برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران استقلال

saeed_taj

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 جولای 2011
نوشته‌ها
4,239
لایک‌ها
5,787
واکنش سعید آذری به شایعه مدیرعاملی استقلال

مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب آهن به شایعه مدیرعاملی اش در استقلال واکنش نشان داد.





به گزارش "ورزش‌سه"، از حدود یک هفته قبل شایعاتی درباره مدیرعاملی سعید آذری در باشگاه پرسپولیس به گوش می رسید اما با انتخاب محمدحسین انصاری فرد این مساله منتفی شد. حالا از روز گذشته برخی افراد در فضای مجازی از حضور احتمالی آذری در باشگاه استقلال تهران خبر داده اند. اگرچه این اخبار به طور رسمی تایید نشده است.



با این حال آذری در واکنش به شایعه مدیرعاملی اش در استقلال به خبرنگار ما گفت: تا دیروز می گفتند من مدیرعامل پرسپولیس می شوم و حالا می گویند به استقلال می روم. نمی خواهم از خودم تعریف کنم اما شما می دانید آدمی با رزومه من بیکار نمی ماند. برایم کار کردن در سپاهان، استقلال، پرسپولیس، تراکتور، فولاد، سایپا و ... باعث افتخار است اما شایعه حضور در استقلال را نه تایید می کنم و نه تکذیب.



وی ادامه داد: هر جای کشور که بتوانم خدمتگزار باشم، تجربه و تحصیلاتم را در اختیار افراد می گذارم اما حاضرم داخل خانه بنشینم اما مثل بعضی ها برای پست گرفتن توطئه نکنم و یا اینکه در خانه فلان مدیر التماس کنم. اگر جامعه ورزش به من نیاز داشته باشد، یاعلی می گوییم و شروع می کنیم. اگر هم نیازی نبود که آدم های توانمند زیادی در ورزش کشور حضور دارند که می توانند کمک کنند.



آذری در پاسخ به این پرسش که آیا خودش دوست دارد مدیرعاملی باشگاه استقلال را برعهده بگیرد، گفت: در فوتبال حرفه ای این مسائل غیرقابل پیش بینی است و ممکن است هر اتفاقی بیفتد. با این حال همانطور که گفتم من این مساله را نه تایید می کنم و نه تکذیب.





گفتنی است؛ شایعه مدیرعاملی سعید آذری در استقلال در حالی مطرح شده که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز گذشته ضمن موافقت با استعفای رییس هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که جایگزین این عضو با هماهنگی امیرحسین فتحی انتخاب می شود تا به نوعی رای به ابقای مدیرعامل باشگاه داده باشد.
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,148
لایک‌ها
2,716
واکنش سعید آذری به شایعه مدیرعاملی استقلال
ایشون همونیه که از نقش تسهیل کننده جناب وزیر در انتقال جایگزین تیام، مرتضی تبریزی :general404: به استقلال گفته بود !!
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,148
لایک‌ها
2,716
افشاگری آنالیزور سابق استقلال/خانبان: خطیر اصلا استقلالی نبود

نویسنده: تحریریه مدال
گویا حاشیه‌های علی خطیر مدیر مستعفی استقلال تمامی ندارد و بعد از اینکه خطیر در یک کنفرانس مطبوعاتی که خودش برگزار کرد و علیه بعضی مدیران قبلی و معاونان فعلی باشگاه مصاحبه کرد که با واکنش آنها مواجه شد حالا نوبت به مهدی خانبان آنالیزور سابق استقلال رسیده است.

به گزارش مدال، حالا نوبت به مهدی خانبان آنالیزور سابق استقلال رسید تا در مورد مدیر مستعفی افشاگری کند و بگوید او باعث مشکلات و نتیجه نگرفتن استقلال بوده است. خانبان بعد از سه فصل حضور در استقلال و کار کردن با سه مربی، این فصل از جمع آبی ها جدا شد.

او علت جدایی اش را خطیر می‌داند و می‌گوید: کسی که اصلاً استقلالی نبود و در روز باخت در دربی مقابل پرسپولیس خوشحال بود و باعث همه مشکلات استقلال در یک سال گذشته بوده است، خطیر بود. خانبان می گوید: من از استقلال جدا شدم و در حال حاضر در تیم اکسین مشغول هستم ولی دلم به حال استقلال و هواداران می‌سوزد. خطیر تنها کسی بود که دوست نداشت استقلال قهرمان شود و نتیجه بگیرد و برای رسیدن به هدفش همه کارکرد خطیر همیشه تمرکز کادر فنی را با حاشیه هایش بر هم می زد. متاسفانه این آقا با چند خبرنگار و سایت مطبوعاتی که در کنار دستش داشت هر کاری خواست کرد اینقدر نفوذ داشت که مصاحبه های من را به خاطر این آقا نصفه نیمه کار می‌کردند یا اصلا کار نمی کردند!

خانبان در ادامه صحبت هایش به نکته قابل توجهی اشاره می‌کند و می‌گوید: خطیر از او خواسته که مهرداد خانبان برادرش را به استقلال بیاورد و حتی بر روی این موضوع اصرار داشته که به او گفته برادر من پرسپولیسی است و به هیچ وجه نمی آید اما خطیر خیلی اصرار کرده است! خانبان در ادامه در خصوص پیشنهاد کاری اش برای فصل جدید در استقلال می گوید: خطیر به من گفت یک دستیار معرفی کند تا با او کار کنیم که بعد از این درخواست من یوسف دانشیار را معرفی کردم اما بعداً خطیر او را همه کاره کرد و بعد از دوماه سرگردانی به من گفت که تو را نمی‌خواهیم. الان کسی که من به استقلال معرفی کردم در استقلال 5 شغل دارد دانشیار هم راننده، هم مترجم، هم آنالیزور و هم مسئول جی پی اس و همه کاره شده و من که او را آوردم بیرون هستم چون خطیر می‌خواست به من ضربه بزند. من را پیش مدیرعامل باشگاه آدم‌بده معرفی کرد. خطیر برای ماندن تمام بزرگان و اسطوره های باشگاه را زد تا جایی که باعث رفتن ۱۷ بازیکن شد. او باعث رفتن منتظری رحمتی و خیلی‌های دیگر شد جالب است بگویم او به من گفت تو لیست الف و ب از بازیکنان به من بده که بازیکن انتخاب کنم. ایشان چه کاره است که بازیکن بگیرد؟! اگر من بد بودم چرا ازمن لیست خواستی آقای خطیر؟! من هستم شما هم هستید من چیزی برای از دست دادن ندارم به جای عوامفریبی حقیقت را بگویید. تمام پیام ها در گوشی من موجود و حرف ناگفته زیاد است.
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,148
لایک‌ها
2,716
از سوی دیگر در مورد نظم، انضباط و دیسیپلین سرمربی ایتالیایی آبی‌ها مطالب زیادی شنیده‌شده، اما داستان محسن کریمی به‌تنهایی برای زیر سؤال رفتن کل این ماجرا کافی است. کریمی در یک مقطع با نظر استراماچونی از تیم کنار گذاشته شد و حتی اردوی آماده‌سازی آبی‌ها در ترکیه را هم از دست داد.

باوجوداین او به تیم برگشت، در بازی دوستانه آخر بازوبند کاپیتانی را به دست بست و در اولین بازی لیگی استقلال هم فیکس شد. آیا کسی می‌داند داستان چیست؟ آیا این ماجرا هم تقصیر مترجم است؟

ایلنا
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,148
لایک‌ها
2,716
نیاز به یک بازیساز؛ شجاعیان، پاتوسی نشد

استقلال فصل جدید را با شکست مقابل ماشین‌سازی آغاز کرد. استقلال عملکرد دلچسب و چشمگیری به نمایش نگذاشت و جای خالی ستاره‌های فصل قبل در ترکیب این تیم به‌وضوح مشاهده شد. اگر از عملکرد مدافعان استقلال و کمبود بازیکن در این پست (سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و شاهین طاهرخانی) فاکتور بگیریم، تیم استراماچونی در فاز تهاجمی نیز با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است؛ مشکلاتی که هم به کمبود نیروی انسانی مربوط می‌شود و هم عدم آشنایی برخی بازیکنان با بازی در پست‌های جدید.

برای بازی مقابل ماشین‌سازی، آندره‌آ استراماچونی تصمیم گرفت از روش ۱-۳-۲-۴ استفاده کند. در این روش، محمد دانشگر و شاهین طاهرخانی زوج مرکز خط دفاع را تشکیل دادند، وریا غفوری به‌عنوان دفاع راست بازی کرد و میلاد زکی‌پور هم در سمت چپ خط دفاع قرار گرفت. علی کریمی و فرشید باقری هافبک‌های دفاعی استقلال بودند که البته دومی آزادی عمل بیشتری داشت و به بازیکنان تهاجمی نزدیک‌تر بود. کمی جلوتر از کریمی و باقری، داریوش شجاعیان بازی کرد و فرشید اسماعیلی در چپ و محسن کریمی در راست، هافبک-مهاجمان کناری بودند. مرتضی تبریزی هم نقش مهاجم هدف را بر عهده گرفت و البته در اواسط نیمه دوم جای خود را به شیخ دیاباته داد.

مقابل ماشین‌سازی، استقلال فرصت آنچنانی روی دروازه حریف به‌وجود نیاورد و برنامه خاصی هم برای رسیدن به دروازه میزبان نداشت؛ درست بر خلاف نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم که تمام توپ‌ها در میانه رو به جلوی زمین به آیاندا پاتوسی ختم می‌شد و او موقعیت‌های متعددی برای مهاجمان استقلال فراهم می‌کرد. پاتوسی بازیکنی بود که گل‌های پرشمار و حساسی هم به ثمر رساند اما در پایان فصل تصمیم به حضور در امارات گرفت تا در بنی‌یاس زیر نظر وینفرد شفر بازی کند.

برای بازی در پست بازیساز، بازیکنی نیاز است که خوب پاس بدهد، خلأ موجود در خط دفاع حریف را بشناسد و بتواند تشخیص بدهد کدام بازیکن در موقعیت بهتری برای گلزنی قرار دارد. در کنار اینها قدرت شوتزنی نیز مهم است تا در صورت استفاده حریف از دفاع چند لایه، راهکار جدیدی برای گلزنی به کار گرفته شود. پاتوسی همه این خصوصیات را داشت و فصل قبل دیدیم که چه پاس گل‌هایی برای بازیکنان استقلال ایجاد کرد و چه گل‌های حساسی هم به ثمر رساند.

استقلال در فصل نقل‌و‌انتقالات، به‌جای اینکه هرویه میلیچ را برای دفاع چپ جذب کند و مثلاً علی دشتی و مسعود ریگی را به‌منظور بازی در بال راست و هافبک دفاعی، نیاز به خرید بازیکنی داشت تا جای خالی آیاندا پاتوسی را پر کند؛ هافبک بازیسازی که بتواند موقعیت‌های گلزنی مهیا کند و بعضاً خودش گره از بازی بگشاید. به هافبک‌های میانی استقلال نگاه کنید تا ببینید هیچ‌کدام نمی‌توانند خلأ حضور پاتوسی را پر کنند؛ علی کریمی، فرشید باقری، مسعود ریگی، رضا آذری، داریوش شجاعیان. سه‌تای اول هافبک دفاعی هستند و دوتای دیگر نیز آنقدر با بازی در این پست آشنایی ندارند.

داریوش شجاعیان بازیکنی بود که با نظر استراماچونی به‌عنوان هافبک بازیساز در ترکیب استقلال و مقابل ماشین‌سازی در ترکیب اصلی قرار گرفت. بازی او را آنالیز کنید تا به این نکته برسید که هرگز روز موفقی را پشت سر نگذاشت و نتوانست انتظارها را برآورده کند. هرچند استراماچونی به او اطمینان کرد تا شاید بتواند گره‌ها را باز کند اما نتوانست.

استقلال در مقطع فعلی بیشتر از هر پست دیگری، نیاز به خرید یک بازیساز دارد؛ کسی که پاس بدهد و موقعیت گل بسازد. داریوش شجاعیان آن بازیکن مطلوب برای بازی در پست بازیساز نیست. او بیشتر یک هافبک-مهاجم کناری است تا بازیساز، بنابراین استراماچونی بهتر است برای تقویت استقلال مهره جدیدی جذب کند تا شاید بتواند در فاز تهاجمی مثمرثمر باشد. یکی مثل پاتوسی و در قواره‌های او که نیم‌فصل درخشانی را در استقلال سپری کرد.
 

saeed_taj

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 جولای 2011
نوشته‌ها
4,239
لایک‌ها
5,787
به امید برد استقلال در بازی امروز...
لااقل با برد تا چند وقت از شدت حاشیه ها کم میشه

فرستاده شده از MI 8 Liteِ من با Tapatalk
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
با چهار تغییر نسبت به دیدار اول
ترکیب استقلال مقابل فولاد مشخص شد
سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، فرشید باقری، وریا غفوری و داریوش شجاعیان
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
باریکلا سیاوش یزدانی
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
این دیابت چرا گل نمیزنه؟
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
سیاوش یزدانی رو چشم زدیم نزدیک بود با کار خطرناکش گل بخوریم!
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
اگه فهمیدی تاکتیک تیم تو نیمه اول چی بود بعد میشه فهمید چرا گل نمیزنه

فرستاده شده از MI 8 Liteِ من با Tapatalk
تا اونجایی که من متوجه شدم تاکتیک تیم نوفذ از سمت راست با کارهای ترکیبی شجاعیان و قائدی بود تو نیمه اول البته
نیمه دومو نتونستم کامل ببینم
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
نه بابا این دیابت یه کله زد بالاخره! درود بر انسولین
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
قائدی مصدوم شد؟:general410:
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
چی بگم والا..گل خوردیم....یعنی هیچ پلنی برای حفظ نتیجه نداشتیم؟ تا این استرا تجربه کسب کنه ما به ته جدول رسیذیم!!!
از این تیم آبی گرم نمیشه
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,148
لایک‌ها
2,716
استقلال 1-1 فولاد خوزستان
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
استراماچونی میمرد برای حفظ نتیجه تیم رو می کشید عقب؟
 

saeed_taj

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 جولای 2011
نوشته‌ها
4,239
لایک‌ها
5,787
امسالم ظاهرا هیچی نمیشیم...
دو تا بازیه دقیقه 95 گل میخورن..
 
بالا