برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر نقش امیر دلدادگان

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
saman-saffari-min1.jpg
سامان صفاری متولد ششم شهریور ماه 1366 در شهر کرمان است. او اصالتاً اهل شهر یزد می باشد و دو تا برادر فیلمنامه نویس و تهیه کننده بنام های ابوالفضل و اشکان دارد که در آلمان زندگی می کنند. سامان صفاری فارغ التحصیل رشته جهانگردی است و بازیگری را با شرکت در کلاس های بازیگری فرا گرفته و در جریان همین رفت و آمد با کارگردان مشهور علیرضا امینی آشنا می شود و آقای امینی او را برای بازی در فیلم جدیدش بنام سقوط آزاد دعوت می کند.

نرگس آبیار چهره و بازی خوب او را در فیلم سقوط آزاد می پسندد و از درخواست می کند تا در فیلم شیار 143 در نقش شهید یونس میرجلیلی بازی کند. بازی در این فیلم موجب شناخته شدن بیشتر چهره او در عرصه سینما و تلویزیون می شود.

ماجرای ازدواج و همسر
سامان صفاری مجرد می باشد و تاکنون ازاواج نکره است. به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و یا نامزدی سامان صفاری در این پست قرار خواهد گرفت.
saman-saffari-min(1).jpg
سامان صفاری در نقش امیر سریال دلدادگان
بازی در سریال دلدادگان
سامان صفاری این روزها در سریال دلدادگان به کارگردانی منوجهر هادی نفش پسری بنام امیر را بازی می کند که به دنبال کار در رشته حسابداری است او به طور اتفاقی برای مصاحبه به یک شرکت دعوت می شود و دختر رئیس شرکت بنام حدیث با او مصاحبه می کند. رئیس شرکت زنی بنام افسانه (پانته آ بهرام ) است که از پدر امیر یعنی مالک (مسعود رایگان) کینه ای قدیمی دارد و به دنبال انتقام است.

برای همین افسانه نقشه ای طراحی می کند که در این نقشه حدیث نقش عاشق پیشه را برای امیر بازی می کند تا به این روش همه بدهی های شرکت را به گردن او بیندازند و خودشان از ایران فرار کنند اما این فقط قسمتی از داستان سریال دلدادگان است و پیشنهاد می کنم حتما این سریال زیبا و دیدنی را مشاهده کنید.
 
بالا