shiftwanted
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 30 می 2003
- نوشتهها
- 1
- لایکها
- 0
سلام
خوب حداقل يك حسن بزرگ اينجا اينكه مي خواد همه چيز رو واضح بيان كنه .
اول يك سئوال درباره سرويسها :
در سرويس تعداد سابدومينها 5 عدد تعريف شده اما من تو سئوالها خوندم كه براي ساب دومين بايد ايميل بزنند جريان اين چيه ؟
درباره تعدها :
در بند 16 (فكركن) گفته شدم كه سرور هر شب از اطلاعات نسخه پشتيبان تهيه مي كنه كه درباره درست و كامل بودن اون هيچ گونه تضميني وجود نداره . اين يعني اينكه اگر سرور مشكل پيدا كرد اطلاعات بر باد فنا خواهد رفت (هرچند به احتمال 1% ) و گفته شده شركت مسئوليتي نداره و خود كاربر بايد نسخه پشتيبان تهيه كنه . در بند 17 هم اشاره شده اگر مسئول از دست رفتن اطلاعات شركت بود اطلاعات برميگرده . مي خواستم بدونم با توجه به اينكه شما هيچ تعهدي نسبت به سالم بودن نسخه هاي پشتيبان نمي ديد چطوري امكان برگردوند اطلاعات هست ؟ ضمن اينكه من فكر مي كنم وقتي اطلاعات به سرور منقل شد شركت ارائه دهنده هاست موظف به نگهداري و پشتيباني از انهاست ( شايد تفكر اشتباهي باشه ) ...
دراخرين بند تصريح شده كه اگر شرايط تغيير كرد براتون ايميل مي كنيم و اگر مورد نظر نبود خوب ادامه فعاليت منتفي است . نميدونم اما حس مي كنم وقتي قراردادي بسته شد ديگه قابل تغيير نيست مگر با رضايت طرفين . اينكه من از شما سرويس بگيرم بعد شما تغييري بديد و من مجبور بشم بپذيرمش (چون در صورت نپذيرفتن همه اطلاعات و طراحيهاي من تقريباً از بين ميره يا راه اندازي دوباره اون مشكل زاست چون بايد يك هاست جديد و تغير دي ان اس دومين و ... رو طي كنه ) به نظر شما يك كم ناجور نيست ؟ (يعني خودتون حاضريد اينو از يك ارائه دهند هاست ديگه بپذيريد ؟ )
شاد باشيد ...
خوب حداقل يك حسن بزرگ اينجا اينكه مي خواد همه چيز رو واضح بيان كنه .
اول يك سئوال درباره سرويسها :
در سرويس تعداد سابدومينها 5 عدد تعريف شده اما من تو سئوالها خوندم كه براي ساب دومين بايد ايميل بزنند جريان اين چيه ؟
درباره تعدها :
در بند 16 (فكركن) گفته شدم كه سرور هر شب از اطلاعات نسخه پشتيبان تهيه مي كنه كه درباره درست و كامل بودن اون هيچ گونه تضميني وجود نداره . اين يعني اينكه اگر سرور مشكل پيدا كرد اطلاعات بر باد فنا خواهد رفت (هرچند به احتمال 1% ) و گفته شده شركت مسئوليتي نداره و خود كاربر بايد نسخه پشتيبان تهيه كنه . در بند 17 هم اشاره شده اگر مسئول از دست رفتن اطلاعات شركت بود اطلاعات برميگرده . مي خواستم بدونم با توجه به اينكه شما هيچ تعهدي نسبت به سالم بودن نسخه هاي پشتيبان نمي ديد چطوري امكان برگردوند اطلاعات هست ؟ ضمن اينكه من فكر مي كنم وقتي اطلاعات به سرور منقل شد شركت ارائه دهنده هاست موظف به نگهداري و پشتيباني از انهاست ( شايد تفكر اشتباهي باشه ) ...
دراخرين بند تصريح شده كه اگر شرايط تغيير كرد براتون ايميل مي كنيم و اگر مورد نظر نبود خوب ادامه فعاليت منتفي است . نميدونم اما حس مي كنم وقتي قراردادي بسته شد ديگه قابل تغيير نيست مگر با رضايت طرفين . اينكه من از شما سرويس بگيرم بعد شما تغييري بديد و من مجبور بشم بپذيرمش (چون در صورت نپذيرفتن همه اطلاعات و طراحيهاي من تقريباً از بين ميره يا راه اندازي دوباره اون مشكل زاست چون بايد يك هاست جديد و تغير دي ان اس دومين و ... رو طي كنه ) به نظر شما يك كم ناجور نيست ؟ (يعني خودتون حاضريد اينو از يك ارائه دهند هاست ديگه بپذيريد ؟ )
شاد باشيد ...