل جستجو کرده و بررسی نمایید وب سایت شما در کدام صفحه از نتایج جستجو نمایش داده می شود. اگر در 20 صفحه اول قرار داشت، اقدام به ثبت سفارش نموده و در فرم ثبت سفارش، در فیلد \"صفحه تقریبی\" شماره صفحه ای را که در لیست نتایج جستجو، وب سایت شما نمایش داده می شود وارد نمایید. اگر وب سایت شما در صفحه 21 به بعد قرار دارد. لطفا عبارت کلیدی دیگری را امتحان نمایید.
روند انجام جستجو و ورود به وب سایت شما چگونه توسط کاربر انجام می شود ؟

کاربر در صفحه \"کسب درآمد از طریق جستجو در گوگل\" طبق درخواست ثبت شده در سفارش شما، کلمه مورد نظرتان را جستجو کرده و براساس صفحه تقریبی اعلام شده در سفارش، به دنبال وب سایت شما می گردد. پس از یافتن وب سایت، روی آن کلیک کرده و وارد وب سایت شما می شود.
پس از ورود به وب سایت شما، کد بررسی که پیش از این توسط مدیریت سایت در بالای سایت قرار داده شده است فعال شده و صحت ورود کاربر به وب سایت شما را از طریق صفحه نتایج جستجو گوگل بررسی می نماید. در صورت تایید فعالیت کاربر و حضور او به اندازه مدت زمان تعیین شده، مبلغ عایدی به حساب او واریز خواهد شد.
چگونه با استفاده از خدمات Google search console کلمه کلیدی مناسب و مرتبط با وب سایت را انتخاب کنیم ؟

یکی از خدمات فوق العاده کاربردی و مفید گوگل ( که خوشبختانه برای وب سایت ها و کاربران ایرانی محدود نشده است ! ) خدمات Search console است. این امکان گوگل به مدیران وب سایت ها کمک می کند تا عملکرد وب سایت شان را در موتور جستجوی گوگل بررسی و تحت نظر بگیرند. گوگل در این کنسول گزارش کاملی از کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت شما، جستجوهای انجام شده و تعداد دفعات ورود کاربران به واسطه کلیک روی وب سایت شما در صفحه نتایج جستجو گوگل و...ارائه می دهد. همچنین در صورتی که گوگل در وب سایت شما با مشکلاتی مانند ارور 404، صفحاتی که به درستی کدنویسی نشده اند و... مواجه شود گزارش این موارد را از طریق این خدمات به مدیر وب سایت اطلاع خواهد داد. برای دسترسی به این کنسول می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :

https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=en

مشابه تمامی خدمات دیگر گوگل، برای استفاده از این خدمات نیز، باید یک جیمیل داشته و همچنین برای دسترسی به اطلاعات کامل وب سایت تان، باید کدی را در وب سایت قرار دهید تا نشان دهید که مالک واقعی وب سایت هستید. همچنین پس از قرار دادن کد و تایید مالکیت وب سایت، می بایست دو هفته تا یک ماه صبور باشید تا گوگل اطلاعات مربوط به وب سایت شما را جمع آوری نموده و در این بخش نمایش دهد.
 
بالا