برگزیده های پرشین تولز

بیت کوین رایگان از MoreMoney

DianA125

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 جولای 2019
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران
چگونه از طریق لینک های کوتاه بیت بدست آوریم؟

ابتدا با کلیک بر روی https://moremoney.io/?ref=3848 سایت مورد نظر را باز کنید . سپس بر روی SIGNUP در سایت های مورد نظر کلیک کنید و ثبت نام کنید و پس از ثبت نام شما( اگر بخواهید بر روی منوی فارسی زده تا تمام مطالب سایت به زبان فارسی نشان داده شود )با مشاهده تبلیغات موجود میتوانید بیت کوین رایگان کسب کنید . درامد بر حسب ساتوشی یعنی واحد کوچک بیت کوین می باشد .

شما از طریق زیر میتوانید ساتوشی رایگان دریافت کنید:
1 : دیدن تبلیغات
2 : انجام آفر ها
3 : فاست
4 : کسب زیر مجموعه و درامد از کلیک های آنها

پس از ثبت نام وارد سایت شوید و از منوی لینک های کوتاه زیر منوی بازدید لینک کوتاه را انتخاب کنید.
https://moremoney.io/?ref=3848


More%20Money%20-%20Earn%20Free%20Bitcoin%2C%20Free%20Bitcoin%20Faucet%2C%20Lottery%20-%20Google%20Chrome.jpg

در این قسمت لیست تمام لینکهای کوتاه را مشاهده میکنید و میتوانید با بازدید از هرکدام مقدار مشخص شده ای بیت که برای هر یک در نظر گرفته شده است را دریافت نمایید.

شما نباید از نرم افزارهای مسدود کننده آگهی استفاده نمایید زیرا درآمد سایت از نمایش دادن تبلیغات بدست می آید . برخی از مرورگر ها تنظیمات مربوطه را دارا هستند لطفا از خاموش بودن این تنظیمات قبل از مشاهده لینکهای کوتاه اطمینان حاصل نمایید. ممکن است بعضی از آنتی ویروس ها نیز این تنظیمات را داشته باشند که میتوانید این تنظیمات را غیر فعال نمایید.

تمامی این لینک های کوتاه را باید به صورت تکی بازدید نمایید و همه آنها یا گروهی از آنها را نباید به صورت همزمان بازدید نمایید در صورت رعایت نکردن بیت به شما تعلق نخواهد گرفت.

توجه داشته باشید که این وبسایت به صورت هوشمند به بررسی عملکرد شما میپردازد و اگر این عملکرد شما با عملکرد تعیین شده متفاوت باشد مقدار بیت مورد نظر به شما تعلق نخواهد گرفت.

Shortlinks%20-%20More%20Money%20-%20Google%20Chrome.jpg


مراحل دریافت جایزه از بازدید لینک های کوتاه با این مثال توضیح داده خواهد شد

ابتدا بر روی دکمه بازدید که سبز رنگ است کلیک نمایید تا وارد آن سایت شوید . نیازی به ثبت نام در این وب سایتها نیست و ثبت نام کاملا اختیاری میباشد.
پس از ورود معمولا از شما در قسمتی از سایت میخواهند که ثابت کنید روبات نیستید و از شما میخواهند که کپچا را انجام دهید. تا لود شدن کامل وب سایت منتطر بمانید.

Urle%20-%20Google%20Chrome.jpg

پس از تکمیل کردن کپچا بر روی دکمه آبی رنگ (برای ادامه اینجا کلیک کنید) کلیک نمایید. امکان دارد تبلیغاتی برای شما با کلیک بر روی آن در صفحه ای دیگر به صورت پاپ آپ باز شود . میتوانید آنها را ببندید و بار دیگر بر روی دکمه آبی رنگ کلیک نمایید . پس از لود شدن کامل به شما یک تایمرچند ثانیه ای نمایش خواهد داد تا پایان تایمرو نمایش دادن دکمه سبز رنگ دریافت لینک صبر نمایید و سپس بر روی آن کلیک نمایید.
Urle%20-01%20Google%20Chrome.jpg

با کلیک بر روی دکمه دریافت لینک به سایت اصلی برگردانده میشوید . هم اکنون کار به اتمام رسیده است و شما بیت مشخص شده را در حساب خود دریافت کرده اید.

Shortlinks%2001%20-%20More%20Money%20-%20Google%20Chrome.jpg



تمامی لینک های کوتاه دیگر مکانیزمی شبیه به مثال بالا دارند که میتوانید با کمی دقت جایزه تمام آنها را دریافت نمایید. بازدید از این وب سایت ها از طریق وب سایت ما و دریافت جایزه آن هر 24 ساعت امکان پذیر میباشد.
 

dolari.ir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آپریل 2019
نوشته‌ها
25
لایک‌ها
3
سن
42
محل سکونت
ایران
با سلام و احترام
یکی از بهترین و معتبرترین سایتهای واقعی کسب بیت کوین و ارزهای دیجیتال رایگان سایت کوین پات coinpot هست.
این سایت در ایران کاربران بسیاری دارد.واز لحاظ رتبه بیشترین کاربران آن ایرانی هستند.
از طریق سایت کوین پات و سایتهای زیرمجموعه کوین پات به راحتی و رایگان می توان بیت کوین و ارزهای دوج کوین - بیت کوین کش - لایت کوین و دش کوین را بدست آورد و به صورت رایگان به یکدیگر تبدیل نموده و به کیف پول شخصی واریز نمود.
آموزش سایت کوین پت را در صفحه زیر ببینید :
https://dolari.ir/677
 

DianA125

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 جولای 2019
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران
با تشکر از معرفی این سایت خوب.... من دوسالی هست که با این سایت کار میکنم و واقعا عالیه:)
 

dolari.ir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آپریل 2019
نوشته‌ها
25
لایک‌ها
3
سن
42
محل سکونت
ایران
یکی از بهترین روشهای کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال ، کسب درآمد با شرکت در ایردراپ های ارز دیجیتال هستش.
ایردراپ نیز به معنای تقسیم ارز دیجیتال رایگان بین مردم به مدت محدود برای آشنایی هرچه بیشتر افراد با ارز مورد نظر می باشد. پس از جذب مخاطبان ، ارز دیجیتال در صرافی های بین المللی لیست و قیمت گذاری شده و قابلیت خرید و فروش پیدا می کند. و کسانی که در ابتدای این ایردراپها ارز بیشتری بدست آورده باشند و در صورتی که قیمت این ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کند درآمد بسیار خوبی بدست خواهند آورد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایردراپها و روشهای تشخیص ایردراپهای معتبر (از ایردراپهای تقلبی و کلاهبردار ) و کسب درآمد از آنها به صفحه زیر مراجعه کنید :
ایردراپ چیست؟
چند نمونه از ایردراپهای معتبر که می توانید از طریق آنها ارزهای دیجیتال کسب کنید :
کسب درآمد دلاری از ایردراپ و اپلیکیشن COINNESS با ارز دیجیتال CNNS
آموزش کسب درامد از اپلیکیشن پایوت pivot
کسب درآمد دلاری با ایردراپ BCX و توکن cocos

کسب درآمد با اپلیکیشن Pi Network و ارز دیجیتال پی ( پای )


 
بالا