برگزیده های پرشین تولز

آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت

آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت به شما نحوه طراحی یک نقاشی به صورت دیجیتال را یاد می دهد. در ابتدای این دوره شما با گزینه های مختلف نوار ابزار موجود در نرم افزار فتوشاپ آشنا شده و چگونگی استفاده از ابزاری جهت دورگیری طرح مورد نظر را به صورت کامل آموزش خواهید دید. دوره آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت درباره نحوه حذف صفحه پس زمینه طرح مورد نظرتان توضیحات جامعی را ارائه می نماید. باید افزود که شما به واسطه این دوره اطلاعاتی را درباره طریقه ماسک کردن نیز کسب خواهید کرد.



1.jpg










آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت - آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت

یکی از موارد دیگر توضیح داده شده توسط مجموعه آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت، نحوه سایه زنی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ می باشد. از آنجایی که طرح پیش فرض آموزش داده شده توسط مدرس این دوره یک ببر است، نحوه راه راه کردن بدن این ببر و افزودن افکت هایی خاص به این خط ها برای طبیعی جلوه دادن آنان از دیگر مباحث توضیح داده شده توسط مجموعه آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت به شمار می رود.

آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت - آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت

در مجموعه آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت، شما طریقه طراحی چشم های این ببر را به صورت مرحله به مرحله فرا خواهید گرفت. هم چنین راجع به نحوه طراحی پوستین آن توضیحات جامعی را کسب خواهید نمود. باید افزود که مجموعه آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت درباره چگونگی ایجاد شاخ های این ببر آموزش هایی را ارائه نموده است. لازم به ذکر بوده که نحوه blending یا ترکیب لایه های مختلف این طرح از دیگر موارد پوشش داده شده توسط مجموعه آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت محسوب می گردد.



3.jpg










آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت

انتهای مجموعه آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت به طراحی یک پس زمینه برای طرح مورد نظر اختصاص داده شده است. باید افزود که این مجموعه به منظور فهم و درک بیشتر مباحث آموزش داده شده، تمامی طرح های خام هر مرحله را در قالب فایل های پروژه در اختیار شما کاربران محترم قرار داده تا شما بتوانید همزمان با مشاهده فیلم های آموزشی، تمامی توضیحات را به صورت عملی نیز انجام دهید. پس اگر به یادگیری نقاشی دیجیتال توسط نرم افزار محبوب فتوشاپ علاقه دارید، می توانید هم اکنون نسبت به تهیه مجموعه پرطرفدار آموزش نقاشی دیجیتال برای طرح های کانسپت از طریق وب سایت 118فایل اقدام نمایید.
منبع:www.118file
 
بالا