برگزیده های پرشین تولز

تفاوت خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک

amirbarmaj

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2014
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
0
برای سایت های مختلف رتبه گیری در گوگل همواره ارزش بسیار ویژه ای دارد. دو اصل بسیار مهم برای سئوی سایت بک لینک ورپورتاژ آگهی است. بررسی تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی به نوعی سبب می شود که به درستی تشخیص دهید که کدام روش بهتر است.

رپورتاژ آگهی چیست؟
در این روش در ابتدا تبلیغ به صورت تصاویر و همینطور توضیح کامل عرضه می شود. وجود لینک دهی به سایت شما از طریق وب سایت های دیگر نیز در این گروه قرار دارد. آشنایی دقیق با مفاهیم لینک بیلدینگ و همینطور مهارت در نوشتن متون از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این موضوع سبب می شود که فرد قبل از خرید رپورتاژ در ابتدا بهترین متخصیص سئو را شناسایی نموده و در این خصوص صحبت نماید.

بک لینک چیست؟
این روش به نوعی لینک دهی به طور مستقیم اشاره دارد یعنی یک کلمه از لینک سایت شما در سایت مورد نظر انتشار داده می شود. این موضوع سبب می شود که سایت شما دارای جایگاه بهتری در گوگل شود. حال سوال پیش می آید که تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در چیست؟ کدام روش بهتر است؟ چطور می توان از میزان موفقیت هر یک از این رو روش مطلع شد؟ از چه طریقی می توان از تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی مطلع شد؟

تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی
انتخاب هر یک از این دو روش بستگی به شرایط شما دارد، در واقع اگر بودجه محدودی دارید قطعا نمی توانید از هر دو روش استفاده نمایید به این ترتیب می بایست به توجه به شرایط خود روشی که به هدفتان نزدیک تر است را انتخاب نمایید.

رپورتاژ آگهی بهترین روش برای لینک بیلندیگ است، در واقع این روش دائمی می باشد، این موضوع در خصوص بک لینک با محدودیت روبرو بوده و دائمی نخواهد بود.

بک لینک در هر صفحه ای دارای تاثیر متفاوتی است یعنی در نهایت تعداد صفحاتی که دارای بک لینک هستند بسیار بیشتر از رپورتاژ است به این معنی که در رپورتاژ آگهی تنها در یک صفحه از لینک دهی استفاده می شود.

در روش رپورتاژ قطعا توضیحات اعلام شده کامل خواهد بود و محصول مورد نظر به طور کاملا واضح توضیح داده می شود، و تصاویری مرتبط با موضوع نیز نمایش داده خواهد شد، این موضوع در بک لینک تنها به یک عبارت کلیدی خلاصه می شود و در نهایت امکان لینک دهی به یک صفحه می باشد.

پرداخت هزینه در روش بک لینک به صورت دوره ای بوده و برای رپورتاژ تنها یکبار پرداخت هزینه دارید. در مورد سرعت می توان اینطور نتیجه گیری کرد که بک لینک با توجه به شرایط تبلیغ دارای بازدهی سریعتری است.

با بررسی های انجام شده مشخص شد که نمی توان گفت کدام روش بهتر است، در واقع هر روش دارای شرایط مخصوص به خود بوده و بازده متفاوتی دارد. وقتی تبلیغی هدفمند باشد قطعا نتیجه بخش خواهد بود. تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی مشخص بوده و هر یک در جایگاه خود از ارزش ویژه ای برخوردار است. تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی علاوه بر میزان بازده نوع تعرفه آن نیز می باشد، به طور کلی قیمت مناسب یکی از مهمترین تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی است.
teser.png

تسمینو مجری انحصاری رپورتاژ آگهی و دیجیتال مارکتینگ میباشد که با سابقه کاری چندین ساله میتواند تضمین افزایش فروش شما را دهد
 

saeiiid68

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 مارس 2018
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
3
سن
35
سلام دوست عزیز. سعی کنین مقاله رپورتاژی تون سئومحور باشه تایتل، متا و بطن مقاله حاوی کلمات کلیدی تون باشه. مقاله رو در سایتهای با اتوریتی بالای 30 درج کنین. اما اصلا نباید فقط اتوریتی رو ملاک قرار بدین. باکیفیت بودن سایت رو حتما توجه کنین. مثلا سایت پربازدیدی باشه. مقاله هاشون اختصاصی باشه. پست هاشون زیاد باشه. قدمت دامنه شون چند ساله باشه. بروز باشه و از این دست موارد. سعی کنین بعد از خرید رپورتاژ آگهی، براش لینکسازی هم انجام بدین.

این رو هم دقت داشته باشین که سایتی مناسب رپورتاژ هستش که موضوعش مرتبط با موضوع سایت شما باشه. این رو خیلی بهش اهمیت بدین. درج رپورتاژ در سایتهای مرتبط با سایت شما، خیلی تاثیرش بیشتره. اگر سایتی مرتبط پیدا نکردید، سعی کنین در سایتهای خبری مثل فارس نیوز، تسنیم، مهرنیوز و ... و سایت های اخبار فناوری معروف مثل zoomit.ir ، دیجیتاتو، tech-news.ir گجت نیوز و ... رپورتاژ ثبت کنین.
https://www.zoomit.ir/category/pr/
http://tech-news.ir/ad
 

Arwen

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2019
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
19
سن
30
امروز فقط ریپورتاژ جواب می ده
بک لینک مثل قبل نیست
 

aytayweb

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2013
نوشته‌ها
2,322
لایک‌ها
1,296
سن
34
محل سکونت
درایو C
ریپورتاژ فقط برای بالا اوردن یه سری پستا بدرد میخوره برای عناوین رقابتی تاثیری نداره
 

pcyord

Registered User
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,261
لایک‌ها
363
محل سکونت
google.com
رپورتاژ یک مطلب حاوی متن و عکس و لینک به سایت شما برای معرفی سایت شما می باشد ، که هنگامی که این مطلب استاندارد در سایت های مختلف منتشر میشود و شما از آن سایت ها بک لینک دریافت میکنید ، علاوه بر نمایش آگهی شما در سایت ها و جذب مخاطب گوگل نیز به واسطه اعتبار آن سایت ها در بخش بک لینک به شما امتیاز داده میشود، و شما از آن سایت بک لینک دائمی دریافت میکنید ، در رپورتاژ شما از یک صفحه لینک دریافت میکنید در بک لنیک از تمام صفحات منبع : میهن بک لینک
 

sorushazi

Registered User
تاریخ عضویت
12 فوریه 2014
نوشته‌ها
304
لایک‌ها
129
سن
29
محل سکونت
پشت لپتاپ!
فرق اصلی تعداد صفحات هست که بک لینک همه رو پوشش میده. و فرق دوم فکر کنم این هست که بک لینک به صورت فالو درج میشه
 

yaserrastegar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 فوریه 2019
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
28
به نظر من بک لینک به تنهایی یا رپورتاژ به تنهایی برای سایت خوب نیست. بهتره لینکی که به سایت داده میشه ترکیبی از رپورتاژها و بک لینک های قوی باشه تا تاثیرشو به خوبی روی سایت بذاره. تا جایی که من اطلاع دارم سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ رخ اد یه پکیج داره که ترکیبی از بک لینک و رپورتاژ قوی رو به سایت هست. پیشنهاد میکنم به سایتشون سر بزنین و پکیج هاشون رو ببینین. https://rokhad.ir/
 

pcyord

Registered User
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,261
لایک‌ها
363
محل سکونت
google.com
رپورتاژ آگهی چیست ؟
رپورتاژ یک مطلب حاوی متن و عکس و لینک به سایت شما برای معرفی سایت شما می باشد ، که هنگامی که این مطلب استاندارد در سایت های مختلف منتشر میشود و شما از آن سایت ها بک لینک دریافت میکنید ، علاوه بر نمایش آگهی شما در سایت ها و جذب مخاطب گوگل نیز به واسطه اعتبار آن سایت ها در بخش بک لینک به شما امتیاز داده میشود، و شما از آن سایت بک لینک دائمی دریافت میکنید ، این مطلب هم توسط شما قابل نوشتن می باشد ، هم در صورت تمایل ما مطلب و رپورتاژی برای سایت شما تهیه میکنیم. مطلب تهیه شده در سایت های ذکر شده هنگام خرید در کمتر از چندساعت درج میشود .
خرید رپورتاژ آگهی از سایت میهن بک لینک پیشنهاد میشه
 
بالا