برگزیده های پرشین تولز

سوغات تایلند

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38
معمولا در روز های پایانی سفر بعد از گذراندن لحظات خوش و بازدید از دیدنی های تایلند شروع به خریدن سوغاتی برای کسانی که دوستشون داریم میکنیم ،اگر سوغاتی هایی رو که قراره انتخاب کنیم از سنبل کشور تایلند یا از صنایع دستی آن باشد حتما به یاد ماندنی تر است .اگر برای خرید سوغاتی به مراکز خرید تایلند بروید و این اجناس را پیدا خواهید کرد . در اینجا به معرفی بهترین سوغات تایلند می پردازیم .


پارچه - Fabrics

شما می توانید انواع پارچه را در همه جای در تایلند پیدا کنید.همچنین انواع روسری ابریشم و یا کیف پول پارچه ای در مکان های مختلف مشاهده می کنید . ابریشم تایلندی در میان گردشگران بسیار محبوب است. قیمت یک روسری ابریشم تایلندی در حدود $ 20 است که می توان آن را با یک روسری پلی استر ارزان $ 5 مقایسه کرد ، البته شما می توانید یک پارچه ابریشم در قیمت های پایین تر و کیفیت پایین تر که در بازار موجود است را بخرید .



فیل ها و مجسمه های بودا-Elephants and Buddhas

همانطور که همه ما می دانیم ، فیل و مجسمه های بودا یکی از نمادهای اصلی تایلند است . شما می توانید آنها را در صدها اشکال و اندازه های مختلف پیدا کنید . نوع دیگری از سوغات فوق العاده مربوط به تابلو نقاشی فیل است که می توانید آن را در سایز های مختلف تهیه کنید ، در واقع فیل نماد خوش شانسی برای تایلندی ها است .



ادویه تایلندی-Spices and Sauces

غذاهای تایلند است در سراسر جهان معروف است. اگر شما می خواهید آن غذاهای خوشمزه تایلندی را در خانه از دست ندهید حتما ادویه جات ترشی جات و سس تایلندی را با خود به همراه ببرید .



سوغاتی‌های جزیره پوکت نیز عبارتند از مروارید، جواهرات مینا‌کاری شده، ظروف مسی، زیورآلات و محصولات دریایی خشک است. مغازه‌های خوبی برای فروش سوغاتی در خیابان‌های راتسادا، فانگنیا، مونتری، یائووارات و تیلوک یوتیت هستند.
 
بالا