برگزیده های پرشین تولز

تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل زن شوهر دار

arash118

Registered User
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2014
نوشته‌ها
197
لایک‌ها
12
سن
36
تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل زن شوهر دار


تعبیر خواب ازدواج
محمد بن سیرین درمورد تعبیر خواب ازدواج می گوید:
اگر بیند زن خواست، دلیل که شرف و بزرگی اش زایل شود، اگر زن مرده را به زنی کرد و با وی جمع گردید، دلیل که از ملک و مال آن زن او را چیزی حاصل شود.
اگر بیند با آن زن جمع نشد، دلیل که چیزی اندک ازمال وی را حاصل شود.
اگر زنی بیند او را مرده به زنی گرفت و در سرای زن با وی جمع شد، دلیل که مال زن نقصان شود، یا حال وی متغیر شود.
اگر بیند زن خواست، لکن زن را ندید و نامش ندانست، دلیل که اجلش نزدیک شده باشد.
اگر زن را بیند و سرای مجهول بود و آن سرا از آنِ شخص مرده بود و آن مرد با وی جمع شد، دلیل که آن زن بمرد.
اگر آن زن معروف بود، دلیل بر نقصان مال زن کند.

امام جعفر صادق (ع) درباره تعبیر خواب ازدواج می فرماید:
زن گرفتن درخواب بر چهار وجه است.
اول: بزرگی و مقام،
دوم: زیادتی مال،
سوم: سرحالی وآسایش،
چهارم: خرمی و شادی.

ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب ازدواج می گوید:
اگر زن شوهردار در خواب بیند دیگر شوهری دارد و عروسی را ندید. دلیل بود بر شرف و عزت و زیادتی مال.
اگر بیند عروسی خواست کردن و عروسی را ندید و نشناخت، بیم مرگ است او را و بعضی گویند: شخصی بر دست او هلاک شود و اگر بیند بیمار است و زنی مجهول خواست و یا کسی دید زن او شوهر کرد و آن شوهر را به خانه برد، دلیل که مالی بسیار از این مَمَر به شوهر اور سد.
اگر بیند زنی نابکار به زنی خواست و با وی جمع نشد، آن چه گفتم کمتر بود.

لوک اویتنهاو درباره تعبیر خواب ازدواج می گوید:
ازدواج – عروسی: رسیدن به هدف
ازدواج کردن: سود، خوشبختی، در برخی موارد می تواند به معنای اختلافات نیز باشد.
اگر خواب ببینید با فردی خارجی ازدواج می كنید ، نشانه آن است كه با دیگران به دعوا ومشاجره خواهید پرداخت.
دیدن شوهر: امیدهای واهی.
دیدن زن: در آمد خوب و پشت سرگذاشتن یک موقعیت مشکل به خیر و خوشی.

آنلی بیتون درمورد تعبیر خواب ازدواج می گوید:
1ـ اگر دختری خواب ببیند با پیرمردی ازدواج می كند، علامت آن است كه با مشكلات فراوانی روبرو خواهد شد. اما اگر خواب ببیند در هنگام جشن ازدواج مردی با لباس سیاه از مقابلش می گذرد و نگاه ملامت آمیزی به او می كند نشانه آن است كه سردی بی تقاوت یكی از دوستان او را نا امید می سازد.

2ـ دیدن مراسم ازدواج دیگران در خواب با میهمانانی شادمان كه لباسهایی زیبا بر تن كرده اند، علامت آن است كه از زندگی لذتهایی عالی خواهید برد. اما اگرمیهمانان لباسهایی سیاه بر تن كرده باشند ، علامت آن است كه در آینده به سوگ كسی خواهید نشست.

3ـ اگر خواب ببینید با كسی پیمان ازدواج می بندید ، نشانه آن است كه خبرهای ناگوار خواهید شنید.

4ـ اگر خواب ببینید در جشن ازدواج كسی شركت كرده اید ، نشانه آن است كه امور شغلی به طرز باور نكردنی امید بخش خواهد شد . و از فكر كردن به افراد مورد علاقه خود لذت زیادی خواهید برد.

5ـ اگر خواب ببینید در جشن ازدواج واقعه ای ناگوار رخ می دهد ، علت آن است كه به بیماری مبتلا خواهید شد . یا از مرگ یكیاز اعضای خانواده خود رنج خواهید كشید.

6ـ اگر دختری خواب ببیند عروس شده است اما هیچ احساس خوشحالی نمیكند ، علامت آن است كه در زندگی به نومیدی دچار خواهد شد ، و در امور عاطفی شكست خواهد خورد.

7-اگر خواب ببینید با فردی خارجی ازدواج می کنید، نشانه آن است که با دیگران به دعوا و مشاجره خواهید پرداخت.

جابر مغربی در مورد تعبیر خواب ازدواج گوید:
اگر بیند دختری دوشیزه را به زنی کرد و دوشیزگی او را بستد، دلیل که اندر آن سال او را زنی یا کنیزکی حاصل شود و از پادشاه خیر و نیکی بیند.
اگر بیند به حرام دوشیزگیِ دختری بستد، دلیل که مالی حرام بدست آورد.

لیلا برایت می گوید:
اگر به شما پیشنهاد ازدواج شد، نشانه خوشبختى در زندگى می باشد، شوهر کردن در خواب، نشانه رفاه مالى است و طلاق گرفتن، علامت آن است که مورد تهمت دیگران قرار خواهید گرفت.



تعبیر خواب ازدواج با زن مرده
ابن سیرین گوید: اگر زن مرده را به زنی کرد و با وی جمع گردید، دلیل که از ملک و مال آن زن او را چیزی حاصل شود. اگر بیند با آن زن جمع نشد، دلیل که چیزی اندک ازمال وی را حاصل شود. اگر زنی بیند او را مرده به زنی گرفت و در سرای زن با وی جمع شد، دلیل که مال زن نقصان شود، یا حال وی متغیر شود. اگر بیند زن خواست، لکن زن را ندید و نامش ندانست، دلیل که اجلش نزدیک شده باشد. اگر زن را بیند و سرای مجهول بود و آن سرا از آن شخص مرده بود و آن مرد با وی جمع شد، دلیل که آن زن بمرد. اگر آن زن معروف بود، دلیل بر نقصان مال زن کند.

تعبیر خواب عقد کردن دختر
جابر مغربی گوید: اگر بیند دختری دوشیزه را به زنی کرد و دوشیزگی او را بستد، دلیل که اندر آن سال او را زنی یا کنیزکی حاصل شود و از پادشاه خیر و نیکی بیند. اگر بیند به حرام دوشیزگی دختری بستد، دلیل که مالی حرام بدست آورد.

تعبیرخواب ازدواج زن شوهردار
ابراهیم کرمانی گوید: اگر زن شوهردار در خواب بیند دیگر شوهری دارد و عروسی را ندید. دلیل بود بر شرف و عزت و زیادتی مال. اگر بیند عروسی خواست کردن و عروسی را ندید و نشناخت، بیم مرگ است او را و بعضی گویند: شخصی بر دست او هلاک شود و اگر بیند بیمار است و زنی مجهول خواست و یا کسی دید زن او شوهر کرد و آن شوهر را به خانه برد، دلیل که مالی بسیار از این ممر به شوهر آور سد. اگر بیند زنی نابکار به زنی خواست و با وی جمع نشد، آن چه گفتم کمتر بود.

-خواب-ازدواج-مجدد-مرد-متاهل-زن-شوهر-دار-5.jpg


تعبیر خواب پیشنهاد ازدواج
لیلا برایت می‌گوید: اگر به شما پیشنهاد ازدواج شد، نشانه‌ی خوشبختی در زندگی می‌باشد، شوهر کردن در خواب، نشانه‌ی رفاه مالی است و طلاق گرفتن، علامت آن است که مورد تهمت دیگران قرار خواهید گرفت.

ازدواج با افراد کشور دیگر
آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید با فردی خارجی ازدواج می‌کنید، نشانه آن است که با دیگران به دعوا ومشاجره خواهید پرداخت.

تعبیر خواب ازدواج مجدد
بسیاری از زنان متاهل ممکن است در خواب تصاویری با مضمون ازدواج مجدد شوهرانشان و یا خیانت آن‌ها مشاهده ‌کنند. البته افرادی هم هستند که رویاهایی درباره ازدواج مجدد خود و یا اختیار کردن همسر دیگری ببینند. اکثر این خواب‌ها باعث پریشانی و دل نگرانی فرد رویابین خواهد شد که در ادامه به تحلیل و بررسی این‌گونه رویاها خواهیم پرداخت.



دسته اول

تعبیر خواب گرفتن همسر دوم
در مورد دسته اول و دیدن گرفتن همسر دوم توسط شوهر می‌توان این‌گونه بیان کرد که در واقع این خواب نسبتی با شوهر فرد رویابین نخواهد داشت و بیشتر ناشی از احساس ناکارآمد بودن و ناتوانی بیننده خواب در زندگی بیداری است. در وجود خود احساس پوچ و بی ارزشی می‌کنید و حس می کنید دلیل وجود ندارد که شریک زندگی‌تان با شما بماند. فردی که احساس می‌کنید، شریک زندگیتان با او به شما خیانت خواهد کرد را در نظر آورید. آیا احساس می‌کنید آن فرد بهتر از شماست؟ خوش‌تیپ‌تر، زیباتر، لاغرتر، ثروتمند‌تر، باهوش‌تر یا در هزاران مورد دیگر بهتر از شماست؟

از نظر کارل گوستاو یونگ دیدن افراد خاصی که در رویا مشاهده می‌کنید الزاما ارتباطی با آن فرد نداشته و بیشتر حالات درونی بیننده خواب را نشان می‌دهد. اگر شما در خواب شوهرتان را در حال ازدواج دوم دیدید بیانگر حالات آشفته درونی خود و ترس از نادیده گرفته شدن توسط دیگران بوده و تعبیری به گرفتن همسر دوم توسط شوهرتان نیست.

ابن سیرین می‌گوید: اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش زن دوم گرفته است تعبیر آن فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت است.



دسته دوم

دیدن رویای ازدواج مجدد خود فرد بیننده خواب
روایتی از امام صادق نقل شده است که فردی مضطرب و پریشان خدمت آن حضرت رسید و خواب خود را که در رابطه با ازدواج مجدد خودش بود بیان کرد. حضرت به آن مرد فرمودند خشنود باش که تعبیر خواب تو پر از خیر و برکت می‌باشد و بزودی مال و ثروتی به تو خواهد رسید و یا برکت و نعمت سرازیر منزل تو خواهد شد.

ابن سیرین می‌گوید: اگر متاهل هستی و در خواب ببینی با زنی ازدواج کرده‌ای، شرافت و بزرگی به دست می‌آوری، و اگر مجرد هستی، با زنی ثروتمند ازدواج خواهی کرد.

ابراهیم کرمانی: اگر زن شوهردار در خواب ببیند شوهر دیگری دارد و مراسم عروسی را ندید، تعبیرش فراوانی مال و اموال و شرافت و عزت تو می‌باشد.



تعبیر خواب گرفتن زن دوم در خواب
تعداد بیشماری از زنان این موضوع را مطرح کردند تعبیر خواب زن دوم گرفتن شوهر که تعجیل فراوانی هم برای گرفتن پاسخ خود داشتند چرا که حتی یک خواب ساده هم میتواند توسط افرادی سود جود و متقلب که به عنوان معبر خود را جا میزنند باعث به هم ریختگی زندگی زنانشو یی شما شود پس با دقت زیاد خواننده این مطلب باشید

اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش مجددا تجدید فراش کرده است و یا بقول خودمان شلوارش دو تا شده است جای هیچ نگرانی نیست در حقیقت در هیچ کتاب و یا منبعی نیاورده شده که عین حقیقت خوابی که شما دیده اید در زندگیتان اتفاق خواهد افتاد با هم بخوانیم نظر ابن سیرین را درباره زن دوم گرفتن که در این باره میگویند اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش زن دوم گرفته است تعبیر ان فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت امدن موجی از اسایش و ارامش به منزل و در نهایت صورت کلی خواب خوب و پربرکت میباشد که سایر معبرین نیز راجب زن دوم در خواب نیز همین نظر را دارند البته با اختلافاتی که در همین مطلب به ان خواهیم پرداخت گفته اند شخصی شخصی پریشان و مضطرب به نزد امام صادق (ع) رسیدند حضرت پرسیدند که تو را چه شده است چرا اینقدر ناراحت و سراسیمه هستی پاسخ دادند سحرگاه خواب دیدم که زن دوم گرفته ام و همسرم پس از فهمیدن این موضوع بشدت ناراضی بودند و من را نفرین میکردند حضرت پاسخ دادند خشنود باش که تعبیر خواب تو پر از خیر و برکت میباشد و بزودی مال و ثروتی به تو خواهد رسید و یا برکت و نعمت سرازیر منزل تو خواهد شد با این حال دیدن خواب زن دوم مصداق و معنای خوبی دارد فرقی نمیکند که شما در خواب دیده باشید که پدر زن دوم گرفته و یا اینکه زنی خواب بینید که همسرش زن دوم گرفته باشد
 

buy66

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2015
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
19
سن
36
محل سکونت
اراک
خواب دیدن اینکه شما در مراسم ازدواجی هستید که عروس و داماد یکدیگر را نمی شناسند و بهم معرفی شده اند، بیانگر این است که شما حس می کنید مجبور شده اید که کاری را که نمی خواهید انجام دهید. شما زیاد میلی ندارید که وارد مرحله بعدی زندگی تان شوید. شما حس می کنید که هیچ تاثیر یا انتخابی در یک موقعیت ندارید(هیچ چیز دست شما نیست). این را در نظر بگیرید که چگونه یک موقعیت در زمان بیداری ممکن است به شما این حس را دهد که بی صدا هستید(گنگ هستید-قدرت حرف زدن ندارید-قدرت تاثیر گذاری ندارید)

-خواب-ازدواج-3.jpg


خواب عروسی یکی از خواب های معمول است.اگر شما هم عروسی در خواب دیده اید و دنبال تعبیر خواب عروسی می گردید می توانید در این مطلب براحتی تعبیرخواب عروسی را مطالعه نمایید و متوجه شوید عروسی چه تعبیری دارد

تعبیر خواب ازدواج از دید مولف
تعبیر خواب عروسی خواستن بدون دانستن نام عروس مردن است

تعبیر خواب ازدواج از دید ابراهم کرمانی
تعبیر خواب عروسی با چنگ و نای، مصیبت است

تعبیر خواب ازدواج از دید جابر مغربی
تعبیر خواب عروسی که او را پیش شوهر می برند مرگ است

تعبیر خواب ازدواج از دید منوچهر مطیعی
تعبیر خواب عروسی اصلا خوب نیست

تعبیر خواب عروسی را همه معبران عزا دانسته اند و عروس فتنه و بلا است

تعبیر خواب عروسی فقط به شرط دانستن نام و فامیل عروس خوب است

تعبیر خواب داماد شدن به شرطی که عروس را نشناسید اصلا خوب نیست و مرگش نزدیک است و برای دختر نیز همین است

تعبیر خواب ازدواج از دید آنلی بیتون
تعبیر خواب شرکت در عروسی قرار گرفتن در موقعیت های خوب است

تعبیر خواب عروسی با مردی دور از چشم دیگران ،وقوع اتفاقات تلخ است

تعبیر خواب عروسی با مرد ثروتمند ،اوضاع خوب است

تعبیر خواب عروسی که خانواده اش با ازدواجش مخالفند،رنج خانواده از ازدواج او می باشد

تعبیر خواب دختری که ببیند نامزدش با دیگری عروسی کند این است که مردش صادق است

تعبیر خواب عروسی کردن با غیر شوهر نشانه غم انگیزی است و او میمیرد مگر معجزه ای رخ دهد

تعبیر خواب دیدن کسی در عروسی خود با لباس عزا زندگی همراه با دعوا است

تعبیر خواب ازدواج از دید کتاب سرزمین رویاها
تعبیر خواب عروسی ، ایام خوش در پیش است .

تعبیر خواب شرکت در یک عروسی، منفعتهای بزرگ مالی است

تعبیر خواب عروسی یکی از اعضاء فامیل ، خصومت در خانواده است

تعبیر خواب یک شوهر یا زن در یک عروسی شرکت کند ، سود است

تعبیر خواب عروسی خواهرتان ، خطر بزرگ است

تعبیر خواب عروسی یک برادر ، پول است

تعبیر خواب عروسی یک دختر باکره ، احترام است

تعبیر خواب عروسی پسرتان ، پول به دستتان میرسد.

تعبیر خواب عروسی دخترتان ، ثروت است

تعبیر خواب در عروسی یک بیوه شرکت می کنید ، پول زیادی بدست میاورید

تعبیر خواب عروسی ، ایام خوش در پیش است .

تعبیر خواب ازدواج از دید لوک اویتنهاو
تعبیر خواب عروسی رسیدن به هدف است

تعبیر خواب عروسی کردن خوشبختی است

بر اساس دیدگاه روانشناسی کارل گوستاو یونگ
خواب دیدن یک ازدواج بیانگر تعهد، هماهنگی یا تحول است. شما یک مرحله توسعه ی مهم را در زندگی تان در دست دارید. خواب ممکن است بیانگر اتحاد اجزایی از شما باشد که قبلا مخالف یا جدا از هم بوده است. بویژه اتحاد جنبه های مردانه یا زنانه خودتان. ویژگی های فردی که با او ازدواج می‌کنید را در نظر بگیرید. این ها ویژگی هایی است که نیاز دارید در خودتان ایجاد کنید.
اگر در خواب دیدید که با شخصی که قبلا عاشق او بوده‌اید (دوست یا نامزد قبلی) ازدواج می‌کنید، بیانگر این است که جنبه هایی از آن رابطه را پذیرفته اید و از اشتباهات گذشته درس گرفته‌اید. تعبیر دیگر این است که رابطه فعلی، با رابطه قبلی تان اشتراکاتی دارد. با این وجود چون که شما از این شباهت ها آگاه هستید، میدانید که همان اشتباهات را نباید انجام دهید.
تعبیر خواب ازدواج و عروسی
حضرت امام جعفر صادق فرماید:
زن گرفتن درخواب بر چهار وجه است.
  1. بزرگی و مقام
  2. زیادتی مال
  3. سرحالی وآسایش
  4. خرمی و شادی
لوک اویتنهاو می‌گوید:
  • ازدواج -عروسی: رسیدن به هدف
  • ازدواج کردن: سود، خوشبختی، در برخی موارد می‌تواند به معنای اختلافات نیز باشد
  • دیدن شوهر: امیدهای واهی
درکتاب سرزمین رویاها آمده است:
  • خواب اردواج: ایام خوش در پیش است.
  • در یک ازدواج شرکت می‌کنید: منفعت‌های بزرگ مالی
  • دیدن ازدواج با زن در خواب
  • دیدن زن: در آمد خوب و پشت سرگذاشتن یک موقعیت مشکل به خیر و خوشی
محمدبن سیرین گوید: اگر بیند زن خواست، دلیل که شرف و بزرگی‌اش زایل شود،

تعبیر خواب ازدواج بیانگر تعهد، هماهنگی یا تحول است. شما یک مرحله توسعه ی مهم را در زندگی تان در دست دارید. خواب ممکن است بیانگر اتحاد اجزایی از شما باشد که قبلا مخالف یا جدا از هم بوده است. بویژه اتحاد جنبه های مردانه یا زنانه خودتان. ویژگی های فردی که با او ازدواج می کنید را در نظر بگیرید. این ها ویژگی هایی است که نیاز دارید در خودتان ایجاد کنید

تعبیر خواب دیدن خواستگاری برای ازدواج بیانگر این است که یک موقعیت، بدتر خواهد شد

خواب دیدن اینکه شما با دوست پسر/دختر قبلی تان ازدواج می کنید، بیانگر این است که جنبه هایی از آن رابطه را پذیرفته اید و از اشتباهات گذشته درس گرفته اید. تعبیر دیگر این است که به این معنی است که رابطه ی فعلی، با رابطه ی قبلی تان با دوست پسر/دختر قبلی تان اشتراکاتی دارد. با این وجود چون که شما از این شباهت ها آگاه هستید، میدانید که همان اشتباهات را نباید بکنید

خواب دیدن اینکه شما در یک عروسی برنامه ریزی شده شرکت می کنید، بیانگر این است که حس می کنید برای انجام کاری که نمی خواهید انجامش دهید مجبور می شوید. شما حس می کنید که در یک موقعیت هیچ تسلطی، یا هیچ انتخوابی ندارید. اینکه چگونه یک موقعیت در بیداری ممکن است به شما این حس را بدهد که صدایتان به گوش هیچ کس نمی رسد را در نظر بگیرید

تعبیر خواب ازدواج :خواب دیدن اینکه با کسی ازدواج می کنید تا روحشان را نجات دهید، به این اشاره دارد که در یک موقعیت یا رابطه خود را قربانی می کنید. شما همیشه نقش حامی را در رابطه بازی می کنید و تلاش می کنید که دیگران را از صدمه دیدن حفظ کنید

لطفا از فرهنگ الفبایی ما دیدن کنید. از اینجا می تونید تمام کلمات رو بر اساس حروف الفبا سرچ کنید

تعبیر خواب ازدواج

تعبیر خواب ازدواج به روایت محمد بن سیرین
محمد بن سیرین درمورد تعبیر خواب ازدواج می گوید:
اگر بیند زن خواست، دلیل که شرف و بزرگی اش زایل شود، اگر زن مرده را به زنی کرد و با وی جمع گردید، دلیل که از ملک و مال آن زن او را چیزی حاصل شود.
اگر بیند با آن زن جمع نشد، دلیل که چیزی اندک ازمال وی را حاصل شود.
اگر زنی بیند او را مرده به زنی گرفت و در سرای زن با وی جمع شد، دلیل که مال زن نقصان شود، یا حال وی متغیر شود.
اگر بیند زن خواست، لکن زن را ندید و نامش ندانست، دلیل که اجلش نزدیک شده باشد.
اگر زن را بیند و سرای مجهول بود و آن سرا از آنِ شخص مرده بود و آن مرد با وی جمع شد، دلیل که آن زن بمرد.
اگر آن زن معروف بود، دلیل بر نقصان مال زن کند.
تعبیر خواب ازدواج به روایت امام جعفر صادق
امام جعفر صادق (ع) درباره تعبیر خواب ازدواج می فرماید:
زن گرفتن درخواب بر چهار وجه است.
اول: بزرگی و مقام،
دوم: زیادتی مال،
سوم: سرحالی وآسایش،
چهارم: خرمی و شادی.
تعبیر خواب ازدواج به روایت ابراهیم کرمانی
ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب ازدواج می گوید:
اگر زن شوهردار در خواب بیند دیگر شوهری دارد و عروسی را ندید. دلیل بود بر شرف و عزت و زیادتی مال.
اگر بیند عروسی خواست کردن و عروسی را ندید و نشناخت، بیم مرگ است او را و بعضی گویند: شخصی بر دست او هلاک شود و اگر بیند بیمار است و زنی مجهول خواست و یا کسی دید زن او شوهر کرد و آن شوهر را به خانه برد، دلیل که مالی بسیار از این مَمَر به شوهر اور سد.
اگر بیند زنی نابکار به زنی خواست و با وی جمع نشد، آن چه گفتم کمتر بود.
تعبیر خواب ازدواج به روایت معبران
لوک اویتنهاو درباره تعبیر خواب ازدواج می گوید:
ازدواج – عروسی: رسیدن به هدف
ازدواج کردن: سود، خوشبختی، در برخی موارد می تواند به معنای اختلافات نیز باشد.
اگر خواب ببینید با فردی خارجی ازدواج می کنید ، نشانه آن است که با دیگران به دعوا ومشاجره خواهید پرداخت.
دیدن شوهر: امیدهای واهی.
دیدن زن: در آمد خوب و پشت سرگذاشتن یک موقعیت مشکل به خیر و خوشی.آنلی بیتون درمورد تعبیر خواب ازدواج می گوید:
۱ـ اگر دختری خواب ببیند با پیرمردی ازدواج می کند، علامت آن است که با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد. اما اگر خواب ببیند در هنگام جشن ازدواج مردی با لباس سیاه از مقابلش می گذرد و نگاه ملامت آمیزی به او می کند نشانه آن است که سردی بی تقاوت یکی از دوستان او را نا امید می سازد.
۲ـ دیدن مراسم ازدواج دیگران در خواب با میهمانانی شادمان که لباسهایی زیبا بر تن کرده اند، علامت آن است که از زندگی لذتهایی عالی خواهید برد. اما اگرمیهمانان لباسهایی سیاه بر تن کرده باشند ، علامت آن است که در آینده به سوگ کسی خواهید نشست.

۳ـ اگر خواب ببینید با کسی پیمان ازدواج می بندید ، نشانه آن است که خبرهای ناگوار خواهید شنید.

۴ـ اگر خواب ببینید در جشن ازدواج کسی شرکت کرده اید ، نشانه آن است که امور شغلی به طرز باور نکردنی امید بخش خواهد شد . و از فکر کردن به افراد مورد علاقه خود لذت زیادی خواهید برد.

۵ـ اگر خواب ببینید در جشن ازدواج واقعه ای ناگوار رخ می دهد ، علت آن است که به بیماری مبتلا خواهید شد . یا از مرگ یکیاز اعضای خانواده خود رنج خواهید کشید.

۶ـ اگر دختری خواب ببیند عروس شده است اما هیچ احساس خوشحالی نمیکند ، علامت آن است که در زندگی به نومیدی دچار خواهد شد ، و در امور عاطفی شکست خواهد خورد.

۷-اگر خواب ببینید با فردی خارجی ازدواج می کنید، نشانه آن است که با دیگران به دعوا و مشاجره خواهید پرداخت.

تعبیر خواب ازدواج
 
بالا