برگزیده های پرشین تولز

آموزش نکات کلیدی طراحی وب سایت

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25

آموزش طراحی و توسعه وب سایت


website-development-960x540.png




آموزش توسعه وب


برای توسعه وب‌ سایت چه کارهای باید انجام داد ؟

همیشه سوال این بوده که برای آموزش توسعه وب‌ سایت چه کارهای باید انجام داد ؟ هم اکنون ما در سال ۲۰۱۸ زندگی می‌کنیم، زمانی که هر چیزی را می‌توان به راحتی یاد گرفت و آن را توسعه داد.

اگر شما هیچ چیزی از مدیریت یک وب‌سایت و یا توسعه آن ندانید تنها کافیست چند دقیقه وقت بگذارید و در اینترنت جستجو کنید تا اطلاعات فراوانی بدست آورید و از اطلاعات بی‌شمار آن موضوع لذت ببرید از کارآفرینان گرفته تا وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای اما همیشه یک مشکل وجود دارد.

مشکل اینجاست که بیشتر طراحان وب‌سایت تا زمانی کنار شما هستند که سایت شما را تحویل می‌دهند و از این پس حتی اگر شما ایده‌ها و محتواهای فوق‌العاده‌ای را خلق کنید باز هم شاید به موفقیتی که مد نظر دارید نخواهید رسید.

هدف اصلی افرادی که طراحی وب‌سایت انجام می‌دهند این است که به ترافیک و بازدید مناسبی برسند و یا فروش خود را در یک فروشگاه اینترنتی افزایش دهند.

بهتر است بدانید برای یک وب‌سایت ترافیک و بازدید خود به خود وجود نمی‌آید و یا اینکه مردم در رابطه باوب‌سایت فروشگاهی یا از کسب و کار شما چیزی نمی‌دانند، مگر اینکه خود را به مردم معرفی کنید و وب‌سایت خود را تغذیه کرده.

این بدین معناست که وب‌سایت خود را توسعه دهید اما همینطور که در بالا گفتیم برای توسعه وب‌ سایت چه کارهای باید انجام داد ؟ با ما همراه باشید تا پیشنهادهای را برای این موضوع ارائه دهیم.

اما برای آموزش توسعه وب‌ سایت چه کارهای باید انجام داد ؟

website-development-ads.png


۱ – تبلیغات پولی برای توسعه وب‌سایت



بعد از راه اندازی وب‌سایت، برای شناخته شدن بین مردم اولین گزینه‌ای که دارید تبلیغات است، تبلیغات هنوز هم سریع‌ترین راه و روش برای توسعه وب‌سایت می‌باشد و همینطور برای شروع بهترین روش برای جذب ترافیک و بازدید است.

شما با استفاده از تبلیغات هدفمند، همانند تبلیغات کلیکی می‌توانید به ازای کلیک هر کاربر و وارد شدن همان کاربر به سایت خود، هزینه‌ای را پرداخت کنید که برای شروع این روش، روشی خوبی می‌باشد.

چرا که به ازای ورود هر کاربر از هزینه شما کسر می‌شود و خیالتان راحت است که ترافیک و بازدید مشخصی را به سمت وب‌سایت خود هدایت کرده‌اید، اما مشکل کار اینجاست که بسیاری از وب‌مستران و مدیران ابتدای کار از پس هزینه اینگونه تبلیغات برنمی‌آیند و از طرفی این روش بازدهی خوبی ندارد بلکه روشی خوب برای جذب ترافیک و بازدید است.

در نظر داشته باشید منظور از اینکه این روش بازدهی خوبی ندارد به این معنی نیست که تبلیغات برای وب‌سایت یک کار بیهوده است. راهکارهای هم وجود دارد تا همان بازدیدکنندگان که از تبلیغات جذب شده‌اند را به مشتریان وفادار تبدیل کرد، که قصد داریم در آینده مطلبی تحت عنوان چگونگی تبدیل بازدیدکننده به مشتری به شما عزیزان ارائه دهیم.

برای یک تبلیغات خوب و هدفمند ما به شما سیستم تبلیغات گوگل را معرفی می‌کنیم، با استفاده از این سیستم شما به راحتی می‌توانید تبلیغات خود را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل به نمایش بگذارید.


website-development-seo.png



۲ – سئو و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو



اینکه برای توسعه وب‌ سایت چه کارهای باید انجام داد روش اول را به شما پیشنهاد دادیم که تبلیغات بود اما روش دوم که بازدهی خوبی در طولانی مدت دارد سئو و بهینه‌سازی می‌باشد. این استراتژی هم اکنون برای وب‌سایت‌های تازه راه‌اندازی شده به شدت مورد نیاز است.

سئو و بهینه‌سازی به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت شما را هنگام جستجوی کلمات کلیدی توسط کاربران در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای کاربران نمایش دهد. بنابراین این روش می‌تواند بازدهی بالای داشته باشد و همینطور می‌توان ورودی‌های زیادی را از سمت موتورهای جستجو به وب‌سایت خود هدایت کرد.

سئو و بهینه سازی کاری تخصصی می‌باشد که لازم است در کنار خود یک فرد متخصص در زمینه بهینه‌سازی داشته باشید چرا که این فرد می‌داند چطور بر روی سایت شما کنترل داشته باشد تا بازدهی خوبی را کسب کنید.

علاوه بر بهینه‌سازی سایت شما می‌توانید یک استراتژی خوب برای ایجاد محتوا برای سایت خود داشته باشید این مورد باعث می‌شود تا اگر محتوایی جذاب و عالی و همینطور انحصاری را ایجاد کنید، گوگل و دیگر موتورهای جستجو به سایت شما اهمیت دهند و این باعث رشد دامنه وب‌سایت شما می‌شود و در نتیجه، رتبه خوبی را در نتایج جستجو کسب کنید.



website-development-blog.png



۳ – وبلاگ‌نویسی و تولید محتوا



وبلاگ‌نویسی یک استراتژی خوب در کنار سئو و بهینه‌سازی برای جذب مخاطب بعد از راه اندازی یک وب‌سایت می‌باشد. به شکلی که وبلاگ‌نویسی به صورت منظم کاربردی‌ترین روش‌ برای بهبود سئو وب‌سایت می‌باشد.

چرا که شما با وبلاگ‌نویسی، محتوا و صفحات با ارزشی را در وب‌سایت خود ایجاد می‌کنید به همین دلیل محتوای شما اعتبار بیشتری را به وب‌سایت شما در زمینه بهینه‌سازی و سئو خواهد داد.

وبلاگ‌نویسی و تولید محتوا رابطه‌ای به شدت زیادی با سئو و بهینه‌سازی دارد به همین دلیل باید در تولید محتوا برای وب‌سایت دقت زیادی را صرف کنید چرا که محتوای شما همینطور که در قسمت شماره دو به آن اشاره کردیم باید جذاب و انحصاری باشد تا نتیجه آن را دریافت کنید. جالب است بدانید محتوا پادشاه سایت است.

در نتیجه شما با تولید محتوا و وبلاگ‌نویسی می‌توانید مخاطب‌های بیشتر و وفاداری را جذب کنید این کار باعث می‌شود تا راحت‌تر از قبل قسمت‌های دیگر از وب‌سایت خود را به آنها معرفی کنید و به شکلی اعتماد سازی کنید.

دقت داشته باشید با ایجاد یک محتوای جالب و وبلاگ‌نویسی حرفه‌ای می‌توانید باعث شوید تا مخاطبان شما مطالب سایت شما را به دیگران معرفی کنند که اینم به نوبه خودش یک روش تبلیغات است که مطمئنا نتیجه‌های بسیار عالی را خواهد داشت.


website-development-social.png


آموزش توسعه وب

۴ – فعالیت مستمر در شبکه‌های اجتماعی


بهترین و کاربردی‌ترین راه برای اینکه با میلیون‌ها نفر بتوانید در ارتباط باشید و خود را به آنها معرفی کنید استفاده از شبکه‌های اجتماعی است، شاید هنوز این سوال را در ذهن خود دارید، که برای توسعه وب‌ سایت چه کارهای باید انجام داد و جوابی که من برای شما دارم اینکه فعالیت مستمر و دائم را در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

به مهم‌ترین مزیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای توسعه وب‌سایت می‌توان به رایگان بودن آنها اشاره کرد که با این مورد می‌توانید کلی در سرمایه‌های خود صرفه‌جویی کنید و از پرداخت هزینه‌های زیاد برای تبلیغات جلوگیری کنید.

اصل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به این گونه است که تولید محتوا کنید، آنها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید، با مخاطبین خود وارد مکاتبه شوید و در نهایت آنها را به مشتریان و یا بازدیدکنندگان وفادار خود تبدیل کنید.

تولید محتوا و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی چند مزیت دارد اینکه به بهینه‌سازی و لینک‌سازی برای سایت خود کمک کرده‌اید و یا اینکه با تولید محتوا کاربران زیادی را با استفاده از آن محتوا می‌توانید به وب‌سایت خود هدایت کنید با این کار شما ترافیک همیشگی برای وب‌سایت خود ایجاد کرده‌اید، البته اگر محتوای جذاب و خوبی را ایجاد کنید.


website-development-security.png




۵ – امن سازی وب‌سایت


بدون شک بعد از توسعه وب‌سایت خود دچار مشکلاتی اعم از تهدید‌های که از سمت افراد نفوذگر می‌شوید و یا وجود حملات و اسپم‌های زیادی که به طرف سایت شما می‌آیند. آیا می‌توان ساده از کنار این موارد گذشت و اصلا به آنها توجه‌ای داشت؟

یکی از مهمترین مواردی که بعد از راه اندازی وب‌سایت باید به آن توجه کرد امن سازی وب‌سایت خود است. شاید فکر کنید که کسب و کار یا سایت ما نوپا هست و یا اطلاعات خاصی در آن نداریم که به درد کسی بخورد، اما توصیه ما این است که از همان ابتدا همیشه به فکر امن سازی وب‌سایت باشید.

منظور از امن سازی چیست و چگونه باید آن را انجام دهیم؟ مطمئنا برای ایجاد امنیت در یک سایت راهکارهای خاصی وجود دارد که افراد متخصص آنها را می‌دانند اما مواردی هم وجود دارد که هر وبمستری باید آنها را بداند.

مورد اول استفاده از یک میزبان (هاست) مطمئن و معتبر برای سایت خود، اطمینان پیدا کنید تا سایت شما بر روی یک سرور با امنیت بالایی میزبانی می‌شود. چرا که احثر حملات توسط افراد نفوذگر به سمت میزبان (هاست) شما می‌باشد که بتوانند به اطلاعات دیتابیس سایت شما دسترسی داشته باشند.

مورد دوم استفاده از اسکریپت‌های سایت ساز مطمئن می‌باشد. اگر که سایت خود را با استفاده از CMS ها راه اندازی کردید حتما آشنایی کامل از آن داشته باشید، اینکه چگونه کار می‌کند و امنیت آن چقدر است، سعی کنید CMS را همیشه به روز نگه دارید و یا از پلاگین‌ها و پوسته‌های قدیمی و دارای باگ برای وب‌سایت خود استفاده نکنید که همین باگ‌ها بهونه‌ایست برای فرد نفوذگر که مطمئا باشید از آن به خوبی استفاده می‌کنند.

مورد سوم و آخر استفاده از گواهی SSL ، در مطالب قبلی برای شما به خوبی توضیح داده‌ایم که گواهی SSL چیست و چه کاربردی در وب‌سایت ما دارد. اگر اطلاعات خود شما و کاربران وب‌سایتتان برایتان مهم است حتما گواهی SSL را بر روی وب سایت خود فعال کنید.


منابع:

118فایل
zarindev
atiehpardaz
 
بالا