برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

e4lyas

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
3,092
لایک‌ها
2,399
محل سکونت
دنیای رنگارنگ !


ایستاده از راست:اسماعیل حاجی رحیمی پور، رضا قفلساز، بهرام مودت،ابراهیم آشتیانی، اکبر کارگرجم و جعفر کاشانی

نشسته از راست: محمد صادقی،علی پروین، ناصر حجازی و محمدرضا عادلخانی.​

اونایی که هستن عکس های جدیدشون رو دارید ؟
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
.................... خبرهای جسته و گریخته این ور اون ور داره مطرح میشه......................... رفقا متاسفانه ممکنه جادوگر نتونه برامون بازی کنه تو فینال .............................. امیدوارم زد حال اساسی نخوریم ......هافبک حرفه ای لازم داریم !
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,303
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
چهار مرد پرسپولیسی بزرگ آسیا:)


Image.aspx


Image.aspx


Image.aspx


Image.aspx



 
Last edited:

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]اطلاعیه کانون هواداران پرسپولیس؛با پیراهن‌های قرمز به آزادی می‌آییم/بدرقه مرد اخلاق در روز اخلاق[/h]
جمعه, 13 اردیبهشت 1392 ساعت 18:50
17.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خود درخواست کرد؛ با پیراهن‌های قرمز به استادیوم آزادی آمده و در روز بدرقه مرد اخلاق فوتبال ایران در سایه رعایت مسائل اخلاقی از تیم محبوب خود تا آخرین ثانیه بازی حمایت کرده و هیچ توجهی به حواشی نداشته و از شعار دادن علیه افراد خودداری نمایند.


به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه‌ای که از سوی کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس منتشر شد، آمده است: بدون شک حمایت همه جانبه هواداران عزیز در فصل جاری، اصلی‌ترین عامل اوج‌گیری دوباره و صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال جام حذفی بود.

هوادارانی که به رغم نتایج نامطلوب تیم در نیم فصل اول حمایت خود را از تیم پرسپولیس دریغ نکردند و پرتماشاگرترین بازی‌ها را برگزار نمودند، قطعا در فینال جام حذفی با تمام وجود از تیم محبوب خود حمایت خواهند کرد و بار دیگر فارغ از هرگونه نتیجه و اتفاقی، از تیم محبوب خود تا زمان به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط داور حمایت خواهند کرد.

هواداران پرسپولیس با حمایت همه جانبه و تشویق‌های بدون وقفه خود در بسیاری از بازی‌ها تاثیر ویژه‌ای در تغییر نتایج در دقایق پایانی داشته‌اند و با درک شرایط و هوشیاری لازم حمایت خود از پرسپولیس را تا آخرین ثانیه‌های بازی دریغ نخواهند کرد و در روز برگزاری فینال جام حذفی با پیراهن‌های قرمز به استادیوم آزادی آمده و در روز خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان محبوب و با اخلاق پرسپولیس، مرد اخلاق فوتبال ایران را در یک روز بیاد ماندنی و با شکوه بدرقه خواهند کرد.

هواداران پرشور و قدرشناس که پرسپولیس را به محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تیم آسیا تبدیل کرده‌اند قطعا همچون گذشته با رعایت مسائل اخلاقی و بدون توجه به حواشی و اتفاقات صرفا به تشویق و حمایت همه جانبه از تیم محبوب خود خواهند پرداخت و با لطف خداوند، درایت کادر فنی و همت بازیکنان، جامی دیگر را به کلکسیون افتخارات پرسپولیس اضافه خواهند کرد.

وعده ما و هواداران عصر روز یکشنبه، استادیوم آزادی. به امید قهرمانی پرسپولیس و سربلندی هوادارانش.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

تركيب احتمالي پرسپوليس براي فينال حذفي
سرمربي پرسپوليس در ديدار حساس مقابل سپاهان همزمان از جادوگر، نقي زاده، نوري و حقيقي در خط مياني بازي خواهد گرفت تا ولاتكو، پروويچ و نورمحمدي روي نيمكت بمانند.


جام ورزشي؛ پرسپوليسي‌ها تمرين هاي خود را براي بازي مقابل سپاهان در فينال جام حذفي پشت درهاي بسته دنبال مي كنند. مسئولان پرسپوليس اين حربه را براي كسب آرامش و البته عدم آگاهي سپاهاني‌ها از نوع بازي تيمشان به كار گرفته‌اند. در كنار انجام تمرين پشت درهاي بسته، مسئولان پرسپوليس بازيكنان را نيز ممنوع المصاحبه كرده اند تا آنها در كمال آرامش فقط به فكر موفقيت در اين ديدار باشند.

در شرايطي كه مسئولان پرسپوليس، بازيكنان اين تيم را پشت درهاي بسته گذاشته اند تا اخبار اين تيم به بيرون درز پيدا نكند، اما مي توان تركيب احتمالي اين تيم مقابل سپاهان را منتشر كرد.

درون دروازه كه قطعا نيلسون كوره آ بازي خواهد كرد. در خط دفاع سيدجلال و محسن بنگر زوج دفاعي اين تيم را تشكيل خواهند داد. دفاع راست مال حسين ماهيني خواهد بود و دفاع چپ براي اميرحسين فشنگچي. در مركز خط مياني رضا حقيقي به عنوان هافبك دفاعي بازي خواهد كرد و جلوي او محمد نوري به عنوان بازي ساز به ميدان خواهد رفت.

نكته جالب توجه و خوشحال كننده براي هواداران بازگشت علي كريمي به تركيب اصلي است. جادوگر مي تواند براي پرسپوليس بازي كند و به همين دليل هم هست كه يحيي قصد دارد از او در سمت راست خط مياني و از ابتدا بازي بگيرد.

ميثم نقي زاده كه چند بازي در سمت راست و چپ خط مياني بازي كرده بود روبروي سپاهان، هافبك چپ پرسپوليس در سيستم 2-4-4 خواهد بود تا روبروي حسن جعفري و اروين بولكو قرار بگيرد. در خط حمله هم دو مهاجم پرسپوليس، كريم انصاري فرد و غلامرضا رضايي خواهند بود. زوجي كه به درك متقابلي از بازي هم رسيده اند و مي توانند روبروي سپاهان هم خط دفاعي اصفهاني ها را آزار بدهند.

نكته جالب درباره تركيب پرسپوليس اينكه هر چهار هافبك پرسپوليس به نام هاي نوري، كريمي، حقيقي و نقي زاده در تركيب اصلي به ميدان مي روند. چهار هافبكي كه همگي تخصص بازي در مركز خط مياني را دارا هستند. كريمي و نوري به عنوان بازيساز و حقيقي و نقي زاده در قامت هافبك تدافعي. شايد يحيي با اين كار قصد دارد با تمركز هافبك ها، ميانه زمين را از سپاهان و بازيكناني نظير محرم نويدكيا و اميد ابراهيمي بگيرد.

از سويي ديگر ولاتكو و پروويچ، دو بازيكن خارجي پرسپوليس در كناره هاي زمين نيمكت نشين مي شوند تا بازي به نقي زاده و كريمي برسد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
کی با پرسپولیس به منچستر یونایتد گل زده .... سلطان علی پروین

کی با پرسپولیس چلسی رو برده .... سلطان علی پروین

کی با پرسپولیس سائوپائولو رو برده .... سلطان علی پروین

کی با پرسپولیس 15 بار قهرمان شده .... سلطان علی پروین


کی با تیم ملی 10 بار قهرمان شده .... سلطان علی پروین

کی با پرسپولیس 6 تایی کرده تاجُ .... سلطان علی پروین

کی بهترین ضربه آزاد زنه تاریخِ ایرانه .... سلطان علی پروین

کی پرسپولیس رو قهرمان جام در جام آسیا کرده .... سلطان علی پروین

کی شناسنامه فوتبال ایران و پرسپولیسِ .... سلطان علی پروین

آسیا به کی تندیس طلایی میده .... سلطان علی پروین

پرچم تيم بد جوري بالاست.... كل فوتبال ايران چنين افتخاراتي ندارن....
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
[h=5]گلسا سرابى برنده جايزه ويژه مسابقات زيبايى ملكه جهان (Queen Of The Universe 2013) كه توانست جزو ١٠ دختر زيباى جهان قرار بگيرد هم به طور رسمى اعلام كرد پرسپوليسيه

دست خودمون نيست، همه خاص ها پرسپوليسى هستند

از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب پرچم پرسپوليسى ها بالاست

عشق است پرسپوليس و ديگر هيچ[/h]
golsa.jpg

منبع: اف بی

***********************

و خبر بسیار عالی دیگه

[h=2] یک مهاجم دسته اولی دیگر / محمد عباس زاده با پرسپولیس به توافق رسید [/h]
تو کامنت هایی که دوستان نساجی گذاشتن معلومه بازیکن با استعدادیه
 

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,347
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
نمیدونم قبلا گذاشته شده اینجا یا نه،جالبه :D


مرتضی احمدی اینگونه گفت: من همه بازیکنان شاهین و پرسپولیس را می‌شناسم و قدیمی‌ترین هوادار پرسپولیس هستم. فکر نمی‌کنم مسن‌تر از من کسی مانده باشد و این خاطره را هم شاید هیچکس نشنیده باشد.
من کارمند راه‌آهن بودم. آن روز حقوق و مزایای خودم که 700 تومان می‌شد را گرفتم و از آنجا به جای خانه، یک راست به ورزشگاه رفتم تا بازی پرسپولیس با استقلال که آن زمان تاج بود را ببینم.
دل توی دلم نبود، بازی که شروع شد گفتم یا اباالفضل‌ (علیه السلام) هر گلی که پرسپولیس بزند صد تومان را صدقه کنار می‌گذارم. پرسپولیس گل اول را زد، صد تومان از آن جییب در آوردم و در جیب دیگر گذاشتم. گل دوم را هم زدند، اینکار را کردم. همینطور گل سوم، چهارم و پنجم هم زده شد. گل ششم که زده شد، گفتم: یا حضرت اباالفضل (علیه السلام) غلط کردم، حداقل صد تومان برای خودم بگذار، من بدون پول چه کار کنم؟
خاطره احمدی که به اینجا رسید، سالن از خنده منفجر شد ..
 

jerii

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
11 مارس 2007
نوشته‌ها
7,946
لایک‌ها
9,663
سن
37
محل سکونت
اهواز
پیوس: انصاری‌فرد به سپاهان گل می‌زند / برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه می‌روم

فرشاد پیوس در مورد بازی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و سپاهان گفت: بازی سختی در انتظار پرسپولیس خواهد بود. سپاهان تیم گردن کلفتی است که با تیم‌هایی مانند ملوان، آلومینیوم و تیم‌های پایین جدولی فرق دارد. سپاهان از نظر سازماندهی تیم منسجمی است و بازیکنان تاثیرگذاری را هم در اختیار دارد. هافبک‌های سپاهان به راحتی می‌توانند ارتباط خوبی با مهاجمان و مدافعان این تیم برقرار کنند.



وی در خصوص نقاط ضعف و قدرت 2 تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: پرسپولیس در ارسال از کناره‌ها ضعیف است اما در خط حمله تیم بسیار قدرتمندی است که مهاجمانش می‌توانند دروازه هر تیمی را باز کنند. در مقابل سپاهان در خط دفاعی تیم قدرتمندی نیست اما در بخش هجومی و مخصوصا حرکت در عمق دفاع حریف تیم خطرناکی است.



مهاجم اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «چه بازیکنی از پرسپولیس شانس گلزنی مقابل سپاهان را دارد؟»، عنوان کرد: همانطور که گفتم پرسپولیس مهاجمان خوبی در اختیار دارد اما فکر می‌کنم انصاری‌فرد به سپاهان گل می‌زند.



وی در خاتمه تصریح کرد: ما برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه می‌رویم و این تیم را تشویق می‌کنیم تا قهرمان شود. البته چون بازی در تهران برگزار می‌شود می‌تواند برای پرسپولیس از نظر روحی - روانی خوب باشد. فقط باید هواداران بیایند و پرسپولیس را حمایت کنند. در این شرایط آنها می‌توانند بیشترین سهم را در موفقیت پرسپولیس داشته باشند.
 
بالا