برگزیده های پرشین تولز

معرفی قالب های هدر بوت استرپ آماده

nooshin88

Registered User
تاریخ عضویت
30 دسامبر 2015
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
18
سن
36
در این مقاله قصد داریم ۵ عدد قالب زیبا برای هدر و منو بار را به شما معرفی کنیم. تمامی این قالب‌ها با بهره‌برداری از قابلیت بوت استرپ ۴ توسعه یافته‌اند.
شما می‌توانید از این قالب‌ها به راحتی استفاده کنید زیرا آنها با سایر بخش‌هایی که خودتان طراحی کرده‌اید کاملا سازگار هستند.

قالب‌ها

ما ۵ قالب سایت مختلف ایجاد کرده‌ایم که می‌توانید با استفاده از آنها در زمان مورد نیاز برای طراحی سایت مورد نظرتان، صرفه‌جویی کنید. همه این قالب‌ها ساده و ریسپانسیو هستند و روی موبایل هم به خوبی کار می کنند.


mobil.jpg

همانطور که گفته شده شما می‌توانید از این قالب‌ها به عنوان بخشی از طراحی سایت مورد نظرتان استفاده کنید و یا اگر تجربه کار‌کردن با بوت استرپ را دارید به راحتی می‌توانید تمام هدر‌ها را طبق نیاز خود تغییر دهید.

طریقه استفاده از قالب‌ها:

برای استفاده از قالب کافی است سه مرحله زیر را انجام دهید:

فایل با فرمت فشرده (.zip ) را از انتهای متن مقاله، دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید.
قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید، کدهای HTML مربوطه را در پروژه خود paste کرده و اطمینان حاصل کنید که صفحه جاری شامل کدهای بوت استرپ‌۴ می‌باشد.
استایل‌های لازم در فایل‌های CSS مجزا برای شما مهیا شده‌اند. فایل‌های CSS را در پروژه خود قرار دهید و فراموش نکنید که حتماً فایل‌های CSS مربوطه را در پروژه خود با تگ Link معرفی کنید و یا می‌توانید استایل‌های موجود در هر فایل را کپی و به فایل شامل استایل‌های پروژه خود اضافه کنید.
فایل‌های فونت فارسی را که در فولدر font قرار داده شده را به پروژه خود اضافه کنید.

رایگان برای استفاده‌های تجاری:

کلیه حقوق برای استفاده از این اثر به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد بنابراین شما می توانید کلیه فایل های این قالب‌ها را شخصی سازی کرده و در پروژه‌های طراحی وب سایت شخصی و تجاری خود استفاده کنید.

منبع: تبلیغ گوگل ستروکیت
 
بالا