برگزیده های پرشین تولز

چه چیزهایی را باید در استراتژی بازاریابی ۲۰۱۷ لحاظ کنید؟ (بخش دوم)

noandishanco

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آپریل 2017
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
45
چه چیزهایی را باید در استراتژی بازاریابی ۲۰۱۷ لحاظ کنید؟ (بخش دوم)
بودجه
در گام بعد از استراتژی بازاریابی، بر حجم سرمایه گذاری که قصد دارید در سال ۲۰۱۷ برای بازاریابی صرف کنید، تمرکز نمایید. در هنگام تنظیم بودجه بازاریابی، یک سری از فاکتورها را در نظر بگیرید.

  • در چه حوزه ای از فعالیت می کنید؟رقبای شما چقدر هزینه می کنند و شما چه میزان باید هزینه کنید تا بتوانید رقابت داشته باشید؟
  • آیا باید کار انجام سئو یا هر بخش دیگری از استراتژی خود را برون سپاری کنید تا بخشی از منابع تان را آزاد کنید؟ آیا بودجه ای برای این کار دارید؟
  • می خواید چه دستاوردی داشته باشید؟ آیا برای رشد و توسعه تان باید بیش از معمول هزینه نمایید؟
  • کل بودجه سالیانه شما چقدر است؟ قصد دارید چند دصد از این بودجه را به بازاریابی اختصاص دهید؟


پیام رسانی برندی
سال جدید فرصت خوبیست تا پیام رسانی برندی خود را به روزرسانی کنید تا مطمئن شوید با خط مشی تعریف شده کارتان همخوانی دارد. یک راهنمای برند بسازید یا راهنمای برند فعلی خود را بازبینی کنید به نحوی که جزئیاتی را در موارد زیر شامل شود:

  • بیان ماموریت
  • تعهد برند
  • لحن و آهنگ
  • گزاره های منحصر به فرد فروش
  • اصطلاحات کلیدی
در حال نوشتن یا بازبینی این بخشها، سه نظرگاه را که برای برندتان مهم هستند را لحاظ نمایید:

  • نظرگاه مشتری: آنچه به خریداران یا مشتریان بالقوه عرضه می کنید
  • نظرگاه درونی: آنچه به تیم درونی خود ارائه می دهید و آنچه به آنان انگیزه کار می دهد
  • نظرگاه بازار: آنچه عرضه های شما را متفاوت می کند و موجب می شود در زمینه کاری خود برجسته شوید.
پیام رسانی برند خود را به نحوی شکل دهید که بر اساس این سه سطح ارتباط برقرار کند و برای استراتژی بازاریابی شما مفید باشد.

http://noandishanco.ir/what-to-include-in-2017-marketing-strategy-2/
 
بالا