برگزیده های پرشین تولز

استراتژی سایت‌های افیلیت مارکتینگ با درآمد میلیون دلاری!!!

arian.agency

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2020
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
33
محل سکونت
تهران
افیلیت مارکتینگ چیست؟

بازاریابی افیلیت یا به فارسی بازاریابی وابسته و همکار در فروش راهی برای شرکت‌هاست تا از طریق بازاریابی دهان به دهان و ارجاع محصولی به بازار، برای خرید مشتریان ایجاد انگیزه کنند.
درآمدهای برنامه‌های بازاریابی افیلیت یا سیستم‌های همکاری در فروش مختلف است و عموما برپایه کسب کمیسیون از لید کردن و جذب مشتری است.

در یک نگاه این بازاریابی ساده است مثلا:
  • یک وبلاگ نویس محصولی را توصیه می‌کند.
  • کاربر و خواننده وبلاگ روی لینک کلیک می‌کند و محصول را خریداری می‌کنند.
  • خرید از طریق وبلاگ شما ردیابی می‌شود و به ازای هر خرید به شما سود و کمیسیون پرداخت می‌شود.
روش افیلیت مارکتینگ

به‌عنوان مثال، سرویس افیلیت آمازون وبلاگ‌نویسان را تشویق می‌کند تا محصولات آمازون را بازگشایی و بررسی کنند تا درنهایت آن محصول برای کاربران تبلیغ شود و یا منجر به خرید شود.
آمازون به دلیل وسعت و تنوعی که دارد یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های ارائه دهنده افیلیت است و در ایران هم که حتما دیجی کالا را باید نام ببریم.
شما زمانی که در این برنامه‌ها شرکت می‌کنید برای معرفی هر محصول لینک ویژه‌ای به کارببرید تا تعداد خرید از سایت شما محاسبه شود.
نمونه‌های افیلیت مارکتینگ و همکاری در فروش
روش‌های مختلفی وجود دارد برای اینکه یک سایت وابسته بتواند محصولاتی را بین کاربرانش ترویج کند و باعث شود افراد بیشتری از طریق پیوند آن‌ها به خرید برسند.
بررسی محصولات و مقایسه دو محصول
بررسی کامل یک محصول و مقایسه محصولاتی که دارای ویژگی و کارایی‌های یکسان هستند، یکی از متداول‌ترین روش‌های تبلیغ در بازاریابی وابسته و افیلیت مارکتینگ است.
برای مثال، طیف گسترده‌ای از لپتاپ‌ها و سایر محصولات فن‌آوری در سایت‌های افیلیت مورد بررسی قرار می‌گیرند.
با یک سئوی خوب کاربران موتورهای جستجو مستقیما به صفحه بررسی شما می‌رسند و اگر موفق شوید آن‌ها از طریق لینک شما اقدام به خرید می‌کنند و شما نیز سود خودتان را برداشت می‌کنید.
مقایسه دو محصول در افیلیت

جعبه‌گشایی ویدیوئی محصول
یک روش خاص برای معرفی محصول استفاده از ویدئوهای آنباکسینگ محصول است که می‌تواند یک راه عالی برای تبلیغ محصول در سایت‌های افیلیت مارکتینگ باشد.
در یوتیوب می‌توانید تعداد زیادی از ویدیوهای آنباکسینگ را پیدا کنید و یاد بگیرید که چگونه می‌توان از این راه کسب درآمد کرد.
آنباکسینگ محصولات افیلیت

توصیه‌های وبلاگ‌نویسان
شما می‌توانید در وبلاگتان با ارائه توصیه‌ها، راهنمایی‌ها، دستورالعمل‌ها و سایر موارد مربوط به هر محصول، خوانندگانتان را به سمت خرید هدایت کنید.
مثلا یکی از اولین وبلاگ‌های فیتنس و بدنسازی با نام Workoutmommy است که از طریق نوشتن مقالات در این حوزه محصولاتی را نیز معرفی می‌کند.
افیلیت وبلاگ

توصیه می‌کنم برای آشنایی با بازاریابی دیجیتال حتما مقاله‌ی: دیجیتال مارکتینگ چیست؟ | استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال را نیز مطالعه کنید.
نمونه وب سایت‌های افیلیت مارکتینگ با روش بررسی محصول و مقایسه آن‌ها:
خب حالا بیاید نگاهی دقیق‌تر به این نوع وب سایت‌ها داشته باشیم؛ وب سایت‌های برتری که با این روش‌ها به کسب درآمد می‌پردازند.
1. سایت This Is Why I’m Broke
سایت افیلیت This Is Why I’m Broke

این وب سایت با ساخت یک وب سایت افیلیت متعهد به کاربر جذابیت زیادی برای خریداران ایجاد کرده است.
توضیحات محصول بامزه، کاتالوگ‌های منحصربه‌فرد و ایجاد دسترسی آسان برای بازدیدکنندگان باعث شده است که کاربران این وب‌سایت زمان بسیاری را در این سایت سپری کنند.
آمار وب سایت
Estimated Monthly TrafficTotal BacklinksApprox. Monthly Revenue
4.9M273.7K$39,000
Domain AuthorityFacebook FansTwitter Followers
73301K9.6K

استراتژی کسب درآمد
این وب سایت بیشتر تمرکزش بر روی محصولات آمازون و چند برنامه دیگر است.
بیشتر کلیک‌های افیلیت این سایت مربوط به پست‌هایی است که برای اشتراک گذاری ایجاد شده‌اند.

استراتژی افیلیت


برای مثال در پست بالای این وبسایت 35 محصول مرتبط با آمازون وارد شده است که همه‌ی آن‌ها دارای دکمه خرید هستند.

affiliate-marketing-website-examples20.jpg


همچنین برای هر یک از اعضا یک لیست دلخواه وجود دارد.

لیست افیلیت مارکتینگ

با کلیک بر روی دکمه سیو براحتی می‌تونید در هر محصول ثبت نام هم کنید و محصول را به لیست خود اضافه کنید.

درسی که از این سایت افیلیت می‌گیریم

حدود 60 درصد ترافیک این وب سایت به صورت ارگانیک است. اولین دلیل سرگرم‌کننده بودن آن‌ها برای کاربر است که باعث می‌شود دوباره به سایت برگردند.
آمار بازدید سایت افیلیت


دلیل دوم عضویت و لیست دلخواه برای کاربران است. مردم برای دیدن و بروزرسانی محصولات سرگرم‌کننده موردنظرشان بازمی‌گردند.
یک رویکرد بازاریابی چندوجهی باعث می‌شود که شما بیشترین ترافیک را از طریق سئو کسب کنید و کمتر به منابع پولی نیاز پیدا کنید.
شما می‌توانید با طراحی سایت فروشگاهی به معرفی محصولات سایت‌هایبزرگی مانند دیجی کالا بپردازید و از سیستم افیلیت درآمدزایی کنید.
نسخه کامل این مقاله را در سایت آرین بخوانید.
 
بالا