برگزیده های پرشین تولز

اصول اولیه ی فتوشاپ

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
تنظیمات فتوشاپ :

قبل از شروع به کار با فتوشاپ، لازم است که برخی از تنظیمات آن را به گوته ای تغییر دهید که موجب افزایش کارایی آن شود. برای تغییر تنظیمات فتوشاپ به Edit>Preferences بروید و از آنجا گزینه General را انتخاب کنید.
110.jpg


سپس از پنجره کناری گزینه Interface را انتخاب کنید :
28.jpg

با غیر فعال کردن دو گزینه موجود در کادر قرمز پایینی، می توانید نمایش فایل های باز به صورت برگه را غیر فعال کنید. همچنین Tooltip ها پنجره های اطلاعاتی کوچکی هستند که با نگاه داشتن نشانگر موس روی یک ابزار، اطلاعاتی در مورد آن نمایش می دهد. این اطلاعات گرچه در زمان یادگیری فتوشاپ بسیار مفید است، اما در بعضی موارد ممکن است برای شما ایجاد مزاحمت کنند. بنابراین بهتر است آن را از طریق گزینه موجود در کادر قرمز بالایی غیر فعال کنید.

اکنون از پنجره کناری گزینه File Handling را انتخاب کنید. توصیه می کنیم که مقدار گزینه Maximize PSD and PSB Compatibility را روی Always قرار دهید :
35.jpg

این کار باعث می شود که فایل هایی که شما در فتوشاپ ذخیره می کنید، با نسخه های قبلی فتوشاپ سازگارتر شوند و همچنین هر بار که قصد ذخیره کردن فایلی را دارید، فتوشاپ از شما سوال نمی کند که آیا این قابلیت را فعال کند یا خیر!

اکنون از پنجره کناری گزینه Performance را انتخاب کنید. با توجه به اینکه در مورد اکثر تنظیمات این بخش قبلا بحث شده است تنها به توضیح بخش GPU Settings پرداخته می شود.
48.jpg

در صورتی که کارت گرافیک شما از سری های مورد پشتیبانی فتوشاپ باشد می توانید با انتخاب گزینه Enable OpenGL Drawing از ویژگی های منحصر به فردی که به فتوشاپ اضافه می شود استفاده کنید. به طور مثال می توان از زوم پیوسته بهره برد.

منابع:
118فایل
tuts
 

samaneh21

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 آگوست 2017
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
طرز عکس نوشته رو اموزش میدید یه عکس نوشته هایی تو نت هستش که فونتش خوانا عکسا عالی ولی من وقتی عکسو به همون روش معمول که تو نت هستش سیو میکنم عکسای باکیفیت بعد از سیو نویز دار میشن و نوشته هم تار میشه.
 
بالا