برگزیده های پرشین تولز

بهار، فصل سفر به بالی

missbahare

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2017
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
3
سن
27
بالی آبخوست کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان یعنی کشور اندونزی است. این جزیره دو قلزم آرام و هند را به هم هم دستی داده است و در اخلاف این وصلت خود از آب و هوای زیاد متفاوتی برخوردارگردیده و مثل وفور و كمی از جزایر دیگر اندونزی، دنیای ویژه و عام به خودش را دارد. دهری که این نام این آبخوست را در تعرفه برترین مقصدهای توریستی جهان قرار داده است.

bali-full-day-traditional.jpg


مواردی که در تور بهار بالی باید در نظر داشته باشید
بالی یکی از جزایر بسیار زیبای اندونزی است که به گفته ی بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا، این جزیره زیباترین جزیره توریستی جهان است. اما نکاتی برای سفر شما به جزیره بالی وجود دارد که در تور بهار 97 می تواند به شما کمک شایانی داشته باشد.

اگر از برخی باران های سیل آسای فصل زمستان چشم پوشی کنیم، هر زمانی را که در طول سال برای دیدن بالی انتخاب کنید اشتباه نکرده اید. روزهای آفتابی و شب های خنک بالی این جزیره را به بهشتی افسانه ای برای توریست ها تبدیل کرده است.‬‬ سواحل زیبای بالی همواره برای گردشگران این جزیره جذابیت خاصی داشته است، بخصوص سواحل نوسادوا که در رتبه بندی جهانی، رتبه پنجمین ساحل زیبای دنیا را کسب کرده است. گفتنی است این منطقه از وجود هتل های بسیار مجلل، رستوران های بی نظیر و کشتی های لوکس تفریحی نیز بهره‌مند می باشد.
وضعیت آب و هوا در بهار بالی چگونه است؟
بهار در بالی فصلی بسیار زیبا و دوست داشتنی است. زنده شدن دوباره ی پوشش گیاهی این جزیره در بهار یک زیبایی باور نکردنی را به وجود می آورد که هر مخاطبی را به خود جذب می کند. اما همین زنده شدن جنگل های بارانی که در تور بالی می توانید در آنها قدم بزنید، ممکن است برای بسیاری از افراد مشکل افرین است.

و اما یکی از مهم ترین نکته برای سفر به بالی و استفاده از زیبایی های پوشش گیاهی این سرزمین، به همراه داشتن دارو های ضد الرژی بهاره است. مشکلاتی مانند تنگی نفس و سوختن چشم در جنگل ها بسیار رایج است و دلیل اصلی آن نیز گرده افشانی گل ها و درختان است.

phuket_banner_small-640x480.jpg


نکته بعدی باران های اقیانوسی است که در فصول بهاری ممکن است به بالی نیز سر بزنند. همین موضوع هم امکان به وجود آمد طوفان را در این جزیره به وجود می آورد که همیشه دولت اندونزی برای آن تدابیری دارد و مشکلی از نظر امنیتی برای شما پیش نمی آید. ولی بهتر است در این زمان به بالی نروید زیرا زمان استفاده از تور بهار بالی محدود است و با این وقایع ممکن از یک الی دو روز از سفر شما در شرایط خاص سپری شود.

مشکل بعدی بارندگی در بالی به وجود آمدن رطوبت بسیار بالا در این جزیره است. موضوع رطوبت هو در جزایر به صورت طبیعی، متوسط بالایی دارد و به همین دلیل با تشدید رطوبت هوا در زمان بعد از بارندگی به خصوص در فصل بهار مشکل ساز می شود. بدون شک بالی، گزینه همیشه جذاب برای تور بهاری است که که می توانید در همین بهار 97 آن را تجربه کنید.
مراقب گونه های جانوری باشید!
فصل بهار یکی از فصل های خاص برای گونه های جانوری است. در این فصل گونه های جانوری به جفت گیری مشغولند و به همین دلیل ممکن است با شما برخورد مناسبی نداشته باشند. البته که دولت اندونزی برای تمامی این موارد که ذکر شد تدابیری را در نظر گرفته تا تور بهار بالی با مشکلات کمتری مواجه شود اما بهتر است شما نیز به این نکات توجه داشته باشید تا کیفیت سفرهای بهاره خود را بالاتر ببرید.

475px-Watersports-Bali-Flying-Fish-05.jpg

معرفی دو جشنواره جذاب
جشنواره هنر بالی
هر سال از قیامت شنبه خرداد تا عقبی شنبه مرداد جشنواره هنر در بالی برگزار می‌شود. در این جشن که در عرض پاپتون دنپاسار برگزار می‌شود اجناس هنرهای سنتی و محلی به نمودن در می‌آید. شما می‌توانید در این چراغانی لباس‌های ساده محلی، موسیقی‌های عجیب و غریب و سنت‌ مختص به فرد بالی را از نزدیک ببینید.

جشن بوفالوها
بوفالوها معروف‌ترین نژاد گاوهای نر بالی هستند که در نواحی مزرعه ها برنج یافت می‌شوند. بوفالو موتور مسابقه‌ای پر دلهره و مفرح است که با اهدای كارمزد بزرگ رسمی گاومیش خاتمه می‌یابد. هر سال در سراسر ماه جولای مانور بوفالوها برپاست.

جشنواره گالونگان (Galungan)
جشنواره بسیار رویایی و افسانه ای گالونگان از چهاردهم جولای به مدت 10 روز برگزار می شود. به دلیل ریشه های افسانه ای، مردم بالی بر این باور هستند که در این مدت خدایان برای جشن به زمین می آیند و به همین دلیل همه مردم بالی با تزیین خانه های خود در زمان برگزاری این جشن در این مراسم شرکت می کنند.
 
بالا