برگزیده های پرشین تولز

راهنمای خرید بهترین پاور بانک

sadrasaedi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2017
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
7
سن
32
بهترین پاور بانک ها : شاید شما هم بارها در هنگام سفر ، گردش و …. به دنبال یک پریز برق بوده اید تا بتوانید چند دقیقه ای گوشی خود را شارژ کنید و همواره در زمان استفاده از گوشی نگران از دست رفتن شارژ گوشی خود بوده اید !!!
اما امروزه پاور بانک ها این مشکل را حل نموده اند . در ادامه قصد داریم شما را با برخی از این بهترین پاور بانک ها آشنا کنیم تا در مواقع ضروری از آن استفاده نمایید .

incipio-offgrid-smart-8000mah-bluetooth-portable-backup-battery-black-c_2.jpg


خرید بهترین پاور بانک

در نگاه اول شاید فکر کنید تمامی پاور بانک ها به یکدیگر شبیه هستند و تنها از نظر ظاهری با یکدیگر متفاوت می باشند ولی باید بدانید که در اشتباهید !!! هنگامی که یک پاور بانک با قیمت پایین خریداری می کنید گوشی شما را تنها یکبار شارژ می نماید ولی اگر کمی بیشتر در این مورد هزینه کنید پاور بانک شما می تواند تا چندین برابر بیشتر گوشی شما را شارژ نماید البته این موضوع به نوع باتری شما نیز بستگی داشته است .
در مصرف انرژی نمیتوانیم بگوییم که هیچ پاور بانکی به صورت ۱۰۰ درصد بهینه می باشد ، هر شارژری که به صورت قابل حمل باشد تا حدودی از میزان انرژی خود را به واسطه محافظت از تولید گرما و ولتاژ از دست خواهد داد .

در این صنعت میزان مصرف بهینه انرژی که مطرح شده است بین ۶۰ درصد تا ۷۰ درصد بوده است . اما در میان انبوهی از پاور بانکهای که با کیفیت بالا تولید شده اند برخی نیز می توانند در مصرف انرژی بهینه باشند که می تواند تا چند برابر بیشتر گوشی شما را شارژ نمایند .
از لحاظ داخلی و یو اس بی ها خروجی پاور بانک ها با یکدیگر تفاوت های بسیاری داشته اند که برخی از آنها به تکنولوژی سریع شارژ نیز مجهز شده اند . البته برخی از پاوربانک ها نیز می باشند که حتی پورت چراغ یا یو اس بی بزرگ ، کوچک را با یکدیگر داشته است که شما بسته به نیازی که دارید در هر جایی می توانید از آنها استفاده نمایید .
یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب پاور بانک ها ضد آب بودن آنها نیز می باشد. شما می توانید پیش از اینکه پاور بانکی را بخرید به قابلیت های آن دقت کنید تا تحت هر شرایطی بتوانید از آنها استفاده نمایید .
علاوه بر مطالبی که بیان شد می توان به فاکتورهای زیر به صورت خلاصه به برای این موضوع اشاره کرد :
• ضد آب بودن پاوربانک ها
• دارای وزن کم
• سایز مناسب ( پاور بانک نباید زیاد بزرگ باشد که نتوانید آن را در کیف دستی یا جیب خود قرار دهید ) .
• دارای ال ای دی برای نمایش میزان شارژ
• و ……
برخی دیگر از پاور بانک ها هستند که دارای تنظیمات و ویژگی های پیشرفته ای می باشند اما این نوع پاوربانک ها دارای قیمت بالاتری نیز می باشند . مثلا برخی از پاوربانک ها هستند که می تواند علاوه بر اینکه در حال شارژ کردن موبایل یا دستگاهی هستند ، خودشان نیز شارژ شوند اما باید دقت داشته باشید که همواره اولویت با دستگاهی است که به آن متصل است این شرایط تا زمانی است که باتری فول شود .
قابلیت شارژ خودکار یکی دیگر از ویژگی های پاور بانک های پیشرفته است ، به گونه ای که بعد از گوشی خود را به پاور بانک متصل کردید ، پاور بانک بتواند اقدام به شارژ کردن گوشی نماید و هنگامی که باتری پر شد بتواند شارژ را قطع کند .
داشتن چراغ قوه یکی دیگر از ویژگی های پاور بانک های پیشرفته است که در مواقع تاریکی می توان از آن استفاده کرد البته فراموش نکنید که این چراغ خود از میزان شارژ کم خواهد کرد .
گاهی یک سوال مطرح است یا موضوع تبلیغاتی که می گویند پاوربانک می تواند در ۵ دقیقه گوشی شما را شارژ کند ! در پاسخ به این موضوع باید بدانید اصلا همچنین امکانی برای یک پاوربانک وجود ندارد .

بهترین برند های پاور بانک
در ادامه ما به برخی از پاور بانک ها اشاره کرده این که می توانید اقدام به تهیه آنها نمایید :
• Incipio offGRID Smart
این نوع پاوربانک ها ظرفیت ۶.۰۰۰ mAh باتری داشته اند ، همچنین دارای تکنولوژی هوشمند می باشند که به شما کمک می کند تا اطلاعات مورد نیاز و لازم را داشته باشید .
• Calibre ULTRA’GO mini Power Charging Station
این مدل پاور بانک از نظر ظاهری دارای نمای زیبایی هستند . این شارژ جمو جور می تواند تا دوبار آیفون را شارژ نماید . بعد از اینکه آیفون شارژ شد خاموش می گردد ، اگر شما هم یکی از طرفداران آیفون هستید می توانید از این مدل استفاده کنید .
• Monster Powercard
این مدل برند را شاید با هدفون هایشان بشناسید اما اکنون می خواهید شارژری را از این برند به شما معروفی نماییم . شارژ Powercard تقریبا به اندازه یک کیف پول برای شما می باشد و به گونه ای طراحی شده است که بتوانند بیشتر از ۵ ساعت شارژ را در اختیار شما قرار دهند .

نمونه های دیگری از پاور بانک ها نیز می باشند که در این پست جایی نمی گیرد .
 
بالا