برگزیده های پرشین تولز

ehsanrahimi_89

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2013
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
fatehan-vehicle-tracking-banner-1.jpg

در گذشته بعلت کوچکی شهرها و محدوده های جغرافیایی و همچنین عدم تکنولوژی پیشرفته کاربرد خوردرو ها بسیار ساده تر از حال بود، ولی امروزه پیشرفت تکنولوژی و اهمیت زمان باعث شده است نقش خودرو در تمامی ابعاد زندگی و کسب و کارها تاثیر بسزایی داشته باشد. امروزه اغلب شرکتها و ارگانها دارای خودروهای مختص خود می باشند. با گسترش استفاده از خودروها موضوع مهمی به میان می آید و آن بحث کنترل محل خوردروها می باشد. شاید در گذشته مکان یابی خودرویی که صدها کیلومتر از شما دور بود هرگز قابل باور نبود ولی امروزه با گسترش تکنولوژی خودرو و تعامل آن با سیستمهای ماهواره ای به راحتی توسط سیستم های ردیابی خودرو یا جی پی اس خودرو هر کس میتواند از موقعیت خودرو مورد نظر خود اطلاع یابد.

در دو دهه گذشته کاربرد سیستمهای ماهواره ای در صنعت خودرو بیش از پیش گسترده تر شده و هم اکنون در سیستم ناوبری خودرو بعنوان یک راهنما، کاربرد بسیار ویژه ای دارد بطوریکه عملاً با سیستم ناوبری به راحتی و بدون شناخت مسیر میتوان به تمامی نقاط دنیا سفر کرد و یا در داخل شهر به راحتی به مقصد مورد نظر رسید. همچنین یکی دیگر از کاربردهای ماهواره در صنعت خودرو، سیستم های جی پی اس خودرو یا سامانه ردیابی خودرو می باشند. در سیستمهای ردیابی خودرو یک دستگاه به عنوان فرستنده مکانی که به آن ردیاب خودرو نیز گفته می شود، در اتومبیل نصب میشود. ردیاب خودرو در هر لحظه میتواند موقعیت مکانی دقیق خودرو به همراه پارامترهای دیگر مانند: سرعت ، جهت حرکت ، وضعیت خودرو و ده ها پارامتر دیگر را از طریق اینترنت به سرور مرکزی ارسال کرده و در آنجا ذخیره کند. در سیستممانتیورینگ خودرو که از طریق سامانه ردیابی و اپلیکیشن ردیابی صورت می گیرد، اطلاعات خودروهای هر کاربر از سرور مرکزی دریافت و به کاربر نمایش داده می شود. این امر با ورود نام کاربری و رمز عبور کاربر محقق می گردد. در سامانه ردیابی خودرو ، فاصله مهم نبوده و مانیتورینگ میتواند صدها کیلومتر دورتر از محل فعلی خودرو صورت گیرد.

fatehan-vehicle-tracking-banner-3.jpg


از آنجاییکه مکان یابی و موقعیت یابی خودرو به صورت لحظه ای و نقطه ای امروزه از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار گشته است لذا دایره استفاده از اینگونه سیستمهای ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو نیز روز به روز گسترده تر میشود. این سیستمها میتوانند در شرکتها یا ارگانها مورد استفاده قرار گیرند و مدیر شرکت در لحظه میتواند از موقعیت مکانی هر کدام از خودروهای سازمانی مطلع گردد. کاربرد سامانه ردیابی خودرودر کنترل ناوگان حمل و نقل جاده ای ، کنترل ناوگان حمل و نقل شهری ، کنترل ناوگان حمل و نقل ریلی وکنترل ناوگان حمل و نقل دریایی نیز میتواند کاملا مفید و موثر باشد که در راهکار های پیشنهادی شرکت فاتحان به آنها اشاره شده است . همچنین سامانه ردیابی میتواند بعنوان یکی از مهمترین سیستمهای امنیتی خودرو در صنعت کرایه اتومبیل بشمار رود، بطوریکه شرکتهای کرایه خودرو در هر لحظه از موقعیت خودروهایشان که به عنوان سرمایه شغلی آنها محسوب می شود مطلع می گردند.

البته از تکنولوژی ردیاب GPS میتوان در هر وسیله متحرکی استفاده کرد و در مقیاسهای کوچکتر میتوان به عنوان ردیاب موتور سیکلت و ردیاب شخصی یا ردیاب افراد اشاره کرد.

fatehan-vehicle-tracking-banner-2.jpg


بطور کلی با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژیکی شدن زندگیها اهمیت کنترل در تمام ابعاد زندگی بیش از پیش به چشم میخورد و با توجه به اینکه امروزه خودروها نقش بسیار ویژه ای در زندگی و کسب و کار مردم دارند لذا اهمیت سیستمهای ردیابی خودرو و مانیتورینگ خودرو ها نیز جایگاه بسیار ویژه پیدا کرده است.

شرکت فاتحان بعنوان یکی از فعالترین شرکتها در زمینه طراحی و اجرای سیستمهای ردیاب و جی پی اس بوده که با داشتن کارشناسان مجرب آماده ارائه هرگونه خدمات مناسب با نیازهای شما مشتریان گرامی می باشد.

اطلاعات تماس شرکت فاتحان:
آدرس دفتر مرکزی:
اصفهان - خیابان سهروردی - مجتمع پردیس - طبقه 2 - واحد 9

تلفن: 03137791591

وبسایت : fatehangps.com
ایمیل: [email protected]
 
Last edited:
بالا