برگزیده های پرشین تولز

مرکز خرید آکسارای استانبول

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38

اگر به فکر خرید ارزان در استانبول هستید یکی از پیشنهاداتی که به شما می شود، مرکز خرید آکسارای استانبول است. این محله، بازارهای مختلفی دارد و در هر بازار، پوشاک خاصی بفروش می رسد و بسیار شبیه بازار بزرگ تهران است. آکسارای بیشتر برای خرید عمده مناسب است اما گردشگران تور استانبول علاقه خاصی به این محله دارند. آکسارای یکی از مراکز خرید استانبول است که برای خرید کیف و کفش، پوشاک و پارچه بسیار مناسب است. در اینجا بیشتر با ویژگی های آکسارای آشنا می شویم.
aksaray_in_instanbul_4-qpr.jpg

مراکز خرید محله آکسارای استانبول

قبل از آنکه با مرکز خرید آکسارای آشنا شوید، بهتر است با ویژگی های این منطقه آشنا شوید. منطقه آکسارای در محله فاتیح و در بخش قدیمی استانبول قرار دارد. آکسارای در نزدیکی دیدنی های استانبول از جمله میدان سلطان احمد ، ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد واقع شده است و می توان پس از بازدید از این جاهای تاریخی، قسمتی از وقت خود را به بازدید از بازار آکسارای اختصاص دهید. منطقه آکسارای دارای هتل های ارزان قیمت و معمولی ست و برای افرادی که قصد خرید عمده در استانبول را دارند و با خانواده سفر نمی کنند، مناسب است. این محله نام خود را از مهاجرانی که توسط سلطان محمد دوم تبعید شدند، گرفته است.

آکسارای یکی از بهترین مراکز خرید ارزان در استانبول است. این منطقه مرکز فروش عمده پوشاک، کیف، کفش و پارچه است البته تک فروشی هم در اینجا صورت می گیرد. در آکسارای فرقی نمی کند که قصد خرید تکی و یا عمده دارید در هر صورت راه برای چانه زدن باز باز است و قیمتها نسبت به میدان تکسیم ارزان تر است. البته در آکسارای مراکز خرید معروفی مانند هیستوریا و الیویوم نیز قرار دارند که برای خرید لباس بچه پیشنهاد می شوند و جمعه بازار هم در این محله برگزار می شود. برای خرید پوشاک ، می توانید به خیابان اصلی و یا خیابان فرعی لاله لی (laleli) بروید. پارچه فروش های آکسارای در محله شاهزاده باشی (شهزاده باشی) قرار دارند. نرسیده به میدان سلطان احمد بهترین جا برای خرید کیف و کفش در آکسارای محسوب می شود.

بازار زیرزمینی محله آکسارای استانبول

بزرگترین بازار زیرزمینی استانبول در محله آکسارای قرار دارد. در بازار زیرزمینی آکسارای 125 مغازه وجود دارد که اغلب این مغازه ها مربوط به پوشاک زنانه و مردانه و کفش هستند. در این مغازه ها، پوشاک و کفش مارک های معروف بفروش نمی رسند و فقط برای خرید اجناس ارزان قیمت پیشنهاد می شود.

چگونه از میدان تقسیم به منطقه آکسارای استانبول برویم؟

فاصله آکسارای تا میدان تکسیم با اتوبوس حدود 10 دقیقه است و برای دسترسی به این محل می توانید از اتوبوس، مترو و یا تاکسی استفاده کنید.برای اینکه از میدان تقسیم با مترو به آکسارای بروید کافی ست در ایستگاه مترو میدان تقسیم سوار خط به سمت ینی کاپی شوید و در ایستگاه ینی کاپی پیاده شوید. اگر بخواهید با تراموا به آکسارای بروید باید تراموا کاباتاش – باغچیلار به سمت باغچیلار را سوار شوید و در ایستگاه آکسارای پیاده شوید.

aksaray_in_instanbul_6-qpr.jpg

محله آکسارای استانبول
 

Dorhato

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2019
نوشته‌ها
103
لایک‌ها
15
سن
32
هتل های محله آکسارای استانبول

علاوه بر مراکز خرید، هتل های این محله قدیمی استانبول نیز ارزان قیمت و مناسب برای توریست ها میباشد هم برای قیمت و هم برای نزدیک بودن به جاذبه های دیدنی محله آکسارای استانبول. بیشتر هتل های این قسمت سه ستاره بوده اما آنچنان برای خانواده ها مناسب نمیباشد. هتل هایی مثل، هتل مارینم، هتل لیبرتی، هتل سلطان، هتل بیربی استانبول ، هتل کچیک، هتل کایا مادرید، هتل بودو و هتل آسپن استانبول در محله آکسارای استانبول واقع میباشند.
 
بالا