برگزیده های پرشین تولز

فروش بازی های PC روی هارد (جدید ترین عناوین)

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
* فروش بازی‌های رایانه‌ای روی هارد *
معرفی بازی Conan Exiles
حجم بازی: 38.6گیگابایت


@Game2Hard

Conan Exiles
Conan-Exiles-pc-cover-small.jpg


#Conan_Exiles #ConanExiles #PC #Game2Hard
Conan-Exiles-screenshots-05-large-300x169.jpg
Conan-Exiles-screenshots-06-large-300x169.jpg



بررسي بازي



Conan Exiles یک بازی محیط باز سبک بقا است که وقایع آن در سرزمین کنان بربر رخ می‌دهد. شما یک تبعیدی هستید و باید در سرزمین‌های بی آب و علف منطقه اشاره شده برای نجات و بقای خود هر کاری را انجام دهید؛ جایی که ضعیف همیشه خرد می‌شود و تنها قدرتمند می‌تواند زندگی کند. این دنیا را نابود کرده و از نو بسازید. می‌توانید این کار را تنها یا با کمک هم پیمانان خود به صورت چند نفره آنلاین انجام دهید. بازی Conan Exiles یک سند باکس تهی نیست. این دنیایی پر از تاریخ و گذشته است که شما باید آن‌ها را کشف کرده و از دانش و رازهایی که در این دنیا موجود است به نفع خود استفاده کنید.

بیابان‌ جایی است که داستان اصلی و ماجراجویی‌های بازی Conan Exiles از آن شروع می‌شود. زمانی که به طرز ناگهانی از گروه و همراهان خود جدا می‌شوید باید به فکر صرفه‌جویی در مصرف منابع باشید زیرا که این منابع باید در طی پروسه‌های ساخت و ساز ابزار و یک پناه‌گاه برای دفاع از خود در مقابل عناصر مختلف درون بازی،‌ نیز استفاده شوند. تبعیدیان ماجراجو می‌توانند با استفاده از فرهنگ‌های نسل قبلی خود به بقا بپردازند. البته در صورتی که بتوانند به سلامت این بیابان خشن و بی‌رحم را پشت سر بگذارند. قلعه‌ها و معابد موجود در این عنوان می‌توانند به اندازه کافی خطرناک باشند؛ البته در صورتی که خودتان را از قبل آماده نکرده باشید؛ اما علیرغم این موضوع می‌توانند شما را به حد باورنکردنی به ثروت فراوان برسانند.

Conan Exiles PC-CODEX




از آنجایی که شما در آخرالزمان موجود در بازی Conan Exiles زندگی می‌کنید باید برای خود ابزار و وسایل جدیدی را بسازید تا بتوانید کارهای جذاب و جدیدی را نیز انجام دهید. چکش‌ها ابزار بسیار مناسبی برای تعمیر ساختمان‌ها و ابزارها هستند. همچنین چکش‌ها در مواقع ضروری می‌توانند یکی از بهترین ابزارهای موقت شما باشند. کلنگ‌های درون بازی به شما این اجازه را می‌دهند به سرعت سنگ‌های بسیار بزرگ را بشکانید؛ به این وسیله می‌توانید منابع بیشتری را جمع‌آوری کنید. هم اکنون خنجر به طرز اختصاصی‌ درون بازی قرار گرفته؛ این چاقوی قربانی و قوی به شما این اجازه را می‌دهد تا درون بازی Conan Exiles سر دشمنان خود را از تنشان جدا کنید و آن را قربانی کنید؛ ای خدایان مار.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا و گیم شات






@Game2Hard




سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 Bit/ Windows 8 64 Bit/ Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Quad Core i5-2300 or AMD FX-6300
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 560 (1GB) or AMD Radeon HD 7770 (1GB)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space


سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bit / Windows 8 64 bit / Windows 10 64 bit
Processor: Intel Quad Core i7 3770K or AMD Ryzen 7 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 780 Ti/970 (High settings) and 1070 (Ultra settings) or AMD R9 290/AMD RX480 (High settings)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space


@Game2Hard





Telegram-logo-icon.png

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
* فروش بازی‌های رایانه‌ای روی هارد *
معرفی بازی Total War ROME II Rise of the Republic
حجم بازی: 15.3گیگابایت
@Game2Hard
Total War ROME II Rise of the Republic
Total-War-ROME-II-Rise-of-the-Republic-Campaign-Pack-pc-cover.jpg

#Total_War_ROME_II_Rise_of_the_Republic #TotalWarROMEIIRiseoftheRepublic #PC #Game2Hard
Total-War-ROME-II-Rise-of-the-Republic-Campaign-Pack-screenshots-01-300x261.jpg
Total-War-ROME-II-Rise-of-the-Republic-Campaign-Pack-screenshots-02-300x169.jpg

بررسي بازي
بسته الحاقی Rise of the Republic رویدادهای مربوط به امپراطوری رم در قرن چهارم پیش از میلاد را نشان خواهد داد که پیش‌درآمدی بر بازی اصلی است. در این بخش، تمرکز روی کشورهای ایتالیا و همسایگانش است که در مجموع ۹ حذب جدید دیگر به بازی Total War ROME II اضافه می‌شود. در کنار پریمیوم کمپین پک که قیمت آن ۱۴.۹۹ دلار است، یک به‌روزرسانی برای بخش نیاکان صورت خواهد گرفت که درخت خانواده را به تمام بخش‌های بازی اضافه کند.
بازی جنگ تمام عیار: روم۲ (به انگلیسی: Total War: Rome 2) در دوران باستان جریان دارد و از سال ۲۷۲ قبل از میلاد آغاز می‌شود و حدود ۳۰۰ سال جریان دارد. بازیباز می‌تواند با انتخاب یکی از تمدن‌های موجود بازی را آغاز کند. گیم پلی روم۲ شبیه بازی‌های قبلی جنگ تمام عیار (سری) است و ویژگیهای جدیدی را شامل می‌شود. اولین ویژگی جدید در این سری وجود نبردهای زمینی و دریایی به صورت یکجا است که در بازی‌های قبلی نبردهای زمینی و دریایی جدا از هم انجام می‌شد اما در روم۲ می‌توان مستقیماً در وسط نبرد سربازان را از کشتی‌ها پیاده کرد و وارد نبرد زمینی شد.
Total War ROME II Rise of the Republic PC-CODEX
آپدیت بازی Update v2.4.0.19683-CODEX اضافه شد
از ویژگی‌های دیگر میزان دید است. در بازی Total War ROME II میزان دید بازیباز که از بالا نیروهایش را هدایت می‌کند به اندازه دید خود نیروها است و وقتی ارتش دشمن برای بازیباز قابل مشاهده است و از حالت اختفا بیرون می‌آید که در معرض دید نیروهای بازیباز باشد. همانند ویژگی اضافه شده به نسخه شوگان۲ سقوط سامورایی بازیباز می‌تواند به صورت هم‌زمان ۴۰یونت را فرماندهی کند و در نبردهای ساحلی بازیباز می‌تواند علاوه بر حداکثر۴۰یونت ارتش زمینی ۴۰یونت دریایی نیز فرماندهی کند که در سری بازیهای قبل جنگ تمام عیار بی‌سابقه است.
قابلیت جدید میزان زره هر یونت است که این قابلیت باعث می‌شود نیروهایی که زره پوش تر هستند در مقابل شلیک و پرتاب نیزه و تیر مقاوم‌تر باشند و هم‌چنین در هنگام نبرد سلامتی آنها دیرتر کاهش یابد. در بازی جزئیات و ویژگیهای هر تمدن و ارتش به خوبی و مطابق با واقعیت تاریخی طراحی شده است. در روم۲ شاهد لژیونرهای مشهور رومی و سواره ****‌های زره پوش اشکانی و فیلهای مخوف آفریقایی و انواع دیگری از نیروها هستیم که بادقت طراحی شده و هر کدام ویژگیها و نقاط قوت و ضعف خود را دارند.
بسته الحاقی Empire Divided:
درواقع Empire Divided یک کمپین داستانی بزرگ برای بازی Total War: Rome 2 محسوب می شود. محتوای Empire Divided شامل ۱۰ فرقه قابل بازی از ۵ فرهنگ مختلف می‌شود که وقایع آن در بازه زمانی کوتاه‌تری نسبت به کمپین اصلی دنبال می‌شود. نیمی از فرقه‌های قابل بازی که به آنها اشاره شد، سازندگان از آنها به عنوان «قهرمانانه» یاد کردند. این امر به این معنی است که این فرقه‌ها شامل ویژگی‌هایی می‌شود، طوری که شاهد رهبرانی در فرقه‌ها خواهید بود که در نبرد‌ها شکست نمی‌خورند. گفتنی است که Rome یکی از این فرقه‌ها محسوب می‌شود.
منبع توضیحات: زومجی و دنیای بازی
@Game2Hard
سیستم مورد نیاز
حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: XP/ Vista / Windows 7 / Windows 8
Processor:2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
Memory:2GB RAM
Graphics:512 MB DirectX 9.0c compatible card (shader model 3, vertex texture fetch support).
DirectX®:9.0c
Hard Drive:35 GB HD space
Additional:Screen Resolution – 1024×768
سیستم پیشنهادی:
OS:Windows 7 / Windows 8
Processor:2nd Generation Intel Core i5 processor (or greater)
Memory:4GB RAM
Graphics:1024 MB DirectX 11 compatible graphics card.
DirectX®:11
Hard Drive:35 GB HD space
Additional:Screen Resolution – 1920×1080
@Game2Hard
Telegram-logo-icon.png

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard
@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
* فروش بازی‌های رایانه‌ای روی هارد *
معرفی بازی Naruto to Baruto Shinobi Striker
حجم بازی: 9.98گیگابایت
@Game2Hard
Naruto to Baruto Shinobi Striker
Naruto-to-Baruto-Shinobi-Striker-pc-cover-small.jpg

#Naruto_to_Baruto_Shinobi_Striker #NarutotoBarutoShinobiStriker #PC #Game2Hard
Naruto-to-Baruto-Shinobi-Striker-screenshots-02-300x169.jpg
Naruto-to-Baruto-Shinobi-Striker-screenshots-03-300x169.jpg

بررسي بازي
پس از اشتباه واضح تیم توسعه دهنده ی بازی Naruto to Baruto Shinobi Striker در انتشار فایل exe فاقد سیستم امنیتی Denuvo، این تیم تصمیم گرفت که قفل گذاری دنوو را به صورت کامل از بازی خود حذف کند. این بدین معنی خواهد بود که بعد از این، تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی بازی به سرعت کرک خواهند شد. خوشبختانه گروه خوش اعتبار CODEX این بازی را کرک کرده است که از انتشار به موقع تمامی DLCها می تواند تقریبا مطمئن بود. در هر صورت، نسخه ی CODEX فاقد قفل Denuvo می باشد و شامل جدیدترین آپدیت است.
بازی Naruto to Boruto Shinobi Striker به عنوان یک بازی «مبارزه‌ای آکروباتیک نینجایی» توصیف شده است و شامل یک بخش چند نفره‌ی آنلاین خواهد بود که در آن ۴ الی ۸ بازیکن می‌توانند به مبارزه بپردازند. بازیکنان می‌توانند از کنترل شخصیت‌های محبوب خود لذت برده، و سبک جدیدی از گیم‌پلی قرار گرفته در محیط‌های سه بعدی هیجان‌انگیز با یک استایل گرافیکی کاملا تازه را، کشف کنند. با دوستان خود همکاری کرده تا به بهترین شینوبی تمام دوران تبدیل شوید.
این بازی شامل سه مود استاندارد خواهد شد. مود اول Flag mode نام دارد که همان مود معروف Capture The Flag در بازی‌های دیگر است. مود بعدی Base Battle نام دارد و در آن بازی‌بازان برای کنترل سه نقطه‌ی کلیدی با یکدیگر مبارزه می‌کنند. مود آخر نیز Combat Battle نام دارد و برنده‌ی این مود تیمی خواهد بود که امتیاز بیشتری از کشتن تیم حریف جمع کرده باشد.
ویژگی‌های کلیدی بازی Naruto to Baruto Shinobi Striker:
گیم‌پلی تیمی چهار علیه چهار که در آن هشت نینجا به صورت همزمان به مبارزه خواهند پرداخت. با دوستان خود همکاری کرده و به بهترین نینجای آنلاین تبدیل شوید.
از یک سبک گرافیکی جدید با رنگ‌های واضح‌تر برای شخصیت‌ها، محیط و نینجتسو‌ها لذت ببرید.
گیم‌پلی پویای سوم شخص نینجایی، به بازیکنان اجازه داده تا با استفاده از قابلیت‌های پرش و دویدن بر روی دیوار، از بخش‌های عمودی محیط‌ها برای بدست آوردن برتری در مبارزات استفاده کنند.
شامل شخصیت‌‌ها و تیم‌های محبوب از سری Naruto، از جمله شخصیت‌های ساسکه و ناروتو و تیم هفت خواهد بود.
منبع توضیحات: گیم فا
@Game2Hard
سیستم مورد نیاز
حداقل سیستم مورد نیاز:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10
Processor: Intel Core i3-8350K
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 640
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Sound Card: DirectX 11 sound device
سیستم پیشنهادی:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10
Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz / AMD FX-6300 Six-Core
Memory: 6 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 270X / R7 265 2 GB / Nvidia GeForce GTX 660 2 GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Sound Card: DirectX 11 sound device
@Game2Hard
Telegram-logo-icon.png

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard
@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
* فروش بازی‌های رایانه‌ای روی هارد *
معرفی بازی F1 2018
حجم بازی: 29.07گیگابایت


@Game2Hard

F1 2018
F1-2018-pc-cover-small.jpg


#F1_2018 #F12018 #PC #Game2Hard
F1-2018-screenshots-01-300x169.jpg
F1-2018-screenshots-02-300x169.jpg



بررسي بازي



گروه CODEX در حال کرک کردن تمامی عناوین Denuvo است! بازی F1 2018 به همراه کرک کاملا سالم، توسط گروه CODEX آماده شده است. سبک بازی دقیقا همان چیزی است که باید باشد. خشک، خشن و بی رحم تنها کلماتی است که می توان در خصوص این بازی به کار برد و این ها همه تعریف و تمجید از این بازی و سبکش است که به جای آن که با راحت و در واقع آرکید کردن بازی سعی در جذب تعداد بیشتری را داشته باشد، با سخت تر کردن بازی به حدی بی رحمانه و از دست دادن بخش عمده ای از خریداران بالقوه ولی پایبند ماندن به اصول فرمول یک و حفظ نام آن به شکلی که واقعا لیاقتش را دارد حداقل در این زمینه ثابت کردند که به تکامل فکری رسیده اند.

طبق گفته سازندگان حالا فیزیک خودرو ها و خصوصا تایر ها پیشرفت چشمگیری داشته است و نتیجه نیز برای ما بسیار واضح است و حالا با کوچک ترین اشتباهی در پیست به دور خود خواهید چرخید. جدای از آن تصادفات در حین بازی هنوز هم اندکی به نظر ضعیف شده هستند و باز هم این شاید شما را وسوسه کند که برای اول شدن دست به کار های کثیفی بزنید بدون آن که از عواقب آن ترسی داشته باشید. با وارد شدن ضربه های شدید به سازه ابر خودرو شما، احتمال جدا شدن قطعاتی مانند چرخ ها هم وجود دارد ولی هنوز هم قطعات بدنه خودرو به حالتی عجیب به همدیگر چسبیده اند و معلوم نیست که چرا قصد جدا شدن ندارند.

F1 2018 PC-CODEX




دیگر بهبود بازی F1 2018 نسبت به سال های قبل پیشرفت بصری بازی است که در دو حالت گرافیک ظاهری و عملکرد خود را نمایان می سازد. خوشبختانه بازی هم اکنون به جایی رسیده است که به معنای واقعی کلمه بی نقص به نظر می رسد. تقریبا بر روی تمام پلتفرم های کنسولی اصلی و میان نسلی بازی به صورت کامل بر روی حالت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می شود و از سوی دیگر هم در تمام طول مدت تجربه بازی هم خبری از باگ و ایراد فنی نبود.

البته یکی از مشکلاتی که بعضی اوقات می توانست اندکی سبب ناراحتی شود مشکل در Draw Distance بود که بعضی اوقات در فضای دور دست شاهد دیر لود شدن افکت هایی مانند نور و سایه ها بودیم که می تواند آزار دهنده باشد ولی چیزی نیست که سبب افت کیفیت بازی شود و باز هم قابل تحمل است ولی آپدیت برای بر طرف کردن این مشکلات هم بسیار پسندیده خواهد بود.

منبع توضیحات: ها و گیم فا

نمایشگر ویدیو









@Game2Hard




سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64bit Versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: Intel Core i3 2130 or AMD FX 4300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GT 640 or AMD HD 7750
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system


سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64bit Versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: Intel Core i5 8600K or AMD Ryzen 5 2600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060 or AMD RX 580
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system


@Game2Hard





Telegram-logo-icon.png

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
* فروش بازی‌های رایانه‌ای روی هارد *
معرفی بازی Shadows Awakening
حجم بازی: 7.5گیگابایت
@Game2Hard
Shadows Awakening
Shadows-Awakening-pc-cover-small.jpg

#Shadows_Awakening #ShadowsAwakening #PC #Game2Hard
Shadows-Awakening-screenshots-05-300x169.jpg
Shadows-Awakening-screenshots-06-300x169.jpg

بررسي بازي
بازی Shadows: Awakening یک بازی منحصر به فرد، ایزومتریک و نقش آفرینی تک نفره است که از نبردهای تاکتیال در-لحظه بهره مند می باشد. شما عازم سفری ماجراجویانه با گیم پلی چالش برانگیز می شوید، گرافیک تحسین برانگیز و داستانی تنومند در انتظار شماست. بازی Shadows Awakening اثری از استودیو Games Farm می باشد که در ۳۱م آگوست ۲۰۱۸ توسط Kalypso Media Digital در شبکه استیم منتشر شده است. این بازی توانسته نمرات بسیار مناسبی را از وبسایت های معتبری همچون گیم اسپات دریافت کند. به طوری که گیم اسپات نوشته است: “بازی دارای دینامیک های بسیار جذابی در گیم پلی خود است که باعث شده آن را به سطح جدیدی منتقل کند”.
داستان بازی از جایی شروع می شود که اعضای ویژه ی که نام آن ها Penta Nera بوده، همگی کشته شده اند و ارواح آن ها توسط Devourers به کار گرفته شده است. درواقع Devourers شیاطینی هستند که توانایی جذب خاطرات و شخصیت ارواح را دارند و به آن ها بعد مادی می بخشند و به عنوان عروسک های خیمه شب بازی خود از آن ها استفاده می کنند. آن ها دوباره به دنیا بازگشته اند تا در کالبد Penta Nera که حالا شیطانی شده اند، به خواسته های خود برسند و قدرت لایزال را بدست بگیرند. اما به چه قیمتی؟
در بازی Shadows Awakening شما کنترل روح پلیدی را بدست می گیرید که از سرزمین Shadow Realm احضار شده است تا ارواحی که در گذشته های دور مرده اند را جمع آوری کرده و به سفر ماجراجویانه ی خود با چالش های فراوان مشغول شود. آیا شما می توانید به عنوان **** امپراطوری Heretic برسید؟ اعضای گروه خود را جمع آوری کنید، هیروهای قدرتمند را کنترل کرده و از مهارت های خاص آن ها در جهت منافع خود استفاده کنید.
منبع: دانلودها
@Game2Hard
سیستم مورد نیاز
حداقل سیستم مورد نیاز:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64Bit Versions
Processor: Intel Compatible 2.1 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX460 2GB or compatible
Storage: 13 GB available space
سیستم پیشنهادی:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64Bit Versions
Processor: Intel Core i7 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 or better
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space
@Game2Hard
Telegram-logo-icon.png

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard
@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
* فروش بازی‌های رایانه‌ای روی هارد *
معرفی بازی FIFA 19 Ultimate Edition
حجم بازی: 48.6گیگابایت


@Game2Hard

FIFA 19 Ultimate Edition
FIFA-19-pc-cover-small.jpg


#FIFA_19_Ultimate_Edition #FIFA19UltimateEdition #PC #Game2Hard
FIFA-19-screenshots-05-300x169.jpg
FIFA-19-screenshots-01-300x169.jpg



بررسي بازي



در بازی فیفا ۱۹ شاهد تغییراتی در نحوه زدن شوت خواهیم بود؛ به این صورت که پس از زدن کلید شوت برای بار اول، باید یک بار هم زمانی که پای بازیکن در حال برخورد به توپ است، این کلید را فشار دهید. در صورتی که در این کار زمان‌بندی درستی داشته باشید، یک شوت با دقت بالا روانه دروازه خواهد شد، ولی در صورتی که زمان‌بندی شما اشتباه باشد، درصد به خطا رفتن شوت افزایش خواهد یافت. البته در فیفا ۱۸، دوبار زدن کلید شوت پشت سر هم باعث نواخته شدن شوت زمینی یا به اصطلاح خود بازی، Low Driven Shot می‌شد که با اضافه شدن سیستم جدید شوت‌زنی در فیفا ۱۹، برای زدن چنین شوت‌های زمینی در این نسخه باید کلید R1/RB را همزمان با زدن شوت نگه دارید.

سیستم جدید زدن ضربات دروازه:

تصور کنید که در حال بازی کردن فیفا با یکی از دوستان‌تان روی یک کنسول هستید و می‌خواهید یک ضربه دروازه بزنید. در این حالت، وقتی از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده کنید، اگر بخواهید توپ را به مدافع نزدیک دروازه‌بان پاس بدهید، دوست‌تان متوجه تغییرات دوربین خواهد شد و می‌فهمد که شما قصد پاس دادن به کدام بازیکن را دارید و می‌تواند بازیکن مهاجم خودش را به وی نزدیک و کار را برای شما سخت کند. ولی در بازی فیفا ۱۹، اگر شما جهت خاصی را انتخاب کنید، دیگر دوربین به آن سمت تغییر نمی‌کند و همیشه ثابت خواهد بود. در نتیجه دوست‌تان هم متوجه هدف پاس شما نخواهد شد. البته این ویژگی، آنطور که باید و شاید در بازی‌های آنلاین یا برای افرادی که از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده نمی‌کنند، به‌دردبخور نیست.

دستورات تاکتیکی جدید برای بازیکنان:

در فیفا ۱۸، اگر به قسمت دستورات تاکتیکی مربوط به بازیکنان (Player Instructions) بروید، برای مدافعین کناری فقط می‌توانید از بین گزینه‌های اضافه شدن به حمله، ماندن در دفاع و حالت متعادل، یکی را انتخاب کنید. ولی در فیفا ۱۹ قرار است این مدافعین کناری یک دستور تاکتیکی قابل انتخاب دیگر هم داشته باشند که از طریق آن، می‌توانید از آن‌ها بخواهید که یا به عنوان وینگر و از کناره‌ها به حمله اضافه شوند یا اینکه در هنگام حمله تیم، به سمت مرکز زمین بروند و از این طریق به تیم کمک کنند.اما دستورات تاکتیکی جدید فقط محدود به مدافعین کناری نمی‌شود و در فیفا ۱۹، همچنین می‌توانید به هافبک‌های وسط تیم‌تان بگویید که در هنگام دفاع، مرکز زمین را پوشش بدهند یا اینکه مراقب کناره‌های زمین باشند.

منبع توضیحات: ها، دیجیاتو و زومجی



@Game2Hard




سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8.1/10 – 64-Bit
CPU: Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz or AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 50.0 GB
Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GTX 460 1GB or AMD Radeon R7 260
DirectX: 11.0


سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 – 64-Bit
CPU: Intel i3 6300T or AMD Athlon X4 870K or equivalent benchmark. Intel i3 4340, Intel i3 4350, AMD FX-4350 and FX-4330 as alternatives.
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 50.0 GB
Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD Radeon R9 270X
DirectX: 12.0


@Game2Hard





Telegram-logo-icon.png

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
* فروش بازی‌های رایانه‌ای روی هارد *
معرفی بازی V-Rally 4 Ultimate Edition
حجم بازی: 18.4گیگابایت


@Game2Hard

V-Rally 4 Ultimate Edition
V-Rally-4-pc-cover-small.jpg


#V-Rally_4_Ultimate_Edition #V-Rally4UltimateEdition #PC #Game2Hard
V-Rally-4-screenshots-01-300x169.jpg
V-Rally-4-screenshots-02-300x169.jpg



بررسي بازي

بازگشت عنوان افسانه ای پس از گذشت پانزده سال! بازی V-Rally 4 چهارمین سری از فرنچایز موفق V-Rally می باشد که در ۲۵م سپتامبر ۲۰۱۸ توسط استودیو KT Racing در شبکه استیم منتشر شد. نسخه ای که توسط گروه CODEX کرک شده، نسخه آلتیمیت بازی می باشد که قیمت آن حدود ۵۹دلار می باشد. بازی V-Rally 4 بیش از ۵۰ اتومبیل را در خود جای داده است که در بین آنها برند‌های معروفی همچون Porsche 911 Safari ،Ford Mustang و Ford Fiesta RS RX دیده می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند در حین بازی اتومبیل‌های خود را سفارشی‌سازی کنند و به ارتقا دادن آنها بپردازند. پنج نوع مسیر مسابقات مختلف نیز در حالت‌های Online و Career این بازی گنجانده شده است که شامل جاده‌های Rally ،Extreme-Khana ،V-Rally Cross ،Buggy و Hillclimb می‌شود.

به نقل از سازندگان، حالت وی‌رالی کراس بازیکنان را در مسیر‌هایی قرار می‌دهد که شامل هر دو مسیر خاکی و آسفالت می‌شود و از این رو بازیکنان می‌توانند با توجه به استراتژی‌های خود مسیر‌های مناسب را در هنگام مسابقه انتخاب کنند. در آن سو حالت باگی بیشتر روی اتومبیل‌های پرشی و همچنین مسابقات خطرناک تمرکز دارد که البته با هیجان زیادی نیز همراه است. به جز دو حالت یاد شده سازندگان از بودن ۳ بخش دیگر در بازی V-Rally 4 خبر داده‌اند. بازیکنان در بخش Rally در سرتاسر دنیا در مسیر‌های دشوار به رقابت می‌پردازند و در آن سو با دریفت کردن در حالت Extreme-Khana موانع را پشت سر می‌گذارند. همانطور که از نام حالت Hillclimb مشخص است رانندگان با اتومبیل‌های قدرتمند باید صخره‌های بزرگ را فتح کنند.




@Game2Hard




سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7 64bits
Processor: Intel Core i3-540 or AMD Phenom II X4 940
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 6870
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 19 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard
Additional Notes: 64bit Only


سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7-3770 or AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 780 or AMD R9 290
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 19 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard
Additional Notes: 64bit Only


@Game2Hard





Telegram-logo-icon.png

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
* فروش بازی‌های رایانه‌ای روی هارد *
معرفی بازی INSOMNIA The Ark
INSOMNIA The Ark



@Game2Hard

INSOMNIA The Ark
INSOMNIA-The-Ark-pc-cover.jpg


#INSOMNIA_The_Ark #INSOMNIATheArk #PC #Game2Hard
INSOMNIA-The-Ark-screenshots-02-300x169.jpg
INSOMNIA-The-Ark-screenshots-03-300x169.jpg



بررسي بازي



INSOMNIA The Ark عنوانی نقش آفرینی، اکشن و تخیلی می باشد که در ۲۷م سپتامبر ۲۰۱۸ در شبکه استیم منتشر گردید. بازیکنان در بازی INSOMNIA The Ark با یک بیماری روانی نادر در یک ایستگاه فضایی مدرن با نام Object 6 بیدار می‌شوند و باید حقیقت سفر ۴۰۰ ساله بشریت برای یافتن خانه‌ای جدید را کشف کنند. بازیکنان قادر خواهند بود تا تجهیزات جدیدی بسازند، با جناح‌ها و NPCها ارتباط برقرار کنند و برای زنده ماندن در یک کلان‌شهر فضایی بزرگ تلاش کنند.

گیم پلی بازی با ارائه‌ی بیش از ۶۰ ساعت گیم‌پلی، بستری عظیم و جذاب برای کاوش و برقراری ارتباط با بیش از ۲۵۰ شخصیت متفاوت را ایجاد می‌کند. علاوه بر این، نه تنها انتخاب‌های متفاوت بازیکنان بر سرنوشت شخصیت‌ها و پایان بازی تاثیر مستقیمی خواهند گذاشت، بلکه وجود بیش از ۶۰ نوع اسلحه‌ی کاملا متفاوت و قابل‌شخصی‌سازی در این بازی، منجر به خلق یک تجربه‌ی اکشن بسیار باکیفیت و فراموش‌نشدنی در بازی Insomnia The Ark شده است.


داستان بازی INSOMNIA: The Ark

پیش از آنکه مردم نومه (Nomah) به مکانی تحت عنوان Object 6 نقل مکان کنند، در سیاره‌ی آباد و امپراطوری بی‌نقص خود به عنوان یک ملت متحد زندگی می‌کردند. ماجرا از آنجا آغاز ‌می‌شود که یک درگیری سیاسی با ارتشی به نام SORG صورت می‌گیرد؛ جنگی بی‌رحمانه که در نهایت با به رسمیت شناخته شدن این گروه شورشی و تقاضای استقلال آن‌ها خاتمه می‌یابد. در همین راستا گروهی از سران دولتی این سیاره که با عنوان Hierarchy شناخته می‌شوند دست به کار می‌شوند و جنگی را آغاز ‌می‌کنند.

این جنگ سیاره و مردم آن را وارد طوفانی از آشوب و نابودی می‌کند؛ نبردی خونین با میلیون‌ها کشته و زخمی و آواره. از طرف دیگر طبیعت و محیط‌ زیست سیاره نیز به نابودی کشیده می‌شود و توده‌های برف و یخ، شهر‌های ویران شده را در بر می‌گیرند. از طرفی، سقوط آخرین Hierarchy نیز منجر به سقوط گریزناپذیر تمامی سیاره می‌شود.

به منظور متوقف کردن SORG و ربات‌های غول‌پیکر و شکست‌ناپذیری به نام Golem که در اختیار آن‌ها بود، The Hierarchy دست به راه‌حلی اتمی زد. همانطور که می‌توانید حدس بزنید این عمل باعث نابودی سیاره شد و ژنرال آذر (General Azar) آنچه را که از ارتش خود باقی مانده بود برای آماده‌سازی به Object 6 فرستاد. Object 6 یک ایستگاه بین ستار‌ه‌ای است که عده‌ی زیادی برای خروج و مهاجرت از سیاره‌ی نابود شده به آن پناه بردند.

در میان این هرج و مرج، هزاران نفر سعی کردند تا بر این مکان حاکم شوند، اما سیاست‌های محکم امنیتی این مکان، دست‌یابی به این آرزو را غیرممکن می‌کرد. در حالیکه اوضاع در Object 6 دشوارتر می‌شد، ارتش ساخت محفظه‌ای را ترتیب داد که در آن تمامی منابع و تجهیزات باقی‌مانده در سیاره را نگهداری کند و صدها تن از مردم را برای بقا و ادامه‌ی زندگی به حال خود رها کرد. این مسائل صدها سال بعد تا زمانیکه شخصیت اصلی داستان ما برمی‌خیزد و به راه‌حل‌هایی برای سامان دادن به شرایط فعلی دست می‌یابد ادامه دارد.

منبع توضیحات: ها و زومجی




@Game2Hard






Telegram-logo-icon.png

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
* فروش بازی‌های رایانه‌ای روی هارد *
معرفی بازی WWE 2K19
حجم بازی: 45.6 گیگابایت
@Game2Hard
WWE 2K19
WWE-2K19-pc-cover-small.jpg

#Dakar_18 #Dakar18 #PC #Game2Hard
WWE-2K19-screenshots-05-300x169.jpg
WWE-2K19-screenshots-02-300x169.jpg

بررسي بازي
@Game2Hard
#WWE_2K19 #WWE2K19 #PC #Game2Hard
نسخه نهایی بازی WWE 2K19 سه روز پیش از انتشار رسمی آن در شبکه استیم، توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. این بازی در دنباله ی نسخه ۲۰۱۸ بازی مسابقات کشتی کج قرارگرفته و بهبودهای کاربردی به همراه کاراکترهای جدید را به گیمرها عرضه می کند. دانلود بازی WWE 2K19 بدست استودیو Visual Concepts توسعه یافته و کمپانی نام آشنای ۲K آن را منتشر کرده است. در دانلود بازی WWE 2K19 تمرکز بر روی برنامه‌های Smackdown Live و ۲۰۵ گذاشته شده است.
در انتهای لیست‌ها ما دوباره شاهد قسمت “دیگر” (Other) هم هستیم. این بخش شامل افرادی است که مدیریت برند خاصی را بر عهده دارند یا علی رغم سابقه حضورشان در WWE، وابستگی خاصی به شرکتی ندارند. جان سینا (John Cena) به عنوان یک عضو آزاد خطاب می‌شود و می‌تواند در هر برندی که بخواهد حضور پیدا کند. نیکی بلا (Nikki Bella) هم شامل این قائده می‌شود و او آزاد است. آخرین حضور نیکی همراه با خواهرش یعنی بری بلا (Brie Bella) در قسمت جدید برنامه RAW بود. کریس جریکو (Chris Jericho) به برند خاصی وابستگی ندارد و فعلا با افرادی همچون کنی امگا (Kenny Omega)، در ژاپن برای New Japan Pro Wrestling کار می‌کند.
دنیل برایان یکی از برجسته‌ترین کشتی‌گیران شرکت WWE بوده که طی چند سال گذشته، مسیر پر فراز و نشیبی را در حرفه‌ی خود طی کرده است. ۲K گیمز با الگوگیری از مسابقاتی که وی داشته، بخش مخصوص به او را در دانلود بازی WWE 2K19 قرار داده است و شما در آن باید ۱۱ مسابقه افسانه‌ای دارای ماموریت به علاوه یک مسابقه “غافلگیرکننده” را پشت سر بگذارید. بازی‌بازان با قرار گرفتن در شخصیت‌های مختلف دنیل برایان و پیروزی در مسابقات، می‌توانند محیط‌ها، سوپرستارها، پوشش و مقام‌های قهرمانی‌ جدید را آزاد کنند.
بخش جدید Tower این امکان را برای کاربران به وجود می آورد تا با ماموریت های مختلف در مقابل حریفان متفاوت قرار بگیرند. در بخش Tower چالش های مختلفی بر اساس تم های منحصر به فردی مانند The Women’s Revolution قرار دارد. علاوه بر این، انواع مختلفی از مسابقات قرار دارد که تکراری شدن بازی جلوگیری می کند. در برخی از مسابقات نیز برای جذابیت بیشتر، بازیکنان و حریفان قدرتمند تر ظاهر می شوند.
منبع توضیحات: دانلودها، گیم فا و سخت افزار مگ
@Game2Hard
حداقل سیستم مورد نیاز:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit: Windows® 7 (latest updates)
Processor: Intel Core i5-3550 / AMD FX 8150
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670 / Radeon HD 7850
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: At least 2 GB DDR Video Memory
سیستم پیشنهادی:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit: Windows® 7, Windows® 8 (8.1) or Windows® 10 (latest updates)
Processor: Intel Core i7 3770 / AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 970 / AMD GPU Radeon R9 290X
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Telegram-logo-icon.png

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard
@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
*فروش بازی های رایانه ای روی هارد*
معرفی بازی PES 2019
حجم بازی: 26.8 گیگابایت

@Game2Hard


Pro Evolution Soccer 2019
Pro-Evolution-Soccer-2019-pc-cover-small.jpg

# #PC #Game2Hard


بررسي بازي

بله! بازی Pro Evolution Soccer 2019 به همراه کرک سالم گروه CPY منتشر شد. پس از مدت ها انتظار، دوران خوش برای گیمرها بازگشته و می توانید عناوین محبوب و AAA را به صورت کاملا کرک شده به همراه آخرین آپدیت تجربه کنید.
اول از همه، اجازه بدهید همه تعصب‌ها را کنار بگذاریم و خیلی رک از این بگوییم که Pro Evolution Soccer 2019، یکی از اصلی‌ترین نقاط قوتش را از دست داده است. بله منظورم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا است که چند سالی می‌شد کونامی حسابی با آن‌ها پُز می‌داد و انصافا هم این رقابت‌ها را به‌خوبی به‌تصویر می‌کشید. اولین اقدام کونامی در این راستا، به‌دست آوردن لایسنس لیگ‌های مختلف است. این شرکت امسال سعی کرده تا تعداد لیگ‌های لایسنس‌شده خود را افزایش بدهد و در این راه توانسته لایسنس استفاده از لیگ‌هایی چون ترکیه، پرتغال، بلژیک، سوییس، آرژانتین، اسکاتلند و روسیه را دریافت کند و این لیگ‌ها و تمام تیم‌هایشان به صورت لایسنس‌شده در بازی حضور خواهند داشت.
یکی از ویژگی‌های جدید گیم‌پلی بازی که البته هر سال شاهد پیشرفت‌هایی در زمینه آن هستیم، مربوط به سیستم کنترل توپ می‌شود. نمی‌دانم نسخه دموی بازی را تجربه کرده‌اید یا نه، ولی این بهبود حتی در نسخه دمو هم به‌وضوح دیده می‌شود. برای مثال زمانی که توپی برای یکی از بازیکنان‌تان ارسال می‌کنید، وی گزینه‌های مختلفی برای کنترل کردن این توپ خواهد داشت و انیمیشن‌های مربوط به این کار، به مراتب گسترده‌تر از قبل شده‌اند. حال اگر بخواهید تا توپ را به صورت یک ضرب و بدون کنترل کردن پاس بدهید، برای این موضوع هم انیمیشن‌های مختلفی طراحی شده است و همیشه شاهد یک نوع واکنش تکراری از سوی بازیکنان نیستیم.
مورد بعدی که کونامی در PES 2019 تغییراتی در آن اعمال کرده، سیستم انرژی و خستگی بازیکنان است. به این صورت که فرایند خستگی بازیکنان، چیزی فراتر از خالی شدن ساده نوار انرژی خواهد بود و بازیکنان بسته به اینکه در بازی چه میزان دوندگی داشته باشند و تا چه حد از آن‌ها استفاده کنید، به شکلی طبیعی خسته خواهند شد و صد البته این خستگی تاثیرش را روی عملکرد آن‌ها خواهد گذاشت. برای مثال، اگر بازیکن شما خسته شده باشد و شما هم وی را تعویض نکرده باشید، ممکن است در دادن یک پاس ساده هم دچار اشتباه شود یا حتی با وجود داشتن فضای کافی، دیگر انرژی لازم برای سریع دویدن را نداشته باشد و همین مسائل هم باعث شوند تا موقعیت‌ها برای شما از دست بروند.
منبع توضیحات: ها و زومجی


@Game2Hard





حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1/8.1/10 – 64bit
Processor: Intel Core i5-3470 / AMD FX 4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 670 / AMD Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Additional Notes: Resolution 1280 x 720

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1/8.1/10 – 64bit
Processor: Intel Core i7-3770 / AMD FX 8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 760 / AMD Radeon R9 270X
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Additional Notes: Resolution 1920 x 1080

راهنمای نصب


@Game2Hard



Telegram-logo-icon.png

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
*فروش بازی های رایانه ای روی هارد*
معرفی بازی Darksiders III
اولین بازی AAA که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند
حجم بازی: 18.5 گیگابایت
@Game2Hard
Darksiders III
Darksiders-III-pc-cover-small.jpg


بررسي بازي
بازی Darksiders III در ۲۷م نوامبر ۲۰۱۸ در دو وبسایت استیم و GOG به طور هم زمان منتشر شد. وظیفه ی توسعه این بازی بدست Gunfire Games بوده و کمپانی معروف THQ Nordic آن را منتشر کرده است. سبک این بازی را می توان اکشن، ماجراجویی، هک-اند-اسلَش و نقش آفرینی دانست. از آن جا که این بازی بر روی شبکه GOG نیز می باشد، به منظور DRM-Free بودن است و آپدیت ها و بسته های الحاقی به محض انتشار به صورت رایگان در دسترس کاربران وبسایت دانلودها قرار خواهد گرفت. در بازی دارک سایدرز ۳ شما در نقش FURY هستید و عازم سفری پرمخاطره برای شکار و تسخیر Seven Deadly Sins خواهید شد.
مهم‌ترین ویژگی بازی Darksiders III که از همان ساعات آغازین تجربه‌اش توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند، چیزی نیست جز نقشه‌ی پیچیده و وام‌گرفته‌اش از عناصر سبک مترویدوانیا که به بیان نادقیق، شبیه به نسخه‌ی ساده‌تر و قابل فهم‌تری از نقشه‌ی آثاری مانند بازی «بلادبورن» (Bloodborne) به نظر می‌رسد. نقشه‌ای که شاید در حقیقت آن‌چنان هم بزرگ نباشد، اما سازندگان به قدری بخش به بخش آن را هوشمندانه و جذاب به یکدیگر متصل کرده‌اند که به قول خودشان وارد شدن به آن، حس گیر افتادن در یک سیاه‌چاله‌ی پیچ‌درپیچ با دشمنان متفاوت را می‌دهد. این نقشه در کنار چالش‌برانگیز بودنِ شاید غیرمنتظره‌ی بازی، اصلی‌ترین عنصری است که دارک سایدرز ۳ را از دو قسمت قبلی‌اش جدا می‌کند و باعث می‌شود که باز هم این مجموعه، نشان دهد که در هر قسمت می‌تواند با حفظ DNA خود، سبک کم‌وبیش متفاوتی با مابقی اعضایش هم داشته باشد.
دشمنان حاضر در نقشه، طیف وسیع و حقیقتا متنوعی از موجودات مختلف مانند عنکبوت‌های عظیم‌الجثه و هیولاهای کودک‌مانندی را که با بمب و تله از شما پذیرایی می‌کنند، شامل می‌شود و هر مدل سبک مبارزاتی لایق تحسینی که فکرش را می‌کنید، مقابل‌تان می‌گذارد. جالب‌تر آن که فارغ از طراحی‌های عالی دشمنان در گیم‌پلی مبارازتی، آن‌ها مدل‌های حرکتی، ظواهر و قابلیت‌های کاملا متفاوتی هم دارند و انقدر هم تعدادشان زیاد است و مبارزه با هر کدام‌شان تکنیک‌های خاص خودش را می‌طلبد که می‌توان به جرئت گفت ساخته‌ی جدید THQ Nordic، به طور میانگین هر بیست دقیقه یک دشمن کاملا جدید به مخاطبش معرفی می‌کند.
منبع توضیحات: دانلودها و زومجی
@Game2Hard
حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows 7 / 8 / 10 64 bit
Processor: AMD FX-8320 (3,5 GHz) / Intel i5-4690K (3,5 GHz) or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 / Radeon R7 370 with 2 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 7 / 8 / 10 64 bit
Processor: Intel Core i7-3930K (3.2 GHz)/AMD Ryzen 5 1600 (3.2 GHz) or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 480 / NVIDIA GeForce GTX 970 with 4 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Additional Notes: We recommend using a controller.
@Game2Hard
Telegram-logo-icon.png

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard
@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
*فروش بازی های رایانه ای روی هارد*
معرفی بازی FIFA 19
حجم بازی: 45.4 گیگابایت

@Game2Hard


FIFA 19
FIFA-19-pc-cover-small.jpg

# #PC #Game2Hard
FIFA-19-screenshots-06-300x169.jpg
FIFA-19-screenshots-02-300x169.jpg


بررسي بازي

نسخه کرک شده و کاملا آپدیت بازی FIFA 19 توسط گروه CPY بالاخره کرک شد. این نسخه دارای تمامی زبان های گزارشگری و آخرین نقل و انتقالات و آپدیت ها برای بازی فیفا ۱۹ می باشد. نسخه فشرده FitGirl و CorePack نیز برای بازی قرار خواهد گرفت. آموزش کامل نصب به همراه تمامی مشکلات رایج در همین مطلب عنوان خواهد شد. با وبسایت ها همراه باشید…!
در بازی فیفا ۱۹ شاهد تغییراتی در نحوه زدن شوت خواهیم بود؛ به این صورت که پس از زدن کلید شوت برای بار اول، باید یک بار هم زمانی که پای بازیکن در حال برخورد به توپ است، این کلید را فشار دهید. در صورتی که در این کار زمان‌بندی درستی داشته باشید، یک شوت با دقت بالا روانه دروازه خواهد شد، ولی در صورتی که زمان‌بندی شما اشتباه باشد، درصد به خطا رفتن شوت افزایش خواهد یافت. البته در فیفا ۱۸، دوبار زدن کلید شوت پشت سر هم باعث نواخته شدن شوت زمینی یا به اصطلاح خود بازی، Low Driven Shot می‌شد که با اضافه شدن سیستم جدید شوت‌زنی در فیفا ۱۹، برای زدن چنین شوت‌های زمینی در این نسخه باید کلید R1/RB را همزمان با زدن شوت نگه دارید.

سیستم جدید زدن ضربات دروازه:
تصور کنید که در حال بازی کردن فیفا با یکی از دوستان‌تان روی یک کنسول هستید و می‌خواهید یک ضربه دروازه بزنید. در این حالت، وقتی از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده کنید، اگر بخواهید توپ را به مدافع نزدیک دروازه‌بان پاس بدهید، دوست‌تان متوجه تغییرات دوربین خواهد شد و می‌فهمد که شما قصد پاس دادن به کدام بازیکن را دارید و می‌تواند بازیکن مهاجم خودش را به وی نزدیک و کار را برای شما سخت کند. ولی در بازی فیفا ۱۹، اگر شما جهت خاصی را انتخاب کنید، دیگر دوربین به آن سمت تغییر نمی‌کند و همیشه ثابت خواهد بود. در نتیجه دوست‌تان هم متوجه هدف پاس شما نخواهد شد. البته این ویژگی، آنطور که باید و شاید در بازی‌های آنلاین یا برای افرادی که از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده نمی‌کنند، به‌دردبخور نیست.

دستورات تاکتیکی جدید برای بازیکنان:
در فیفا ۱۸، اگر به قسمت دستورات تاکتیکی مربوط به بازیکنان (Player Instructions) بروید، برای مدافعین کناری فقط می‌توانید از بین گزینه‌های اضافه شدن به حمله، ماندن در دفاع و حالت متعادل، یکی را انتخاب کنید. ولی در فیفا ۱۹ قرار است این مدافعین کناری یک دستور تاکتیکی قابل انتخاب دیگر هم داشته باشند که از طریق آن، می‌توانید از آن‌ها بخواهید که یا به عنوان وینگر و از کناره‌ها به حمله اضافه شوند یا اینکه در هنگام حمله تیم، به سمت مرکز زمین بروند و از این طریق به تیم کمک کنند.اما دستورات تاکتیکی جدید فقط محدود به مدافعین کناری نمی‌شود و در فیفا ۱۹، همچنین می‌توانید به هافبک‌های وسط تیم‌تان بگویید که در هنگام دفاع، مرکز زمین را پوشش بدهند یا اینکه مراقب کناره‌های زمین باشند.

منبع توضیحات: ها، دیجیاتو و زومجی

@Game2Hard






حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8.1/10 – 64-Bit
CPU: Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz or AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 50.0 GB
Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GTX 460 1GB or AMD Radeon R7 260
DirectX: 11.0

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 – 64-Bit
CPU: Intel i3 6300T or AMD Athlon X4 870K or equivalent benchmark. Intel i3 4340, Intel i3 4350, AMD FX-4350 and FX-4330 as alternatives.
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 50.0 GB
Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD Radeon R9 270X
DirectX: 12.0





@Game2Hard



Telegram-logo-icon.png

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
*فروش بازی های رایانه ای روی هارد*
معرفی بازی Monster Hunter World
حجم بازی: 20.3 گیگابایت

#MonsterHunterWorld #Monster_Hunter_World #Game #PC #Game2Hard

@Game2Hard


Monster Hunter World
Monster-Hunter-World-pc-cover-small.jpg

# #PC #Game2Hard
Monster-Hunter-World-screenshots-04-300x169.jpg
Monster-Hunter-World-screenshots-05-300x169.jpg


بررسي بازي

داستان بازی Monster Hunter World، حول یک Guild تحقیقاتی هیولاها می‌چرخد و شما در نقش یک شکارچی به‌همراه گروهی تحقیقاتی می‌بایست روی گونه‌های مختلف هیولاها تحقیق کرده و الدر دراگون‌ها و انرژی حاصل از آن‌ها را شناسایی کنید تا بهتر از قبل بتوانید دنیای جدید (New World) را بشناسید. بازی Monster Hunter: World یک اثر نقش آفرینی و MMO است که داستانش، صرفا مقدمه‌ای برای شروع بازی است. با اینکه برای تمام کردن بخش داستانی باید بازی را ۷۰ الی ۸۰ ساعت تجربه کنید.
اما پس از داستان، با دنیای دیگری روبه‌رو خواهید شد که پایه و اساس بازی اصلی یعنی شکار هیولاها را تشکیل می‌دهد. به‌عبارتی ساختار بازی به خاطر MMO بودن آن به‌نحوی است که حتی پس از تمام کردن نیز همیشه ماموریت‌هایی وجود دارند که شما را سرگرم کرده و در این راه داستان بازی به شکلی روایت می‌شود که حتی اشخاصی که از دنیای Monster Hunter هیچ ایده‌ای ندارند، می‌توانند با آن ارتباط برقرار کرده و با سبک و سیاق بازی آشنا شوند.
روایت داستانی بازی Monster Hunter World ساده و شخصیت‌هایش دوست داشتنی هستند و نباید انتظار یک اثر داستان محور عمیق را داشت. با این حال کپکام کار خود را در این بخش به‌خوبی انجام داده و سعی کرده در همان ابتدا به شما بگوید که Monster Hunter: World شاید نسخه‌ای کاملا متفاوت نسبت به نسخه‌های پیشین باشد اما هنوز سبک خود را دارد. برای نمونه می‌توان به صحبت نکردن شخصیت بازی یا سبک ارتباط نوشتاری شخصیت‌ها در بعضی از مراحل به‌جای برقراری دیالوگ اشاره کرد که همگی از ویژگی‌های یک بازی شرقی و سری Monster Hunter است.
بازی Monster Hunter World اثری است که در بخش شخصی سازی، به‌شدت قوی عمل کرده و می‌توانید شخصیت مورد علاقه خود را خلق کرده و در دل بازی قرار بدهید. همچنین بعضی از گزینه‌های روی میز نظیر تعویض مدل مو در شخصیت‌های زن و مرد کاملا فرق می‌کنند و در همان ابتدا وسوسه می‌شوید که شخصیت‌های زیادی را ساخته و هر از گاهی با یکی از آن‌ها بازی کنید. این بازی در بخش گیم‌پلی یک انقلاب برای این سری به‌حساب می‌آید. انقلابی که از همان ابتدا شدیدا جاه‌طلبانه بود و کپکام به‌خوبی توانست از پس آن برآید.
منبع توضیحات: زومجی



@Game2Hard



سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10 (64-bit required)
Processor: Intel® Core™ i5-4460, 3.20GHz or AMD FX™-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x (VRAM 2GB)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectSound (DirectX® 9.0c)
Additional Notes: 1080p/30fps when graphics settings are set to “Low”

سیستم پیشنهادی:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10 (64-bit required)
Processor: Intel® Core™ i7 3770 3.4GHz or Intel® Core™ i3 8350 4GHz or AMD Ryzen™ 5 1500X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 (VRAM 3GB) or AMD Radeon™ RX 570 (VRAM 4GB)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectSound (DirectX® 9.0c or better)
Additional Notes: 1080p/30fps when graphics settings are set to “High”



@Game2Hard



Telegram-logo-icon.png

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
*فروش بازی های رایانه ای روی هارد*
معرفی بازی Just Cause 4 Gold Edition
حجم بازی: 52.9 گیگابایت

@Game2Hard


Just Cause 4 Gold Edition
Just-Cause-4-pc-cover-small.jpg

# #PC #Game2Hard


بررسي بازي
دوباره به روزهای اوج کرکرها باز می گردیم!! روزهای خوش STEAMPUNKS را به یاد دارید؟ حال این اتفاق با گروه CPY در حال رخ دادن است! کرک نهایی نسخه Gold Edition بازی Just Cause 4 تنها در کمتر از ۲۴ساعت منتشر شد.
در بازی Just Cause 4 همه چیز بسیار عالی است. با اینکه عملکرد بازی از نظر فنی هنوز هم ایراد دارد ولی اصلا در حدی نیست که در تجربه‌ی اصلی بازی یک نکته‌ی منفی محسوب شود. استودیوی اولانچ به حق یک طوفان بپا کرده است. وبسایت گیم اسپیس می گوید: “اگر به عناوین جهان‌آزاد که به شما آزادی کامل می‌دهند تا خودتان هر آشوبی که دلتان می‌خواهد به پا کنید علاقه دارید، just Cause 4 یک بازی عالی است. ما واقعا با به تاخیر انداختن تجربه‌ی چنین عنوانی مخالف هستیم و ضمانت می‌کنیم که این بازی می‌تواند برای هزاران ساعت شما را سرگرم کند.”
دانلود بازی Just Cause 4 دارای محیط بسیار وسیعی است که در آن شخصیت ریکو قادر است سوار انواع وسایل نقلیه شود و حتی با استفاده از لباس مخصوص خود، در آسمان پرواز کند. بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد و سیستم آب و هوایی پویای بازی بدون شک بسیار جاه‌طلبانه‌ خواهد بود. در این بازی گردبادها می‌توانند اشیای اطراف خود را بلند کنند و آن‌ها را بچرخانند و همانطور که در تصویر بالا مشخص است رعد و برق‌ها هم می‌توانند خسارت زیادی به محیط بازی وارد کنند.
ریکو رودریگز در این نسخه آسیب‌پذیرتر از همیشه است و با موردی مواجه می‌شود که شخصیت او را تغییر خواهد داد. از این‌رو در نسخه چهارم، شاهد دنیا و وقایع واقع‌گرایانه‌تری نسبت به گذشته هستیم. برای مثال عملکرد وینگ‌سوییت ریکو واقع‌گرایانه طراحی شده است و واکنش طبیعی‌تری نسبت به باد و ارتفاعی که در آن هستید، از خود نشان می‌دهد. در نسخه‌های پیشین نبود آب و هوای واقع‌گرایانه سبب می‌شد مدام در هوا باشید و کارهای دیوانه‌وار مختلفی انجام دهید اما در جاست کاز ۴ از آن‌جایی که این مورد واقع گرایانه طراحی شده است، باید برای مبارزات تدابیر دیگری داشته باشید و از سایر شخصیت‌های بازی کمک بگیرید.
منبع توضیحات: دانلودها، زومجی و گیم فا



@Game2Hard




سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows 7 SP1 with Platform Update for Windows 7 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz | AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB VRAM or better) | AMD R9 270 (2GB VRAM or better)
DirectX: Version 11
Storage: 59 GB available space

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz | AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 (6GB VRAM or better) | AMD Vega 56 (6GB VRAM or better)
DirectX: Version 11
Storage: 59 GB available space


@Game2Hard




جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
*فروش بازی های رایانه ای روی هارد*
معرفی بازی Yakuza 0
حجم بازی: 21.4 گیگابایت

@Game2Hard


Yakuza 0
Yakuza-0-pc-cover-small.jpg

#Yakuza_0 #Yakuza0 #Game #PC #Game2Hard
Yakuza-0-steam-screenshots-05-300x188.jpg
Yakuza-0-steam-screenshots-02-300x188.jpg


بررسي بازي
نسخه کرک شده بازی Yakuza 0 برای پلتفرم PC به همراه تمامی آپدیت ها توسط CPY کرک و منتشر شد. بازی Yakuza 0 (به فارسی: یاکوزا صفر) همان طور که از نامش پیداست، شما را به نقطه ی ابتدایی این سری می‌برد، به نقطه ای که تمام ماجراجویی های یاکوزایی به همراه شخصیت ها و اتفاقات گوناگون آن کلید می‌خورند. بازی از دسامیر سال ۱۹۸۸ میلادی آغاز می‌شود، جایی که شما دو شخصیت مختلف را در دو قطب کاملا مخالف ژاپن ملاقات می‌کنید.
شخصیت اول همان Kazuma Kiryu ی خودمان اهل توکیو است، جوان، خوشتیپ و طبق همیشه کمی خشمگین،کازوما در این زمان یک عضو تازه کار یاکوزا است که با مشتی آهنین اما قلبی رئوف کار می‌کند، ماجرا برای کازوما دقیقا از نقطه ای شروع می‌شود که خودش را در میان یک عملیات مجرمانه برای بدست گرفتن مالکیت غیرقانونی یک ملک شخصی می‌یابد. ذهن و باطن کازوما این اجازه را به او نمی‌دهد که بی‌دلیل دست به چنین کاری بزند و یا حتی خودش را از این قضیه بیرون بکشد و از سوی دیگر هم به عنوان یک عضو یاکوزا، کار، کار است و بایستی به فرمان رئیس آن را انجام داد.
در آن طرف ژاپن در اوزاکا Goro Majima یکی دیگر از اعضای یاکوزا، که به ظاهر یک نایت کلاب را اداره می‌کند با گروهش در می‌افتد چرا که یاکوزا از او می‌خواهد یک بیزنس من را به قتل برساند چرا که برای کلن دردسر درست کرده، اما گورو دلیل کافی برای کشتن این مرد نمی‌یابد. زیبایی داستان بازی Yakuza 0 در اینجاست که تضاد ها را به زیبایی هر جه تمام تر نشان می‌دهد. هر دوی این جوانک ها برای این که خودشان را در یاکوزا اثبات کنند فکر می‌کنند! حاضرند دست به هر کاری بزنند اما در حقیقت معلوم می‌شود که نه هر کاری! یا حداقل نه به هر دلیلی! هر دوی این به ظاهر خلافکار ها قلبی مهربان و منطقی صحیح دارند، و به همین دلیل با منطق سخت و خشن گروه مافیای ژاپن به مشکل برمی‌خورند.
منبع توضیحات: گیم فا



@Game2Hard






سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64Bit
Processor: Intel Core i5-3470 | AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 560 | AMD Radeon HD 6870
Additional Notes: GPU with a gpumark of : 2600 to 3100, CPU with a cpumark of 4500 to 6300

@Game2Hard





جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
*فروش بازی های رایانه ای روی هارد*
بازی Battlefield V نسخه کرک‌شده توسط CPY به آرشیو اضافه شد.
حجم بازی: 49.9 گیگابایت

#Battlefield_V #BattlefieldV #Game #PC #Game2Hard

@Game2Hard


Battlefield V
Battlefield-V-pc-cover-small.jpg

#Battlefield_V #BattlefieldV #Game #PC #Game2Hard
Battlefield-V-screenshots-02-300x169.jpg
Battlefield-V-screenshots-06-300x169.jpg


بررسي بازي
بخش داستانی این نسخه به مانند battlefield 1, از چندین war story تشکیل شده است که هر کدام به روایت برهه ای خاص از اتفاقت جنگ جهانی دوم در قالب شخصیت ها و داستان های جداگانه میپردازند. Dice اعلام کرده است که مراحل داستانی در Battlefield V بیشتر به شرح فداکاری ها و اتفاقات واقعی خواهد پرداخت که که کمتر به ان ها پرداخته شده و انچنان شناخته شده نیستند. بخش داستانی Battlefield V بازیبازان را به مناطق و مکان های مختلفی می برد. از مناطق بیابانی و سوزان افریقای شمالی گرفته تا کوهستان های نروژ. در مورد زمان مورد نیاز برای اتمام بخش داستانی اطلاع دقیق در دست نیست ولی به نظر می رسد به رسم چند ساله ی این سری، مدت زمان بخش داستانی از شش-هفت ساعت بیشتر نباشد.
اولین مورد از تغییرات ایجاد شده عمده، مربوط به حرکات سربازان و ادم هاست. در این نسخه می توانید نارنجک های پرتاب شده ی توسط دشمنان را به سمت خودشان پرتاب کنید، هنگام خوابیدن به سمت عقب حرکت کنید، هنگام نشستن با سرعت به جلو بروید و همچنین غلط زدن، پریدن و تیراندازی از مکان هایی که قبلا امکان پذیر نبودند در این نسخه وجود خواهد داشت و امکان پذیر خواهند بود. هنگام دویدن در روی مناطق گلی ذرات گل به محیط افراط پرت خواهند شد و کوچکترین جزئیات مورد توجه قرار گرفته اند.
محیط بازی بتلفیلد ۵ بر اساس حرکات و اعمال شما واکنش نشان می دهد. برای مثال هنگام حرکت در بین علف ها و پوشش گیاهی، سبزه ها و پوشش گیاهی به طور کاملا واقع گرایانه تکان میخورند. این جور ویژگی‌ها فقط برای زیبایی ظاهری نیستند و در گیم پلی هم تاثیر گذارند. برای مثال شما به خاطر همین تکان خوردن پوشش گیاهی می توانید یک تک تیرانداز که در بین سبزه ها پنهان شده است را شناسایی کنید. همچنین حرکات سوم شخص دیگر بازیکنان در Battlefield V بسیار بهبود یافته است. برای مثال هنگامی که در بخش چند نفره تعدادی سرباز را مشاهده می کنید که هنگام دویدن هستند، برخلاف نسخه ی قبل که تمامی افراد یکسری حرکات یکسان و مشابه داشتند، این بار حالت های مختلف را مشاهده خواهید کرد.
منبع توضیحات: گیم فا


@Game2Hard





سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, and Windows 10
CPU: Intel Core i5 6600K, AMD FX-6350
RAM: 8GB
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 660 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB
HDD Space: 50GB
DirectX: 11.0 Compatible Video Card or equivalent
Online Connection: 512 KBPS or faster Internet connection

سیستم پیشنهادی:
OS: 64-bit Windows 10 or later
CPU: Intel Core i7 4790 or equivalent, AMD FX 8350 Wraith
RAM: 16GB
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 1060 3GB, AMD Radeon RX 480 4GB
HDD Space: 50GB
DirectX: 11.0 Compatible Video Card or equivalent
Online Connection: 512 KBPS or faster Internet connection


@Game2Hard




جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
*فروش بازی های رایانه ای روی هارد*
معرفی بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege Operation Wind Bastion
فصل چهارم بازی Rainbow Six Siege به همراه آخرین آپدیت‌ها و DLC ها
حجم بازی: 123.1 گیگابایت

@Game2Hard


Tom Clancys Rainbow Six Siege Operation Wind Bastion
Tom-Clancys-Rainbow-Six-Siege-Operation-Wind-Bastion-pc-cover-small.jpg

#PC #Game2Hard
Tom-Clancys-Rainbow-Six-Siege-Operation-Wind-Bastion-screenshots-04-300x169.jpg
Tom-Clancys-Rainbow-Six-Siege-Operation-Wind-Bastion-screenshots-03-300x169.jpg


بررسي بازي
نسخه کاملا کرک شده سیزن پس سال چهارم بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege که با عنوان Operation Wind Bastion شناخته می شود، توسط PLAZA کرک شد. این بازی از سیستم امنیتی استیم + یوپلی + بتل آی استفاده کرده است که خوشبختانه به صورت کامل کرک شده است. نسخه PLAZA در باندل خود تمامی زبان های بازی و هم چنین پک کامل HD Texture Pack را داراست و شما با دریافت این نسخه، نیاز به هیچ چیز دیگری نخواهید داشت.
آپدیت Operation Wind Bastion بازی Rainbow Six Siege، آخرین به‌روزرسانی‌ای بود که در سال سوم بازی Rainbow Six Siege در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با خرید این سیزن پس، به هشت اپراتور جدید بازی در طول سال ۲۰۱۹ هفت روز دسترسی زودهنگام خواهید داشت. از طرفی نیازی نیست از طریق پول داخل بازی آن‌ها را خریداری کنید. جدا از این تغییرات، خریداران آیتم‌های انحصاری مختلفی نظیر هشت لباس فرم جدید و Lava 6 Charm را دریافت می‌کنند. در کنار معرفی دو اپراتور نومد و کاید، بازی Rainbow Six Siege میزبان یک نقشه‌ی جدید به نام Fortress خواهد بود که در مراکش قرار دارد.

@Game2Hard

کاید یک اپراتور تدافعی برای بازی به‌حساب می‌آید که دارای سه چنگال الکتریکی است. این چنگال‌ها قابلیت مغناطیسی کردن تجهیزات فلزی با محدوده کم را دارند. از این رو اگر بازیکنان از آن‌ها به درستی استفاده کنند، می‌توانند تجهیزاتی نظیر سیم‌های تیغ-شکل و شیلدهای مختلف بازی برق دار کنند. این در حالی است که اوپراتور نومد، یک اوپراتور تهاجمی به‌حساب می‌آید. وی دارای مین‌هایی است که از طریق آن‌ها می‌تواند در عملکرد دشمنان خلل ایجاد کند.

زمانی که بازیکنان تیم حریف به مین‌های نومد نزدیک شوند، این مین‌ها منفجر شده و تعادل دشمنان را از بین می‌برد. همچنین برای مدتی نمی‌توانند از سلاح‌های خود استفاده کنند. از این رو بازیکنان می‌توانند از این ویژگی برای حمله کردن یا حتی دفاع کردن در شرایط خاص استفاده کنند.

بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege در بخش چند‌نفره شامل دو حالت Player Vs Player و Player Vs Environment است. در حالت PvP شاهد دو تیم از نیرو‌های کنترل شده توسط گیمر‌ها خواهیم بود که نقش مدافع و مهاجم را دارند. هریک از دو تیم از ۵ نفر تشکیل می‌شوند که خصوصیات آن‌ها کاملا با یکدیگر تفاوت دارند. در بازی شاهد ۲۰ کلاس مختلف خواهیم بود که البته فعلا فقط ۱۰ مورد از این کلاس‌ها معرفی شده است و باقی آن‌ها پس از عرضه نسخه نهایی بازی مشخص خواهند شد.
منبع توضیحات: ها و زومجی



@Game2Hard




سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions required)
Processor: Intel Core i3 560 @ 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5870 (DirectX-11 compliant with 1GB of VRAM)
Network: Broadband Internet connection
Storage: 30 GB available space
Sound Card: DirectX® 9.0c compatible sound card with latest drivers
Additional Notes: SUPPORTED VIDEO CARDS AT TIME OF RELEASE: GeForce GTX 460 or better, GTX 560 or better, GTX 650 or better, GTX 750 or better, or any card from the GT900 and Titan Series, Radeon HD5870 or better, HD6870 or better, HD7770 or better, R7 260X or better, or any card from the R-300 series and Fury X. Laptop models of these cards may work but are not supported. These chipsets are the only ones that will run this game. Additional chipsets may be supported after release.



سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions required)
Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or better or AMD FX-8120 @ 3.1 Ghz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 (or GTX 760 / GTX 960) or AMD Radeon HD 7970 (or R9 280x [2GB VRAM] / R9 380 / Fury X)
Network: Broadband Internet connection
Storage: 47 GB available space
Sound Card: DirectX® 9.0c compatible sound card 5.1 with latest drivers
Additional Notes: SUPPORTED VIDEO CARDS AT TIME OF RELEASE: GeForce GTX 460 or better, GTX 560 or better, GTX 650 or better, GTX 750 or better, or any card from the GT900 and Titan Series, Radeon HD5870 or better, HD6870 or better, HD7770 or better, R7 260X or better, or any card from the R-300 series and Fury X. Laptop models of these cards may work but are not supported. These chipsets are the only ones that will run this game. Additional chipsets may be supported after release.


@Game2Hard




جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
*فروش بازی های رایانه ای روی هارد*
بازی Strange Brigade پس از 4 ماه بالاخره توسط گروه قدرتمند CPY کرک شد.
حجم بازی: 28.9 گیگابایت
@Game2Hard
Strange Brigade
Strange-Brigade-pc-cover-small_new.jpg

Strange-Brigade_new-screenshots-03-300x169.jpg
Strange-Brigade_new-screenshots-02-300x169.jpg

بررسي بازي
به سفری هیجان انگیز و پرمخاطره که در دهه ۱۹۳۰ روایت می شود، عازم شوید. سبک بازی Strange Brigade به صورت سوم شخص و ماجراجویانه است و می توانید آن را به صورت ۱ الی ۴نفره بازی کنید. بازی Strange Brigade یکی از بهترین عناوین شوتر سوم‌شخصی است که در این چند وقت تجربه کرده‌اید. هنگامی که در حال نابود کردن زامبی‌ها به روش‌های مختلف نیستید، به حل کردن پازل‌های جذاب این بازی مشغول می‌شوید که این ترکیب بازی را از یکنواخت بودن خارج می‌کند. قابل ذکر است که حالت تک‌نفره‌ی بازی نیز به اندازه‌ی قسمت چندنفره‌ی آن لذت‌بخش است.
بازی در مورد سفر ماجراجویانه چهار شخصیت است. در این بازی هر کدام از کاربران هدایت یکی از چهار قهرمان را که از سلاح‌هایی منحصر‌به‌فرد بهره می‌برند، در دست می‌گیرد. ضمنا هر کدام از شخصیت‌ها از قابلیت‌های «تخیلی و ماورالطبیعی ویژه‌ای» برخوردار هستند. وقایع بازی Strange Brigade به احتمال زیاد در گوشه‌ای از امپراطوری بریتانیا در سال ۱۹۳۰ اتفاق می‌افتد؛ جایی که «موجودات ماورالطبیعی کمین کرده‌اند و سایه‌ها نیز انتظار می‌کشند؛ در حالی که تعداد کمی جرات می‌کنند به اعماق آن بروند و تعدادی کمتری هم برمی‌گردند». کاربران در این بازی با تمدنی که از نظرها ناپدید شده، روبه‌رو می‌شوند.
در Strange Brigade، شما باید سفر خود را آغاز و مقبره‌های پنهان‌شده را پیدا کنید و مهارت خود را در مقابل ارتشی از موجودات اساطیری محک بزنید؛ موجوداتی که به دست ملکه‌ای مصری آزاد شده‌اند و به دستور او کارشان را آغاز کرده‌اند.
دو حالت کاملا جدید در بازی Strange Brigade به چشم می خورند:
اولین حالت را می‌توان یکی از حالت‌های نسبتا شناخته شده و کاملا عادی این روزهای بازی‌های تیراندازی دانست. این حالت که Horde نام دارد، مانند دیگر حالت‌های مشابه، وظیفه مبارزه با امواج بی‌پایان دشمنان را به بازیکنان محول می‌کند و این حالت تا زمان مردن بازیکنان ادامه خواهد یافت.
حالت دیگری که بازیکنان می‌توانند به تجربه آن بپردازند و قطعا جالب‌تر از حالت قبلی است، با نام Score Attack شناخته می‌شود. در این حالت بازیکنان باید به سرعت دشمنان را از پای در آورند تا افزاینده‌ها (Multipliers) را به دست آورند که از این نظر به بازی‌های مبارزه‌ای شباهت دارد. اگر بازیکنان بتوانند با سرعت به انجام این کار ادامه دهند، امتیاز بیشتری به دست خواهند آورد.
منبع توضیحات: دانلودها و زومجی
@Game2Hard
سیستم مورد نیاز
حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 10
Processor: Intel CPU Core i3-2100 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 7870 (2GB) or NVIDIA GeForce 750 Ti (2GB)
Storage: 35 GB available space
@Game2Hard

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard
@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
*فروش بازی های رایانه ای روی هارد*
معرفی بازی DayZ
حجم بازی: 11.9 گیگابایت
@Game2Hard
DayZ
DayZ-pc-cover.jpg

DayZ-screenshots-05-300x169.jpg
DayZ-screenshots-02-300x169.jpg

بررسي بازي
نسخه کرک شده آفلاین بخش تک نفره برای بازی DayZ توسط گروه DARKSiDERS کرک شد. البته این گروه قول داده تا یک پچ کرکی برای این بازی منتشر کند تا بتوانید به صورت آنلاین با سایر کاربران هکی به بازی بپردازید. به هر حال، نسخه ای که در حال حاضر موجود است تنها بر روی بخش Singleplayer بازی تمرکز دارد و بخش مالتی پلیر آن قابل اجرا نیست. البته باید به این نکته اشاره کرد که بازی DayZ نمرات به شدت ضعیف و پایینی را از طرف کاربران و منتقدین دریافت کرده است که همین امر، باعث علاقه ی به شدت پایین همه برای تجربه ی این بازی شده است.
کاربران در DayZ در حالی که در دنیایی آخرالزمانی حضور پیدا می‌کنند در همین حین یک روند حالت بقا را پشت سر می‌گذرانند. دنیای این بازی Chernarus نام دارد و سرتاسر آن را زامبی‌هایی فرا گرفته‌اند که به دنبال کشتن انسان‌ها هستند. در کنار روبه‌رو شدن با موجودات کشنده، کاربران در این اثر باید به دنبال جمع کردن آیتم‌ها باشند تا بتوانند از دنیای این بازی جان سالم به در ببرند. البته در این راستا بسیاری از کاربران رفتار دوستانه نخواهند داشت و برای زنده ماندن دست به خیانت می‌زنند اما در آن سو برخی هستند که تمایل دارند با همکاری دیگران در این دنیا زنده بمانند.
بازی DayZ در سال ۲۰۱۲ به عنوان یک ماد برای بازی Arma 2 ساخته شد و از آن زمان الهام‌بخش بازی‌های بسیاری نظیر بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds و بازی Fortnite Battle Royale بوده است. با اینکه این روزها بازی DayZ به اندازه گذشته محبوب نیست، اما این بازی در سال ۲۰۱۳ در عرض یک ماه توانست به فروش یک میلیون نسخه‌ای دست یابد. بنابراین انتظار می‌رود که نسخه پلی استیشن ۴ بازی در سال ۲۰۱۹ در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.
منبع توضیحات: زومجی
@Game2Hard
سیستم مورد نیاز
حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows 7/8.1 64-bit
Processor: Intel Core i5-4430
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 270X
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible
Additional Notes: Internet connection
سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-6600K or AMD R5 1600X
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible
Additional Notes: Internet connection
@Game2Hard

جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard
@Game2Hard
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
*فروش بازی های رایانه ای روی هارد*
معرفی بازی Valkyria Chronicles 4
حجم بازی: 31.3 گیگابایت

@Game2Hard


Valkyria Chronicles 4
Valkyria-Chronicles-4-pc-cover-small.jpg

#ValkyriaChronicles4 #Valkyria_Chronicles_4 #PC #Game2Hard
Valkyria-Chronicles-4-screenshots-06-300x169.jpg
Valkyria-Chronicles-4-screenshots-04-300x169.jpg


بررسي بازي
سرانجام نسخه نهایی بازی Valkyria Chronicles 4 به همراه تمامی بسته های الحاقی آن، توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. این بازی اثری در سبک نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط استودیو نام آشنای SEGA توسعه و انتشار یافته است.
وقایع بازی Valkyria Chronicles 4 همزمان با اتفاقات نسخه اصلی این سری یعنی Valkyria Chronicles جریان دارند. با این حال در این نسخه، شاهد شخصیت‌های اصلی کاملا جدیدی خواهیم بود که داستان از دید آن‌ها روایت می‌شود. البته سازندگان اعلام کرده‌اند که یک DLC با نام Joint Battle with Squad 7 برای بازی منتشر خواهد شد که با تمام کردن ماموریت‌های آن، می‌توانید شخصیت‌های نسخه اصلی را هم باز کرده و از آن‌ها در بازی استفاده کنید.
در مورد شخصیت‌های بازی Valkyria Chronicles 4 می‌توان به آنجلیکا فارنبای اشاره کرد که کاراکتری باروحیه و غیرنظامی است که به «جوخه ای» (Squad E) ملحق شده است. در آن سو مینروا ویکتور دیده می‌شود که **** «جوخه اف» محسوب می‌شود که در ابتدا به همراه کلاد به آکادمی نظامی Edinburgh ملحق شده است. کارن سوییچ‌کت پزشک جوخه ای‌ به شمار می‌رود که درجه سرجوخه‌ای را دریافت کرده است. وی به یکی از اعضای محبوب در این مجموعه تبدیل شده است؛ چرا که با لبخندش روحیه هم‌رزم‌های خود را بهبود می‌بخشد. سگی دوست‌داشتنی نیز در بین کاراکتر‌های این بازی دیده می‌شود که راگناروک نام دارد. راگناروک از اعضای تیم پزشکی Squad E محسوب می‌شود که به دست کلاد وارد این مجموعه شده است.
منبع توضیحات: زومجی



@Game2Hard






سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Microsoft Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core i3 6100 or equivalent AMD
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 650Ti 2GB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 36 GB available space


@Game2Hard




جهت اطلاع از بازی های اضافه شده و دریافت لیست به روز شده، به کانال تلگرام اطلاع رسانی بپیوندید:
کانال تلگرام
@Game2Hard

@Game2Hard
 
بالا