برگزیده های پرشین تولز

سامسونگ در اندیشه ساخت موبایلی با نمایشگر متفاوت است؟

Mohganji

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2017
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
0
سن
46
سامسونگ از آن قبیل شرکت هایی است که هیچ ایده ای را به راحتی کنار نمی گذارد و هر از چند گاهی برخی از این ایده ها در قالب یک پتنت رخنمایی می کنند. در جدیدترین مورد کمپانی کره ای پتنتی را در خصوص موبایلی با نمایشگری کاملاً مدرور در طرفین به ثبت رسانده است.
گرچه بسیار بعید به نظر می رسد که چنین محصولی در برنامه سال آینده سامسونگ برای تولید قرار داشته باشد، اما با این وجود پتنت جدید نشان می دهد که مهندسین این شرکت هنوز روی ایده نمایشگرهای انعطاف پذیر در موبایل ها و چگونگی به کار گیری آنها کار می کنند.

samsung_will_soon_make_a_fully_curved_display_for_your_smartphone_a_reality_600x450.jpg


Samsung_patent.jpg



پتنت مورد بحث موبایلی را به نمایش می گذارد که نمایشگر آن نه فقط در طرفین خمیده است، بلکه یک قوس ۱۸۰ درجه آن را تا لبه بدنه پشتی رسانده و علاوه بر ایجاد یک رابط کاربری جدید، نحوه در دست گرفتن موبایل مذکور را نیز دستخوش تغییر می کند.

کمی دشوار است که بتوانیم قابلیت های تازه ای را که از بابت این نمایشگر مدور در کناره ها در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت را حدس بزنیم، اما به طور حتم سامسونگ ایده های متعددی را در این خصوص در سر دارد.

Samsung_patent_1.jpg


علاوه بر این، هنوز نمی توان مطمئن بود که شرکت کره ای تکنولوژی لازم برای تولید چنین نمایشگری را در اختیار داشته باشد. شاید بزرگترین موبایل ساز دنیا سال آینده بالاخره پاسخی برای این پرسش ارائه دهد.
 
بالا