برگزیده های پرشین تولز

چطور با خرج کردن برای موشن گرافیک، پول بیشتری پس انداز کنیم؟!

startToday

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2014
نوشته‌ها
526
لایک‌ها
323
11243152431150915543_RoximaDesign-article-1-featured-img.jpg

چطور با خرج کردن برای سفارش موشن گرافیک میتونید پول زیادی پس‌انداز کنید؟!


این روزها موشن گرافیک به یک ضرورت برای کسب‌وکارها تبدیل شده است. با وجود محبوبیت روزافزون بازاریابی محتوایی، ویدئو برای بیننده به انتخابی ایده‌آل برای مشاهده محتوای آنلاین، و برای بازاریاب به ابزاری کارآمد برای رساندن پیام کسب و کارش تبدیل شده.
بیایید به بخشی از مزیت‌هایی که یک موشن گرافیک می‌تواند داشته باشد اشاره کنیم. در پایان این متن علت رشد محبوبیت موشن گرافیک ‌را درخواهید یافت.
اما چرا موشن گرافیک امروزه به یک ضرورت برای کسب‌وکارها تبدیل شده است؟

افزایش دسترسی
رشد بازاریابی محتوایی در این سالها حجم فوق‌العاده‌ زیادی از اطلاعات را فراهم کرده است که هضم این حجم از اطلاعات برای هیچکس ممکن نیست. همین مسئله باعث نیاز به محتوای انیمیشنی و ویدئویی مرتبط با ویژگی کوتاه بودن شده است. موشن گرافیک میتواند به خوبی اطلاعات پیچیده را به شکلی در جذاب و قابل‌هضم ارائه ‌دهد.

یک ابزار بازاریابی محتوای موثر
موشن گرافیک به تولیدکنندگان محتوا امکان می‌دهد اطلاعات پیچیده و در عین حال ارزشمند را در قالبی جذاب و فریبنده ارائه دهند. آن‌ها هم‌چنین به راحتی قابل درک و قابل اشتراک هستند.
شرکت‌ها به خوبی با تاثیرات و مزایایی که ویدئو برای استراتژی‌های بازاریابی آنلاین به همراه دارد آشنایی دارند مثلا گوگل ویدئو را بالاتر از صفحات وب متنی رتبه‌بندی می‌‌کند. همچنین مطالعات نشان داده است که امروزه 62% نتایج در صفحۀ جست‌وجوی گوگل را ویدئوها تشکیل می‌دهند.

طراحی موشن گرافیک تصویر برند را ارتقا می‌بخشد
محتوای ویدئویی نه تنها اطلاعات را به شکلی جذاب نمایش می‌دهد، بلکه راهی فوق‌العاده برای نشان دادن پیام‌ اصلی برندتان، ایده‌ها و افزایش آگاهی نسبت به خدمات و محصولات‌تان به تعداد بیشتری از مخاطبین است.

افزایش بازخورد
طبق مطالعات انجام شده، خریداران آنلاین بعد از تماشای ویدئوی محصول، 85% بیشتر تمایل به خرید محصول دارند.
فروشندگان آنلاین نیز به این باور رسیده‌اند که زمانی‌که شخصی ویدئوی آنلاین‌شان را مشاهده می‌کند، احتمال خرید افزایش پیدا کرده و هرچه بیشتر در وب‌سایت زمان بگذرانند، اقلام سبد خریدشان هم بیشتر می‌شود.

یک موشن گرافیک خوب و کارآمد با بالاتر بردنِ آمارِ فروش، جذب کردن کاربران جدید و بهبود دادن رتبۀ شما در موتورهای جستجو باعث افزایش درآمد شما میشود. به عبارت دیگر؛ با خرج کردن پول برای موشن گرافیک، میتونید در آینده پول بیشتری پس‌انداز کنید.

حال دیگر می‌دانید که چرا موشن گرافیک امروزه به یک ضرورت برای کسب‌وکارها تبدیل شده است...
 
بالا