برگزیده های پرشین تولز

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
37
آب و هوا و جغرافیای استرالیا
استرالیا در نیمکره ی جنوبی واقع شده و فصول آن مخالف با فصول اروپا و امریکای شمالی است. دو منطقه ی آب و هوایی در استرالیا وجود دارد. منطقه ی استوایی ( در شمال ) و منطقه ی معتدل.منطقه ی استوایی که ۴۰% از استرالیا را تشکیل می دهد دارای دو فصل است : تابستان ( مرطوب) و زمستان ( خشک ) در حالیکه منطقه ی معتدل دارای هر چهار فصل است.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره استرالیا ، تور اروپا با ما تماس حاصل فرمائید. ما با لبخند پاسخگو شما عزیزان هستیم.سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸


آب و هوا و جغرافیای استرالیا

از بهار تا تابستان ( اکتبر تا مارس) : آب و هوایی گرم را در بیشتر مناطق شاهد هستیم . در شمال آب و هوا استوایی است ودر جنوب گرم است و نیمه شب ها معتدل می شود. این فصل، فصل گردشگری کلاسیک است. گردشگران نیمکره ی شمالی به دنبال فرار از هوای سرد زمستانی هستند. اگرچه استرالیا کشوری است که درتمام طول سال می توان به آن سفر کرد. پاییز تا زمستان ( آوریل تا سپتامبر) : شمال و مرکز استرالیا دارای روزهایی آفتابی و گرم و شب هایی خنک است. جنوب استرالیه دارای روزهایی خنک با احتمال بارش باران است. برف فقط در مناطق کوهستانی جنوب شرق می بارد. بخش های جنوبی و Tasmania گاهی اوقات واقعا سرد می شود پس باید برای این شرایط آماده باشید.

خشکسالی در حال افزایش است و جنوب شرقی کویینزلند و ویکتوریا و جنوب استرالیا تحت تاثیر خشکسالی هستند. اگر به استان های جنوبی سفر می کنید در طول تابستان به لباس های خنک و در زمستان به لباس های گرم احتیاج خواهید داشت. د رمراکز مرکزی و جنوبی در بیشتر فصول سال می توان از لباس های سبک و نخی استفاده کرد. در طول ماه های تابستان در نیمه شمالی باید حتما از عینک آفتابی و کلاه استفاده کنید.


آب و هوا و جغرافیای استرالیا

اگر بدون لباس های مورد نیاز به این کشور سفر کردید اصلا جای نگرانی نست چراکه می توان اجناس مرغوبی در این کشور خریداری کنید.

جغرافیا
استرالیا دارای ۵۹۷۳۶ کیلومتر خط ساحلی است. این کشوراز سمت شمال به آب های Arafura و Timor و از شرق به اقیانوس آرام و از غرب به اقیانوس هند راه دارد.

بیشتر مردم در امتداد خط ساحلی جنوب شرق و شرق ساکن هستند. Perth یکی از دورافتاده ترین شهر های جهان در سواحل غربی استرالیا است. استرالیا کوچک ترین قاره ی جهان است و دارای صحراهای سرخ و جنگل های سرسبز و همچنین سواحل زیبا و کوه های پوشیده از برف است. تنوع در زیبایی های طبیعی استرالیا باعث شده تا این کشور یک مقصد گردشگری شود. در واقع کشورهایی کمی در دنیا دارای چنین تنوع و زیبایی های طبیعی هستند.بهترین صخره های غواصی در سواحل شرقی هستند و جنگل ها در شمال شرق و در کویینزلند هستند. جنوب شرق هم دارای زمین های حاصل خیزی است.


آب و هوا و جغرافیای استرالیا

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره استرالیا، تور اروپا با ما تماس حاصل فرمائید. ما با لبخند پاسخگو شما عزیزان هستیم.سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸
 
بالا