برگزیده های پرشین تولز

اطلاعاتی از تور کیش قسمت دوم

arash_amini44

Registered User
تاریخ عضویت
14 اکتبر 2009
نوشته‌ها
1,992
لایک‌ها
186
محل سکونت
تهران
قسمت دوم تور کیش


قسمت دوم آموزش کیش گردی

همون طور که تو پست قبلی که اسمش تور کیش قسمت اول بود در مورد کیش و تور لحظه آخری کیش صحبت کردیم تو این مطلب به ادامه اطلاعاتی از تور کیش ،طبق قولی که داده بودیم ادامه می دم.تور مطلب قبلی بیشتر در مورد تور لحظه آخری کیش بحث شد تو این پست می خوام راجب بعضی از هتل های کیش صحبت کنم.امیدوارم که مورد پسند شما باشه.


با هم به مسافرات رفتن فکر کنیم.

هتل های سه ستاره کیش

خیلی از افرادی که به تور کیش میرن دوس دارن تو هتل های با قیمت مناسب برن.استدلال این دوستان اینه که میرن کیش که بگردن نه اینکه تو هتل های کیش بمونن.پس کیفیت هتل در حد معقولی واسشون میتونه رضایت بخش باشه.چون قیمت این هتل ها می تونه کمتر باشه و از نظر مالی در تور کیش اذیت نشن.

خوب چه زمانی باید کیفیت هتل واسه شما مهم نباشه؟اگه می خواید کلا بیرون باشید و فقط توی جزیره کیش دور بزنید و از دیدنی های این شهر زیبا لذت ببرید به هتل های سه ستاره برید، البته من این رو در فصل تابستون توصیه نمی کنم چون در طول روز دمای هوا بالاس واسه همین شما مجبورید بیشتر در طول روز در هتل بمونید.پس در تابستون توصیه می کنم اگه هتل های سه ستاره می گیرید زیادم کیفیت هتل پایین نباشه.

بیشتر هتل های سه ستاره داری کیفیت مشابه ای هستند ولی نکته مهمی که راجب این هتل ها وجود داره تعداد سال ساخت و کیفیت پاسخ دهی پرسنل هست که این خودش می تونه در کیفیت هتل کیشی که مد نظرتون هست بسیار تاثیر می گذاره.

لیست هتل های سه ستاره کیش

در زیر لیست برخی از هتل های سه ستاره کیش رو که شما عزیزان می تونید از اقامت در اون ها لذت ببرید آماده کردم.امیدوارم مفید باشه واستون:

هتل آبادگران کیش hotel abadgaran kish

هتل پارسیان کیش hotel parsian kish

هتل آنا کیش hotel ana kish

هتل تماشا کیش hotel tamash kish

هتل اسپادانا کیش hotel spadana kish

هتل جام جم کیش hotel jamejam kish

هتل آفتاب شرق کیش hotel aftab shargh kish

هتل دریا کیش hotel darya kish

هتل گاردنیا کیش hotel gardina kish




با کیش نتس اطلاعات خودتون رو راجب گردشگی بیشتر کنید.

به زودی هم اطلاعات جامع تری از این هتل های خوب کیش واستون میزارم که بتونید از بین این ها یکیشونو انتخاب کنید.امیدوارم بتونم تو این پست های سریالی که واسه شما عزیزان می زارم اطلاعات شما رو راجب گردشگری بیشتر و بیشتر کنم.پس با سایت کیش نتس واسه تورهای کیش همراه باشید.با تشکر آرش امینی مدیر سایت

تور کیش
 

vanda_1397

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 مارس 2019
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
31
محل سکونت
تهران
ممنون از مطلب خوبتون . به نظر من کیش واقعا زیباست و هر کی نرفته باشه واقعا زیبایی های این جزیره رو از دست داده . کیش هتل های زیاد ی داره و برای هر سلیقه ای هتل های خوبی داره ولی من فکر میکنم از طریق سایت های اجاره ویلا می تونیم بهترین ویلا و اقامتگاه را پیدا کنیم . به خاطر اینکه هزینه رزرو هتل خیلی بالا هست یکی از بهترین روش ها برای اقامت در کیش اجاره ویلا هست. این روزها با گسترش استفاده از اینترنت سفر بدون اجاره اینترنتی ویلا خیلی مرسوم نیست.
 
بالا