برگزیده های پرشین تولز

5 ویژگی برتر گلکسی A6 پلاس سامسونگ

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
همانطور که میدانید غول کره ای از گوشی میانرده گلکسی A6 پلاس و A6 رونمایی کرد. گوشی های سری A سامسونگ، یکی از پرطرفدارترین گوشی های موجود در بازار هستند. در اینجا به تعدادی از قابلیت های گلکسی ای 6 پلاس اشاره می کنیم که ارزشی فراتر از قیمت تعیین شده برای این گوشی سامسونگدارند.

samsung-1-galaxy-a6-plus-top-5-features.jpg

1:دوربین دوگانه 16MP+5MP
دوربین گلکسی ای 6 پلاس، یکی از ویژگی های برتر آن است. این گوشی سامسونگ از دوربین 24MPf/1.9 برای سلفی گرفتن و برقراری تماس ویدیویی استفاده می کند. البته ارتقای مگاپیکسل ها تنها ویژگی دوربین گوشی جدید سامسونگ نیست بلکه فلش LED به کار رفته در دوربین جلو می تواند به کاربر کمک کند تا در نور کم نیز سلفی های باکیفیتی بگیرد.

در قسمت پشتی گوشی گلکسی ای 6 پلاس، سنسورهای دوگانه 16+5MP f/1.7 قرار دارند. از دوربین 5mp نیز می توانید برای عمیق تر کردن تاثیر افکت ها و فوکوس مجدد بر روی تصویر استفاده کنید.

2: صفحه نمایش Super AMOLED Infinity Screen
دومین ویژگی مهم گلکسی ای 6 پلاس ، طراحی صفحه نمایش Infinity است. نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی Super AMOLED که فاقد هر گونه حاشیه یا لبه است. طراحی صفحه نمایش Infinity با نسبت ابعاد 18.5:9, یک تجربه بی نظیر را در زمینه گیمینگ و تماشای ویدیو برای شما فراهم می کند.

3: پردازنده 8 هسته ای
یکی از مهمترین ویژگی های گلکسی ای 6 پلاس، عملکرد آن است. سامسونگ در این گوشی از تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون 450 به همراه Adreno 506 GPU استفاده کرده و شما می توانید از میان دو گزینه 3GB RAM+ 32GB و یا 4GB+64GB، یکی را انتخاب کنید.

samsung-2-galaxy-a6-plus-top-5-features.jpg

4: اندروید 8 اوریو
یکی دیگر از قابلیت های ای 6 پلاس، نرم افزار پیشرفته آن است. سیستم عامل اوریو ، یکی از پیشرفته ترین سیستم عامل های موجود است. سامسونگ به صورت متوالی آپدیت هایی را برای گلکسی ای 6 پلاس ارائه می کند.

5: اسکنر اثر انگشت
پنجمین ویژگی ای 6 پلاس، امنیت فوق العاده آن است. استفاده از اسکنر اثر انگشت در زیر ماژول دوربین پشت باعث شده تا امنیت بیشتری برای آن تامین شود. البته این گوشی می تواند چندین اثر انگشت را ثبت کرده و از آنها برای آنلاک شدن استفاده کند.
 

kalatik

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2018
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
2
سن
33
بالا