برگزیده های پرشین تولز

راهنمای سفر ارزان به آنتالیا

به نظرتون به اندازه کافی برای کاهش هزینه های سفر انتالیا راهنماییتون کردم؟

  • بله

    Votes: 0 0.0%
  • خبر

    Votes: 1 100.0%

  • Total voters
    1

saeedearshin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 آگوست 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
33
آنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در فصل تابستان است که طرفداران فراوانی نیز دارد.اگر شما هم برا ی سفر تابستانه خود آنتالیا را انتخاب کرده اید حتما این مقاله را بخوانید تا تعدادی از ترفندهای کاهش هزینه های سفر به آنتالیا را برایتان نام ببریم .
با توجه به کم بودن تعداد جاذبه های گردشگری آنتالیا اغلب مشافران آنتالیا بیشتر زامان خود را در هتل و محل اقامتشان سپری خواهند کرد و به همین دلیل انتخاب هتل و محل اقامت اهمیت زیادی دارد.برای انتخاب هتل چندین نکته وجود دارد که باید به آن توجه نمایید.مثلا بهتره هتل 5 ستاره با خدمات uall را برای اقامت خود انتخاب نمایید زیرا به این ترتیب در طول اقامت خود نیازی به پرداخت هزینه بابت استفاده از خدمات هتل نخواهید داشت.
اگر هتل خود را با خدمات صبحانه انتخاب نمایید باید برای استفاده از سایر خدمات هزینه پرداخت نمایید و شاید از دو جهت آزار دهنده باشد اول اینکه هزینه ها برایتان بالاتر خواهد بود و از طرفی مدام باید کیف پولتان را همراه داشته باشید و بابت استفاده از هر خدماتی پول پرداخت نمایید.در واقع انتخاب هتل 5 ستاره با خدمات uall در آنتالیا به معنای خداحافظی با کیف پولتان است و فقط برای مواردی که خارج از هتل باشد باید هزینه پرداخت نمایید.
نکته دوم موقعیت مکانی هتل است که این مورد هم در هزینه نهایی تور آنتالیا شما تاثیر گذار خواهد بود.یعنی برخی مناطق آنتالیا گران قیمت تر از سایر مناطق هستند.
نکته بعدی نوع سفر به آنتالیا است, یعنی می خواهید با پرواز به آنتالیا بروید و یا با تور آنتالیا زمینی اقدام به سفر نمایید.هزینه در سفر زمینی به آنتالیا بسیار پایین تر است اما میزان خستگی شما نیز بسیار بیشتر است و مدت طولانی ای در راه خواهید بود از طرفی در بین پروازهای آنتالیا نیز برخی گران قیمت تر و برخی ارزان تر هستند.به طور کلی پروازهای ایرانی ارزان تر از پرواز های ترک و خارجی دیگر هستند.
مورد بعدی فصل و تاریخ سفر شما به آنتالیا است.انتالیا در فصل تابستان در بهترین و ایده آل ترین حالت ممکن اش است و بیشترین تعداد گردشگران در فصل تابستان به این شهر سفر می کنند.اما از طرفی این فصل گران قیمت ترین فصل و تاریخ برای سفر به آنتالیا است و هزینه سفر به آنتالیا به بیشترین مقدار خود می رسد.
اگر می خواهید ارزان تر به آنتالیا سفر کنید و بتوانید از تفریحات آبی و ساحلی این شهر نیز استفاده نمایید بهتر است در ابتدای فصل بهار و فصل پاییز به این شهر سفر کنید زیرا هم آب و هوای آنتالیا خیلی سرد نیست و هم هزینه های سفر به آنتالیا بسیار کمتر از فصل تابستان است.
 
بالا