برگزیده های پرشین تولز

كتابهاي خوبي را كه خوانده ايد معرفي نماييد ( بحث و بررسی )

49Mokhtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
30
35674_7_3a7c9_1299478456_thumb_vwpdqndb.jpg


کتاب نخستین عشق

نویسنده : ایوان تورگنیف

دانلود
 

49Mokhtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
30
Book-Ablah-1a9d92.jpg




اَبله (به روسی: Идиот) نام یکی از معروف‌ترین رمانهای داستایوفسکی است. این کتاب در سال ۱۸۶۸ در دسترس عموم قرار گرفت. برخی ابله را بهترین اثر خلق شدهٔ داستایوفسکی می‌دانند. این کتاب نخستین بار در سال ۱۸۸۷ به زبان انگلیسی برگردانده شد. این کتاب نخستین بار در سال ۱۳۳۳۳ هجری خورشیدی توسط مشفق همدانی به زبان فارسی ترجمه شد.

خلاصه داستان:پرنس میشکین، آخرین فرزند یک خاندان بزرگ ورشکسته، پس از اقامتی طولانی در سوئیس برای معالجهٔ بیماری، به میهن خود بازمی‌گردد. بیماری او رسماً افسردگی عصبی است ولی در واقع مویخکین دچار نوعی جنون شده‌است که نمودار آن بی‌ارادگی مطلق است. به علاوه، بی‌تجربگی کامل او در زندگی، اعتماد بی‌حدی نسبت به دیگران در وی پدیدآورد. مویخکین، در پرتو وجود راگوژین، همسفر خویش، فرصت می‌یابد که نشان دهد برای مردمی واقعاً نیک، در تماس با واقعیت، چه ممکن است پیش آید. روگوژین این جوان گرم و روباز و با اراده، به سابقه هم حسی باطنی و نیاز به ابراز مکنونات قبلی، در راه سفر سفره دل خود را پیش میشکین، که از نظر روحی نقطه مقابل اوست، می‌گشاید. روگوژین برای او عشق قهاری را که نسبت به ناستازیا فیلیپونیا احساس می‌کند بازمی‌گوید. این زن زیبا، که از نظر حسن شهرت وضعیت مبهمی دارد، به انگیزه وظیفه شناسی، نه بی اکراه، معشوقه ولی نعمت خود می‌شود تا از این راه حق‌شناسی خود را به او نشان دهد. وی، که طبعاً مهربان و بزرگوار است، نسبت به مردان و به طور کلی نسبت به همه کسانی که سرنوشت با آنان بیشتر یار بوده و به نظر می‌آید که برای خوار ساختن او به همین مزیت می‌نازند نفرتی در جان نهفته دارد. این دو تازه دوست، چون به سن پترزبورگ می‌رسند، از یکدیگر جدا می‌شوند و پرنس نزد ژنرال اپانچین، یکی از خویشاوندانش، می‌رود به این امید که برای زندگی فعالی که می‌خواهد آغاز کند پشتیبانش باشد…
دانلود جلد1
دانلود جلد2

دانلود جلد3
 

49Mokhtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
30
2615_2_154422_600.jpg


آنا کارِنینا (به روسی: Анна Каренина) رمانی است نوشتهٔ لئو تولستوی، نویسندهٔ روسی. این رمان در آغاز به‌صورت پاورقی از سال ۱۸۷۵ تا ۱۸۷۷ در گاهنامه‌ای به چاپ رسید.

رمان آنا کارِنینا را یک داستان واقع‌گرا دانسته‌اند.

داستان از اینجا شروع می‌شود که زن و شوهری به نام‌های استپان آرکادیچ و داریا الکساندرونا با هم اختلافی خانوادگی دارند. آنا کارِنینا خواهر استپان آرکادیچ است و از سن‌پترزبورگ به خانهٔ برادرش ــ که در مسکو است ــ می‌آید و اختلاف زن و شوهر را حل می‌کند و حضورش در مسکو باعث به وجود آمدن ماجراهای اصلیِ داستان می‌شود... در داستان، فضای اشرافیِ آن روزگار حاکم است؛ زمانی که پرنس‌ها و کنت‌ها دارای مقامی والا در جامعه بودند، و آداب و رسوم اشرافیت و نجیب‌زادگی بر داستان حاکم است. در کل داستان روندی نرم و دلنشین دارد و به عقیدهٔ بعضی فضای خشک داستان جنگ و صلح بر آناکارنینا حاکم نیست. این داستان، که درون‌مایه‌ای عاشقانه ـ اجتماعی دارد، بعد از جنگ و صلح، بزرگ‌ترین اثر تولستوی، این نویسندهٔ بزرگ روسی به شمار می‌رود.

دانلود جلد1
دانلود جلد2
 

49Mokhtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
30
dokhtar-zarin.jpg


نوره دو بالزاک نویسنده نامدار فرانسوی است که او را پیشوای مکتب رئالیسم اجتماعی در ادبیات می‌دانند. «کمدی انسانی» نامی است که بالزاک برای مجموعه آثار خود که حدود صد رمان و داستان کوتاه را در بر می‌گیرد برگزیده‌است. توصیفات دقیق و گیرا از فضای حوادث و تحلیل نازک بینانه روحیات شخصیت‌های داستان، بالزاک را به یکی از شناخته شده ترین و تأثیر گذارترین رمان نویسان در طول دو قرن اخیر تبدیل کرده‌است.رئالیسم عریان و بدبینی بالزاک به سرشت انسانی که در آثارش هویداست، او را زمینه ساز ایجاد جنبش ناتورالیسم در ادبیات فرانسه کرده‌است . اکنون کتاب رمان دختر زرین چشم از این نویسنده زبردست را تقدیم علاقمندان میکنیم .

دانلود
 

49Mokhtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
30
%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86.jpg


سیدنی شلدون (به انگلیسی: Sidney Sheldon) (زاده ۱۱ فوریه ۱۹۱۷ - درگذشته ۳۰ ژانویه ۲۰۰۷) رمان‌نویس معروف آمریکایی بود. شلدون پیش از روی‌آوردن به رمان‌نویسی، فیلمنامه‌ها و نمایشنامه‌هایی نوشت که او را برنده جایزه‌هایی همچون اسکار بهترین فیلمنامه‌نویسی و جایزه نمایشنامه‌نویسیتونی کردند. او در رمان‌نویسی بسیار موفق بود و در مدتی کوتاه تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و معروف‌ترین نویسندگان داستان‌های مردم‌پسند جهان شد.[۱]

او افزون بر انتشار بیش از ۳۰ فیلمنامه، ۲۵۰ فیلمنامه تلویزیونی، ۱۰ نمایشنامه و ۱۸ رمان نوشت.[۲] آثار شلدون در بیشتر کشورهای دنیا منتشر شده و عنوان نویسنده‌ای را که رمان‌هایش بیشترین ترجمه جهانی را داشته، به‌دست آورد. ناشر آثارش، برآورد کرده‌است که تا زمان مرگ شلدون ۲۷۵۵ میلیون نسخه از کتاب‌های او در بازار کتاب دنیا مورد خرید و فروش قرار گرفته‌است.

دانلود
 

49Mokhtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
30
boof.jpg


بوف کور شناخته‌شده‌ترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی، رمانی کوتاه و از نخستین نثرهای داستانی ادبیات ایران در سدهٔ ۲۰ میلادی است. این رمان به سبک فراواقع نوشته شده و تک‌گویی یک راوی است که دچار توهم و پندارهای روانی است. کتاب بوف کور تاکنون از فارسی به چندین زبان از جمله انگلیسی و فرانسه ترجمه شده است.
دانلود
 

49Mokhtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
30
thumb_%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87_%D8%A7%DB%8C_%D8%A8%D9%87_%D8%B1%D9%86%DA%AF_%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D8%A7.jpg


نویسنده: ایزابل آلنده
مترجم: مصطفی مفیدی
"وقایع داستان در سه بخش بین سال‌های 1892تا 1910میلادی با تولد کودکی به نام "اورورا "آغاز می‌شود" .اورورا "از پدری شیلیایی و مادری چینی تبار در ایالت متحده به دنیا می‌آید .راوی قصه از اول تا پایان، همان "اورورا "است .کل داستان از زبان اول شخص مفرد بازگو می‌شود و برای بیان گذشته‌های دور، او به سخنان دیگران استناد می‌کند" .اورورا "پس از مرگ مادربزرگ به شیلی باز می‌گردد و فضای داستان با جنگ‌های کشورهای آمریکای لاتین ادامه می‌یابد .بخش دوم کتاب با ازدواج ...."

حق تکثیر: تهران، نیلوفر، ۱۳۷۸

دانلود
 

49Mokhtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
30
6306610352073151.jpg


رمان چون رود جاری باش مجموعه‌ای از قصه‌ها،‌ عقاید و نظرات پائولو کوئلیو، برشی عرضی در کالبدشناسی فعالیت‌های ادبی او،‌ و بازتابی زیبا از گستره‌ی آفرینش‌های این نویسنده‌ی برزیلی است. این قطعات،‌ مسیر نگاه آفریننده را تصویر می‌کنند،‌ و در این مسیر، همچون عکس‌هایی فوری از بخش‌هایی از زندگی، بر جزئیاتی از حقیقت مکث می‌کند؛ جزئیاتی که تبلور فلسفه‌ی ظریف پائولو کوئلیو است،‌ کسی که با همان صفای تماشای یک رود، به مشاهده‌ی هستی می‌نشیند و بی‌تردید. با نیت آشکار کردن راز و روش‌های انسان،‌ برای پیمودن مسیر زندگی. پائولو کوئلیو رسالت خود را تعریف قصه‌های انسان‌ها می‌داند. با نگاه به تعارض درونی همیشگی انسان،‌ که هم مرزها و حدود بی‌شمار دارد و هم روانی با پهنه‌ای بیکران. کوئلیو می‌خواهد تعریف کند که انسان‌ها کیستند و چگونه‌اند، بی‌آنکه لزوماً مترادف باشد که با اینکه چه می‌خواهند و چگونه تظاهر می‌کنند.

دانلود
 

49Mokhtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
30
Christie_Jenayat_Dar_Khaneye_Akhar.jpg


توضیحات کتاب :
دانلود داستان جنایی جنایت در خانه آخر به نظرم در بین شهرهای جنوب انگلستان، هیچ شهری به قشنگی سنت‌لو نیست. اسمش را گذاشته‌اند عروس شهرهای ساحلی و الحق که همین‌طور است. آدم را یاد ریویرا می‌اندازد. به عقیده من ساحل کورنوال دست‌کمی از جنوب فرانسه ندارد. اینها را به دوستم، هرکول پوآرو گفتم. پوآرو گفت: تو منوی رستوران قطار دیروز هم همین را نوشته بود، دوست من. حرفت تازگی ندارد.

دانلود
 

49Mokhtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
30
%D8%AC%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%B9-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%86%DB%8C.jpg


بخشی از کتاب
غروب یکی از روزهای ماه نوامبر، رئیس اداره آگاهی انگلستان به اتفاق دوست کوچک اندام خود، “هرکول پوارو” در یکی از خیابان های دور افتاده لندن مشغول قدم زدن بودند. “هرکول پوارو” کاراگاه برجسته بلژیکی به علت اکتشافات زیرکانه جنائی خود، در انگلستان شهرتی به هم زده بود و این موضوع باعث ایجاد دوستی بین او و مقامات کارآگاهی انگلستان شده بود. در آن شب در لندن مراسم آتش بازی برپا بود، گلوله های منوّر رنگارنگ زیبائی خاصی به صحنه آسمان می دادند، صدای انفجار ترقه ها با منظره پراکنده شدن زنجیره های آتش، هماهنگی جالبی به وجود می آورند …



اطلاعات کتاب
• کتاب جنایت در مجتمع مسکونی، ترجمه اثری است با نام Murder in The Mews (به فارسی: قتل در مجتمع مسکونی)، نوشته خانم آگاتا کریستی که در ۱۵ مارس ۱۹۳۷ توسط انتشارات Collins Crime Club در انگلستان منتشر شد.

• کتاب در ژوئن همان سال، با عنوان Dead Man’s Mirror (به فارسی: آینه مرد مرده) توسط انتشارات

Dodd, Mead and Company در آمریکا منتشر شد.

دانلود
 

msh2008

Registered User
تاریخ عضویت
5 نوامبر 2014
نوشته‌ها
654
لایک‌ها
319
محل سکونت
تهران
خاطرات یک روزنامه نگار، نویسنده : آرت بوخوالد، ناشر : انتشارات همشهری
 

roya7

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
24 آگوست 2007
نوشته‌ها
658
لایک‌ها
3,498
Book-Sad-sal-Tanhaeif611bb.jpg


کتاب 100 سال تنهایی برنده جایزه نوبل ادبیات 1982

نویسنده:گابریل گارسیا مارکز

دانلود جلد1

دانلود جلد2
این کتاب از بس اسمای مشابه و طولانی داره آدم گیج میشه من که هنوز این کتابش رو تموم نکردم هروقت برش میدارم یه تیکه ی جالبش رو می خونم و میذارم کنار تا یه مدت طولانی که باز اتفاقی برم سراغش!
به نظرم این نویسنده های آمریکای جنوبی کلا خیلی خالی می بندند یعنی به جادو و احضار ارواح اعتقاد دارند نمونه ش کتابای ایزابل آلنده و همین کتاب صد سال تنهایی. ولی سبک زندگی و نوع نگاهشون جالبه یه سرخوشی خاصی دارند.
 

iranketab

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2017
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
25
سلام کتاب نقاشی، قسمتی از کتاب رو به همراه لینک فروشنده براتون قرار میدم این کتاب خیلی خوب و جز پرفروش ترین ها بوده :

5639f310181c4a6080e975f15bf531d0.jpg
راوی این کتاب که با نام اچ شناخته می شود، نقاش بسیار موفق و پرآوازه ی پرتره است. او از ثروتمندان، پول خوبی دریافت می کند و زندگی پررفاه و آسوده ای برای خود فراهم کرده است.

کسانی از کارهای او تعریف و تمجید می کنند که مطلقا از هنر هیچ چیز نمی دانند و این موضوع، برایشان هیچ اهمیتی هم ندارد. اچ، خود را یک پرتره نگار تلقی می کند و نه هنرمندی جدی و جریان ساز، اما رنج و سرخوردگی اش از جایی آغاز می شود که او در عین حال، استعداد و توانایی انجام «کارهای بسیار بزرگتری» را در خود احساس می کند.

اما او، کوچک ترین ایده ای درباره ی معنای «کارهای بسیار بزرگتر» و چگونگی رسیدن به آن ها ندارد. زندگی اچ در بسیاری از جهات، همانند کارش خالی از هنر و هدف است. او رابطه ی عاشقانه ی بسیار سرد و نامطلوبی دارد و حلقه ی کوچک دوستان نه چندان صمیمی اش نیز، نقشی در زندگی روزمره اش ایفا نمی کنند.

اچ، خود را در نقطه ی عطف زندگی خود می بیند و احساس می کند که باید با نابود کردن همه چیز، شروعی دوباره را تجربه کند؛ بنابراین به نوشتن رمان روی می آورد تا بتواند چیزی در وجودش را آزاد سازد و ارتباطی مجدد با روح هنرمندانه ی خود برقرار کند.

منبع : ایران کتاب
 

milad_aaa123

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 مارس 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
تهران
کتاب صوتی «بلندی‌های بادگیر» (Wuthering Heights)، نوشته امیلی برونته (1848-1818) نویسنده انگلیسی است.
بلندی‌ های بادگیر دوازدهمین رمان برتر جهان از دید سایت بی‌بی‌سی و ششمین شاهکار ادبی دنیا از دید روزنامه‌ی گاردین است و به‌عنوان عاشقانه‌ترین داستان ادبیات انگلیسی شناخته می‌شود و جزء ادبیات کلاسیک دسته بندی می‌شود.شخصیت‌های داستان «بلندی‌های بادگیر» سرگذشت یا ویژگی‌هایی مشابه امیلی برونته دارند و فضای داستان بسیار نزدیک به روحیات او است.
امیلی برونته زندگی پر حادثه‌ای داشت. او مادر خود را در سه سالگی از دست داد. پدرش کشیش سخت‌گیری بود و وظیفه‌ آموزش فرزندان را در منزل عهده‌دار شد. اوقات فراغت امیلی در کنار خواهرانش شارلوت و آن با کتاب، داستان نویسی، شعر و طبیعت گذشت. در وصف هنرمندی این سه خواهر نمی‌توان رمان «جین ایر» نوشته شارلوت برونته را از قلم انداخت (دانلود کتاب صوتی جین ایر). امیلی برونته دو سال از عمرش را صرف نوشتن «بلندی‌های بادگیر» کرد و آن را با نام مستعار «الیس بل» و در سال ۱۸۴۷ به چاپ رساند، هرچند قبل از آگاهی از محبوبیت و شهرت تنها رمانش در اثر بیماری سل که از برادرش گرفته‌بود در سن سی سالگی از دنیا رفت.

«Wuthering Heights» در واقع نام محلی است که اتفاقات داستان، آنجا در اواویل قرن نوزدهم روی می‌دهند و بلندی‌های بادگیر ترجمه تحت الفظی این نام است. راوی داستان لاکوود –یک تازه وارد به این منطقه، است. او به شکل بازگشت به گذشته از روی وقایعی که از زبان نلی در دفتر خاطراتش ثبت کرده، قصه را روایت می‌کند و ماجرا تا رسیدن به زمان حال (زمانی که راوی در آن حضور دارد) ادامه می‌یابد.
رمان «بلندی‌ های بادگیر» سبک و ساختاری متفاوت و جلوتر از زمان خود داشت. نابرابری‌های جنسیتی و طبقاتی، مسائل مذهبی و عشق غیراخلاقی از خط قرمزهای انگلستان آن زمان بود که امیلی به راحتی در کتابش از آن سخن می‌گفت.
از طرفی عشق آتشین هیث‌کلیف به کیتی، کتاب را در زمره‌ی ادبیات رمانتیک قرار می‌داد و از سویی دیگر طبیعت وحشی اطراف دهکده، روح سرگردان کیتی، توصیفات تیره و غبارآلود برونته از منزل ارنشاوها و شکنجه‌های متعدد جسمی و روانی هیث‌کلیف به سایرین، وحشتی به خواننده القا می‌کرد که آن را در ادبیات گوتیک جای می‌داد.

در بخشی از کتاب می‌شنویم:
«الان برایم کسر شأن است که با هیث کلیف ازدواج کنم؛ او نباید بفهمد که چقدر عاشقش هستم، نه فقط به‌خاطر اینکه خوش سیماست بلکه چون بیش از من شبیه خود من است. روح از هر چه ساخته شده باشد، جنس روح او و من از يك جنس است.»
می‌توانید خلاصه داستان و اطلاعات جذاب دیگر درباره فیلم بلندی های بادگیر و خواهران برونته را در وبلاگ نوار مطالعه کنید.
 

adib_rezaie

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 اکتبر 2018
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
3
سن
25
یه کتابی هست که 10 دقیقست که تمومش کردم واقعا فوق العادس
و نیچه گریست اثر اروین یالوم ترجمه مهشید میرمعزی
 

Musketeer

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 آگوست 2005
نوشته‌ها
779
لایک‌ها
551
سن
35
محل سکونت
تهران
f*ck feelings
اثر Michael Bennet و Sarah Bennet

من معمولا کتاب روانشناسی و خوددرمانی و اینا نمیخونم (زیاد اعتقاد ندارم/نداشتم) ولی این واقعاً ارزش خوندن داشت. با یه زبون خیلی خودمونی و بروکیانه ای زنگی رو به زیبایی هر چه تمام تر بخش بندی و تفسیر کردن. حداقل برای منم که خیلی چیزا دقیقاً درست همونطور بود که توی این کتاب نوشته بودن، ولی دید جدیدی که بخاطر این کتاب پیدا کردم مطمئنم توی زندگی خیلی بهم کمک خواهد کرد.

به همه توصیه میکنمش.
 

rezamusic13

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 آگوست 2012
نوشته‌ها
34
لایک‌ها
8
محل سکونت
tehran
اگر پیگیر مطالب وبلاگ یا سایت باشید حتما؛ مطالبی درباره پیشگویی های نوستراداموس خوانده اید ولی کمتر کسی شاید حدس بزند که این پیشگویی ها به چه صورت انجام میشده؟ در این باره نظریات مختلفی مطرح است که مطرح ترین و معروف ترین آنها پیشگویی نوستراداموس به کمک کتاب رستاخیر مردگان بود.

کتاب نکرونومیکون رستاخیز مردگان

اما کتاب رستاخیر مردگان یا نکرونومیکون چه جور کتابی می باشد؟ چرا این کتاب ممنوعه می باشد؟ این کتاب توسط در سال ۶۹۹ توسط فردی بدوی اهل شام به نام عبدل ال حضرت نوشته شده است البته این شخص پس از اینکه این کتاب را نوشت در دیدگان همه نابود شد و از دنیا رفت! شاید این موضوع باعث ترسناک شدن این کتاب گردیده است.



نمایشگر ویدیو


00:00

04:20



خوانندگان این کتاب


تقریبا؛ هر شخصی که این کتاب را میخواند دیگر ادم سابق نیست! و من نیز پیشنهاد میکنم این کتاب را نخوانید حتی اولین نفری که این کتاب را پیدا کرد پس از خواندن قسمت هایی از آن این کتاب را آتش زد و اون در خاطرات خود نوشته است پس از خواندن این کتاب به این نتیجه رسیدم جهان هنوز برای فهمیدن حقایق این کتاب فاصله دارد و تصمیم گرفتم آن را آتش بزنم البته بعد از چند سال این کتاب پیدا شد.!


به نقل از بازار آگهی


کتاب اصلی (نمونه دیگری از این کتاب توسط اچ پی لاو کرفت نوشته و در ژانر وحشت روانه بازار شد) شامل ۷ جلد است. و در ارتباط با آینده بشریت پیشگویی هایی در آن گنجانده شده است. بنا به ادعایی تعدادی از پیشگویی‌های نوستر آداموس برگرفته از این کتاب است.مدرکی از سال ۱۴۸۷ توسط راهب وارمیوس (olaus wormius) بر جای مانده است. او طبق این نوشته به کتاب بسیار خطرناکی اشاره میکند. این کتاب مرموز خواننده را به شدت تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. وارمیوس در یکی دیگر از نوشته هایش می‌گوید: وقتی ترجمه کتاب به دستم رسید. مقداری از آن را مطالعه کردم و بلافاصله آنرا در آتش سوزاندم. چون حقایقی در آن فاش میشود که هنوز هیچکس برایش آماده نیست. به زمان بسیار زیادی برای درکش محتاجیم!
اما ترجمه ای که راهب واریوس ادعا میکرد در آتش سوزانده است. سال ۱۵۸۶ در پراگ یکبار دیگر پیدا شد. اما در دستان فردی که همه او را به عنوان جادوگر میشناختند. دکتر جان دی و دستیارش ادوارد کلی، بنا به شایعه‌ها این دو بعد از پیدا کردن این کتاب سعی در زنده کردن مردگان! کردند.کتاب سپس بوسیله فردی کلکسیونر به نام الیاس اشمول به کتابخانه بودلین آکسفورد هدیه داده شد. از این کتاب دو نسخه دیگر در کتابخانه‌های موزه بریتانیا و واتیکان موجود است.
نسخه کتاب نکرونومیکون کتابخانه بودلین در سال ۱۹۳۴ ناپدید شد.
گفته میشود ( هیتلر به علت علاقه زیادش به متافیزیک به نحوی این کتاب را بدست آورد) و بعد از آن دیگر ردی از آن نسخه در دست نیست.
نسخه موجود در موزه بریتانیا در سال ۱۹۴۰ از فهرست خارج و به انبار منتقل شد. سپس همراه جواهرات سلطنتی خانواده پادشاهی در گالر قلعه حفاظت شده قرار گرفت.
آنچه این کتاب را خطر ناک جلوه میدهد. تنها بخش دیوانه کننده آن یعنی بخش صدمات فیزیکیش نیست. بلکه حقایق نوشته شده در کتاب آنقدر بی پرده و بی رحمانه است. که باعث فرو ریختن تمامی باورها و ذهنیت فرد در ارتباط با زندگی میشود. و تنها برای انسانی که کتاب را مطالعه میکند. تاریکی و یک هیچ بزرگ به ارمغان می‌آورد. یعنی اگر فرد از خواندن این کتاب به مرز جنون نرسد. مجبور است در بی هدفی و تاریکی مطلق زندگی کند !

طلسم ها


dd5350b582.jpg



شاید بتوان گفت بیشترین موضوعی که باعث کنجکاوی خوانندگان این کتاب میشود طلسم های موجود در این کتاب می باشد که افراد بسیاری برای رسیدن به این طلسم ها این کتاب را میخوانند که نوستراداموس نیز احتمالا؛ با کمک این طلسم ها توانسته آینده زمین و بشر را پیشگویی کند. جالبه بدانید لقب دیگر این کتاب بزرگترین کتاب طلسم های تاریخ می باشد شاید به علت طلسم های بسیاری که در این کتاب وجود دارد البته همانطور که من گفتم به شما پیشنهاد میدهم هرگز به دنبال این کتاب نروید!
جهت مشاهده ویدیو کلیک کنید
 
بالا