برگزیده های پرشین تولز

سئو مانوئل

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 جولای 2015
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
تهران
تعداد زیادی از کاربران برای رفع نیازهای خود، تنها از موتور جستجوگر گوگل استفاده می کنند. اهمیت این موضوع در بازاریابی اینترنتی باعث شده است که صاحبان کسب و کارها تمام تلاش خود را در ارتقا جایگاه خود در نتایج جستجوی آن داشته باشند، و بر همین اساس گوگل اهمیت این امر را به خوبی درک کرده است و با طراحی الگوریتم های ویژه که به جنگل حیوانات گوگل ( باغ وحش گوگل ) شهرت دارد به تحلیل سایت‌های اینترنتی و مطالب آن‌ها می پردازد و تلاش می کند هر سایت در جایگاه حقیقی خود قرار گیرد. الگوریتم پنگوئن این الگوریتم در تاریخ ۲۴ آوریل سال ۲۰۱۲ منتشر شد. تمرکز این الگوریتم بر روی لینکهای وب سایت هاست. گوگل برای سایتی که تعداد لینک ورودی صحیح و به جای آن، از سایت‌ های دیگر بیشتر باشد، امتیاز بالاتری قائل شده و آن را در رتبه‌های بالاتر جستجو قرار می‌دهد. اما اگر سعی کنید که از لینکهای اسپم استفاده کنید، آنجاست که پنگوئن به سراغ شما خواهد آمد و بر خلاف تصور شما افت بسیار شدید در نتایج گوگل خواهید داشت. گوگل به قدرت و اهمیت لینکها امتیاز می دهد. بنابرانی بهترین کار نزد پنگوئن ، تولید مطالب مفید و کاربردی و اشتراک گذاری آنها در فضای مجازی برای جذب لینک است. الگوریتم پاندا نام پاندای گوگل برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۱ بر سر زبان ها آمد. این الگوریتم وظیفه شناسایی محتوای نامناسب و کپی شده از سایت های دیگر، و روش های تقلب در داخل سایت را به عهده دارد و با این کار سایتهای با کیفیت پایین را از فهرست جستجوها حذف و سایتهای باکیفیت بالا را جایگزین آنها میکند. الگوریتم مرغ مگس خوار این الگوریتم تاثیر مستقیمی در نتایج رتبه بندی ندارد بلکه واژه یا جمله ای را که کاربر جستجو کرده بررسی می کند و سعی میکند بهترین نتیجه را نمایش دهد. مرغ مگس خوار عباراتی را که کاربران وارد می کنند ، تجزیه و تحلیل می کند، و نتایج بهتری را به آنها نمایش می دهد. بنابراین برای مطلوب بودن برای این پرنده نیاز به تغییر خاصی نیست،کافی است بر روی عباراتی که توسط کاربران جستجو می شود، تمرکز کنیم و در حقیقت مطالبی براساس نیاز کاربر، تولید کنیم . الگوریتم کبوتر عملکرد موتور جستجوی گوگل بر اساس کبوتر است. بدین صورت که محتوای وبسایتها درون یک محفظه، با نام “محفظه داده” قرار می گیرند و چند کبوتر برای بررسی محتوای هر یک ، درون آن قرار دارند. وقتی واژه یا جمله ای که کاربر برای جست و جو وارد کرده را پیدا می کنند، علامت گذاری یا به اصطلاح نوک می زنند و سپس سایتها بر اساس بیشترین علامت گذاریها نمایش داده می شوند. الگوریتم Page Authority امتیاز دهی به سایتها و تاثیراین امتیاز ها در ارتقای جایگاه آنها در نتایج گوگل توسط این الگوریتم اجرا می شود. سئو این الگوریتم به سنجش قدرت صفحه می‌پردازد و با استفاده از بررسی موارد مختلفی نظیر کیفیت محتوا، میزان لینک ورودی از سایت‌های دیگر، تعداد بازدید کننده و زمانی که بازدیدکننده‌ها در وبسایت می‌گذرانند میزان قدرت صفحه وب‌سایت را مشخص می کند
منبع
 
بالا