برگزیده های پرشین تولز

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
«آیینه بغل» قبل از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود

منصور سهراب پور، امروز اعلام کرده است که آخرین ساخته سینمایی منوچهر هادی یعنی «آیینه بغل» پس از ماه صفر و قبل از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد! لازم به ذکر است تهیه کنندگان ابن فیلم در ابتدا قصد داشتند که این فیلم را نوروز 97 به نمایش درآورند.

در حالی که بسیاری از فیلم‌هایی که قابلیت فروش بالا داشتند، در نیمه اول سال 96 به نمایش درآمدند و رییس کانون پخش کنندگان چند ماه پیش در این مورد هشدارهایی داده بود؛ اما از «آیینه بغل» و «لونه زنبور» به عنوان فیلم‌هایی یاد می‌شود که با توجه به ترکیب بازیگران و کمدی بودن‌ آنها، می‌توانند با فروش بالای خود تاحدی به گیشه نیمه دوم سال 96 رونق بدهند. در «آیینه بغل» محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی، سیامک صفری، مه ‌لقا باقری، رضا نیکخواه و همچنین بهاره رهنما به ایفای نقش می‌پردازند.

در هفته‌های گذشته اخباری مبنی بر احتمال اکران «آیینه بغل» در نوروز 97 منتشر شد و در رابطه با این موضوع مدیرعامل فیلمیران، علی سرتیپی گفته بود که صاحبان «آیینه بغل» تمایل دارند که این فیلم در نوروز به نمایش درآید اما او معتقد است که اگر فیلم منوچهر هادی همچون «سلام بمبئی» پیش از جشنواره فجر به نمایش درآید می‌تواند به نفع سینمای ایران باشد.
 
بالا