برگزیده های پرشین تولز

آب و هوا و جغرافیای آلمان

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
37
آب و هوای کشور آلمان
بهترین زمان برای بازدید از آلمان، مانند بسیاری از کشورهای اروپایی، در تمام طول سال می توان از آن بازدید کرد. به طور کلی این کشور تابستان های گرم و زمستان سردی دارد. اما دوره های طولانی برف و یخبندان کمتر اتفاق می افتد. در تمام طول سال امکان بارندگی وجوددارد. دمای هوا درروزهای ژانویه تا ۳ درجه سانتیگراد و در جولای تا ۲۲درجه سانتیگراد می رسد. در سردترین روزها دمای هوا تا ۱۰- درجه و در گرمترین روزها تا ۳۶ درجه بالای صفر می رسد. در طول سال قسمت جنوب غربی آلمان بالاترین درجه حرارت را دارد که به آب و هوایی مدیترانه ای شبیه است. بیشتر شراب آلمان هم دراین قسمت از کشور تولید می شود. ماه های مه تا سپتامبر بیشترین گردشگر را دارد. بهار و پاییز هم از فصول خوب برای سفر به این کشور و بازدید از زیبایی های آن است. در زمستان و کریسمس هم گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند. بهترین زمان برای اسکی بین ماه های دسامبر تا اواخر مارس است. معمولا در فصل تابستان نرخ قیمت هتل ها افزایش پیدا می کند.


آب و هوا و جغرافیای آلمان

جغرافیای کشور آلمان
آلمان با اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، فرانسه، هلند، لهستان و سوئیس دارای مرز است. در شمال غرب دارای یک خط ساحلی با دریای شمال میباشد و خط ساحلی بالتیک در شمال شرق هم از دانمارک تا مرز لهستان امتداد یافته است. آلمان به ۱۶ ایالت تقسیم شده و دارای مناظر طبیعی متنوع زیبایی می باشد. بالاترین نقطه در این کشور قله ی Zugspitze در رشته کوه های آلپ با اتفاع ۲,۹۶۲ متر است. می توان با استفاده از تلکابین به بالای این قله رفت.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در آینده در خصوص آب و هوا و جغرافیای آلمان بیشتر خواهیم نوشت. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به کشور آلمان و اروپا و تور اروپا و با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸
 
بالا