برگزیده های پرشین تولز

آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر

آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر توضیحات جامعی را درباره برنامه نویسی سمت کاربر در اختیار شما قرار می دهد. در ابتدای این مجموعه، شما اطلاعاتی را در زمینه نحوه نصب Sublime Text 3 دریافت خواهید نمود. هم چنین راجع به چگونگی نصب Mamp نیز اطلاعات جامعی را کسب خواهید کرد. باید افزود که مجموعه آموزشبرنامه نویسی تحت وب سمت کاربر، به شما اصول پایه ای درباره زبان برنامه نویسیHTML را به صورت کامل آموزش می دهد. در این قسمت شما با تگ های مهم در زبانبرنامه نویسی تحت وب HTML آشنا شده و طریقه استفاده درست و به جا از آنان را یاد خواهید گرفت.



3.jpg
برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر

آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر می توان به توضیح اصول پایه زبان برنامه نویسی CSS اشاره نمود. در این بخش شما راجع به تاثیرات زبان CSS بر روی HTML اطلاعات جامعی را کسب خواهید کرد. لازم به ذکر است که مجموعه آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر در قالب این بخش به شما Selectorهای مختلف در زبان برنامه نویسی CSS را نیز آموزش خواهد داد.



[img src="http://image-server.118file.com/gallery/45274/1.jpg?f=2507&g=1" alt="آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر - آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر

آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر به توضیح درباره یک پروژه وب سایت اختصاص داده شده است. در ابتدای این بخش، مدرس دوره آموزشبرنامه نویسی تحت وب سمت کاربر، توضیحاتی را در خصوص معرفی پروژه مورد نظر در اختیار شما کاربران محترم قرار می دهد. شما در این بخش، نحوه ایجاد صفحه اولیه وب سایت مذکور را با استفاده از زبان برنامه نویسی HTML به صورت مرحله به مرحله فرا خواهید گرفت. باید افزود که دوره آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر در قالب این بخش به شما نحوه ایجاد صفحات مختلف وب سایت مورد نظر را به طور کامل آموزش خواهد داد. لازم به ذکر بوده که در این بخش راجع به سبک تمامی صفحات ایجاد شده نیز توضیحاتی ارائه گردیده است.

آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر - آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر

بخش نهایی مجموعه آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر به توضیح Bootstrap می پردازد. در این بخش، شما با نحوه ایجاد صفحه اولیه وب سایت در Bootstrap به صورت کامل آشنایی پیدا خواهید کرد. هم چنین درباره نحوه ایجاد تمامی صفحات موجود در بخش قبل با Bootstrap اطلاعات جامعی را کسب خواهید نمود. از دیگر مباحث پوشش داده شده توسط این بخش از دوره آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر می توان به تنظیم استایل وب سایت در Bootstrap اشاره کرد.





مشاهده تصاویر این فایل:

[img src="http://image-server.118file.com/gallery/45274/1.jpg?f=2507&g=1" width="150" height="150" alt="آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر 1" title="آموزش برنامه نویسی تحت وب سمت کاربر 1" >
3.jpg
2.jpg
4.jpg


فایلهای مشابه


منبع 118فایل
 
بالا