برگزیده های پرشین تولز

فاکتور های سئو در گوگل اونی نیستن که به ما میگن

saman1392

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 می 2013
نوشته‌ها
808
لایک‌ها
112
سلام دوستان روزتون بخیر من چند ماه دارم سایت های مختلف را در کلمات مختلف بررسی میکنم میبینم که یک سری سایت های به صورت ناگهانی به صفحات3 و بعد 2 و بعد 1 میان و حتی در لینک 3 صفحه اول قرار میگیردن شرایط سایت هارو بررسی میکنم میبینم هیچ کدوم از پارامتر های مهم گوگل را ندارند

برای مثال

https://www.3ervice.com/

این سایت با کلمات آگهی رایگان - تبلیغات رایگان امده صفحه اول کلا 20 تا دونه لینک داره با ابزار های مختلف هم بررسی کردم لینک خاصی نداره اصلا

یا این سایت با کلمه پنجره مونوریل لینک 2 صفحه اول

https://alumsazan.ir/


نه بک لینکی نه هیچ چیزی پس چرا میگن لینک مهم ترین فاکتوره چرا میگن محتوا مهمترین فاکتوره پس چرا سایت اگهی که جیتیمتریکسش پایینه
و لینک خاصی نداره رو کلمه رقابتی تبلیغات رایگان و آگهی رایگان صفحه اول در لینک های بالا هست علت چیه از اساتید مهترم درخواست دارم که راهنمایی کنند منو متشکرم
 

mazyar123

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2010
نوشته‌ها
1,148
لایک‌ها
898
درود
ببینید برخی موضوعات هستن که نیاز چندانی به محتوا ندارند بیشتر کاربر محور هستن و روند تولید محتوا به عهده کاربران سایت هست در اینگونه موارد گوگل الگوریتم ثانویه ای رو اعمال میکنه که پارامتر های متفاوت تری رو برا ی بررسی اولیه داره در اینجا موارد دیگه ای مهم هست مثلاً امنیت معرفی کامل اعتماد کاربر محیط فعالیت امن و مناسب و ترافیک ایستا و پویا و چند فاکتور کلیدی دیگه اگر سایت مورد نظر محتوای کاربریش مناسب باشه میتونه رتبه های خوبی بگیره پس در انلیز حتما باید اینگونه موارد حتما بررسی بشه
اما اگر موارد مختلف انلیز و بررسی شد و همچنان دلیلی برای برتری سایت پیدا نشد ممکنه از یه موج موقتی به خاطر اعمال الگوریتم های مختلف باشه که باعث میشه سایتی برای مدت کوتاهی بالا بیاد در بحث بهینه سازی ما به خوبی با این موج های موقتی آشنا هستیم جالبه بدونید در برخی مواقع حتی سایت های تازه تاسیس و بدون محتوا ی کافی یا لینک مطلوب در کلمات کلیدی پرچگال حتی برای یک ساعت بیا کمتر بالا میان البته برخی تکنیک های بهینه سازی نامطلوب و بک گیری غیر طبیعی نیز این موج رو برای الگوی سرچ ایجاد میکنه و برای مدت کمی اینگونه سایت ها در کلمات چگال بالا میان اما در نهایت بهترین ها در در رتبه ها مقیم میشن
پیشنهاد میکنم برای مدت سه هفته سایت های مورد نظر رو زیر نظر بگیرید و انلیز های خطی رو هم در مقوله سرپ و هم ترافیک ورودی انجام بدید وتا در نهایت در موردشان به جمع بندی برسید
 

d-vahid

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,617
لایک‌ها
347
محل سکونت
بیرجند
درود
ببینید برخی موضوعات هستن که نیاز چندانی به محتوا ندارند بیشتر کاربر محور هستن و روند تولید محتوا به عهده کاربران سایت هست در اینگونه موارد گوگل الگوریتم ثانویه ای رو اعمال میکنه که پارامتر های متفاوت تری رو برا ی بررسی اولیه داره در اینجا موارد دیگه ای مهم هست مثلاً امنیت معرفی کامل اعتماد کاربر محیط فعالیت امن و مناسب و ترافیک ایستا و پویا و چند فاکتور کلیدی دیگه اگر سایت مورد نظر محتوای کاربریش مناسب باشه میتونه رتبه های خوبی بگیره پس در انلیز حتما باید اینگونه موارد حتما بررسی بشه
اما اگر موارد مختلف انلیز و بررسی شد و همچنان دلیلی برای برتری سایت پیدا نشد ممکنه از یه موج موقتی به خاطر اعمال الگوریتم های مختلف باشه که باعث میشه سایتی برای مدت کوتاهی بالا بیاد در بحث بهینه سازی ما به خوبی با این موج های موقتی آشنا هستیم جالبه بدونید در برخی مواقع حتی سایت های تازه تاسیس و بدون محتوا ی کافی یا لینک مطلوب در کلمات کلیدی پرچگال حتی برای یک ساعت بیا کمتر بالا میان البته برخی تکنیک های بهینه سازی نامطلوب و بک گیری غیر طبیعی نیز این موج رو برای الگوی سرچ ایجاد میکنه و برای مدت کمی اینگونه سایت ها در کلمات چگال بالا میان اما در نهایت بهترین ها در در رتبه ها مقیم میشن
پیشنهاد میکنم برای مدت سه هفته سایت های مورد نظر رو زیر نظر بگیرید و انلیز های خطی رو هم در مقوله سرپ و هم ترافیک ورودی انجام بدید وتا در نهایت در موردشان به جمع بندی برسید

یسوال
گوگل از کجا متوجه میشه که سایت کاربر محوره و این پارامترها رو لحاظ میکنه؟
 

mazyar123

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2010
نوشته‌ها
1,148
لایک‌ها
898
جواب شما در هوش پشت الگوریتم نهفتس اگر با مباحث هوش انفورماتیک آشنا باشید تعامل الگوریتم با اعمال سرچ و نتیجه گیریش روشن تر میشه اما بار اصلی و اولیه رو ربات های گوگل به عهده دارن و استنباط ثانویه توسط فیلتر‌های مختلف پالایش میشه گوگل این فیلتر ها رو بطور روزانه و حتی ساعتی خلق میکنه و این اعجاز تکنولوژی هست بسیار خارق العاده هست که چگونه یه مصنوع قابلیت خلق و استنباط پیدا کرده چیزی که با عنوان شاید تخیلی روح در ماشین تفسیر میشه هرچند هنوز راه درازی تا به مرزهای خیال وجود داره اما قدماش برداشته شده اگر هوش کیو بیتی عملیاتی بشه این فیلترها کاملا شخصی میشه و دراینجاست که شاید برخی از بزرگان سوو سال ها قبل از مرگ سوو سخن گفتن اما من بعید می دونم به نظر من بهینه سازی پیشرفته تر میشه و تخصصی تر چون ما برای رتبه بهتر باید با ماشین تعامل کنیم در اینجا ما باید با قواعد هوش مصنوعی گوگل و انتظاراتش از ما آشنا بشیم همین الانشم هوش ابتدایی گوگل از طریق وب مستر با ما تعامل داره و اگر با زبانش آشنا باشید به سرعت رتبه های بالایی در گوگل میگیرید
 

saman1392

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 می 2013
نوشته‌ها
808
لایک‌ها
112
درود
ببینید برخی موضوعات هستن که نیاز چندانی به محتوا ندارند بیشتر کاربر محور هستن و روند تولید محتوا به عهده کاربران سایت هست در اینگونه موارد گوگل الگوریتم ثانویه ای رو اعمال میکنه که پارامتر های متفاوت تری رو برا ی بررسی اولیه داره در اینجا موارد دیگه ای مهم هست مثلاً امنیت معرفی کامل اعتماد کاربر محیط فعالیت امن و مناسب و ترافیک ایستا و پویا و چند فاکتور کلیدی دیگه اگر سایت مورد نظر محتوای کاربریش مناسب باشه میتونه رتبه های خوبی بگیره پس در انلیز حتما باید اینگونه موارد حتما بررسی بشه
اما اگر موارد مختلف انلیز و بررسی شد و همچنان دلیلی برای برتری سایت پیدا نشد ممکنه از یه موج موقتی به خاطر اعمال الگوریتم های مختلف باشه که باعث میشه سایتی برای مدت کوتاهی بالا بیاد در بحث بهینه سازی ما به خوبی با این موج های موقتی آشنا هستیم جالبه بدونید در برخی مواقع حتی سایت های تازه تاسیس و بدون محتوا ی کافی یا لینک مطلوب در کلمات کلیدی پرچگال حتی برای یک ساعت بیا کمتر بالا میان البته برخی تکنیک های بهینه سازی نامطلوب و بک گیری غیر طبیعی نیز این موج رو برای الگوی سرچ ایجاد میکنه و برای مدت کمی اینگونه سایت ها در کلمات چگال بالا میان اما در نهایت بهترین ها در در رتبه ها مقیم میشن
پیشنهاد میکنم برای مدت سه هفته سایت های مورد نظر رو زیر نظر بگیرید و انلیز های خطی رو هم در مقوله سرپ و هم ترافیک ورودی انجام بدید وتا در نهایت در موردشان به جمع بندی برسید


این مواردی که گفتم را الان 4 ماه زیر نظر دارم مدت طولانی تازه نیست
 

mazyar123

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2010
نوشته‌ها
1,148
لایک‌ها
898
حتما موارد خاصی دارن که گوگل به این ها بها داده و مدت طولانی در نتایج بالا هستن و نیاز به انلیز های دقیق تر هست تا علت برتریشون کشف بشه
 

saman1392

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 می 2013
نوشته‌ها
808
لایک‌ها
112
خب همین را میخواهیم بدونیم خیلی مهمه
 

mazyar123

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2010
نوشته‌ها
1,148
لایک‌ها
898
اینکار نیاز داره به اینکه شما لیست رقبا رو در دو کلمه کلیدی استخارج کنید و تک تک اونها رو انلیز قیاسی با ضریب ثابت کنید سپس هیچ متغیری رو وارد آنالیز نکنید فقط ثابت ها مثل تعداد اندکسی بک لینک و.. بعد وارد انلیز متغیر ها بشید مثل محتوا و...
 
بالا