برگزیده های پرشین تولز

بازی Star Citizen را به صورت رایگان تجربه کنید

lala90

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
43
محل سکونت
زابل
به مناسبت مراسم گیمزکام (Gamescom) بازی Star Citizen تا دوشنبه ۵ شهریور ۹۷ رایگان خواهد بود.

شما با تجربه‌ی این عنوان به صورت رایگان قابلیت دسترسی به ۴ وسیله‌نقلیه به نام‌های Protector Avenger Titan ،Cutless Black و Dragonfly Black را دارید. همچنین از این وسایل در دو حالت (Mode) مختلف می‌توانید استفاده کنید.

وب‌سایت این بازی بیانیه‌ی زیر را در مورد تجربه‌ی رایگان این عنوان منتشر کرده‌ است:

برای شروع ماجراجویی‌تان به طور معمول باید یکی از بسته‌های شروع بازی را خریداری کنید که به شما اجازه دسترسی به بازی را می‌دهد. برای مدت کوتاهی می‌خواهیم این فرصت را به بازی‌بازان بدهیم که به صورت رایگان در کهکشان به جست‌و‌جو بپردازند و از طیف وسیعی از وسایل نقلیه‌ی زمینی و فضایی استفاده کنند.

انتقاد‌ها زمانی نسبت به این بازی شدت گرفتند که توسعه دهندگان با تصمیمی، محدودیت پرداخت‌های درون برنامه‌ای را از این بازی حذف کردند. تا کنون شما می‌توانستید با پرداخت پول واقعی، اشیاء کوچک که تاثیر چندانی در پیروزی و یا شکست شما در بازی نداشت را خریداری کنید و امکان خرید وسایلی که در بازی بسیار تعیین کننده بودند نبود ولی اکنون دست شما برای خریداری اجناس داخل بازی به طور کامل باز است.

کریس رابرت (Chris Roberts) یکی از مسئولین این بازی نیز در جواب به انتقادات اینگونه پاسخ داده است:

برداشتن محدودیت برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای این بازی را به یک بازی که شما با پول، پیروزی خود را تضمین کنید (pay-to-win) تبدیل نمی‌کند زیرا تعریف دقیقی از شکست و یا پیروزی در این بازی قابل بیان نیست. پیروزی در این بازی به معنای سرگرم شدن است و هر کس به شیوه‌ای متفاوت سرگرم می‌شود.

بازی Star Citizen در تاریخی نامعلوم برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و هم‌اکنون تنها در مرحله‌ی آلفا قرار دارد.
 
بالا