برگزیده های پرشین تولز

ارائه کننده دستگاه های نظافت صنعتی - اسکرابر ، واترجت ، جارو برقی ، کارواش ، پولیشر ، اسپری وک

FarnamSanat

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2014
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
1
سن
32
با آرزوی توفیق روز افزون ، احتراماً باستحضار می رساند این شرکت با دارا بودن کادری مجرب و سابقه حضور مستمر در بازارهای داخلی و خارجی ، اینک فعالیت خود را گسترده نموده و با اخذ نمایندگی انحصاری از کارخانه های RCM سیستمهای کفشوی (اسکرابر) و SOLO ایتالیا (جاروهای صنعتی ، نیمه صنعتی ، پلیشر های صنعتی و .........) ، به عنوان تنها نماینده شرکت های فوق در ایران ، آمادگی خود را جهت ارائه سیستم های مکانیزه شستشوی در کلیه مکان ها از جمله فرودگاه ها ، نیروگاه ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، پاساژ ها ، ورزشگاه ها ، کارخانجات بزرگ ، مکان های مذهبی ، کلیه سازمان ها و ادارات و... اعلام می دارد. شایان ذکر است خدمات این شرکت مشمول 15 سال خدمات پس از فروش و 1 سال گارانتی می باشد. برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی مراجعه فرمایید. امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات ، همکاری لازم را داشته باشیم و منشا اثر مثبت بوده و مطلوب نظر آن مقام محترم را حاصل نمائیم.

01908429359177497316.jpg

اسکرابر چیست ؟
اسکرابر دستگاهی است مکانیزه که برای نظافت و شستشوی سطوح مختلف همچون سرامیک ، سنگ ، پارکت ، اپوکسی ، بتن مسطح و... در مجموعه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه قادر است همزمان کف مجموعه سالن ها را شسته و درجا خشک کند و هیچگونه لکه و رد خیسی از خود به جای نمی گذارد. در بعضی مدل ها علاوه بر توانایی های ذکر شده ، قابلیت جمع آوری آشغال های ریز و درشت را نیز دارد.

00.jpg

کاربرد های اسکرابر چیست ؟
با گسترش سازه های بزرگ از جمله مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری در شهر ها و کارخانجات در صنعت ، سیستم نظافت سنتی (استفاده از تی) دیگر جوابگوی نظافت این مجموعه ها نمی باشد. از طرفی نظافت سنتی علاوه بر وقت گیر بودن از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و نیروی انسانی بیشتری را نیز درگیر این امر می نماید. به همین دلیل مجموعه های بزرگ و کارخانجات جهت نظافت خود از دستگاه های مکانیزه استفاده می کنند.

02.jpg

مزایا و معایب استفاده از اسکرابر ها و روش سنتی (استفاده از تی) :
- به عنوان مثال یک نیروی انسانی قادر به نظافت 80 متر مربع در ساعت می باشد ، در حالی که یک دستگاه اسکرابر به طور میانگین 1700 متر مربع در ساعت را نظافت می کند ، که به طور چشمگیری می توان نیروی انسانی را کاهش داد.

- همچنین نظافت سنتی دارای محدودیت هایی می باشد ، به طور مثال تی قابلیت برطرف کردن جرم های درز سطح را ندارد.

- همچنین همیشه ردی از تی روی سطوح باقی می ماند که این امر به مرور زمان موجب کدر شدن و از بین رفتن ظاهر سطح می شود و برای برطرف شدن این مشکل سطح را ساب می زنند که این عمل علاوه بر هزینه بالا به سطح آسیب می رساند ، درحالی که استفاده از اسکرابر با مکانیزم خاص خود و با سرعت کاری بالا و کیفیتی متفاوت در امر نظافت باعث طول عمر سطوح می شود.

04.jpg

اسکرابر ها در چه مکان هایی استفاده می شود ؟
اسکرابر ها دارای مدل و سایز های متنوعی است و قابلیت استفاده در همه فضا ها را دارد.
رستوران ، داروخانه ، بیمارستان ، سالن های ورزشی ، فرودگاه ، ترمینال ، مدارس ، مجتمع های تجاری و مسکونی ، پاساژ ، دانشگاه ، کارخانجات ، ورزشگاه ، استخر ها ، پارکینگ های عمومی ، فروشگاه های زنجیره ای و... .

03.jpg

واترجت چیست ؟
واترجت دستگاهی است که آب را با فشار بسیار زیاد پاشش می کند و به علت فشار بالایی که دارد جرم و کثیفی ها را به راحتی از بین برده و پاک می کند. واترجت ها با پاشش فشار قوی سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی پاک می نماید که علاوه بر کاهش مصرف آب باعث افزایش کارایی و کیفیت و سرعت عملیات نظافتی می گردد. واترجت های صنعتی بسته به نیاز در 2 مدل آب سرد و آب گرم عرضه می شوند و در صنایع مختلف بکار می روند.

02.jpg

.:: واترجت های آب سرد ::.
دستگاه های واترجت آب سرد قادرند با پاشش فشار قوی آب ، هر گونه آلودگی ، کثیفی و جرم گرفتگی را پاک نمایند. دستگاه های واترجت کاربرد فراوانی در صنعت های مختلف دارند. شستشوی نمای ساختمان ها ، کف پارکینگ ، شستشوی اتومبیل ، ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی و... تنها بخشی از کاربرد های واترجت آب سرد می باشد.

06.jpg

.:: واترجت های آب گرم ::.
دستگاه های واترجت آب گرم با پاشش فشار قوی آب داغ توانایی از بین بردن هرگونه آلودگی ، جرم گیری و جرم زدایی سطوح ، از بین بردن چربی ها و روغن ها ، از بین برنده رنگ ، توانایی شستشوی ماشین آلات صنعتی و... را دارند. مزیت این واترجت های آب گرم نسبت به واترجت های آب سرد این است که به خاطر گرم بودن آب خروجی آن است که به بهترین شکل می توانند سطوح چرب و روغنی ماند کف کارخانجات و ماشین آلات صنعتی را تمیز کنند.

05.jpg

جارو برقی و مکنده صنعتی چیست ؟
جارو برقی یکی از محبوبترین و قدیمی ترین وسایل نظافتی می باشد که امروزه در تمامی منازل مسکونی . استفاده می شود. مدل دیگری از جارو برقی وجود دارد که مورد استفاده مکان های تجاری و صنعتی مناسب می باشد. اصلی ترین تفاوت جارو برقی و مکنده های صنعتی با جارو برقی های خانگی در سیستم مکش ، تخلیه و فیلتر های متنوع آن ها است. به دلیل استفاده طولانی مدت و مکش انواع مواد سنگین و همچنین قابلیت مکش مایعات ، مورد استفاده مکان های صنعتی و تجاری قرار می گیرد.

02.jpg

.:: کاربرد محصولات شرکت SOLO ::.
محصولات شرکت SOLO در صنایع مختلف و کارخانجات کاربرد های فراوانی دارند. این جارو برقی ها م مکنده های پر قدرت توانایی مکش اجسام سنگین ، آب و خاک ، گرد و غبار را دارند و می توانند بدون کوچکترین مشکل در مدت زمان های طولانی مورد استفاده قرار بگیرند.

04.jpg


شرکت فرنام صنعت پاکسا وارد کننده انواع دستگاه های نظافت صنعتی از برند معتبر Solo ایتالیا ، این افتخار را دارد تا یکی از بهترین برند های دنیا را در بازار ایران در اختیار مصرف کنندگان عزیز برساند.

شرکت فرنام صنعت دستگاه های جارو برقی را ۱ سال گارانتی و ۱۵ سال ارائه خدمات را تضمین می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کارشناسی رایگان با شرکت تماس حاصل فرمایید.
تلفن : ۸۸۸۹۱۹۱۳ (۱۰ خط)
آدرس سایت : www.farnamsanat.com
 

FarnamSanat

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2014
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
1
سن
32
مکانیزم دستگاه اسکرابر :
عملکرد دستگاه اسکرابر به این صورت است که برس سطح را با آب و مواد شوینده به طور کامل شستشو می دهد و تی مکنده آب کثیف حاصل از شستشو را مکش کرده و در مخزن آب کثیف جمع آوری می کند و سطحی 100 % خشک و ایمن برجای می گذارد.

A. مخزن آب تمیز : مخزن آب تمیز و کثیف کاملا جدا از هم قرار دارند و به راحتی از دستگاه جدا می شود. این مخزن دو جداره و از جنس پلی اتیلن می باشد و در برار ضربه و خوردگی مقاوم است.

B. مخزن آب کثیف : مخزن آب کثیف در بالای مخزن آب تمیز قرار دارد و وظیفه آن نگهداری آب کثیف و خرده آشغال های جمع شده از سطح زمین می باشد. این مخزن نیز از جنس پلی اتیلن بوده و در برابر ضربه و خوردگی مقاوم است.

C. برس : برس در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد که با توجه به نوع سطح و آلودگی متفاوت و به راحتی قابل تعویض است. وظیفه آن تمیز کردن سطوح است.

D. تی : این تی در عقب دستگاه تعبیه شده که توسط یک شیلنگ رابط آب کثیف را به مخزن منتقل می کند و سطح را نیز خشک می کند.

E. لوله تخلیه : این لوله در قسمت عقب دستگاه تعبیه شده و وظیفه آن تخلیه مخزن آب کثیف می باشد.

05.jpg

انواع مدل های اسکرابر :
اسکرابر ها 2 نوع دارند. اسکرابر با دستی یا بدون راننده و اسکرابر با سرنشین یا با راننده.
همانطور که از نامشان پیداست ، اسکرابر های دستی ، اپراتور پشت دستگاه قرار می گیرد و اسکرابر را هدایت می کند. اما اسکرابر های سرنشین دار ، اپراتور بر روی دستگاه می نشیند و به وسیله سیستم هدایت کننده (پدال و فرمان) اسکرابر را به حرکت در می آورد.

06.jpg
 

FarnamSanat

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2014
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
1
سن
32
اسکرابر های بدون سرنشین :

اسکرابر های بدون سرنشین در 2 مدل باطری دار و بدون باطری (کابل) موجود می باشند که به شرح زیر می باشد.

دارای 4 مدل BIT ، BYTE ، GO ، MEGA می باشد.




.:: دستگاه اسکرابر مدل Bit ::.

مهمترین ویژگی این کفشوی ابعاد کوچک آن است به طوری که کوچکترین اسکرابر تولید شرکت RCM می باشد. این دستگاه علی رغم کوچک بودن و قدرت مانور بالا دارای مخازن بزرگتر نسبت به مدل های مشابه است. لازم به ذکر است که بهره گیری از محرک گیربکسی برس BIT را به دستگاه هی نیرومند در عین ظرافت برای نظافت مکان های موچک تبدیل کرده است.


08.jpg




کاربرد های دستگاه اسکرابر مدل BIT :

با توجه به کوچک بودن این نوع اسکرابر ، دستگاهی ایده آل برای فضاهایی همچون داروسازی ها ، رستوران های کوجک ، سالن های ورزشی ، مدارس و مهدکودک ها ، بیمارستان (اتاق عمل و بخش CCU و ICU) و... می باشد.


07.jpg




مزیت های دستگاه اسکرابر مدل BIT :

- شاسی استیل و مقاوم در برابر رطوبت
- سیستم قطع کن خودکار هنگام برخورد با موانع
- تعویض برس و تی بدون نیاز به ابزار
- تخلیه مخزن آب کثیف توسط شلنگ تخلیه و جدا شدن مخزن
- سیستم قطع کن برق هنگام تخلیه باطری
- صدای بسیار کم
- ارائه در 2 مدل برقی و باطری دار





.:: دستگاه اسکرابر مدل Byte ::.

با قابلیت ها و طراحی های ویژه یکی از محصولات منحصر به فرد شرکت RCM می باشد. این دستگاه دارای مخازن 30 لیتری با ابعاد مناسب می باشد که برای نظافت عمومی با متراژ حدود 2000 متر طراحی شده است. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به محرک بودن گیریکسی برس برای فشار مناسب روی سطح ، نیرومند بودن و سرعت کاری بالا اشاره کرد.


09.jpg




کاربرد های دستگاه اسکرابر مدل Byte :

کفشور Byte با توجه به گیربکسی بودن و حجم مخزن منحصر به فرد ، برای نظافت مکان هایی چون بیمارستان ها ، هتل ها ، سالن های ورزشی ، مجتمع های تجاری و مسکونی ، سازمان ها ، کارخانجات ، انبار ها و ... ارائه داده است.


10.jpg




مزیت های اسکرابر مدل BYTE :

- گیربکسی بودن محرک برس
- فلزی بودن سه **** برس
- تخلیه مخزن آب کثیف به دو طریق شلنگ تخلیه و جدا شدن مخزن
- بدنه دو جداره از جنس PPL ضد ضربه و خوردگی
- تی V شکل برای جمع آوری بهتر آب کثیف
- تعویض برس و تی بودن نیاز به ابزار و قابلیت استفاده از هر چهار لبه تی
- صدای بسیار پایین
- ارائه در دو مدل برقی و باطری دار
- تنظیم سرعت جرکت دستگاه توسط برس





.:: دستگاه اسکرابر مدل Go ::.

طراحی خاص و تنوع محصولات شرکت RCM در ارائه دستگاه Go کاملا مشهود است. اسکرابر (کفشوی) Go دارای مدل های متفاوت و طراحی ویژه برای مطابقت با فضاهای گوناگون و تامین نیاز مشتریان می باشد. این دستگاه دارای ابعاد مناسب و مخازن بزرگ می باشد و این امر موجب کاهش دفعات پر و خالی کردن مخازن و در نتیجه نظافت بیشتر در مدت زمان کمتر می شود.


11.jpg




کاربرد های دستگاه اسکرابر مدل Go :

این رده از دستگاه ها با توجه به ابعاد مناسب و ارائه در مدل های متنوع برای نظافت فضاهایی که مساحت بالای 2000 متر دارند مناسب می باشند. دستگاه Go برای نظافت مکان هایی از جمله بیمارستان ها ، کارخانجات صنعتی ، فرودگاه ها ، هتل ها ، مجتمع های تجاری و مسکونی و... پیشنهاد می شود.


12.jpg




مزیت های دستگاه اسکرابر مدل Go :

- ارائه در مدل های تیک برسه ، دو برسه ، برقی ، باطری دار و ترکشن دار
- استفاده از سیستم مکانیکی برای کاربری آسان و کاهش هزینه های نگهداری
- قابلیت تنظیم تمایل تی
- دسترسی آسان به موتور وکیوم و برس برای بازدید و سرویس دستگاه
- جدا شدت مخزن آب کثیف در همه مدل ها حتی مدل کابلی
- ارائه کوچکترین دستگاه دو برسه (مدل 552 Go)
- تنظیم سرعت حرکت توسط فشار برس





.:: دستگاه اسکرابر مدل Mega ::.

بزرگترین کفشوی دستی این شرکت می باشد که دارای مخازن بزرگ برای نظافت فضای بیشتر ، ابعاد مناسب برای قدرت مانور بالا و صدای بسیار پایین است. این دستگاه با توجه به ابعادش در مدل باطری دار و دو برسه ارائه شده است. از مزایای دو برسه بودن می توان به فشار مناسب روی سطح ، ناسازگاری با ناهمواری های سطوح و از بین بردن کثیفی های سخت اشاره کرد. لازم به ذکر است سرعت کاری این دستگاه با بهره گیری از سیستم جلو برنده منحصر به فرد خود بالا بوده و راحتی را در زمان های طولانی برای کاربر به همراه دارد.


13.jpg




کاربرد های دستگاه اسکرابر مدل Mega :

این دستگاه با توجه به باطری دار بودن ، داشتن سیستم جلو برنده و صدای فوق العاده کم برای نظافت فضاهای بزرگ و عمومی پر تردد همچون فرودگاه ها ، ترمینال ها ، بیمارستان ها ، دانشگاه ها ، مجتمع های تجاری ئ هتل های بزرگ ایده آل می باشد.


14.jpg




مزیت های دستگاه اسکرابر مدل Mega :

- باطری دار بودن به دلیل حجم مخزن م راندمان بالا
- نظافت متراژ های بالا با داشتن مخازن بزرگ و برس های عریض
- قابلیت تبدیل برس دیسکی با غلطک برای جمع آوری زباله ضمن شستشو
- دارای سیستم جلو برنده با قابلیت تنظیم سرعت توسصط اهرم دستی برای کنترل آسان دستگاه
- داشتن شلنگ مجزا برای پر کردن مخزن آب تمیز
- بی صدا بودن

شرکت فرنام صنعت پاکسا وارد کننده انواع دستگاه های نظافت صنعتی از برند معتبر Solo ایتالیا ، این افتخار را دارد تا یکی از بهترین برند های دنیا را در بازار ایران در اختیار مصرف کنندگان عزیز برساند.

شرکت فرنام صنعت دستگاه های جارو برقی را ۱ سال گارانتی و ۱۵ سال ارائه خدمات را تضمین می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کارشناسی رایگان با شرکت تماس حاصل فرمایید.
تلفن : ۸۸۸۹۱۹۱۳ (۱۰ خط)
آدرس سایت : www.farnamsanat.com
 
بالا