itlass2014
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 17 دسامبر 2015
- نوشتهها
- 18
- لایکها
- 8
- سن
- 36
در هنگام خرید، چه عاملی باعث میشود یک جنس بر دیگری ترجیح داده شود؟ چه چیزی باعث میشود که خریدار، یک کت یا پیرهن را به جای دیگری انتخاب کند؟پاسخ این جاست : هیجان!برندینگ با جامعه هدف خود همانند بهترین دوست ارتباط برقرار میکند و پیام خود را ابلاغ میکند. اگر برندینگ به شیوه صحیحی اجرا شود، مخاطب را به سرعت جذب میکند.برای برندهای کوچک و یا طراحان نوظهور، تبلیغ زیاد لوگو هدفی دست نیافتنیست. اما این را همیشه در نظر داشته باشید که بحث برندینگ فراتر از نشانی تحت عنوان logo است. برندینگ، ارزش ها و یا طراحیهایی را در خاطر افراد زنده میکند که به صورت مداوم تمام این نشانهها در محصولات یافت میشوند. برندینگ خوب و مناسب، یک جریان فکری را در ذهن جامعه هدف ایجاد میکند. یک پیام واحد اما به صورت مداوم!در ادامه نظرات و تجربیات تعدادی از متخصصان این حوزه را با هم مرور میکنیم. این نکته ها در واقع رازهای برندینگ برای صنعت مد و فشن و دیگر صنایع است.
Joey Ng
" هر زمان که قصد برندسازی برای یک شرکت و یا بیزینس جدید را داشته باشم، همیشه شیوه این طور است: محصول و یا هدف کار را در سه کلمه توصیف می کنم. در واقع در ابتدا، تمام صفت هایی را که به نحوی می تواند با هدف یا محصول شرکت مرتبط باشد یادداشت میکنم. سپس صفتهایی که ارتباط کمتری دارند، حذف میشوند تا به 3 کلمه که بیشترین ارتباط را با هدف دارد نزدیک شوم.سپس با خیال راحت این سه کلمه را به عنوان شعار برند جدید، همه جا فریاد می زنم!Yan Wang
"در این دوره، زمان بیشتری صرف کار با کامپیوتر یا تلفنهای همراه میشود. بنابراین، بازاریابی دیجیتالی میتواند سهم زیادی را در کار شما ایفاکند. شرکت های که به تازگی شروع به فعالیت کردهاند، خوب است کاربران دنیای مجازی را هم فراموش نکنند و از قدرت تبلیغات اینترنتی استفاده ببرند. با بازاریابی اینترنتی میتوانند مخاطبان خود را جذب کنند و شروع به ارائه خدمات به آنها کنند" Gail McInnes
اگر مصرف کننده احساس کند که به یک برند خاصی تعلق دارد، به سرعت با آن ارتباط برقرار میکند. در بحث مد و لباس، فردی که پوشش متعلق به یک برند خاص را بر تن کردهاست، حس میکند که این برند باعث پیشرفت او خواهدشد و یا حداقل اینکه از سایر دوستان خود انتظار دارد، او را در این پوشش بهتر درک کنند. برندینگ باید از پایه شروع شود؛ از درک کلی که با نگاه اول به محصول، در ذهن ایجاد میشود تا چگونگی تجربه مشتریان.
بقیه این مطلب رو در سایت مطالعه بفرمایید:
رازهای برندینگ در صنعت مد و فشن
Joey Ng
" هر زمان که قصد برندسازی برای یک شرکت و یا بیزینس جدید را داشته باشم، همیشه شیوه این طور است: محصول و یا هدف کار را در سه کلمه توصیف می کنم. در واقع در ابتدا، تمام صفت هایی را که به نحوی می تواند با هدف یا محصول شرکت مرتبط باشد یادداشت میکنم. سپس صفتهایی که ارتباط کمتری دارند، حذف میشوند تا به 3 کلمه که بیشترین ارتباط را با هدف دارد نزدیک شوم.سپس با خیال راحت این سه کلمه را به عنوان شعار برند جدید، همه جا فریاد می زنم!Yan Wang
"در این دوره، زمان بیشتری صرف کار با کامپیوتر یا تلفنهای همراه میشود. بنابراین، بازاریابی دیجیتالی میتواند سهم زیادی را در کار شما ایفاکند. شرکت های که به تازگی شروع به فعالیت کردهاند، خوب است کاربران دنیای مجازی را هم فراموش نکنند و از قدرت تبلیغات اینترنتی استفاده ببرند. با بازاریابی اینترنتی میتوانند مخاطبان خود را جذب کنند و شروع به ارائه خدمات به آنها کنند" Gail McInnes
اگر مصرف کننده احساس کند که به یک برند خاصی تعلق دارد، به سرعت با آن ارتباط برقرار میکند. در بحث مد و لباس، فردی که پوشش متعلق به یک برند خاص را بر تن کردهاست، حس میکند که این برند باعث پیشرفت او خواهدشد و یا حداقل اینکه از سایر دوستان خود انتظار دارد، او را در این پوشش بهتر درک کنند. برندینگ باید از پایه شروع شود؛ از درک کلی که با نگاه اول به محصول، در ذهن ایجاد میشود تا چگونگی تجربه مشتریان.
بقیه این مطلب رو در سایت مطالعه بفرمایید:
رازهای برندینگ در صنعت مد و فشن