برگزیده های پرشین تولز

درباره تعهدنامه و سرويسها

shiftwanted

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2003
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام
خوب حداقل يك حسن بزرگ اينجا اينكه مي خواد همه چيز رو واضح بيان كنه .
اول يك سئوال درباره سرويسها :
در سرويس تعداد سابدومينها 5 عدد تعريف شده اما من تو سئوالها خوندم كه براي ساب دومين بايد ايميل بزنند جريان اين چيه ؟
درباره تعدها :
در بند 16 (فكركن) گفته شدم كه سرور هر شب از اطلاعات نسخه پشتيبان تهيه مي كنه كه درباره درست و كامل بودن اون هيچ گونه تضميني وجود نداره . اين يعني اينكه اگر سرور مشكل پيدا كرد اطلاعات بر باد فنا خواهد رفت (هرچند به احتمال 1% ) و گفته شده شركت مسئوليتي نداره و خود كاربر بايد نسخه پشتيبان تهيه كنه . در بند 17 هم اشاره شده اگر مسئول از دست رفتن اطلاعات شركت بود اطلاعات برميگرده . مي خواستم بدونم با توجه به اينكه شما هيچ تعهدي نسبت به سالم بودن نسخه هاي پشتيبان نمي ديد چطوري امكان برگردوند اطلاعات هست ؟ ضمن اينكه من فكر مي كنم وقتي اطلاعات به سرور منقل شد شركت ارائه دهنده هاست موظف به نگهداري و پشتيباني از انهاست ( شايد تفكر اشتباهي باشه ) ...
دراخرين بند تصريح شده كه اگر شرايط تغيير كرد براتون ايميل مي كنيم و اگر مورد نظر نبود خوب ادامه فعاليت منتفي است . نميدونم اما حس مي كنم وقتي قراردادي بسته شد ديگه قابل تغيير نيست مگر با رضايت طرفين . اينكه من از شما سرويس بگيرم بعد شما تغييري بديد و من مجبور بشم بپذيرمش (چون در صورت نپذيرفتن همه اطلاعات و طراحيهاي من تقريباً از بين ميره يا راه اندازي دوباره اون مشكل زاست چون بايد يك هاست جديد و تغير دي ان اس دومين و ... رو طي كنه ) به نظر شما يك كم ناجور نيست ؟ (يعني خودتون حاضريد اينو از يك ارائه دهند هاست ديگه بپذيريد ؟ )
شاد باشيد ...
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
در مورد ساب دامين ها... ما سرويسهامون رو ارتقا داديم و اون سوال مال قبل از ارتقا سرويسها بود.

در مورد گرفتن backup اين مسايل. اگه اون دو مورد رو دقيق ميخوندين شايد جواب رو ميگرفتين:
اگر مشکل از ما باشه ما تعهد داريم که اطلاعات رو حداقل تا 24 ساعت قبل به صورت صحيح برگردونيم. و منظور از اينکه ممکنه نادرست باشه اينه که احيانا بعد از گرفتن نسخه backup ، مثلا چند دقيقه بعد شما تغييري بدين. چون اين کار در ساعات خاصي از شبانه روز انجام ميشه که به سرورها فشار نياد.
اگر هم مشکل از شما باشه که خب براي اينکه ما شما رو ملزم به رعايت تعهدات و گرفتن نسخه پشتيبان کنيم ، تعهدي نداديم.
اين جملات رو از همونجا نقل ميکنم:
هر شب یک BackUp کامل از کلیه سایتها گرفته می شود. در خصوص درستی و کامل بودن این BackUp هیچگونه تضمینی وجود ندارد. BackUp گیری فقط در جهت نگهداری سرورها انجام می گردد. گرفتن BackUp از اطلاعات سایتها ، وظیفه خود مشتری است. قسمت BackUp Manager در اغلب مجموعه ها آمده است و شما می توانید از آن برای گرفتن نسخه پشتیبان از سایتتان استفاده نمایید.
همچنين:
در صورت از بین رفتن اطلاعات ، اگر اطلاعات توسط اشتباه و یا اشکالی از طرف PersianTools ایجاد شده باشد ، اطلاعات بدون هیچ هزینه ای بازگردانده خواهد شد. ولی در صورتی که علت آن به هر شکلی متوجه مشتری باشد و یا به دلیل امن نگاه نداشتن اطلاعات کاربریشان باشد ، بازگشت اطلاعات با هزینه 50,000 تومان انجام خواهد گرفت.
خلاصه اينکه گرفتن backup و بازگرداندن اون در صورت بروز هر اشکالي از طرف ما وظيفه ماست.

در مورد عوض شدن اين تعهدنامه اين روند مختص ما نيست و هر سايتي که تعهدنامه اي دارد در صورت عوض شدن اون بايد به اطلاع کاربران خودش برساند. بعد از اون کاربران مختار به ادامه سرويس هستن. کاري که تمام سايتهاي معتبر دنيا از جمله yahoo و hotmail و سايتهايي که سرويسهاي وب هاستينگ ميدن و کلا تمام سايتهايي که تعهدنامه دارن.

بازم اگه نکته مبهمي بود در خدمتم. هدف ما جلب رضايت شما با سرويسهاي خوب است.

موفق باشيد.
 
بالا