برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی آزاده صمدی

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
azadeh samadi (3)-min.jpg
آزده صمدی در 17 دی 1357 در شهر لاهیجان متولد شد و پس از گرفتن مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه سوره ، تصمیم می گیرد در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کند و پس از مدتی به همراه هومن سیدی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان دعوت می شود.

همین سریال بهانه ای برای آشنایی بیشتر این دو بازیگر باهم می شود و نهایتاً آن ها تصمیم به ازدواج گرفتند. منتشر شدن خبر ازدواج هومن سیدی با آزاده صمدی در سال 1386 سوژه داغ خبری رسانه ها می شود و همین موجب محبوبیت و مطرح شدن آن ها بر سر زبان ها می شود.

اما متاسفانه زندگی مشترک این دو زوج هنری زیاد تداوم نمی یابد و آن ها در سال 1393 از هم طلاق گرفتند. حاصل 7 سال زندگی مشترک این دو زوج فرزند دختری می باشد که تا به امروز هیچ عکسی از او منتشر نشده است.

azadeh samadi (1)-min.jpg

آزاده صمدی در کنار همسر سابقش هومن سیدی
واکنش هومن سیدی به شایعاتی در مورد جدایی از همسرش
نهایتاً این هومن سیدی است که تصمیم می گیرد بعد از مدت ها به واکنش در مورد جدایی اش از هومن سیدی واکنش نشان داد. او با تایید این خبر در صفحه شخصی اش نوشت : دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی شخصی ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از شما می شود و بی شک زندگی من هم مثل زندگی هر کدام از شماها از دوبرابر خصوصی تشکیل شده است و من ترجیح می دهم در حجاب عرف های رایج فرهنگی باقی بماند.

اما بخاطر اینکه براتون احترام زیادی قائل هستم و پیگیری های شما رو توجه دوستان تعریف و تحلیل می کنم باید عرض کنم که زندگی مشترک من با خانم آزاده صمدی نزدیک به یک سال است که به اتمام رسیده است. هدف از این توضیح ، پاسخ به شبهات ذهنی برخی از دوستان است. امیدوام باب گفتگو ، اظهار نظر ، اعلام تاسف و باقی واکنش به کلی بسته شده و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی و موفقیت را دارم.

هومن سیدی بعد از جدایی از آزاده صمدی خبر ازدواج مجددش را رسانه ای نکرده بود و این حامد بهداد بود که با انتشار عکسی از دختر هومن سیدی در استوری خود این خبر را رسانه ای کرد و طرفداران این بازیگر با هجوم به صفحه شخصی او خواستار اطلاعات بیشتری بودند که هومن سیدی مجبور شد خبر ازدواجش را تایید کند. او نوشت : مدتی است که خانواده کوچکی تشکیل دادم و کمتر از یکسال است که خدا به من و همسر نازنیم فزرندی هدیه داده است.
 
بالا