برگزیده های پرشین تولز

نوروز 98 آنتالیا

moshaveranbartar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2017
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
26
بهترین تاریخ سفر به انتالیا:

بهترین زمان سفر به انتالیا در تاریخ 27 اسفند و 4 فروردین می باشد. این تاریخ بهترین زمان برای رزرو هتل و امکانات و برنامه های جذاب می باشد
تور ارزان انتالیا

در مورد آنتالیا:

آنتالیا، خوش شانس و متحرک، همیشه مردم پویا را جذب می کند که می خواهند از هر تعطیلات به همان اندازه که ممکن است لذت ببرند! شرایط محیطی ملایم، به دلیل خلیج تیره، کمبود باد و دریا روشن، هر تعطیلات را تجربه بسیار دلپذیر می کند.آنتالیا (ترکیه) افتخار گردشگری ترکیه را در کنار چندین ساحلی - آلانیا، بلک، کمر، سیرک و دیگران دارد. این مجتمع یک مقصد توریستی استثنایی را تشکیل می دهد، اما آنتالیا پایتخت گردشگری ساحلی ترکیه است، که به شما امکان می دهد ترکیبی از اکتشافات فرهنگی واب اشامیدنی شیرین و ..در سواحل استفاده کنید.
قیمت تور انتالیا

آنتالیا در بالای دریای مدیترانه می باشد ، لذت بردن از آب و هوای دلپذیر در طول سال بسیاری از استراحتگاه های لوکس و فعالیت های بسیاری است که شما را وا می دارد تا از این جذابیت ها استفاده کنید.

علت جذب گردشگر در انتالیا:

منطقه آنتالیا توسط بخشی از کوه های توروس که توسط آب های آبی دریای مدیترانه پوشیده شده است، به سرعت به مقصد اصلی گردشگری در ترکیه تبدیل شده است. که اولین بار در سال های اخیر به ترجیحات گردشگران تبدیل شده است.موفقیتی که شبیه سواحل شنی و سنگریزه زیبای آن است، که آب های روشن و مرطوب دارد، و همچنین به لطف زیرساخت های گردشگری مدرن و متنوع. ورزشکاران می توانند فعالیت های زیادی را از پیاده روی، گلف، غواصی یا صعود انجام دهند.کنجکاوی قادر به کشف بسیاری از سایت های طبیعی و تاریخی در اینجا خواهد بود

آنتالیا همچنین زندگی شب بسیار متحرک، به خصوص در تابستان است. گردشگران که اینجا می آیند، عاشق می شوند تا از بندر عبور کنند، جایی که میله ها، باشگاه ها، دیسکو ها و کافه ها وجود دارد.به طور خلاصه، آنتالیا یک مجتمع جهانگردی و لوکس است.

مکان هایی نیز وجود دارد که در آن موسیقی زنده پخش می شود، با راک، تکنو یا هیپ هاپ انتالیا

... برای همه سلیقه ها - میخانه های انگلیسی، میخانه های سنتی


مطالعه بیشتر در گشت نوید
















.
 
بالا