برگزیده های پرشین تولز

آخرین اخبار رونق بازار مسکن

hadisrahi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2017
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
0
سن
40
اطلاعات املاک : آمارهای رسمی اعلام شده در رابطه با اخبار مسکن حاکی از این است که ، رشد بخش ساختمان از اوایل سال 91 وارد روند منفی شده است ، البته در فصل سوم سال 92 رشد مثبت 1.7 درصدی در این بخش داشتیم .متاسفانه ما در بخش ساختمان در طول چند سال گذشته تا رشد منفی حدود 28 درصد را نیز تجربه کرده ایم . طبق آماری که ارائه شده قصد داریم آخرین اخبار رونق بازار مسکن در حال حاضر و تابستان امسال را به شما ارائه دهیم .
آخرین اخبار رونق بازار مسکن در تابستان امسال
طبق آمارهای ارائه شده در زمینه تعداد پروانه های ساختمانی صادر شده از سوی بانک مرکزی نشان دهنده این است که روند منفی صدور پروانه های ساختمانی پس از چند سال متوالی از ابتدای سال 95 مثبت شده و در پایان سه ماهه سوم سال 95 رشد 17.6 درصدی را نیز تجربه کرده است .
بر اساس آمارهایی که از سوی بانک مرکزی ارائه شده است ، تهران روند منفی صدور این پروانه ها را با یک فصل تاخیر با دیگر مناطق شهری کشور تجربه کرده است . این روند به این صورت است که از تابستان سال 95 به 7 درصد رسیده است و در پاییز سال 95 رشد 11.8 درصدی را نیز تجربه کرده است .
با بررسی وضعیت اقتصادی کشور و اخبار مسکن که توسط کارشناسان متخصص در کشور ارائه شده است ، پیش بینی میشود که نشانه های رونق بازار در فصل تابستان را داشته باشیم . اما این رونق هرگز حاکی از این نیست که تمام مشکلات در بازار مسکن ما حل شده است و هیچ تضمینی برای تداوم این رشد وجود ندارد ، مگر در صورتی که اوضاع بازار مسکن طبق پیش بینی هایی که شده است بهبود پیدا کند و گردش مالی در این بازار بهتر شود .
منبع: اطلاعات مسکن
 
بالا