برگزیده های پرشین تولز

پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص

secondashil

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2014
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
22
درود و وقت بخیر

مهرداد
@secondashil یه گزارش بده از تفاوت لاست چری اصلی و لاست چری دست ساز پاتوق!

معذرت میخوام که کمی دیر شد . سیسستم من با آپدیتی که گرفت کلا رفت رو هوا و من موندم با فوج عظیمی از مشکلات مربوط به Recovery که تا همین الان درگیرم .
اما بعد ،
این نظر من کمترین با تمام نواقصم راجع به عطر لاست چری نسخه اصل و نسخه لاست چری به روایت جناب هادی عزیز هست ( به نظر من که تست کردم میشه گفت تکامل یافته ).
لطفا به دو تصویر زیر که از سایت معتبر https://www.fragrantica.com هست نگاه بندازید :

lost_cherry.jpg
lost_cherry 2.png

همونجور که مشاهده میکنید عطر لاست چری ( صد البته این اطلاعات مربوط به خود محصول اصلی شرکت TOM FORD هست و نه اسانس ، اما برای نتیجه گیری دقیقتر بهتر دیدم که استفاده کنم ;) ) از نظر محبوبیت نظر خیلی ها رو باخودش داره :general406::general406:
ضمنا این عطر uni-s-e-x هست که هم مد نظر آقایونه هم خانوما ، تصویر دوم داره به وضوح میگه که رایحه عطر اصلی متشکل از گیلاس و بادام تلخ و م - ش - ر- و - ب - ه که درنت ابتدایی دریافت میشن . حالا تو نسخه اسانس چه خبره ؟ خب تو نسخه اسانس بوی بادوم تلخ بسیار باکیفت وقوی وجود داره که مجال کمی به رایحه گیلاس برای عرض اندام میده و یه خط بویی که خیلی شییییییکه "خیلی " . حتی خانومها رو هم با وجود تلخی زیادش مشتاق میکنه !!!
حالا چون اسم عطر دیگه تام فورد اومد با نام F-u-c-k-i-n-g Fabulous لطفا به تصاویر زیر هم که از همین سایت معتبره نگاه کنید تا دلیله این که به هوش آقای هادی آفرین باید گفت و همینطور حسن سلیقش روتحسین کنیم رو متوجه بشیم.:general601:


fabulous.jpg fabulous2.jpg

بر خلاف قبلی این عطر خیلی از طرف عموم مورد قبول نبوده اما خاص پسند هستش و رایحه چرم و بادوم درش قالبه به خصوص چرم که شیکی کار رو باعث شده ، حالا کاری که رضا هادی نازنین کرده " در واقع شاهکار " این بوده که با مهارت خاصی ، رایحه شیک چرم رو به همراه لوندر و وانیل ( با فرمول خودش ) ، جوری به بادوم تلخ لاست چری اصل اضافه کرده که تمام این روایح با لطافت هر چه تمام در کنار هم به زیبایی سمفونی زیبا و شیک لاست چری به روایت پاتوق رو مینوازن که انصافا روح نواز و فوق العاده با کلاس شده . :):):):)

ماندگاری و پخش عالی ، تلخی بادوم نسخه اصلی حالا با اومدن چرم اروم تر شده و خود رایحه چرم وقار خاصی به عطر داده و رایحه گیلاس هنوز مثل اسم خود عطر گم شده . شاید خانومها از نسخه اصلی به عنوان عطر زنانه بیشتر استقبال کنن ، اما نسخه تکامل یافته که حالا دیگه مردانه تر هم شده برای آقایان شیک پوش قطعا و به شدت توصیه میشه ... :general601::general601:
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
کاری که رضا هادی نازنین کرده " در واقع شاهکار " این بوده که با مهارت خاصی ، رایحه شیک چرم رو به همراه لوندر و وانیل ( با فرمول خودش ) ، جوری به بادوم تلخ لاست چری اصل اضافه کرده که تمام این روایح با لطافت هر چه تمام در کنار هم به زیبایی سمفونی زیبا و شیک لاست چری به روایت پاتوق رو مینوازن که انصافا روح نواز و فوق العاده با کلاس شده . :):):):)
ماندگاری و پخش عالی ، تلخی بادوم نسخه اصلی حالا با اومدن چرم اروم تر شده و خود رایحه چرم وقار خاصی به عطر داده و رایحه گیلاس هنوز مثل اسم خود عطر گم شده . شاید خانومها از نسخه اصلی به عنوان عطر زنانه بیشتر استقبال کنن ، اما نسخه تکامل یافته که حالا دیگه مردانه تر هم شده برای آقایان شیک پوش قطعا و به شدت توصیه میشه ... :general601::general601:
درود و وقت خوش!
مهرداد عزیز؛ از لطفت بسیار ممنونم. من اسانس فاکینگ فبیولس تام فورد رو تست کردم و اصلا دوست نداشتم. الان کنجکاو شدم ببینم بنیامین اودکلن اورجینالش رو تست کرده که بوی چرم و بادوم رو کنار هم حس کرده؟ اسانسش که اینجوری نبود. خود سازنده اش هم فکر کنم نمی دونست چی ساخته!
فاکینگ یه عطر چرمی هست و من چون عاشق کارهای چرمی هستم ، مات ومبهوت و مدهوش رایحه این عطرم
فاکینگ بوی چرم و بادام میده :general601:
من لاست چری رو تست نکردم که ببینم گیلاس و بادام باهم چه بویی داره ولی فاکینگ فابولوس چرم و بادامش بسیار دلنشین و شیکه ...
به هر حال پیشنهاد خود من به دوستانی که لاست چری می خوان؛ همانند شما ؛ نسخه اصلاح شده اش یا همون لاست چری به روایت پاتوقه! حمل بر تعریف و خودستایی نشه؛ اما به نظرم در حد عطر امضا شدن برای تلخ پسندها ؛ این عطر خوب از آب در اومده! دوستان میدونن که من خیلی رقیق پسندم و عطر رو بسیار سبک می خوام. برای چنین سلیقه ای 25 گرم در صد میل کافیه. باقی فیکساتور.

مژده!

دارم روی عطر بسیار معروف دیور هوم کار میکنم. اگه همه چیز خوب پیش بره؛ نسخه ی اصلاح شده ای ازش تقدیمتون می کنم با پخش و موندگاری خیلی بهتر از نسخه اصلی! شما بوی اصلی دیور هوم رو دارین و زنبق رو حس می کنید. فقط در نت نهایی با بوی گرم و شیرین شکلات و کارامل و نسکافه مواجه میشین.

راستی یادم باشه بعدا نکته ای رو در خصوص شگردهای تبلیغاتی ای که هنوز برخی عطرفروشها استفاده میکنن برای جذب مخاطبین جوان عمدتا زیر 25 سال و مجرد؛ بهتون بگم! ما عطربازهای پاتوق؛ عمدتا بالای 35 و حتی متوسط سنی مون فکر کنم 40 ساله. اکثریت قاطع دوستان هم متاهل هستن.
 

بنیامین و حسین 1376

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2019
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
20
سن
25
سلام ، وقت بخیر

در مورد فاکینگ پرسیدید ، خیر
من همین اسانسش رو استفاده کردم ، بوی بادامش تو حاشیه است اما من از چیزی که لذت بردم در این عطر بادامش نبوده بلکه چرمشه !!!
فاکینگ فابولوس در معنای فارسیش میشه * لعنتی خاص * خیلی عطر خاص پسندیه و مورد قبول عموم قرار نمی گیره ...
مشتاق هستم لاست چری پاتوق رو هم تجربه کنم ،
فکر کنم برا من یکی که تلخ پسندم لاست چری پاتوق مورد تایید قرار می گیره ...
البته ناگفته نماند زیاد به رایحه بادام علاقه ندارم و امیدوارم لاست چری نظرم رو عوض کنه :general601:
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
در مورد فاکینگ پرسیدید ، خیر
من همین اسانسش رو استفاده کردم ، بوی بادامش تو حاشیه است اما من از چیزی که لذت بردم در این عطر بادامش نبوده بلکه چرمشه !!!
درود و وقت خوش!
از اونجا که فاکینگ فبیولس تام فورد خیلی جدیده؛ هنوز چند ده تا اسانس ازش ساخته نشده. (برخلاف عطری مثل اونتوس که حدود 25 تاشو من تست کردم). با توجه به این که منابع عطر بیشتری در دسترس منه؛ احتمال میدم شما عطر دیگه ای رو به این اسم تست کردی. یه بار یکی از همکارها می گفت یک عطری داشتم که هر کس می اومد از من عطری رو می خواست که نداشتم؛ اونو به جای عطری که طرف خواسته بود می دادم و او هم بسیار راضی می خرید و می رفت!!
حالا امشب خواستم پست بگذارم چند تا نکته دیگه رو بگم!
اول این که دوستانی که از پاتوق عطرشون رو تهیه می کنن لطفا اگه عطرباز نیستن و آماده تست عطر ناشناس نیستن؛ فقط در چارچوب سلیقه ی خودشون خرید کنن. هر کس باید بدونه عطر گرم دوست داره یا خنک. تلخ یا شیرین. ملایم یا تند. و در نهایت غلیظ و سنگین می خواد یا رقیق و سبک و فرار . اینو بارها گفتم و هنوز برخی دوستان توجه کافی ندارن.
دوم این که همواره کسانی هستند از اقصی نقاط کشور که عطراشون رو از جای دیگه تهیه کردن و به هر مشکلی می خورن توقع دارن من براشون وقت بگذارم و رسیدگی کنم!! بارها عرض کردم که من مسئولیتی در قبال عطرهای همکارها و کیفیت محصولات شون ندارم و وقتم رو صرف پاسخگویی به دوستانی می کنم که پاتوق نشین هستند. این مطلب به نظرم کاملا بدیهی میاد. اما برخی وقتی بهشون میگم نظری ندارم و پاسخی نمیدم از فحاشی هم ابایی ندارن!
سوم این که خیلی رفقا چراغ خاموش شدن! بی سر و صدا عطرشون رو می خرن و برای بقیه کامنتی نمی نویسن که راهنمایی شون کنن جهت خرید و یا حتی عدم خرید یک عطر. گاهی حتی جواب خود من رو هم نمیدن و فقط موقعی که عطرشون تموم شد پیداشون میشه و یک معذرت خواهی می کنن که ببخشید؛ گرفتار بودم و نتونستم جواب بدم .... عطرهاشون رو دوباره می خرن و مجدد ناپیدا میشن تا سری بعد!
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش!
اخیرا تجربه خوبی داشتم از خنک کردن سرژوف (گرم و تلخ) با عطر اسپرینگ (خنک و تلخ). برای من که اولویت اولم عطر خنک و تلخه؛ سرژوف خنک شده بسیار دلپذیرتره. اسپرینگ محشره؛ اما قدرتش زیاد نیست و سرژوف حسابی بهش جون میده در ترکیب. در هر صورت عطر نهایی همچنان سرژوفه و من عاشق این همه تلخی ام!
 

secondashil

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2014
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
22
درود بر دوستان
Xerjoff Alexandria II :general601: من دیووووونه این عطر شدم ، با بلک افغان همزمان اسپری میکنم و دیگر هیچ
ترکیب روایح به طرز اعجاب انگیزی عالییییییی
قدرت پخش مثل یه شمشیر برنده هستش و خط بوی عالی رو داره
موندگاری جای هیچ دغدغه ای رو برای دوستان حساس نسبت به موندگاری نمیذاره
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
عکسی از جدیدترین خرید اشکان عزیز براتون میگذارم؛ ایشون هم جزو "چراغ خاموش"های پاتوقه که من اصلا حضور ذهن ندارم کامنتی نوشته باشه جهت راهنمایی سایر دوستان. اونتوس که همیشه در سفارشهاش هست. باقی عطرهای این سفارشش نشون میده که اگر نویسنده پاتوق نیست؛ خواننده خوبیه و دقیق و با مطالعه انتخاب کرده عطرهاشو. به اسامی عطرها توجه کنید. لاست چری سفارش ایشون؛ نسخه ویرایش شده توسط بنده بوده که در پستهای قبلی شرحش رو نوشتم! کیلیان؛ عطری که عنوان بهترین عطر پاتوق رو به خودش اختصاص داده از سوی دوستان؛ دیور ادیکت؛ سرژوف و لایتون مارلی و ....
atr.JPG

پی نوشت:
اشکان اگه این پست رو می بینی باید بگم ظهر که ازم پرسیدی برای مهمونی امشبت چی بزنی بهت اسپری هم زمان سوسپیرو و اونتوس رو پیشنهاد دادم. اونتوس تقریبا 3 برابر سوسپیرو. اصلا حواسم نبود که لایتون مارلی داری و می تونی این رو هم با اونتوس بزنی! عطر امضای منه استفاده هم زمان شون! البته من برای خودم اونتوس رو اصلاح می کنم و لایتون رو خیلی رقیق تر از سفارش شما میزنم. قبلا عطر امضام رو توضیح دادم .تو تاپیک سرچ کنید. متاسفانه امکان ویرایش پست اول رو ندارم تا لینکشو بذارم اونجا.
 

کوروش50

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2017
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
3
سن
52
سلام به دوستان گرامی و پاتوق نشین های عزیز
خسته نباشید جناب هادی

عرض کنم که تغییر بهترین عطر پاتوق از اونتوس به کیلیان ، هر پاتوق نشینی رو متعجب میکنه....
بیصبرانه منتظر رسیدن جناب کیلیان هستم ، ببینم خبرها تا چه اندازه با واقعیت تناسب داره.
چند روز پیش دو میهمان عزیز داشتم که از دبی آمده بودند و از قضا کرید اونتوس اورجینال همراهشون بود.
من این روزها لایتون مارلی و اونتوس پاتوق رو هم زمان اسپری میکنم.
دوستان بمحض اسشمام عطر پاتوق جویای نام و نشان این عطر شده و خلاصه کار به مقایسه اونتوس اورجینال و اونتوس پاتوق کشیده شد.

سرتون رو درد نیارم....اونتوس من رو با خودشون بردن و همینطور لایتون مارلی بنده رو....
برای من جالب بود که این دوستان ما که ساکن امارات هستن و مرتب عطرهای اورجینال استفاده میکنن....مشتاق اونتوس جناب هادی شده و......
این موضوع رو اشاره کردم که بگم عطر کیلیان باید خیلی حرف برای گفتن داشته باشه تا با اونتوس پاتوق مقابله کنه.
انصافا اونتوس پاتوق یه سرو گردن که نه چند سر و گردن از عطر اورجینالش بالاتره.
دست درست جناب هادی
 

بنیامین و حسین 1376

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2019
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
20
سن
25
احتمال میدم شما عطر دیگه ای رو به این اسم تست کردی.
سلام و وقت بخیر
نه ،
همین فاکینگ هست ، اسم منبع رو تو پ خ بهتون گفتم ، منبع معتبری هست ، و قابل اعتماد ، ولی خب من صراحتا بار ها گفتم پاتوق مطمئن ترین و بهترین منبع برای خرید عطر هست ،
قطعا لاست چری پاتوق رو هم تجربه خواهم کرد .
تشکر از جناب هادی و عطر های خوبشون .
 

babak59

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2005
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
18
سلام و‌عرض ادب، ایشالا که ما جزو‌اون‌دسته ای که فقط موقع خرید پیداشون میشه نباشیم پکیج اخر من از جناب هادی لاست چری و‌سکرت پارتی و الکساندریا بود، با اختلاف عطری که قطعا شامه خودم‌و‌اطرفیان رو‌حسابی نوازش داد سکرت پارتی بود، بسییار خنک‌و‌دلنشین و‌ماندگار، مشابه ارجینالی ازش ندیدم ولی بقول‌خود اقا رضا بیان از رو‌همین اسانس ادکلنش رو بسازن، لاست چری و الکساندریا خاص پسند هست .در مورد لاست چری بحث زیاد شد، بوی ش ر ا ب و‌گیلاس رو‌من‌واضحتر میشنوم و‌بادومش اصلا اذیت کننده نیست، ولی واسه استفاده روزمره زیادی شیک‌و‌سنگین‌هست، مجلسی هست اصطلاحا، الکساندریا رو‌هنوز تایم‌زیادی براش نذاشتم‌ ایشالا دوستان بیشتر استفاده کنن و‌از نظراتشون‌بهره مند بشیم،
 

f8000

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2007
نوشته‌ها
1,528
لایک‌ها
167
محل سکونت
بندرعباس
درود و وقت خوش؛
عکسی از جدیدترین خرید اشکان عزیز براتون میگذارم؛ ایشون هم جزو "چراغ خاموش"های پاتوقه که من اصلا حضور ذهن ندارم کامنتی نوشته باشه جهت راهنمایی سایر دوستان. اونتوس که همیشه در سفارشهاش هست. باقی عطرهای این سفارشش نشون میده که اگر نویسنده پاتوق نیست؛ خواننده خوبیه و دقیق و با مطالعه انتخاب کرده عطرهاشو. به اسامی عطرها توجه کنید. لاست چری سفارش ایشون؛ نسخه ویرایش شده توسط بنده بوده که در پستهای قبلی شرحش رو نوشتم! کیلیان؛ عطری که عنوان بهترین عطر پاتوق رو به خودش اختصاص داده از سوی دوستان؛ دیور ادیکت؛ سرژوف و لایتون مارلی و ....
مشاهده پیوست 1152494

پی نوشت:
اشکان اگه این پست رو می بینی باید بگم ظهر که ازم پرسیدی برای مهمونی امشبت چی بزنی بهت اسپری هم زمان سوسپیرو و اونتوس رو پیشنهاد دادم. اونتوس تقریبا 3 برابر سوسپیرو. اصلا حواسم نبود که لایتون مارلی داری و می تونی این رو هم با اونتوس بزنی! عطر امضای منه استفاده هم زمان شون! البته من برای خودم اونتوس رو اصلاح می کنم و لایتون رو خیلی رقیق تر از سفارش شما میزنم. قبلا عطر امضام رو توضیح دادم .تو تاپیک سرچ کنید. متاسفانه امکان ویرایش پست اول رو ندارم تا لینکشو بذارم اونجا.
با سلام خدمت تمام دوستان گل به خصوص آقا هادی گل که تعریفش رو تو این تاپیک زیاد شنیدم
الان این شیشه های سفارش دوست گلمون بیست گرمی هست؟
خالص فقط اسانس هست؟
 

memol1985

Registered User
تاریخ عضویت
30 مارس 2018
نوشته‌ها
2,472
لایک‌ها
2,006
ادوپرفیوم اسکلاره کرافتی زنونه تو لیستتون نبود؟
 

secondashil

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2014
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
22
درووود و وقت خوش
بعد از روزهای متوالی قطعی اینترنت و سکوت حاکم بر پاتوق که معلول همین حکایته عرض میکنم سفارش جدیدی با مشورت خود آقا رضا دادم .

سفارشات بنده :
1- تام فورد گری وتیور
2- سکرت پارتی
3- لایتون مارلی
4- اونتوس
5- کیلین زنانه

مشتاقانه و بی صبرانه منتظرم .:)
 

secondashil

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2014
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
22
راستی رضا جان فکر میکنم بتونیم یه نظر سنجی بالای تاپیک داشته باشیم
نظر سنجی به انتخاب ها میتونه خیلی کمک بکنه به خصوص برای اعضای جدید ، فرض کنیم بالای تاپیک 5 عطر محبوب مردانه پاتوق قابل مشاهده باشه ، همینطور زنانه .
این نظر سنجی میتونه بر اساس تقسیم بندی های دیگه هم باشه ولی به نظرم برای خود اعضا هم جالبه که بدونن محبوترین عطر پاتوق "مثلا توی روایح مختلف " بین اعضا چیه .
یکی از دلایل پیشنهادم این کلام شماست که تو چند صفه قبله

" بسیاری از عطربازان پاتوق؛بیشتر عطرهای برند اینجا رو تست کردن و برخی عطرهای خوب تا حد زیادی نادیده مونده. مثلا مونت بلانک ایندی ویژوال رو که عطری است خنک و تلخ و علیرغم قدرت کمش ؛خیلی خوش رایحه است؛چند نفر تست کردن؟ یا سی اچ کارولینا هررا؟ (خنک و تلخ) ....
چند نفر می دونن که بهترین عطر زنونه پاتوق از برند ژیوانچی است با نام L'ange ؟ (گرم و شیرین) "


حالا اگه عضو جدید بتونه یه لیست از عطر هارو داشته باشه که بهترم میشه . این فقط برای اعضای جدید مفید نیست ، بلکه اعضای قدیمی هم وقتی نظرشون با نظر سنجی منطبق نباشه با بحث و گفتگو به رد و بدل نظرات و ورونق پاتوق کمک زیادی میکنه .

با احترام
 
Last edited:

secondashil

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2014
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
22
درود و وقت خوش
من بعد از استشمام رایحه گری وتیور از خودم پرسیدم آخه چرا تا الان من غافل بودم ازش .
کیفیت چه کیفیتی ، با استشمام این عطر و رایحه فکر میکنم که از مقربین هر عضو پاتوق میشه ...
لایتون ... لایتون ... لایتون چه خبره تو این عطر ... چه خبره ... خدایااااااااا انگار هر چی میگذره این عطر زنده تر میشه ، به به کیف کردم .
سکرت پارتی رو هنوز نرسیدم تست کنم . به خاطر گری وتیور و لایتون ، تازه این دوتا عطر رو دارم به تنهایی استفاده میکنم و هنوز به صورت همزمان با اونتوس استفاده نکردم ، روایت داریم از السابقون و السابقون که اونتوس رو همزمان با گری وتیور یا لایتون اسپری کنید .
دوستان عطر کیلین زنانه از هر نظر عالیه ، بدون شک و تردید ، اما عطر زنانه جیوانجی پاتوق هم رایحه ای ماوراییییییییی داره بی اغراق . من اینبار جیوانجی تو سفارشم نبود اما وقتی دوباره استشمامش کردم همونجا گفتم این رقیبی سرسخت برای کیلین هست که انتخاب رو بین این دو سخت میکنه .

یا حق
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
اخیرا بلک ارکید بسیار رقیق ( 5 گرم در 50 میل) رو در کنار فارنهایت تجربه می کنم و بدیهیه که میزان اسپری فارنهایت بیشتره تا کماکان یک رایحه خنک و تلخ داشته باشم. یک جور خنک و تلخ کردن بلک ارکیده برام. ای کاش ذات بلک ارکید؛ خنک بود و تلخ.
 

hassanbwa

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2007
نوشته‌ها
193
لایک‌ها
22
با سلام و عرض خسته نباشید
خواستم بدونم آیا لیست قیمت هم دارین و اینکه از کجا می تونم تهیه بکنم ؟

سپاس
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
پاتوق عطربازها یک عطر جدید داره!
11.jpg

براکن از برند آمواج. عطری با دمای معتدل؛ که گاهی میره به سمت گرمی؛ گاهی ازش حس خنکی دریافت می کنید. با طعم کاملا تلخ. عطری سبز که تم گیاهی؛چوبی داره و مهر آمواج هم طبیعیه که روش خورده. اگه کرید وایکینگ و آمواج جرنی رو دوست داشتین؛ عاشق این میشین. از نو ؛ نت پچولی رو با این عطر تجربه کنید. یک پچولی معتدل در کنار کمی ادویه ی آمواجی و ردی از میخک. بسیار شیک و کاملا مردونه برای یک تیپ اصلاح کرده و با کت شلوار و کراوات.
با فاصله از همه عطرهایی که تا حالا از برند آمواج در پاتوق تست کردین؛ این عطر رتبه ی اول رو به خودش اختصاص میده. پخش خوب و موندگاری بالا در کنار رایحه محشر و کیفیت عالی عطر؛ هیچ تردیدی رو برای عطربازها باقی نمیگذاره.
 

Sins

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 اکتبر 2016
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
17
سن
43
ریویوی بای‌کیلیان
تلخ‌عسلِ شیرین‌زهر!

یه سالن مدور و مرتفع که از کف تا سقف توسط سنگ‌های قدیمی مرمری کرمی رنگی ساخته شده رو تصور کنید که با چند ستون سترگ و نقاشی‌های فاخر عصر برنز تزئین شده. سالن به‌دلیل قدیمی بودن عمارت، فاقد پنجره‌های شیشه‌ای هست و نسیم خنکی در سرسرای اون سالن طنین‌انداز هست و خنکای اون، پوست رو نوازش می‌ده.

چند متر دورتر، اون طرف سالن، هیزم‌هایی در شومینه‌ی سنگی در حال جلز و پلز کردن و سوختن و دود شدن هستن و نسیم در حال گردش، بوی اون رو در تمامی سرسرا پخش کرده. گرداگرد سالن، پر هست از میزهایی مرمری که با کتاب‌های کاهی و قدیمی پر شدن و چند محقق و پژوهشگر هم در حال مطالعه و استفاده از اون کتاب‌ها هستن. کتاب‌ها به‌دلیل قديمی بودن و مرطوب بودن، بوی کاغذی خاصی گرفتن.

یکی از این محققان در حال دود کردن سیگار برگ هست، یکی در حال نوشیدن کاکائوی تلخ داغ، یکی داره گیلاس ویسکی بربن‌شو زمین میذاره و شما هم در حال خوردن دسر وانیلی عسلی! کمی اونطرف‌تر، مدیر سرسرا داره بخوری از کندر و بابونه در هوای سالن پخش میکنه و نسیم، همه‌ی این روایج رو در هم ممتزج میکنه و به‌ترتیبی که گفته شد به مشام شما میرسونه.

سیگار برگ بعد از یک ساعت تموم میشه و کاکائوی داغ هم تا یکی دو ساعت بعد، بینی شما رو همراهی می‌کنه. ولی ته‌مونده‌ی ویسکی در گیلاسش همراه با بخور کندر و بابونه، دود هیزم و دسر شما، در پس رایحه‌ی مرطوب کاغذ کتاب‌ها، هنوز بوی غالب سرسرا هست. بعد از اینکه دسر شما هم تموم شد و ته‌مونده‌ی اون روی ظرف دسر موند، بعد از اینکه بخور بابونه و کندر هم تموم شد و فقط بوی دود هیزم موند، فقط بوی وانیل، عسل و دود کنده‌های بلوط در حال جرقه زدن توسط اون نسیم خنک، به مشام شما میرسه و این بو تا ساعت‌ها ادامه داره. مثل عسلی دودی و تلخ، یا زهری شیرین! چسبنده، ملایم و ماندگار...

جایی که توصیف کردم، با اندکی چاشنی تخیل، برگرفته از یکی از سفرهای علمی من بود در شهر اشتوتگارت. کتابخانه مرکزی این شهر رو حتما اگه تونستید یه سر بزنید تا این عطر و این نوشته رو با هم تجربه کنید!

ماندگاری عطر روی پوست، در فاز تاپ نوت تا 80 دقیقه، تا فاز هارت نوت حدود 4 ساعت و تا اتمام قدرت تمام روایح حدود 12.5 ساعت، با غلظت سی درصد هست. روی لباس نخی، 5 برابر براحتی!
پخش‌ بو هم با فیکساتور ساخت خودم، دقیقا همونقدری که باید باشه هست. روی پوست، یک بازو تا 2 ساعت، یک آرنج تا 7 ساعت و یک وجب تا آخر قدرت عطر. (بدلیل اینکه در محیط‌های بسته و کنترل‌شده کار میکنم، پخش بوی کم و ماندگاری بالا رو بر شرایط برعکس، ترجیح میدم!).

شخصیت عطر، مردی تحصیل کرده در رده‌های بالای دانشگاهی، رسمی، جدی، مهربون، صاحب سبک و صاحب اثر هست با موی تیره همراه با چند نخ موی سفید، لباس سالید و بدون طرح، اتوکشیده و مرتب، سه تیغه با سبیل داگلاسی خطی، و سنی بین 35 تا 50 سال.
 

بنیامین و حسین 1376

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2019
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
20
سن
25
سلام خدمت دوستان پاتوق ،
نظرم رو در مورد آخرین پکیج سفارشم از آقای هادی عزیز خدمت دوستان ارائه میدم

این سفارش آخرشامل عطرهای :
آمواج براکن
بلک افغانو
ایتالین سایپرس
سکرت پارتی ، میشه

خب من وقتی اسم برند آمواج به گوشم میخوره ، بدون توجه به اسمش اون رو تهیه می کنم ،
براکن یه شاهکار دیگه از آمواجه ، کاری کلاسیک و تلخ که مردانگی ازش می باره ، شروعی شاداب با رایحه اسطوخدوس و رایحه ملایم فلفلی از میخک و شیرینی مشک که بخوبی عطر رو بالانس می کنه ، در یک کلام تلخ وشیک ، پیشنهاد فوق العاده به مردهـــــــا
ایتالین سایپرس در یک کلام ادویه ای و بس ، به خصوص دارچینش خیلی واضح به شامه میخوره ، انگار تو ایتالیا تو یک عطاری کار میکنی همش دارچین میفروشی به به !!!!!!
بلک افغانو که نیازی به تعریف و تمجید نداره و معرف حضور همه هست ... وهمیشه از بهترین های دنیای اسرارآمیز عطر بوده !!!!!
سکرت پارتی هم به طور خلاصه و در یک کلام ؛ اونتوس باید پیشش لنگ بندازه ، به نظر من
تشکر از آقای هادی عزیز
 
بالا