برگزیده های پرشین تولز

nearbuy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 می 2018
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
1
سن
33
محل سکونت
شیراز
استایل های سال 2018
شاید مطمئن نیستید که برنامه ی شما برای سال 2018 چیست، برنامه ی کوه نوردیتان را ادامه می دهید یا بازهم در انتظار فصل جدید گیم اف ترونز خواهید نشست. اما میتوانید این اطمینان را نسبت به پوششتان داشته باشید زیرا طراحان مد طرح های تابستانه و زمستانه ی خود را پیش از آغاز سال جدید قطعی میکنند. اگر کنجکاوید که برنامه ی امسال چه خواهد بود با نیربای همراه شوید تا از این استایل های جدید رونمایی کنید.

شاهکار های امسال ترکیب هایی خارق العاده از پر، پلاستیک‌هایبدن‌نما، رنگ بنفش و طرح‌های خالدار در گسترده‌ یوسیعی از سبک‌هاهستند که شما را نا امید نخواهند کرد. میتوانید در تابستان فانکی ترین استایلی را که میخواهید در فروشگاه پیدا کنید یا در بهار تصمیم بگیرید ویمسیکال لباس بپوشید.امسال نیز میتوانید جنبش های هفتگی مد را در شوهای لباس لندن، پاریس، میلان و نیویورک ببینید. شش مد برجسته تر امسال که می توانید رد پای آنها را در فروشگاه‌های حراجی تعطیلات به وضوح ببینید را باهم بررسی می کنیم.

بارانی
بارانی‌های امسال کمربندهایشان را محکم کرده اند و با تغییرات جدیدمحکم تر از سالهای پیش، پا به استایل امسالگذاشته اند. با دیدن اینبارانی های متفاوت شک ندارم که شما هم جیبتان شل میشود و کمی ولخرجی خواهید کرد. طراحان، فرم‌های مختلفی را در کار خود به کاربرده‌اند و دست‌تان برای انتخاب‌های متنوع باز است.

9_A8_B3953-_CA8_F-44_B4-_AE63-783_DD54_D6_EE3.jpg


گلدوزی‌های الکساندر مک‌کویئن ، پرهای لو ، شلوارهای کوتاهی که دیوربه این بارانی‌ها اضافه کرده یا رنگ قرمز قاطیبارانی های سلین حسابیشما را وسوسه خواهند کرد.



بنفش و دیگر هیچ
طیف‌های مختلف رنگ ارغوانی و بنفش رنگ سال 2018 است پس اگر لباس های بنفش زیادی دیدید تعجب نکنید.در رقابت پرشور و حال رنگها، امسال بنفش بر صورتی هزاره غلبه کردند این را می توانید در هفته های مد پاریس و میلان هم ببینید.

بیشتر بخوانید : چگونه به سبک ویمسیکال لباس بپوشیم؟

لباس‌های ریش‌ریش و پردار
شاید خیلی بدرد استریت استایل نخورد، اما اگر قرار است به پارتیرسمی بروید، به مد پردار و ریش ریش فکر کنید.اینلباس‌های فریبنده وسحرآمیز شاهکار امسال هستند. خریدن کیف‌ ، دامن‌ یا نیم تنه ریشریشی را در برنامه ی خودداشته باشید.

7325_DB40-_DFD9-4_D68-_ADB4-_BCCA2_B4_D204_E.jpg



پلاستیک‌ها
اگر یادتان باشد فصل پیش وینیل، متریال اصلی بسیاری از آیتم ها بود،امسال پلاستیک جای آن را می ‌گیرد.بارانی‌ها،نیم چکمه‌ها و کیف‌هایدستی ساخته شده از پلاستیک بدن‌نما از قابلیت هایی از قبیل ضدآب وشستو برخوردار هستند.

جین تیره رنگ
با بازگشت مد امسال به مد اوایل قرن 21 میتوانید با خیال راحت جین های تیره اتان را از کمد در بیاورید و بازهم خوش تیپ باشید. با انقلاب امسال جین‌های پاره جای خود را به جین‌های ظریف‌تر و تروتمیزتر خواهند داد.

خال خالی
یک مد کلاسیک برای تمامی فصول ! لباس‌های خالخالی و سیاه و سفیدهرچند شاید شما را به یاد 101سگ خالدار بیندازد اما به‌عنوان مدکلاسیکی امسال که حضور با شکوهی در شوهای بهار/تابستان از خود نشان داده می تواند از بهترین انتخاب های استایل امسال باشد. اطمینان داشته باشید که این مد جای لباس‌هایی با نقش گل‌دار را می‌گیرد.خریدن آیتم های آن را پشت گوش نیندازید.

منبع: https://www.nearbuy.ir/public/newsdetail/4264/مد-سال-۲۰۱۸
 
بالا