برگزیده های پرشین تولز

تاریخ انتشار بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep مشخص شد

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
امروز و درجریان جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep قرار است در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) راهی ویندوز شود. این بازی در پایان سال جاری میلادی برای مک، لینوکس، پلی‌استیشن 4 وایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند نسخه‌های مک، لینوکس و پی سی (ویندوز) این بازی را پیش‌خرید کنند. نسخه‌ی بتای این بازی از امروز برای کسانی که نسخه‌های Platinum یا Ultimate بازی را پیش‌خرید یا در کیک‌استارت بازی شرکت کرده‌اند، در دسترس قرار گرفته است.

The Bard’s Tale IV: Barrows Deep اثری نقش‌آفرینی، اول‌شخص و برمبنای بازی چندنفره است که در آن گشت و گذار در محیط از اهمیت بالایی برخوردار است. در این بازی با مبارزه کردن، معما حل کردن و گشت و گذار سطح شخصیت خود را بالا می‌برید و داستان بازی را جلو خواهید برد. داستان بازی را Nathan Long، نویسنده‌ی داستان بازیWasteland 2، نوشه است و طراحی بصری بازی توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 صورت گرفته است.

بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) راهی PC خواهد شد. بازی مذکور در پایان سال جاری میلادی برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.
 

Madabbas

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 جولای 2018
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
3
سن
25
محل سکونت
تهران
وای خیلی منتظر این بازی بودم ممنون از اطلاع رسانی تون دوست عزیز:android01:
 
بالا