برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
آقا هرکی میاد بیاد فقط عزت نیاد . تیمی هم نداره به شدت هم میتونه گزینه ای برای باشگاه باشه . بیاد رسمن حمید علی عسگر و مازیار زارع برمیگردن تو تیم ! :) فکرشو بکن تو دفاع نور محمدی داشتیم همونم اضافه میشه ایشالا میریم برای رده 10 در جدول .

تمدید بازیکن عراقی الان به چه درد ما میخوره .
 
Last edited:

AM1N

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2,299
لایک‌ها
4,574
علیپور هم رفتنی شد
استوری های اینستاگرامش رو چک کنید
معلوم نیست تو تیم حکومتی چه خبره ! اون از سرمربیون . این از مهاجممون . ضمنا خبرگزاریا نوشتن مهدی ترابی هم امروز با ناراحتی باشگاه رو ترک کرده
خدا اخر و عاقبتمون رو بخیر کنه
 

a13

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2009
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
2,263
فروپاشی کاخِِ پوشالی سرخ‌ها، محصول مشترکِ مدیران نالایق
d9qlc90xsaalgjd.jpg


هوادارانی که فریبِ بازی مدیران را خوردند و برانکویی که بدون خداحافظی تنها حامیانش در پرسپولیس را تنها گذاشت.

طرفداری- شاید روایت‌ها درباره چگونگی ویرانی پرس‌پولیس ناقص باشد، اما روایت نابودی پرسپولیس که محصولِ مشترک افراد نالایق در رأس این باشگاه بودند، نیاز به مستندات زیادی ندارد، در ادامه مروری خواهیم داشت بر اتفاقاتی که در سه ماه اخیر در باشگاهِ قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر افتاد و در نهایت منجر به یک فروپاشی شد، این یادداشت صرفاً بر اساس واقعیات موجود و مستند مطرح شده است و در آن هیچ ادعای شخصی مطرح نشده است.

اوایل فروردین‌ ماه، برانکو ایوانکوویچ برای نخستین بار در نامه‌ای نسبت به عدم پرداخت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس ابراز گله مندی کرد، سرمربی قرمز‌ها در حالی که تیمش را دو فصل پیاپی به قهرمانی لیگ رسانده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده بود در نامه اعتراضی اش نوشته بود که خود و همکارانش هفت ماه است، حقوقی دریافت نکرده اند. نخستین واکنش ایرج عرب به این نامه در چهارم فروردین این بود: «اگر فیفا تا ۲۰ روز آینده پاداش پرسپولیس را به حساب برانکو نریزید، خودمان مطالبات او را پرداخت می‌کنیم.» طلب برانکو و دستیارانش بعد از گذشت بیست روز اعلامی پرداخت نشد، واکنش بعدی ایرج عرب: «تا اوایل اردیبهشت قطعاً بدهی برانکو را پرداخت می‌کنیم.»

اولین زمزمه‌های جدایی، بیست و سه فروردین، برانکو می‌گوید در فوتبال قرارداد چندان اهمیتی ندارد و مشخص نیست در آینده پیش رو چه اتفاقی رخ می‌دهد. صحبت‌هایی که واکنشِ عجیب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را به دنبال داشت، جعفر کاشانی: «پرسپولیس شخصیتش متکی به فرد نیست؛ برانکو تیم را قهرمان نکرده است»، نباید از این نکته گذشت که در هیچ جای دنیا، اعضای هیئت مدیره به این صراحت درباره مسائل باشگاه با رسانه‌ها صحبت نمی‌کنند، اصلا کسی در کشورهای دیگر، نمی‌داند هیئت مدیره باشگاهِ محبوبش چه کسی است. صحبت‌های نابخردانه در روزهایی که پرسپولیس، هفت ماه به مربیِ موفقش دستمزدی نداده بود، قطعاً نمی‌تواند در تصمیم‌گیری‌های برانکو ایوانکوویچ بی تأثیر باشد.

اگر نگاهی به قوانینِ توزیع درآمدی در لیگ قهرمانان آسیا بیاندازیم، یک فصل صعود به نیمه نهایی و یک فصل حضور در فینال، در کمترین حالت، ۳.۵ میلیون دلار برای باشگاه پرسپولیس، پاداش به دنبال داشته است. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تأیید کرده بود که از پاداش حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد به عنوان پاداش بین اعضای تیم تقسیم شود و رقمی در حدود ۶۵ الی ۷۰ درصد به باشگاه می‌رسد. حالا مشخص نیست حدود ۲.۲ میلیون دلار [حدود ۶۰ درصد از پاداش دو فصل اخیر پرسپولیس از آسیا] چگونه هزینه شده است که همچنان اصرار هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس در این است که مطالبات برانکو را از پاداش فیفا و یا اسپانسرها تأمین کنند.

۲۹ فروردین است، ایرج عرب همچنان می‌گوید: «برانکو تنها یک بار برای دریافت طلبش از باشگاه درخواست کرده است و باشگاه در تلاش است تا این مبلغ را در کمترین بازه زمانی پرداخت کند». یکشنبه ۸ اردیبهشت، همچنان طلبِ برانکو پرداخت نشده است و ایرج عرب می‌گوید: «نهایت تلاش خودمان را می‌کنیم تا پول آقای برانکو قبل از موعد پرداخت به او داده شود»، خبر تازه این است که ایرج عرب برای حل مشکلات مالی و پرداخت طلبِ برانکو با این تیم به ازبکستان سفر نمی‌کند و در تهران می‌ماند! بالاخره یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت، باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای رسمی اعلام می‌کند که روز سه‌شنبه، یعنی ۱۷ اردیبهشت، مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت می‌کند.

جمعه 3 خرداد، ایرج عرب می‌گوید به خاطر یک بدهی ۳۵۰ میلیون تومانی، لوگوی باشگاه پرسپولیس در آستانه توقیف قرار دارد. هنوز خبری از پرداخت طلبِ برانکو نیست، طلبی که قرار بود ۵۰ روز قبل تسویه شود. در حالی که انتظار می‌رفت برانکو پیش از خروجش از ایران، به باشگاه لیست نقل و انتقالات بدهد، همچنان خبری از این موضوع نیست. همزمان شایعاتی مطرح می‌شود که برانکو ایوانکوویچ در شهرکِ غرب تهران، جلسه ای با مالک یکی از تیم‌های لیگ برتری داشته و پیشنهادی از او دریافت کرده که با پاداش‌ها، ارزشش به سه میلیون دلار نزدیک است. ایرج عرب، قویاً موضوع را تکذیب می‌کند. چند روز پس از پایان فصل و قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، سخنگوی وزارت ورزش، خبر می‌دهد که ایرج عرب به دفتر وزیر ورزش رفته و استعفا داده، اما استعفای او مورد قبل واقع نشده است، این شاید اولین نشانه ناکامی مدیران پرسپولیس در کنار آمدن با بدهی‌های سنگین و احتمالا ناتوانی در عدم پرداخت مطالبات سرمربی کروات بوده باشد.

سه شنبه ۱۴ خرداد است، نزدیک به ۷۰ روز از وعده ایرج عرب برای پرداخت طلبِ برانکو ایوانکوویچ می‌گذرد، مربی پرسپولیس ساکش را بسته و می‌خواهد به کرواسی برگردد، خبرنگارانی نزدیک به باشگاه می‌گویند او حتی وسایل محل سکونتش را تحویل گمرک داده و به نظر می‌رسد قصد بازگشت به تهران را ندارد، اما ایرج عرب می‌گوید بزودی مطالبات برانکو پرداخت می‌شود و با او قراردادی ۵ ساله خواهیم بست. وعده های آقای عرب تا این لحظه، طبل تو خالی، یا همان وعده های سرخرمن برای هواداران پرسپولیس و سرمربی این تیم بوده است. شبِ همان روز، رسانه‌های نزدیک به باشگاه الاهلی عربستان، خبر از توافق با برانکو ایوانکوویچ می‌دهند.

photo_2019-06-05_15-45-43.jpg


چند روز پس از عیدفطر است، ناتوانی باشگاه در تأمین منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات برانکو، هواداران پرسپولیس را به این واداشته تا خود آستین‌ها را بالا بزنند و برای مربی تیم محبوبشان، کمک نقدی جمع کنند. طرحِ دریافت کمک مالی از هواداران، طرحی شکست خورده که در دوران مدیریت طاهری هم به اجرا درآمده بود و در نهایت مشخص هم نشد چه میزان کمک به باشگاه شد و در چه راهی هزینه شد.

در همین حال که خبرهای توافق برانکو با الاهلی به گوش می‌رسد، شایعاتی از مذاکره مخفیانه یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس باافشین قطبی به گوش می‌رسد، ایرج عرب بازهم تکذیب می‌کند و می‌گوید برانکو ایوانکوویچ به او گفته که به زودی لیست نقل و انتقالات را برایش ارسال خواهد کرد. یکشنبه ۱۹ خرداد را می‌توان نقطه تاریکِ ماجرای برانکو-پرسپولیس در نظر گرفت، ایرج عرب، می‌گوید پرسپولیس هر فصل برای برانکو باید نزدیک به ۲۴ میلیارد هزینه کند و با توجه به بالارفتن قیمت ارز و ثابت ماندن درآمدهای ریالی، پرداخت این رقم برای آن‌ها مشکل شده است. شاید از همین‌جا می‌توانستیم نتیجه بگیریم که مقدمات جدایی برانکو، در حال فراهم شدن است. ورق عوض می‌شود، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اعلام شماره حساب به هواداران برای کمک مالی، مخالفت می‌کند.

دوشنبه ۲۰ خرداد، ایرج عرب می‌گوید تا اوایل هفته آینده قطعاً مطالبات برانکو پرداخت خواهد شد، در حالی که پیش از این وکیل برانکو به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود تا ۲۷ خرداد برای این مبلغ فرصت دارند، حالا در فاصله یک هفته مانده به اولتیماتوم، مدیران همچنان برای تأمین این مبلغ عاجز هستند. در همین حین، بسیاری می‌گویند طبق مصوبات هیئت مدیره، هر یک از اعضا، از پاداش‌های آسیایی ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کرده اند،حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل سابق پرسپولیس قویاً این موضوع را رد می‌کند. همچنان کسی نمی‌داند پاداش آسیایی پرسپولیس کجا هزینه شده است.

سه شنبه ۲۱ خرداد، باشگاه پرسپولیس رسماً می‌گوید مطالبات قبلی برانکو را داده و مقداری از پیش قرارداد فصل آینده را نیز به او پرداخت کرده و رسماً او فصل آینده فعالیتش را در این تیم ادامه خواهد داد. اما عرب در صحبت‌هایی عجیب می‌گوید به برانکو اعلام کرده ایم که برای پرداخت طلبش شماره حساب اعلام کند، در حالی که همزمان سایت رسمی باشگاه می‌گوید این مطالبات پرداخت شده است. در همین حین، مصاحبه برانکو با یک سایت کروات منتشر می‌شود و او اعلام می‌کند که این آخرین فصل حضورش در ایران بوده و به زودی از این تیم جدا خواهد شد. ایرج عرب باز هم تأکید می‌کند که مصاحبه برانکو بعد از نامه رسمی باشگاه به او بوده است و حقیقت ندارد!

جمعه ۲۴ خرداد، مهدی محمدنبی نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید مطالبات قبلی برانکو و ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل آینده او نیز آماده است و باشگاه برای برانکو به تاریخ ۵ تیر، بلیت بازگشت به تهران هم تهیه کرده است. شنبه ۲۵ خرداد، شوک به پرسپولیس، نامه فسخ برانکو ایوانکوویچبه باشگاه می‌رسد، هواداران حالا می‌توانند با قطعیت متوجه بازی رسانه ای مدیریت پرسپولیس و تعلل در پرداخت مطالبات سرمربی این تیم، شوند. ایرج عرب در واکنش به نامه فسخ می‌گوید تا صبح دوشنبه ۲۷ خرداد، مطالبات برانکو را پرداخت می‌کنیم، در حالی که ۶ روز قبل سایت رسمی باشگاه اعلام کرده بود که کلیه مطالبات برانکو ایوانکوویچ پرداخت شده است.

این‌بار دیگر سیاه نمایی‌های مدیران پرسپولیس دیگر اهمیتی برای هواداران ندارد، بازیکنان پرسپولیس در صفحات شخصی خود با معمار موفقیت‌های اخیر، خداحافظی می‌کنند. ولید سعید یکی از مسئولان باشگاه الاهلی عربستان، می‌گوید آن‌ها با برانکو ایوانکوویچ یک روز پس از عید فطر به توافق رسیده اند (همان روزهایی که نخستین شایعات توافق برانکو با الاهلی منتشر شد)، تصویر سرمربی پرسپولیس در اردوی کمپ تمرینی این باشگاه عربستانی در اتریش دیده می‌شود و جدایی او دیگر قطعی است.

مهلتِ قانونی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو تمام شده بود، آن‌ها صرفاً با این تصور که نامه وکیل برانکو و اولتیماتومی که تا ۲۷ خرداد به آن‌ها داده، عجله ای برای پرداخت مطالبات برانکو نداشتند، البته به نظر می‌رسید قصدی هم برای پرداخت آن‌ ندارند، مطالباتی که قول داده شده بود حداکثر تا ۲۰ فروردین پرداخت شود، تا لحظه نگارش این یادداشت، یعنی بامداد ۲۷ خرداد، پرداخت نشد، مطالباتی که به گفته مسئولان باشگاه سه روز است آماده پرداخت است، اما همچنان امروز و فردا‌ها ادامه دارد. زمانی که مسئول باشگاه الاهلی در توییتر از هشتگ#برانکو_خط_قرمز_ماست استفاده کرد، لکه ننگی در تاریخِ مدیریتی باشگاه پرسپولیس به ثبت رسید، چگونه مربی ای که تحتِ قرارداد یک باشگاه بود، به خط قرمز یک باشگاه دیگر تبدیل شد؟

screenshot_2897.png


کاخ مستحکمی که برانکو با موفقیت‌هایش در چند سال اخیر ساخته بود و حتی محرومیت از فصل نقل و انتقالات هم آن را تکان نداد، در کمتر از سه ماه به یک کاخ پوشالی تبدیل شد و افرادی در داخلِ باشگاه، در تأمین خواسته‌های سرمربی کروات، کوتاهی کردند و در نهایت این کاخ از هم فروپاشید. ارسال ایمیل‌های کودکانه به باشگاه الاهی، مصاحبه‌های توأم با شوآف که رنگ و بوی پوپولیستی دارد، دیگر ارزشی برای هواداران پرسپولیس ندارد.

شما این‌کاره نیستید؛ با استعفایتان یک ملت را خوشحال کنید
 

a13

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2009
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
2,263
متن بالا رو که خوندم شک و شبهه ای برام‌نموند که بی لیاقتی و بی عرضگی و شایدم خیانت بعضی ها باعث شد پرفسورمون رو مثل آب خوردن از دستش بدیم:general208::general503:
به قول خوردبین آدم های کوچیک برانکو رو فراریش دادن !
آقا ۳ ماهه خوابیده و دست گزاشته روی دست حالا میخواد برای شوآف احتمالی بره کرواسی برانکو رو راضی کنه !!
عرضه داشتی اون موقعی که ایران بود یه کاری میکردین
حالا هم معلوم نیست دلال ها و... چه مربی آشغالی رو بیارن رو سر تیم !:(
حیف که الان کاری از هوادار به اون صورت بر نمیاد جز
افسوس خوردن و حسرت !!
 
Last edited:

a13

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2009
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
2,263
یک مدیر نالایق و بی عرضه و بی دانش چه بلایی که سر یه مجموعه موفق نمیتونه بیاره !!
۴ سال موفقیت رو توی ۳ ماه بر باد دادن !
توی کلان جامعه هم کم نداریم از این نمونه ها...
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,321
لایک‌ها
10,751
محل سکونت
تهران
ده روز پیش بود گفتن خلیلی رفته با قطبی صحبت کنه همه حاشا کردن ولی دست کم مشخص شد که رفتن برانک! قطعیه.
همون موقع هم میدونستن چه غلطی کردن و چه سوتی تو قرارداد هست همه این حرفها هم کشکه خارجیها حرفه ای هستند بی گدار به آب نمیزنن خر اون عرب و مازیار ناظمی معلوم الحاله که کردنش تو پاچه پرسپولیس این یارو رو که از قیافه اش معلومه کدوم وریه بعد این همه سال مشخصه که یه برق عقده ای گوشه چشم این عرب چشمک میزنه ! حالا مردک دنبال ویزا کرواسیه دیوونه برانک که کشورش نیست یا اتریشه الان یا عربستان کیو میخوای گول بزنی هوای اروپا کردی دیگه چرا پرسپولیسو بهونه کردی.
خوبی این سالهای اخیر کشور اینه که هر چی شایعه هم باشه درست در میاد
 

AM1N

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2,299
لایک‌ها
4,574
حالا هم معلوم نیست دلال ها و... چه مربی آشغالی رو بیارن رو سر تیم !:(
مطمئن باش آدم حسابی نمیارن
یا یه داخلی بدردنخور سرمربی تیم میشه یا یه خارجی مثل بگوویچ و لوکا بوناچیچ و امثال اینا واسه تیم میارن که عملا هیچ کاربردی نداره و فقط اسمشون خارجیه !
بخاطر همین تاکید من روی کریم باقریه که حداقل با جو تیم آشناست و البته به اندازه کافی درس یاد گرفته
اینا اگر مرد باشن باید قبل از انتخاب سرمربی استعفای خودشون رو بنویسن
مصاحبه تلویزیونی چند روز پیش نبی عضو هیئت مدیره رو برید نگاه کنین چطوری طلبکارانه و حق به جانب صحبت میکنه . انگاری این وسط مقصر اصلی اول برانکو بوده و بعد هوادارا !
 

a13

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2009
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
2,263
افشاگری مدیر برنامه‎های طارمی: نقش وزیر ورزش و برانکو در جدایی مهدی
15608358975015.jpg

وبسایت رسمی فوتبالی - صمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی در کانال تلگرام خود به ماجرای جدایی این بازیکن از پرسپولیس پرداخته. مطلب طولانی او نکات جالبی دارد نظیر اینکه برانکو و وزیر ورزش در این جدایی نقش داشته‎اند.

بارها و بارها خبر برگشت طارمي به پرسپوليس را خوانده ايم و هر بار من تكذيب مي كردم. دليل تكذيب ها اطلاع دقيق از وضعيت طارمی و صحبت با خود او نبود بلكه مي دانستم برانكو راضی به اين بازگشت نيست و مصاحبه ها هم دو پهلو بود.

اينكه چه شد طارمی به قطر رفت داستان مفصلی دارد. پيشنهاد قطر را محسن ابراهيمی آورد. او نماينده تام الاختيار باشگاه الغرافه بود و الان هم می تواند همه اين اتفاقات را شهادت بدهد. آدم هاي ديگر داستان هم شاهد هستند.

محسن ابراهيمی روزهاي آخر محروميت طارمی با من تماس گرفت قرار گذاشتيم و يك بار در هتل اوين و يك بار در رستوران رفتاری سعادت آباد همديگر را ديديم. او با مديران الغرافه ويديويی تماس گرفت و صحبت كرد و آنها مصرانه طارمی را می خواستند. من موضوع را به طارمی منتقل كردم اما او گفت مي خواهم نيم فصل دوم بمانم و قصد رفتن ندارم. محسن ابراهيمی گفت مهدی حق دارد هر تصميمی بگيرد من آفر رسمی الغرافه را مي آورم شما به باشگاه ببريد جواب چه مثبت و چه منفی باشد به الغرافه مكتوب جواب بدهند كه قطری ها فكر نكنند آفر دست شما نرسيده.

من نامه الغرافه را به باشگاه بردم و به آقاي گرشاسبی دادم و البته گفتم كه مهدی قصد رفتن ندارد. دو سه روز بعد محسن ابراهيمی به من زنگ زد و گفت پرسپوليس در كليات با الغرافه به توافق رسيده! از باشگاه هم به من زنگ زدند و گفتند بيا باشگاه.

من رفتم و آنجا آقاي گرشاسبی و حسينی مدير بين الملل پرسپوليس بودند. آقاي گرشاسبی به من گفتند به صلاح همه است مهدی برود. من خودم مهدی را مثل پسرم دوست دارم ولي در شرايط فعلی اينجا نماند بهتر است.

صحبت هايی شد كه وزير ورزش بابت اينكه طارمی در جشن برترين ها گفته به جاي وزير ، سيد جلال توپ طلا را به من بدهد از طارمی دلخور است و موارد ديگري هم مطرح شد.

من شب به منزل مهدی رفتم. دوست مشترك مان پيمان جوادی هم بود. مهدی پيشنهادی هم از روسيه داشت اما مصرانه می گفت نيم فصل می مانم و دوره محروميتم را جبران مي كنم .

من آنجا به مهدی گفتم شرايط اينگونه شده و باشگاه به من گفته به اين دلايل مهدی برود بهتر است. او در برنامه نود هم اصرار داشت كه يكي از بالا خواسته كه من در پرسپوليس نمانم و با اصرارهای عادل هم اسمی از آن مقام نبرد كه منظورش همين بحث وزير بود.

15608356963299.jpg


محسن ابراهيمی به من گفت قطری ها منتظر جواب رسمی هستند و می خواهند بدانند اگر مهدی به الغرافه نمي رود دنبال جانشين باشند. من دوباره به باشگاه رفتم . آقاي گرشاسبی در جلسه بود. افشين پيروانی از اتاق مديرعامل بيرون آمد و مرا كه ديد سلام و عليك كرديم گفت بيا اين اتاق بنشينيم.(اتاق پندار خمارلو) من سالها در شيراز با خانواده پيروانی (شاغلام، افشين و اميرحسين) در ارتباط بودم و احترام متقابلی بين ما وجود داشت و دارد. افشين به من گفت يك سری مسائلی وجود دارد كه من در عالم دوستی انتظار دارم نه به من يا شخص خاصی كه به باشگاه كمك كنيد. حقيقت ماجرا اين است كه برانكو مهدی را نمی خواهد و می گويد دل به تمرين نمی دهد و اضافه وزن دارد و اين مسائل. خودم معتقدم مهدی به درد تيم مي خورد اما بايد حرف سرمربی را پذيرفت.

بيا كمك كن طارمی بدون تركش و جنجال برود. رفتيم اتاق گرشاسبي و او هم همين حرفها را به نحو ديگری زد . من دوباره رفتم سعادت آباد منزل مهدی. گفتم مهدی تحت هر شرايطي تو بايد بروی و برانكو تو را نمی خواهد.( مهدی در برنامه نود گفت هر روز سر تمرين به من می گفتند چرا نمي روی؟ داستان آن حرفها ناشی از همين مسائل بود.)

پنجشنبه شب تا دير موقع منزل مهدی مانديم كلي بحث كرديم. من به مهدی می گفتم تو بايد بروی و نبايد حاشيه ای ايجاد شود و مهدی می گفت اگر من را نمی خواستند زودتر می گفتند تا تصميم بهتری بگيرم. من هيچ جا نمی روم و می مانم فقط تمرين می كنم و همه اين حرفها را هم در يك مصاحبه می زنم كه مرا نمی خواهند.

عاقبت او را راضی كردم كه برود. همان روزها عادل هم چندبار تماس گرفت كه مهدی به نود برود من گفتم بگذار تكليف معلوم شود و الان ممكن است حاشيه ايجاد شود.

افشين پيروانی شب با من تماس گرفت و دوباره تاكيد كرد كاري كن تيم آسيب نبيند و حاشيه ايجاد نشود. صبح جمعه با گرشاسبی قرار گذاشتم و رفتم باشگاه كه توافق نامه بنويسيم و رسما جواب الغرافه را بدهند.

آنجا همه توافقات شد و مهدی هم رفته بود سر تمرين كه خداحافظی كند. در مسير تمرين به من زنگ زد كه ببين اگر شد كاري كن من بمانم. گفتم مهدي ، برو محترمانه از برانكو خداحافظی كن و هيچ حرفی نزن . مصاحبه هم نكن.

باشگاه همان روز جمعه نامه توافق را برای الغرافه فرستاد و شماره حساب دادند. مهدی هم عصر آمد و نامه ها و توافقات مربوط به خودش را امضا كرد.

محسن ابراهيمی غروب تماس گرفت كه بليط و ويزا آماده است و دو روز ديگر می رويم. صبح شنبه از باشگاه به من زنگ زدند كه بيا باشگاه. رفتم و برانكو و دستيارانش هم بودند. سيد جلال و ماهينی هم براي كارهاي مالياتی شان در باشگاه بودند. برانكو از طبقه پنجم كه امور مالي است به طبقه چهارم آمد و وقتي من را ديد سلام عليك كرديم و گفت بيا اتاق مديرعامل.

رفتيم، افشين پيرواني و دستيارها به غير از آقا كريم بودند. برانكو به من گفت ما فكرهايمان را كرده ايم و مهدی بيايد دو ساله تمديد كند(همان زمان چند ماهی بود بحث تمديد با خود برانكو مطرح بود اما نهايي نمي شد) من به شوخي گفتم خودتان سه ماه است قرار است يكساله تمديد كنيد و نهايی نشده توقع داريد ما در دو دقيقه توافق كنيم كه مهدی دو ساله تمديد كند؟ بعد گفتم آقاي گرشاسبی و پيروانی از من خواسته اند مهدی بی حاشيه جدا شود و ما همه مسئوليت را گردن بگيريم. ما هم قبول كرده ايم. باشگاه با الغرافه همه توافقات را كرده و بليط و ويزاي ما هم آماده شده و فردا می رويم(تاريخ بليط و ويزا معلوم است). حالا اگر می خواهيد به هوادار بگوييد ما طارمي را دو ساله خواستيم و او نپذيرفت تا اينگونه فشاری متوجه باشگاه نشود ايرادی ندارد. ولی به خودمان رو راست بگوييد.

برانكو گفت می شود كتبي بنويسيد كه باشگاه پيشنهاد دو ساله داده و شما نپذيرفته ايد؟ گفتم من خودم پرسپوليسی هستم. هر كاري كه مي دانيد به تيم كمك مي كند بگوييد انجام بدهم. نامه را نوشتم تحويل دادم و برانكو هم گفت من مهدي را دوست دارم اما به نفعش است بعد از فشار محروميت در محيط تازه ای قرار بگيرد و ... من از باشگاه رفتم و همان روز برانكو مصاحبه كرد كه ما پيشنهاد دو ساله داده ايم و طارمي قبول نكرده.

15608357651728.jpg


مهدی به من زنگ زد گفت قضيه پيشنهاد دو ساله چيست كه برايش توضيح دادم. خيلی ناراحت شد و گفت من كه قبول كرده ام بروم چرا می خواهند مرا مقابل هواداران قرار دهند. حالا كه اينطور شد صبح به قطر نمی آيم و می مانم دو ساله می بندم.

خيلي با او صحبت كردم اما قانع نشد. حق هم داشت. در آن شرايط جو كلا عليه ما بود و من فقط می گفتم حاشيه ايجاد نشود.

صبح محسن ابراهيمی با تاكسي آمد دنبال من و با هم رفتيم فرودگاه امام. مهدی و پيمان هم قرار بود جداگانه بيايند. پيمان به من زنگ زد كه مهدی می گويد يا نمی روم يا بروم نمی بندم. گفتم بياييد فردوگاه آنجا صحبت مي كنيم. در سی آی پی فرودگاه امام صحبت كرديم و مهدی قانع شد كه برويم. گفتم زنگ بزن از برانكو خداحافظي كن. به اصغر نيك سيرت زنگ زد و با برانكو صحبت و خداحافظی كرد و پريديم. ظهر رسيديم دوحه. من دو سه روز آخر خط اصلی ام را بسته بودم و با تلفن ديگری با دوستانم در ارتباط بودم. توی فرودگاه ديدم عادل پيام داده كه چی شد؟ انگار از مرز خارج شدی و در دسترس نيستی. طارمی مياد نود يا نه؟ من جواب دادم مهدی ايران نيست .

چند روزی قطر بوديم و مهدی باز هم قرارداد نمی بست حتي يك بار تا پای كنسل شدن قرارها هم رفت و بالاخره قبول كرد كه وقتي سرمربی او را نمی خواهد بايد با همين الغرافه ببندد و بست.

می خواستم به اين نكته برسم كه برانكو كه من می دانستم با چه اصراري مهدی طارمی را نخواست وقتي روزهاي آخر حرف از بازگشت جدا شده ها می زد يعنی می داند كه خودش قرار نيست بماند و می گويد جدا شده ها هم می توانند برگردند يا هر كس پيشنهاد خارجی داشت مي تواند توافق كند برود.

مرد پرافتخار نيمكت سرخ تصميمش را گرفته بود كه برود. همه پازل ها را كنار هم بچينيم می بينيم كه او نمی خواست در ايران بماند.
 

پسره خوب

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,369
لایک‌ها
2,159
افشاگری مدیر برنامه‎های طارمی: نقش وزیر ورزش و برانکو در جدایی مهدی

مرد پرافتخار نيمكت سرخ تصميمش را گرفته بود كه برود. همه پازل ها را كنار هم بچينيم می بينيم كه او نمی خواست در ايران بماند.

هنوز برانکو نرفته دشمناش شروع کردن علیهش حرف زدن!! برانکو حتی اگه اون موقع طارمی رو نخواست کاره خوبی کرد چون دوباره قهرمان شد و رفت فینال آسیا
 

a13

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2009
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
2,263
هنوز برانکو نرفته دشمناش شروع کردن علیهش حرف زدن!! برانکو حتی اگه اون موقع طارمی رو نخواست کاره خوبی کرد چون دوباره قهرمان شد و رفت فینال آسیا
موضوع سره این نیست که دشمن هاش الان چه میکنن و چه میخوان بکنن
منظور این بوده که طبق مصاحبه برانکو که گفته بازیکن هایی که رفتن میتونن برگردن منظورش این بوده که از خیلی وقت پیش تصمیم به رفتن داشته و...
 

پسره خوب

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,369
لایک‌ها
2,159
موضوع سره این نیست که دشمن هاش الان چه میکنن و چه میخوان بکنن
منظور این بوده که طبق مصاحبه برانکو که گفته بازیکن هایی که رفتن میتونن برگردن منظورش این بوده که از خیلی وقت پیش تصمیم به رفتن داشته و...

تا اونجا که من یادمه ندیدم قبلا جایی برانکو بگه هر کی از تیم رفته تا وقتی من باشم دیگه نمی تونه برگرده ، همیشه هم طارمی رو میخواست و ازش حمایت می کرد. با این شرایطی هم که عرب و دارودستش درست کردن واسش هر کیم بود شاید تصمیم میگرفت بره... ولی اگه دستمزده خودشو و دستیاراشو به موقع می دادن ، پوله بازیکنا رو درست می دادن و ... سال دیگه هم قرارداد داشت و می موند.
اون فاجعه بازی حذفی هم به نظرم روش تاثیر گذاشت واقعا خسته شده بود از وضعیت فوتبال ایران خصوصا از مدیریت پرسپولس. خوده من وقتی دیدم بعد از دو ساعت و نیم و خالی کردن طرفداری پرسپولیس مدیریت بازیکنارو مجبور کرد بازی کنن کلی عصبانی شدم از عرب چه برسه برانکو
 

xavi68

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,865
لایک‌ها
3,419
افشاگری مدیر برنامه‎های طارمی: نقش وزیر ورزش و برانکو در جدایی مهدی
15608358975015.jpg

وبسایت رسمی فوتبالی - صمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی در کانال تلگرام خود به ماجرای جدایی این بازیکن از پرسپولیس پرداخته. مطلب طولانی او نکات جالبی دارد نظیر اینکه برانکو و وزیر ورزش در این جدایی نقش داشته‎اند.

بارها و بارها خبر برگشت طارمي به پرسپوليس را خوانده ايم و هر بار من تكذيب مي كردم. دليل تكذيب ها اطلاع دقيق از وضعيت طارمی و صحبت با خود او نبود بلكه مي دانستم برانكو راضی به اين بازگشت نيست و مصاحبه ها هم دو پهلو بود.

اينكه چه شد طارمی به قطر رفت داستان مفصلی دارد. پيشنهاد قطر را محسن ابراهيمی آورد. او نماينده تام الاختيار باشگاه الغرافه بود و الان هم می تواند همه اين اتفاقات را شهادت بدهد. آدم هاي ديگر داستان هم شاهد هستند.

محسن ابراهيمی روزهاي آخر محروميت طارمی با من تماس گرفت قرار گذاشتيم و يك بار در هتل اوين و يك بار در رستوران رفتاری سعادت آباد همديگر را ديديم. او با مديران الغرافه ويديويی تماس گرفت و صحبت كرد و آنها مصرانه طارمی را می خواستند. من موضوع را به طارمی منتقل كردم اما او گفت مي خواهم نيم فصل دوم بمانم و قصد رفتن ندارم. محسن ابراهيمی گفت مهدی حق دارد هر تصميمی بگيرد من آفر رسمی الغرافه را مي آورم شما به باشگاه ببريد جواب چه مثبت و چه منفی باشد به الغرافه مكتوب جواب بدهند كه قطری ها فكر نكنند آفر دست شما نرسيده.

من نامه الغرافه را به باشگاه بردم و به آقاي گرشاسبی دادم و البته گفتم كه مهدی قصد رفتن ندارد. دو سه روز بعد محسن ابراهيمی به من زنگ زد و گفت پرسپوليس در كليات با الغرافه به توافق رسيده! از باشگاه هم به من زنگ زدند و گفتند بيا باشگاه.

من رفتم و آنجا آقاي گرشاسبی و حسينی مدير بين الملل پرسپوليس بودند. آقاي گرشاسبی به من گفتند به صلاح همه است مهدی برود. من خودم مهدی را مثل پسرم دوست دارم ولي در شرايط فعلی اينجا نماند بهتر است.

صحبت هايی شد كه وزير ورزش بابت اينكه طارمی در جشن برترين ها گفته به جاي وزير ، سيد جلال توپ طلا را به من بدهد از طارمی دلخور است و موارد ديگري هم مطرح شد.

من شب به منزل مهدی رفتم. دوست مشترك مان پيمان جوادی هم بود. مهدی پيشنهادی هم از روسيه داشت اما مصرانه می گفت نيم فصل می مانم و دوره محروميتم را جبران مي كنم .

من آنجا به مهدی گفتم شرايط اينگونه شده و باشگاه به من گفته به اين دلايل مهدی برود بهتر است. او در برنامه نود هم اصرار داشت كه يكي از بالا خواسته كه من در پرسپوليس نمانم و با اصرارهای عادل هم اسمی از آن مقام نبرد كه منظورش همين بحث وزير بود.

15608356963299.jpg


محسن ابراهيمی به من گفت قطری ها منتظر جواب رسمی هستند و می خواهند بدانند اگر مهدی به الغرافه نمي رود دنبال جانشين باشند. من دوباره به باشگاه رفتم . آقاي گرشاسبی در جلسه بود. افشين پيروانی از اتاق مديرعامل بيرون آمد و مرا كه ديد سلام و عليك كرديم گفت بيا اين اتاق بنشينيم.(اتاق پندار خمارلو) من سالها در شيراز با خانواده پيروانی (شاغلام، افشين و اميرحسين) در ارتباط بودم و احترام متقابلی بين ما وجود داشت و دارد. افشين به من گفت يك سری مسائلی وجود دارد كه من در عالم دوستی انتظار دارم نه به من يا شخص خاصی كه به باشگاه كمك كنيد. حقيقت ماجرا اين است كه برانكو مهدی را نمی خواهد و می گويد دل به تمرين نمی دهد و اضافه وزن دارد و اين مسائل. خودم معتقدم مهدی به درد تيم مي خورد اما بايد حرف سرمربی را پذيرفت.

بيا كمك كن طارمی بدون تركش و جنجال برود. رفتيم اتاق گرشاسبي و او هم همين حرفها را به نحو ديگری زد . من دوباره رفتم سعادت آباد منزل مهدی. گفتم مهدی تحت هر شرايطي تو بايد بروی و برانكو تو را نمی خواهد.( مهدی در برنامه نود گفت هر روز سر تمرين به من می گفتند چرا نمي روی؟ داستان آن حرفها ناشی از همين مسائل بود.)

پنجشنبه شب تا دير موقع منزل مهدی مانديم كلي بحث كرديم. من به مهدی می گفتم تو بايد بروی و نبايد حاشيه ای ايجاد شود و مهدی می گفت اگر من را نمی خواستند زودتر می گفتند تا تصميم بهتری بگيرم. من هيچ جا نمی روم و می مانم فقط تمرين می كنم و همه اين حرفها را هم در يك مصاحبه می زنم كه مرا نمی خواهند.

عاقبت او را راضی كردم كه برود. همان روزها عادل هم چندبار تماس گرفت كه مهدی به نود برود من گفتم بگذار تكليف معلوم شود و الان ممكن است حاشيه ايجاد شود.

افشين پيروانی شب با من تماس گرفت و دوباره تاكيد كرد كاري كن تيم آسيب نبيند و حاشيه ايجاد نشود. صبح جمعه با گرشاسبی قرار گذاشتم و رفتم باشگاه كه توافق نامه بنويسيم و رسما جواب الغرافه را بدهند.

آنجا همه توافقات شد و مهدی هم رفته بود سر تمرين كه خداحافظی كند. در مسير تمرين به من زنگ زد كه ببين اگر شد كاري كن من بمانم. گفتم مهدي ، برو محترمانه از برانكو خداحافظی كن و هيچ حرفی نزن . مصاحبه هم نكن.

باشگاه همان روز جمعه نامه توافق را برای الغرافه فرستاد و شماره حساب دادند. مهدی هم عصر آمد و نامه ها و توافقات مربوط به خودش را امضا كرد.

محسن ابراهيمی غروب تماس گرفت كه بليط و ويزا آماده است و دو روز ديگر می رويم. صبح شنبه از باشگاه به من زنگ زدند كه بيا باشگاه. رفتم و برانكو و دستيارانش هم بودند. سيد جلال و ماهينی هم براي كارهاي مالياتی شان در باشگاه بودند. برانكو از طبقه پنجم كه امور مالي است به طبقه چهارم آمد و وقتي من را ديد سلام عليك كرديم و گفت بيا اتاق مديرعامل.

رفتيم، افشين پيرواني و دستيارها به غير از آقا كريم بودند. برانكو به من گفت ما فكرهايمان را كرده ايم و مهدی بيايد دو ساله تمديد كند(همان زمان چند ماهی بود بحث تمديد با خود برانكو مطرح بود اما نهايي نمي شد) من به شوخي گفتم خودتان سه ماه است قرار است يكساله تمديد كنيد و نهايی نشده توقع داريد ما در دو دقيقه توافق كنيم كه مهدی دو ساله تمديد كند؟ بعد گفتم آقاي گرشاسبی و پيروانی از من خواسته اند مهدی بی حاشيه جدا شود و ما همه مسئوليت را گردن بگيريم. ما هم قبول كرده ايم. باشگاه با الغرافه همه توافقات را كرده و بليط و ويزاي ما هم آماده شده و فردا می رويم(تاريخ بليط و ويزا معلوم است). حالا اگر می خواهيد به هوادار بگوييد ما طارمي را دو ساله خواستيم و او نپذيرفت تا اينگونه فشاری متوجه باشگاه نشود ايرادی ندارد. ولی به خودمان رو راست بگوييد.

برانكو گفت می شود كتبي بنويسيد كه باشگاه پيشنهاد دو ساله داده و شما نپذيرفته ايد؟ گفتم من خودم پرسپوليسی هستم. هر كاري كه مي دانيد به تيم كمك مي كند بگوييد انجام بدهم. نامه را نوشتم تحويل دادم و برانكو هم گفت من مهدي را دوست دارم اما به نفعش است بعد از فشار محروميت در محيط تازه ای قرار بگيرد و ... من از باشگاه رفتم و همان روز برانكو مصاحبه كرد كه ما پيشنهاد دو ساله داده ايم و طارمي قبول نكرده.

15608357651728.jpg


مهدی به من زنگ زد گفت قضيه پيشنهاد دو ساله چيست كه برايش توضيح دادم. خيلی ناراحت شد و گفت من كه قبول كرده ام بروم چرا می خواهند مرا مقابل هواداران قرار دهند. حالا كه اينطور شد صبح به قطر نمی آيم و می مانم دو ساله می بندم.

خيلي با او صحبت كردم اما قانع نشد. حق هم داشت. در آن شرايط جو كلا عليه ما بود و من فقط می گفتم حاشيه ايجاد نشود.

صبح محسن ابراهيمی با تاكسي آمد دنبال من و با هم رفتيم فرودگاه امام. مهدی و پيمان هم قرار بود جداگانه بيايند. پيمان به من زنگ زد كه مهدی می گويد يا نمی روم يا بروم نمی بندم. گفتم بياييد فردوگاه آنجا صحبت مي كنيم. در سی آی پی فرودگاه امام صحبت كرديم و مهدی قانع شد كه برويم. گفتم زنگ بزن از برانكو خداحافظي كن. به اصغر نيك سيرت زنگ زد و با برانكو صحبت و خداحافظی كرد و پريديم. ظهر رسيديم دوحه. من دو سه روز آخر خط اصلی ام را بسته بودم و با تلفن ديگری با دوستانم در ارتباط بودم. توی فرودگاه ديدم عادل پيام داده كه چی شد؟ انگار از مرز خارج شدی و در دسترس نيستی. طارمی مياد نود يا نه؟ من جواب دادم مهدی ايران نيست .

چند روزی قطر بوديم و مهدی باز هم قرارداد نمی بست حتي يك بار تا پای كنسل شدن قرارها هم رفت و بالاخره قبول كرد كه وقتي سرمربی او را نمی خواهد بايد با همين الغرافه ببندد و بست.

می خواستم به اين نكته برسم كه برانكو كه من می دانستم با چه اصراري مهدی طارمی را نخواست وقتي روزهاي آخر حرف از بازگشت جدا شده ها می زد يعنی می داند كه خودش قرار نيست بماند و می گويد جدا شده ها هم می توانند برگردند يا هر كس پيشنهاد خارجی داشت مي تواند توافق كند برود.

مرد پرافتخار نيمكت سرخ تصميمش را گرفته بود كه برود. همه پازل ها را كنار هم بچينيم می بينيم كه او نمی خواست در ايران بماند.

دیگه داشت شبیه فیلم هندیا می شد که متن تموم شد
یکم دیگه ادامه می داد می خواست بگه طارمی 4 میلیارد هم می خواسته دستی بده تا بمونه

الانم که دیر نشده همین فردا بیاد دو ساله امضا کنه

الان که برانکو رفته همه دارن افشا گری می کنن ، شده حکایت سقوط هواپیما که همیشه میندازن گردن خلبان بنده خدا
عرب هم که دوساعت یه بار میگه پول برانکو آمادس بگو اگه راست می گی پول برانکو و کادر فنی و بودیمیر رو بده خیال همه رو راحت کن
من میترسم همه با هم برن فیفا شکایت اون وقت دیگه بد جور فیفا حال گیری می کنه
عرب هم که از خداشه اخراجش کنن بره راحت شده جواب این گندکاریاشو نده
باید بمونه اگه قرار تیمو سرویس کنه طرفدارا هم تو استادیوم از خجالتش در بیان
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
از ما عاشق تر هم هستن فیلم های تجمع رو میبینم مو سیخ میشه خدایی اونی که داد میزنه حسادت ما رو کشت واقعن از درون میگه یکی دیگه هم هست پسر میگه موتورمو میفروشم شاید بگید نه اما همشون یه جوری میگن انگار مرگ و زندگیشون با پرسپولیسه آقا من در مقابل اینا هیچی نیستم فقط میگم دم همشون گرم ...
 

AM1N

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2,299
لایک‌ها
4,574
این فصل خدا میدونه چی در انتظار تیمه
سرمربی که نداریم
7 تا بازیکنمون هم که رفتنین ( رادو - بودیمیر - رسن - بیرانوند - علیپور - ترابی - نادری )
اردوی پیش از فصل کانادا هم 99 درصد کنسله
یارگیری هم که هیچی !
همه اینا به کنار ،
حواشی خیلی خیلی ناجور و فاجعه باری بوجود اومده که دقیقا خاطرات 6-7 سال پیش تیم رو جلو چشم آدم ترسیم میکنه

نکته فوق العاده خنده دار اینه که هوادارای تیم رقیب دارن شرایط باشگاه رو میبینن اما هنوزم ناله میکنن میگن ما بدتریم .
این پست رو من یادتون باشه ؛
اگر یه روزی کریم باقری بعنوان سرمربی انتخاب شد شک نکنید اونا معترض میشن که چرا مجیدی رو فرستادن تیم امید ولی باقری رو گذاشتن سرمربی پرسپولیس . سریعا ربط داده میشه به وزارت خونه و وزیر پرسپولیسی...
 

Core i7

Registered User
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2010
نوشته‌ها
834
لایک‌ها
1,116
از ما عاشق تر هم هستن فیلم های تجمع رو میبینم مو سیخ میشه خدایی اونی که داد میزنه حسادت ما رو کشت واقعن از درون میگه یکی دیگه هم هست پسر میگه موتورمو میفروشم شاید بگید نه اما همشون یه جوری میگن انگار مرگ و زندگیشون با پرسپولیسه آقا من در مقابل اینا هیچی نیستم فقط میگم دم همشون گرم ...
پس تو جو نبودی من تو جو بودم امروز هم مارو خر فرص کردن چقد نامردن چند روز پیشم قول دادن برانکو میمونه امروز هم وعده های تو خالی دادن تیم به قهقرا رفت
عشق به پ سپولیس اخر منو سکته ای میکنه الاتم اومدم تو پیج بیام دیدم یکی از مدیرا لطف کرده تذکر بن شدن بهم داده بتز دمش گرم بنم نکرده مثه اون ریفیق چند سال پیشمون که اکانت core i5منو پکوند به رفقای مدیر میگم در راه پرسپولیس سرمو میدم اکانت که ارزشی نداره
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,321
لایک‌ها
10,751
محل سکونت
تهران
قبل بازی با داماش از برانکو راجع به الاهلی پرسیدن گفت ولم کنید خسته شدم
عجیب بود فکر کنم امید داشت شرایط درست بشه که عرب مزدور نذاشت و فرصت واکنش رو گرفت.
مربی قحطی نیست ولی برانکو روانشناس خوبی بود. که به درد تیم ایرانی میخورد بقیه خارجی بیان برا همین موفق نیستند و بعد مدتی به مشکل میخورن و میرن و پول مفت باید بهشون داد.
برانکو از اون طرف هم جای دیگه موفقیتش تضمین نداره چون اونجا ها منطق هست و اثری از روان پریشی در فوتبالشون دیده نمیشه که کسی مثل برانکو روانشناسیش جواب بده. نظم و ترتیب هم که اونا دارن مثل محله برو و بیای فوتبال ایران نیست.
حیف از حسادتی که شعله ور بشه رحم نداره سوزوند خودشون رو چند سال آخرش شعله اش به ما هم رسید
 

a13

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2009
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
2,263
متاسفانه پرفسور رسما خداحافظی کرد ...

5211265.jpg

سرمربی سابق پرسپولیس با هواداران این تیم خداحافظی کرد.
به گزارش وب سایت نود، برانکو ایوانکوویچ با انتشار پیامی در اینستاگرامش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

او در متنی نوشت: "هواداران عزیز#ارتش-سرخ

به شما، پرسپولیس و فوتبال ایران بدرود می گویم. من یک تصمیم سخت و غیرممکن گرفتم. زمان ایده آلی برای خداحافظی وجود ندارد. اگر ما می توانستیم احتمالا برای سالهای زیادی کنار هم می ماندیم. من و کادرفنی ام تمام تلاش خود را در پرسپولیس کردیم، از دانش، تجربه، عشق و انگیزه خود برای رسیدن به بهترین نتایج در تاریخ باشگاه و تاریخ فوتبال ایران استفاده کردیم.

از چهار سال حمایت شما و عشق بی‌کران شما نسبت به من و کادرفنی تشکر می‌کنم. عشق شما را هرگز فراموش نخواهم کرد و همیشه در قلب من خواهد ماند.
ممنونم از ارتش سرخ.
برای شکست‌های کمی که داشتیم، بازی‌های بدی که ارائه دادیم یا اشتباهاتمان معذرت می‌خواهم، اما ما همیشه خواهان بهترین‌ها برای شما، باشگاه و فوتبال ایران بودیم.
دوستتان دارم، برانکو
 

a13

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2009
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
2,263
درست یا غلط برانکو رفت یا فراریش دادن !
به قول خود برانکو وقتی برای گریه کردن نداریم ! و به قولی اگر میخوایم موفق بمونیم اجازه اش رو هم نداریم.... خدا کنه مدیریت این رو درک کنه !
نباید این وقت طلایی آماده سازی تیم رو از دست داد...
نباید گرفتار باتلاقی که توش استیلی و در اصل تیم رو بعد از رفتن دایی غرق کردیم بشیم...
حالا که متاسفانه برانکو رفته میتونیم تیم رو غرق در حواشی و سقوط کنیم یا اینکه میتونیم سعی کینم با حمایت از مربی جدید که انشاالله که فرد شایسته ای باشه
مسیر رو هرچند که سخت باشه طی کنیم
میتونیم حداقل خودمون رو توی رقابت برای کسب جام و موفقیت نگه داریم یا اینکه با حواشی توی میانه های جدول دست و پا بزنیم !
 
بالا