برگزیده های پرشین تولز

تزریق چربی برای پروتز لب ها

ms mirzaei

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 آپریل 2017
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
1
سن
36
تزریق چربی برای پروتز لب ها
تزریق چربی برای پروتز لب ها : یکی از روش های پرتز لب ها برای برجسته کردن لب استفاده از روش تزریق چربی می باشد . برای این کار سلول های چربی شکم و پهلو را به میزان ۲۰الی ۵۰ سی سی و یا اندازه مورد نیاز از بدن خارج می کنند .بعد از جداسازی سلول های زنده چربی بعنوان فیلر بیولوژیک برای حجم دادن به ناحیه ای از بدن یا صورت و یا پرکردن نقص های پوستی و بیشتر باهدف جوان سازی صورت در نواحی مختلف تزریق می کنند . برای ماندگار تر کردن نتایج این درمان و زیبایی بیشتر سلول های چربی را با PRP مخلوط می کنند و در محل مورد نظر بیمار تزریق می کنند .



lip-augmentation.jpg

تزریق چربی برای پروتز لب ها


چه زمانی می توان از تزریق چربی برای پروتز لب استفاده کرد ؟

تزریق چربی در موارد مختلف که بیشتر با انتخاب بیمار و تشخیص پزشک انجام می شود .در صورتیکه شما دارای یکی از نشانه های زیر هستید و قصد پروتز لب های خود را دارید می توانید از تزریق چربی برای این کار استفاده کنید :
باریک بودن لب ها طوریکه هنگار لبخند محو می شوند .
در صورتیکه لب و دندان و فک شما در یک سطح قرار ندارند و ناهماهنگ هستند
برای متوازن تر نشان دادن اجزای صورت در کنار هم .
افرادی که بواسطه بالا رفتن سنشان لب های آنها باریک تر شده .

تزریق چربی در پوست در موارد دیگری مانند: ضایعه های پوستی که باعث فرورفتن بخشی از صورت شده است . همچنین میانسالانی که تمایل به پر کردن ناحیه خاصی از صورت و یا بدن خود دارند . تزریق چربی وتزریق بوتاکس بیشتر با هدف جوانسازی پوست انجام می شود . این کار حتما باید در کلینیک های تخصصی پوست و لیزر مو و زیر نظر متخصص میکرونیدلینگ انجام شود .
تزریق چربی برای پروتز لب ها جز روش های سالم و بدون عوارض می باشد که از راههای رایج بزرگ کردن لب هاست . در موارد دیگر در صورتیکه لب های شما بیش از اندازه طبیعی برجسته می باشند می توانید با مشورت پزشک متخصص برای کوچک کردن لب ها نیز اقدام کنید تا به نتیجه مطلوب برسید .
نهایتا اگر در سلامتی کامل جسمی هستید و توقع واقع بینانه ای از پروتز لب با چربی برای برجسته کردن لب های خود دارید می توانید برای انجام این کار بعد از مشورت با پزشک خود دست بکار شوید .
 
بالا