برگزیده های پرشین تولز

کلوپ هواداران لیورپول

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,193
لایک‌ها
20,077
محل سکونت
اوهایو - دیتون
01410187.jpg
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
تبریک به دوستان لیورپولی
یوگی کلوپ بالاخره به جامی که لیاقت بردنش رو داشت رسید
 

Dodge Super Bee

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
16,866
امیدوارم امثال رئال بارسا و یووه و سیتی لاشخور سیخ نکنن بره بازیکنهای ما


تبریک به اعتبار انگلیس مابقی تیم هابیان به آبروی انگلیس افتخار کنن برم کار دارم:D
 

TriForce

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 جولای 2018
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
19
سن
37
اهداف بازار نقل و انتقال تیم هم مشخص شد و روال بر این قرار گرفت که باشگاه بیشتر از جذب بازیکن جدید سعی در ارتقا میزان دستمزدها و قراردادهای بازیکنای فعلی داشته باشه.

حضرت آقا یورگن کبیر از ترکیب تیم راضی هست و زیاد نباید نقل و انتقال شلوغی این فصل داشته باشیم.
 

TriForce

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 جولای 2018
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
19
سن
37
خنده آقامون کلوپ. ای جانم :D


asa.jpg
 

TriForce

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 جولای 2018
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
19
سن
37
اولین خرید امسال انجام شد.

ون در برگ دفاع وسط ۱۷ ساله هلندی به لیورپول پیوست
مبلغ خریدش۱.۳ میلیون پوند


1234.jpg



او برای تیم آکادمی خریداری نشده. انتظار میره که این مدافع جوان خیلی سریع پیشرفت کنه و خودش رو به تیم اصلی برسونه.
وندنبرگ فصل گذشته ۱۵ بازی برای تیم زوول در لیگ هلند انجام داد. همچنین در تیم ملی زیر ۱۹ سال هلند حضور داره و تا به اینجا ۴ بازی ملی به نام خودش ثبت کرده.

طلای گمنام رو خریداری کردیم .. برعکس دلیخت که پرسروصدا و گرونه (75 میلیون) با یک میلیون یه مدافع درست حسابی با همون سن و سال دلیخت خریداری شد. خیالمون بابت دفاع هم راحت شد. :p:D


حالا نیاز به مهاجم + دفاع کناری جایگزین مورنو داریم.
 

TriForce

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 جولای 2018
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
19
سن
37
photo_2019-07-15_22-38-58.jpg

اکو:
لیورپول هیچ نشونه ای در مورد تمایل به برگردوندن کوتینیو به آنفیلد رو از خودش ابراز نکرده.

کوتینیو نه تو باشگاه نه تو قلب طرفدارا تو هیچ کدوم دیگه جایی نداره.

بد به خودش کرد .. ستاره سابق بندر لیورپول حالا بارسلونا هم نمیخوادش
 

TriForce

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 جولای 2018
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
19
سن
37
دومین خرید امسال.

هاروی الیوت هافبک 16 ساله فولام به صورت آزاد به لیورپول پیوست

الیوت عنوان جوان ترین بازیکن لیگ برتر را به خود اختصاص داده.


هاروی.jpg
 

ali110ali110ali110

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
222
لایک‌ها
78
سن
24
livevsare.png

معنای واقعی کلمه رقابت در دیدار لیورپول و آرسنال
دو تیم آرسنال و لیورپول در چارچوب رقابت های جام اتحادیه انگلیس ملقب به EFL Cup به مصاف هم رفتند. لیورپول که پس از قهرمانی در چمپیونزلیگ فصل گذشته سودای قهرمانی در لیگ برتر و سایر جام ها را در سرداشت پا به این میدان گذاشت. در جبهه مقابل آرسنای با اونای امری چندان وضعیت خوبی ندارد. آنها نسبت به آرسنال سال های نه چندان دور فاصله بسیار زیادی دارند و موفقیت در این دیدار می توانست موقعیت آرسنال را کمی بهبود و همچنین امری را از خطر اخراج به طور موقت از سمت خود در آرسنال مصون نگه دارد. قبل از این دیدار خوش بین ترین تماشاگر فوتبال و حتی هواداران متعصب این دو تیم نیز، انتظار چنین نتیجه ای را در 90 دقیقه نداشتند اما با شروع بازی و پس از پایان 90 دقیقه معنای واقعی کلمه رقابت در این دیدار به نمایش گذاشته شد.

لیورپول خیلی زود و در دقیقه 6 توانست از آرسنال پیش بیفتد. مستفی اولین گل خود و لیورپول را با پاس گل چمبرلین به ثمر رساند. اما آرسنال پس از این گل عقب ننشست و توانست نتیجه را برگرداند. شاگردان امری پس از دریافت یک گل از لیورپول موفق شدند سه بار در دقایق 19، 26 و 36 لیورپول را مقهور قدرت خود کنند. توریرا یک بار و مارتینلی دو بار دروازه کلهر را باز کردند. قرمزهای لیورپول که به یکباره خود را عقب دیدند توانستند یک گل را توسط جیمز میلنر کاپیتان خود در دقیقه 43 جبران کنند تا این گل آخرین گل این دیدار در 45 دقیقه نخست باشد.

با شروع نیمه دوم این آرسنالی ها بودند که با پاس گل مسوت اوزیل و گل میتلند نایلز در دقیقه 54 بازی را 4 بر 2 کردند. در ادامه حملات لیورپولی ها نتیجه بخش بود و آنها توسط چمبرلین و دنیل ارویگی در دقایق 58 و 62 بازی را به تساوی کشاندند تا همه چیز از نو شروع شود.

با تساوی شدن کار، دو تیم برای یکسره کردن طرف مقابل پا گذاشتند و ابتدا این آرسنال بود که توسط ویلک در دقیقه 70 از لیورپول جلو افتاد و در حالی که همه چیز مهیای صعود آرسنال به مرحله بالاتر بود، این دنیلی ارویگی بود که برای آخرین بار در 90 دقیقه این دیدار برای لیورپول در دقیقه 4+90 گل تساوی بخش را به ثمر رساند.

طبق قانون این دیدارها بازی به طور مستقیم به ضربات پنالتی رفت. اولین پنالتی را هکتور برلین برای آرسنال به ثمر رساند. سپس ملینر از لیورپول بازی را به تساوی کشاند. در ادامه دو تیم پایاپای پیش رفتند تا نوبت به ضربه پنالتی دنی سبایوس از آرسنال رسید. هنگامی که او پشت توپ ایستاد فکرش را نمی کرد که پنالتی او توسط کلهر مهار خواهد شد اما این اتفاق افتاد و با وجود گلزنی هم تیمی اش میتلند نایلز اما این لیورپول بود که راهی مرحله بعد این رقابت ها شد.

آمار و ارقام این بازی
کلوپ سرمربی لیورپول تاکنون 14 بار به عنوان سرمربی مقابل آرسنال لشکرکشی کرده است . که 5 بازی سهم دورتموند و الباقی بازیها سهم لیورپول باشد. یورگن کلوپ 7 بازی را برده، 4 بار تساوی کرده و 3 بازی را هم باخته و میانگین امتیازگیری او مقابل آرسنال 1.79 امتیاز از هر بازی بوده است.

اونای امری 47 ساله نیز تاکنون 5 بار به مصاف لیورپول رفته است که 1 دیدار را سرمربی سویای اسپانیا و باقی دیدارها را بر روی نیمکت آرسنال نشسته است. او اما از این 5 دیدار، 3 بازی را واگذار کرده و 2 بازی باقیمانده را با یک شکست و یک پیروزی به کارنامه خود افزوده و میانگین امتیازگیری او از 5 بازی مقابل این تیم، 0.8 امتیاز از هر بازی بوده است.

منبع: http://tahlilfootball.blog.ir/
 

Dodge Super Bee

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
16,866
فردا با یه چندتا شیطون میطون کار داریما:D


پ ن : امروز یهو یاد این نازنین ممد نیگا افتادم . هیچ نفهمیدم چی شد چه کرد


Opera Snapshot_2020-01-18_235529_www.instagram.com.png
 

TriForce

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 جولای 2018
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
19
سن
37
ماچالا بچه ها ( با گویش علی پروین خوانده شود )

گل کاشین منچستر رو تار و مار کردید . طلسم 30 ساله شکسته میشه امسال
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,111
لایک‌ها
13,418
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
اینا از اولم چیزی نبودن ،
جدول و اختلاف امتیاز خودش گویاست ;)

قهرمان که معلومه ، میریم برا اروپا ، چون اسپانیاییها هم سر حال نیستن .
.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
درگیری کلوپ و کمک مربی اورتون در کنار زمین
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و دانکن فرگوسن، دستیار کارلو آنچلوتی، در دیدار شکست 2-0 دیروز لیورپول برابر اورتون، در کنار زمین با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.



به گزارش "ورزش سه"، گل نیمه اول ریچارلیسون و ضربه پنالتی منجر به گل سیگوردسون در نیمه دوم، اورتون را به نخستین پیروزی در دربی مرسی ساید پس از 10 سال رساند. این نخستین پیروزی اورتون در آنفیلد از سال 1999 به بعد بود که چهارمین شکست پیاپی خانگی لیورپول را نیز رقم زد.

دیلی میل گزارش داده که در نیمه دوم و در صحنه ای که لیورپولی ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، یورگن کلوپ و دانکن فرگوسن، کمک مربی و مهاجم سابق اورتون، نیز در کنار خط با یکدیگر درگیر شده اند.

01574819.jpg





گفته می شود که دانکن فرگوسن وقتی ادعای پنالتی لیورپول رد شد، لبخند بزرگی روی صورت داشت که این موضوع باعث عصبانیت کلوپ شد و سرمربی آلمانی رو به او فریاد زد: "چرا می خندی؟" کمک اسکاتلندی آنچلوتی پاسخ داده: "ما هم حق داریم حرف بزنیم یا فقط تو می تونی حرف بزنی یورگن؟"

در نهایت اما این فرگوسن بود که در پایان بازی همچنان خنده بر لب داشت. اورتون توانست 3 امتیاز شیرین از آنفیلد کسب کند و رکورد شکست ناپذیری رقیب همشهری در دربی ها را نیز به پایان رساند.
دانکن فرگوسن پس از این پیروزی در رختکن شادی و سرور بازیکنان اورتون را ***** کرد و در تمام عکس ها و فیلم های منتشر شده از جشن اورتون در رختکن، لبخندی بزرگ روی صورت دارد و مشغول به پایکوبی است.

01574817.PNG


اورتون با برد شب گذشته برابر لیورپول اکنون به رکورد هشت برد پیاپی در مسابقات خارج از خانه خود در لیگ برتر رسیده است.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
همه مصدومان لیورپول و زمان بازگشت آنها
مصدومیت های زیاد و پیاپی بازیکنان لیورپول از ابتدای فصل عملکرد این تیم را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است اما مصدومان لیورپول کی می توانند به بازی برگردند؟



به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با وجودی که فصل پیش موفق شد که برای نخستین بار در فرمت جدید لیگ برتر به قهرمانی برسد، در این فصل برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به زحمت افتاده است.
ستاره های خط حمله لیورپول مدتی است که موفقیتی در گلزنی ندارند و تعداد بی شمار مصدومان نیز به وضعیت این تیم کمکی نکرده است.
قرمزها بازیکنان کلیدی خود همچون ویرژیل فن دایک و دیگو یوتا را به دلیل مصدومیت از دست داده اند، اما این بازیکنان کی قرار است که دوباره به میدان بازگردند؟

مصدومان لیورپول:




01574767.jpg


ویرژیل فن دایک پس از مصدومیت جدی رباط صلیبی در دربی مرسی برابر اورتون، تا پایان این فصل از میادین دور خواهد بود.

مدافع هلندی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و عملی موفقیت آمیز داشت. اما یورگن کلوپ پیشتر گفت که بازگشت فن دایک در این فصل یک معجزه می طلبد.

01574774.jpg


جو گومز نیز دیگر بازیکن قرمزها است که بقیه فصل را از دست داده است.
سرمربی لیورپول راجع به این بازیکن خود نیز گفت که تعجب خواهد کرد اگر این مدافع بتواند در این فصل دوباره بازی کند.


01574771.jpg


ضربه بعدی که لیورپول از مصدومیت ها دریافت کرد، از دست دادن جوئل ماتیپ بود. این بازیکن نیز به دلیل مصدومیت مچ پا، این فصل را از دست داد و لیورپول را مجبور کرد که در آخرین روز از نقل و انتقالات ژانویه دو مدافع دیگر برای جایگزینی مدافعان قلع و قمع شده خود بخرد.

01574766.jpg


اوضاع در مورد دیوگو یوتا بهتر است. این بازیکن که در دیدار لیورپول برابر تیم میدتجیلاند در مرحله گروهی چمپیونزلیگ در ماه دسامبر دچار مصدومیت زانو شده بود قرار است، در فوریه به میادین بازگردد.
طبق گفته پزشکان او قرار بود دو ماه از مسابقات دور باشد و این به آن معنا است که به زودی او را در تمرینات قرمز ها خواهیم دید. یورگن کلوپ نیز در مورد وضعیت یوتا با خوش‌بینی صحبت کرده است.

01574775.jpg


فابینیو به دلیل مصدومیت جزئی عضلانی بازی با تاتنهام در ماه ژانویه را از دست داد. کلوپ از اظهار نظر راجع به شدت مصدومیت او خودداری کرده است و این بازیکن در دربی مرسی ساید نیز غایب بود.

01574772.jpeg


جیمز میلنر یکی از آخرین بازیکن لیورپول بود که در بازی لیورپول و لستر در لیگ برتر، لنگ لنگان از زمین مسابقه بیرون رفت و خود را محتاج مداوا دید. میلنر دچار مصدومیت همسترینگ شده است.
کلوپ راجع به مصدومیت او گفته است که میلنر احساس درد جزئی داشت اما ما نخواستیم ریسک کنیم و او را از زمین بیرون آوردیم.

01574769.jpg


جوردن هندسون آخرین بازیکن لیورپول است که به لیست مصدومان این تیم اضافه شده. هندرسون در دربی شب گذشته لیورپول برابر اورتون بدون اینکه برخوردی با بازیکن دیگری داشته باشد، لنگان لنگان زمین مسابقه را ترک کرد.
در ابتدا تیم پزشکی لیورپول به او رسیدگی کردند و او تلاش کرد تا به بازی ادامه دهد اما در نهایت مجبور شد جای خود رادر زمین به نت فیلیپس بدهد.

یورگن کلوپ راجع به مصدومیت هندرسون گفت: "مصدومیت او در ناحیه کشاله ران است و هیچکس در تیم پزشکی ما نظر مثبتی در باره آن نداشت. به نظر خوب نمی رسد و باید تا رسیدن نتایج اسکن صبر کنیم."

01574776.jpg


نبی کیتا نیز که با مصدومیت طولانی مدت همسترینگ دست و پنجه نرم می کند در شکست 2-0 شب گذشته لیورپول برابر اورتون به نیمکت قرمزها بازگشته بود. این اولین باری بود که این بازیکن از زمانه مسابقه لیورپول برابر کریستال پالاس در 19 دسامبر، در یک بازی روی نیمکت این تیم می نشست.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
وعده کلوپ بعد از باخت تلخ؛ شرایط را تغییر می‌دهیم
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ابراز امیدواری کرد که تیمش در ادامه شرایط به وجود آمده را تغییر دهد.



به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در ادامه روند فاجعه‌بار خود در لیگ برتر انگلیس و البته ورزشگاه آنفیلد، امروز در دربی مرسی ساید مقابل اورتون با دو گل شکست خورد تا حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده توسط شاگردان یورگن کلوپ نیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

یورگن کلوپ در پایان بازی گفت: " اگر بازی را تماشا کنید می‌بینید که داستان برخی مسابقات این گونه است. تسلط کامل بر روی بازی و مسئولیت پذیری اما بدون اینکه نتیجه حاصل شود. حریف به یک موقعیت خوب احتیاج داشت تا گل به ثمر برساند. پنالتی اهمیت چندانی ندارد؛ اگرچه بسیاری از هواداران معتقدند که این پنالتی نبود اما دیگر مهم نیست.


01574729.jpg





آنها یک ضربه سر بسیار خوب داشتند که آلیسون خیلی عالی آن را مهار کرد. با این وجود وقتی به کیفیت حریف نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که ما خیلی خوب آنها را کنترل کردیم."

کلوپ در ادامه گفت: " ما یک اشتباه می کنیم آنها یک گل می زنند، آنها 10 اشتباه مرتکب می شوند و ما گلی نمی زنیم. در حال حاضر وضعیت همین است و ما باید آن را تغییر دهیم. کارهای خوبی انجام دادیم که نمی‌خواهم به آنها اشاره کنم اما این نشانه هایی است که ما می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. همان کاری که انجام خواهیم داد.


01574682.jpg



بسیاری از اتفاقات عجیب و غریب نیز رخ می‌دهد. اتفاقات دشواری مانند مصدومیت هندرسون که امروز به وجود آمد. به نظر نمی رسد که این یک مصدومیت کوچک باشد. اما ما ادامه خواهیم داد و نهایتا موفق می‌شویم."
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
حالا هر تیمی دوست دارد با لیورپول بازی کند
پس از چهارمین باخت خانگی متوالی لیورپول، قرمزهای آنفیلد تبدیل به تیمی بی آزار برابر میهمانان خود شده اند.



به گزارش "ورزش سه"، گرم سونس اسطوره لیورپول معتقد است لین باشگاه از شرایط یک تیم کاملا قدرتمند فاصله گرفته است.سونس 67 ساله حتی معتقد است تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر آنقدر ضعیف شده که همه تیم ها دنبال بازی با آن هستند.
او وقتی شب گذشته شاهد باخت 0-2 تیم محبوبش مقابل اورتون در دربی مرسی ساید بود، از افول تیم دوران جوانی اش تاسف خورد.


01574800.jpg






سونس به روزنامه مترو گفت:« معتقدم اورتون شایسته ستایش است. آنها در اولین تماس جدی خود با توپ گل زدند؛ در حالیکه کاباک مدافع لیورپول نتوانست هیچ حرکت موثری کند.
گل اول در حالی رخ داد که همه می دانیم ریچارلیسون، گلزن اورتون خیلی سریع نیست.او توپ را ربود و بعد از دو ضربه به توپ آن را به دروازه لیورپول فرستاد. در واقع یک شروع خوب و یک پایان عالی داشت.»


01574711.jpg



سونس که در مدت 6 سال حضورش برای لیورپول 247 بار به میدان رفت، ادامه داد:« اورتون واقعا مستحق این برد بود. من به عنوان یک لیورپولی از تیمم بسیار ناامید شدم. به نظر رسید که آنها هیچ انرژی خاصی برای دربی نداشتند و در نهایت هم مبارزه را باختند. در واقع تیم بهتر میدان، امتیازات را کامل گرفت. هیچ بازیکنی در لیورپول نباید فکر کند امشب نمایش خوبی داشته است.»


01574708.jpg



سونس در پایان گفت:« لیورپول نشان داد که سایه ای از خودش شده است. این تیم سه سال قبل چه قدرتی داشت تا جایی که هیچ تیمی نمی خواست با آن روبه رو شود. تیمی که همیشه بسیار تهاجمی بود و وحشت را به دل حریفان می انداخت. حالا همه می خواهند با لیورپول بازی کنند. چون آنها به حریفی آسان تبدیل شده اند و اصلا آزاردهنده نیستند.»
 
بالا