برگزیده های پرشین تولز

رستوران های اصفهان

باکو

Registered User
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2018
نوشته‌ها
167
لایک‌ها
0
سن
39
رستوران بریانی اعظم

معرفی : یکی از غذاهای پر طرف دار در شهر اصفهان غذای بریان است که به اشتباه بین مردم با نام بریانی جا افتاده است ، این غذا که در رستوران هایی خاصی سرو می شود ، در اصفهان رستوران های زیادی این غذا را سرو می کنند ولی تنها تعداد خاصی از آنها داری کیفیت خوب می باشد . بریان غذایی چرب و گوشتی است که از گوشت چرخ کرده بره یا گوسفند تهیه می شود و مثل کله پاچه، رستورانی مخصوص به خود دارد و همراه با نان تافتون یا سنگک تازه، سبزی خوردن و دوغ سرو می شود.



منوی رستوران : همانطور که گفته شد در رستوران های بریانی تنها غذای بریان سرو می شود ولی در رستوران اعظم آبگوشت مخصوص هم نیز سرو می شود.

ساعت کاری رستوران : رستوران از ساعت 11 صبح الی 11:30 شب در آماده پذیرایی از مهمانان تور اصفهان خرداد 98 می باشد.

موقعیت مکانی : این رستوران دارای سه شعبه فعال در اصفهان می باشد.

شعبه 1: اصفهان ، دروازه دولت ، ابتدای چهارباغ عباسی (پائین)

شعبه 2 : اصفهان ، خیابان مسجد سید مقابل خیابان طیب جنب اداره پست

شعبه 3 : اصفهان ، خیابان کمال اسماعیل ، جنب پمپ بنزین

پیشنهاد ما : غذای بریانی یکی از غذاهای تاریخی و محبوب می باشد ، اگر علاقه به گوشت قرمز دارید حتما به این رستوران رفته و این غذا را با کیفیتی بالا میل نمایید.

رستوران ملک سلطان جارچی باشی اصفهان

معرفی : این رستوران در اصل حمام سنتي ملك سلطان جارچي باشي متعلق به دوره صفويه می باشد که برای كاربري رستوران سنتي و تالار پذیرایی و گردشگری از سال 1382 توسط حاج سيد احمد افتخاري با هزينه اي بالغ بر 4 ميليارد 350 ميليون تومان آغاز شد و در تاريخ 1390 رسما افتتاح گرديد. در حال حاضر اين موزه سفره خانه ظرفيت پذيرايي از 250 الی 300 نفر را به طور همزمان داراست.



منوی رستوران : منوی متنوع رستوران شامل غذاهای کاملا سنتی ایرانی که شامل جوجه کباب ران ، شیشلیک ، جوجه کباب با استخوان ، جوجه کباب دلمه ، جوجه کباب ممتاز، جوجه فیله مخصوص جارچی باشی، کباب میکس ،کباب چنجه مخصوص (فیله کباب گوسفندی) ،کباب کوبیده مخصوص جارچی باشی و انواع خورشت ها و غذاهای محلی اصفهان می شود. همچنین انواع نوشیدنی های خنک و دمنوش ها در این رستوران ارائه می شود.



ساعت کاری رستوران : رستوران از ساعت 8 صبح الی 11:30 شب در آماده پذیرایی گاز مهمانان تور اصفهان اردیبهشت 98 می باشد.

موقعیت مکانی : کوچه باغ قلندرها-مجموعه تاریخی ملک سلطان جارچی باشی

پیشنهاد ما : این رستوران تاریخی محیطی جالب برای سرو غذا برای شما عزیزان می باشد که گویی شما سوار ماشین زمان شده و به سفری در تاریخ مشغول شده اید.

کافه رستوران آرک. آ اصفهان

معرفی : رستوران آرک.آ ، رستورانی که شما می توانید طعمی متفاوت و لذیذی از غذاها ایرانی و فرنگی را تست نمایید ، محیطی زیبا که به شما حق انتخاب می دهد تا در فضای باز و یا بسته به میل غذای خود بپردازید ، پس از میل غذای خود حال نوبت آن است که سری به منوی کافه زده و یکی از دمنوش های معروفش را امتحان کنید . این کافه رستوران محیطی مناسب برای گپ های دوستانه و یا فامیلی بدون اینکه شما نگران کم و کاست در پذیرایی از مهمانانتان باشید می باشد.



منوی رستوران : منوی این رستوران شامل انواع غذاهای سنتی ایرانی ، غذاهای مشهور اصفهانی و مختصری از غذاهای بین المللی می باشد ، البته نباید منوی متنوع کافه را فراموش کرد منویی که مناسب با هر سلیقه



ساعت کاری رستوران : رستوران از ساعت 8 صبح الی 11:30 شب در آماده پذیرایی گاز مهمانان تور اصفهان فروردین 98 می باشد.

موقعیت مکانی : اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسای وانک، کافه رستوران آرک

پیشنهاد ما : اگه دوست دارین بعد از بازدید و لذت بردن از کلیسای زیبای وانک، یه وعده خوشمزه یا نوشیدنی های تازه در محیطی قشنگ و چشم نواز نوش جان کنید، شک نکنید که آرک. آ بهترین انتخاب ممکن برای شما می باشد.

کافه رستوران سنتی آزادگان (حاج میرزا) اصفهان

معرفی : چندی پیش در فضای مجازی رستورانی جالب را دیدم که در قلب شهر اصفهان واقع شده است ، رستورانی عجیب که در نگاه اول شما را به یاد عتیقه فروشی و یا موزه می اندازد ولی پس از گذر زمان و عادت به محیط متوجه می شوید تمام اشیا موجود در آن جزوی از چیدمان رستوران می باشد ، اشیایی تاریخی که صاحب رستوران در گذر زمان به جمع آوری آن پرداخته است ، اشیایی که حال حاضر به دور کردن آنها از خودش نمی باشد . رستوران سنتی آزادگان که در گذر زمان با نام های سرای طوطی، چایخانه و قهوه خانه نامیده شده ، اما محلی ها همچنان به نام سرای حاج میرزا می شناسندش . این رستوران برای اولین بار در دوره صفوی فعالیت خود را با نام چاه حاج میرزا آغاز نمود که و در ابتدا خسته خانه نام گرفت زیرا مردم برای رفع خستگی به آنجا می آمدند.



منوی رستوران : رستوران حاج میرزا دارای منویی سنتی از غذاهای ایرانی می باشد که دیزی در بین آنها نزد مهمانان تور اصفهان بهار 98 دارای محبوبیت خاصی می باشد. البته شما می توانید انواع شربت ها و دمونوش های ایرانی را در این سرای زیبا میل نمایید.



ساعت کاری رستوران : از ساعت 8 صبح الی 11 شب می باشد و شما می توانید برای صرف صبحانه ، میان وعده ، ناهار و شام به آن تشریف ببرید.

موقعیت مکانی : میدان امام، به سمت سر در قیصریه، سرای حاج میرزا، قهوه خانه حاج میرزا

پیشنهاد ما: اگر به مکان های سنتی علاقه مند هستید حتما به این کافه رستوران بروید زیرا از تجربه های تکرار نشدنی شما خواهد شد.
 
بالا