برگزیده های پرشین تولز

آبشارهای زیبای تایلند

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
تقریبا در هر استان تایلند آبشار وجود دارد . برخی از استان ها ممکن است برای سواحل خود و برخی دیگر برای جشن هایشان محبوب باشند . با این حال ، اگر شما به اندازه کافی به جستجو بپردازید ، ممکن است بتوانید یک آبشار را حتی در مکان های غیر منتظره پیدا کنید . در اینجا ، 10 آبشار باور نکردنی در تایلند را معرفی کرده ایم که حتما باید ببینید .

آبشار اراوان – Erawan Waterfall
erawan-falls-first-tier.jpg


این آبشار در شمال غربی تایلند واقع در کانچانابوری ، در نزدیکی پارک ملی اراوان واقع شده است . در این پارک معروف یکی از معروفترین آبشارهای تایلند قرار دارد . این آبشار 7 سطحی از طرف شرق پارک عبور می کند و بیش از 1.5 کیلومتر است .

آبشار خلونگ لان – Khlong Lan Waterfall
44492156-khlong-lan-waterfall-in-national-park-kamphaeng-phet-thailand-.jpg


آبشار خلونگ لان یکی از آبشارهای بلند تایلند که به دلیل اندازه ی منحصر به فرد خود شهرت دارد . این آبشار دارای 100 متر ارتفاع و 40 متر عرض می باشد و این یکی از بزرگترین آبشارهای موجود در لیست ماست . این آبشار حماسی را در کامفنگ پن در حدود پنج ساعت در شمال بانکوک پیدا کنید .

آبشار سریدیت – Sridit Waterfall
1.jpg


آبشار سریدت در شمال بانکوک با فاصله 6 ساعتی قرار دارد . این آبشار در شهر جذاب Phetchabun قرار دارد . اگرچه این آبشار ممکن است کوچک باشد اما یک مکان عالی برای شنا کردن و لذت بردن از گرمای گرمسیری تایلند است . مانند بسیاری از آبشارها ، بهتر است در فصل بارانی از اینجا بازدید کنید .

آبشار مائی یا – Mae Ya Waterfall
mae-ya-waterfall01.jpg


مائی یا حدود یک ساعت در خارج از شهر تاریخی چیانگ مای در پارک ملی Doi Inthanon واقع شده است . در اینجا ، شما یکی از بلندترین آبشارهای تایلند را پیدا خواهید کرد . این آبشار حدود 260 متر ارتفاع و 100 متر عرض دارد . در هنگام بازدید از این آبشار حتما دوربین خود را برای ثبت لحظات شگفت انگیز همراه داشته باشید .

آبشار بنگ پائی – Bang Pae
bang-pae-waterfall-phuket.jpg


جنوب شهر پوکت دارای همه چیز است ، از سواحل تا زندگی شبانه دیوانه کننده .یکی دیگر از جاذبه های تور پوکت آبشار بنگ پائی است که حدود یک ساعت در خارج از شهر قرار دارد . بنگ برای دیدن په عالی است . این آبشار کوچک است ، به ویژه در مقایسه با برخی از موارد ذکر شده . با این حال ، اینجا یک فضای سبز زیباست و بازدید کنندگان قادر به شنا هستند. این آبشار قطعا برای کسانی که وقت دارند ، ارزش دیدن دارد .

آبشار نامتاک تون نگا چانگ – Namtok Ton Nga Chang Waterfall
Namtok-Ton-Nga-Chang-Waterfall-6.jpg


این آبشار در استان هت یای واقع شده است . در این مورد ، کلمه chang به معنای فیل است و به آبجو تایلندی اطلاق نمی شود . هفت سطح برای این آبشار وجود دارد ، اما بهترین آنها سطح سه است . در سطح سه ، جریان تقسیم شده و به دو بخش تقسیم می شود ، و آن را مانند دو سایه فیل می بینید .

آبشار خلونگ چاک – Khlong Chak Waterfall
Khlong-Chak-Waterfall.jpg


ابشار خلونگ چاک در جزیره کو لانتا واقع شده است . برای رسیدن به این آبشار ، ابتدا باید در امتداد مسیر دنباله دار بمانید ، از جایی که فیل ها در پناهگاه ها و میمون هایی که از فاصله ای امن شما را تماشا می کنند عبور خواهید کرد . لازم به ذکر است که این آبشار تقریبا به طور کامل در طول فصل خشک خشک می شود .

آبشار فلیو – Phliu Waterfall
Phliu-Waterfall.jpg


این آبشار در استان چانتابوری ، پارک ملی Namtok Phlio واقع شده است . حدود چهار ساعت از بانکوک تا این آبشار فاصله است . اینجا یک مکان عالی برای بازدید عمومی است . در اینجا بسیاری از چشمه های پر از ماهی وجود دارد که بازدید کنندگان می توانند در میان آنها شنا کنند . بازدیدکنندگان همچنین می توانند در کنار این سواحل به کاوش در پارک بپردازند .

آبشار کو لوانگ – Koh Luang Waterfall
Koh-Luang-Waterfall-1.jpg


در سفر با تور تایلند حتما از پارک ملی Mae Ping در شمال تایلند دیدن کنید . در اینجا ، شما آبشار Koh Luang را پیدا خواهید کرد . جای تعجب نیست که این آبشار در میان مردم محلی شناخته شده است ؛ این فقط آبشار 7 درجه ای است .

آبشار هوی سووات – Haew Suwat
amazing-beautiful-waterfalls-deep-forest-haew-suwat-waterfall-khao-yai-national-park-thailand-66864142.jpg


این آبشار در پارک ملی Khao Yai قرار دارد و در مقایسه با سایر آبشارهای این پارک ملی دسترسی آسان تری دارد و یکی از محبوب ترین آبشارهای آن است . بسیاری از مردم محلی به این آبشار می آیند تا در استخر بزرگ شنا کنند .
 
بالا