برگزیده های پرشین تولز

alirezasalmani.1366

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 آپریل 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
35
کارت ویزیت به زبان ساده، وسیله ای برای معرفی شما و ارائه پل های ارتباطی شما به مشتری است. کارت ویزیتبرای تبلیغات و بازاریابی شما به طور مستقیم مورد استفاده قرار نمیگیرد اما می توان گفت به دلیل اینکه ارائه کارت ویزیت اولین مرحله از تعامل شما با مشتری است و از آنجا که برخورد اول همیشه مهم و تاثیر گذار است، کارت ویزیتبه طور غیر مستقیم بخشی از کار بازاریابی و تبلیغات شما خواهد بود.

در ایران کارت ویزیت آخرین چیزی است که تجار و صاحبان مشاغل به آن توجه می کنند و اهمیت تاثیر کارت ویزیت در بازاریابی کسب و کار خود را نمی دانند. ما در اینجا توصیه می کنیم طراحی و چاپ کارت ویزیت خود را به متخصصان این کار بسپارید و زمان با ارزش خود را به فروش محصول یا خدمات خود اختصاص دهید.

طرح سرا - انتخاب و چاپ آنلاین کارت ویزیت

طرح سرا یک سرویس آنلاین انتخاب و چاپ کارت ویزیت می باشد. مجموعه ای از طرح های آماده کارت ویزیت در زمینه تمامی کسب و کارها که توسط برترین طراحان گرافیک , طراحی و گردآوری شده است.

1️⃣ طرح کارت ویزیت خود را از بین هزاران طرح مرتبط با کسب و کار خود انتخاب کنید.

2️⃣ شخصی سازی کنید و اطلاعات دلخواه خود را جهت درج بر روی کارت ارسال کنید.

3️⃣ پیش نمایش کارت ویزیت را قبل از چاپ تأیید کنید.

4️⃣ کارت ویزیت خود را با بهترین کیفیت چاپ و در کوتاه ترین زمان در محل خود تحویل بگیرید.
 

alirezasalmani.1366

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 آپریل 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
35
طرح تراکت بصورت کاملا لایه باز طراحی شده است. در طراحی این فایل ، تمامی معیارهای چاپ اعم از رنگ مناسب ، حاشیه اطمینان (برش بعد از چاپ) و فضای کافی برای درج متن رعایت شده است.

فایل لایه باز طرح تراکت به صورتی طراحی شده است که به راحتی میتوانید در چیدمان ، متن و نوشته های طرح ، رنگبندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کرد. طرح لایه باز طراحی شده است که می توانید این طرح لایه باز را برای سایر کسب و کارها شخصی سازی و استفاده کنید.
 

rashnos

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2022
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
31
2_41.jpg

این کارت ویزیت فست فود به نظرم خیلی شیکه . من از اینجا دانلودش کردم
 
بالا