برگزیده های پرشین تولز

آخرین اخبار فوتبال

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
سلام
در این تاپیک اخبار روز فوتبال قرار میگیره
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
[h=1]محروميت براي بازيکنان فوتبال و فوتسال[/h]
به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کميسيون استيناف رسيدگي به تخلفات دوپينگ راي خود را در خصوص دو بازيکن به اين شرح اعلام کرد، حميد احمدي از تيم باشگاه شهيد منصوري قرچک فاقد سابقه محکوميت تخلف از آئين نامه مبارزه با دوپينگ فوتبال، نسبت به راي کميسيون بدوي در دفاع از خود اعلام کرده بود که نمي‌داند چگونه ماده ممنوعه به بدن وي وارد شده است و با توجه به آزمايشات متعددي که در مدت کمتر از يک سال در مسابقات رسمي، بين‌المللي و داخلي از اين بازيکن گرفته شده بود با توجه به شرايط جسمي و فيزيکي مطلوب و آمادگي جسماني مناسب، ضرورت و انگيزه‌اي براي استفاده از ماده ممنوعه جهت افزايش عملکرد ورزشي وجود نداشته و بدين لحاظ تقاضاي تجديد نظر در رأي کميسيون بدوي از سوي بازيکن صورت گرفت.

در همين راستا کميته استيناف رسيدگي به تخلفات دوپينگ فوتبال با استناد بندهاي 1 و 2 از ماده 10 قانون آئين دادرسي کشور و به ويژه بند 3 ماده 10 آن، اعلام مي‌کند که هر جا شک و ترديد معقولي در خصوص وقوع جرم، ادعايي وجود داشته باشد، دادگاه بايد فرضي را مورد پذيرش قرار دهد که مبتني بر اوضاع و احوال به نفع متهم باشد. در همين راستا هر چند ماده 30 آئين‌نامه ملي مبارزه با دوپينگ فوتبال مطابق با ماده 5 آئين‌نامه مبارزه با دوپينگ فيفا، بازيکن را موظف و مسئول ورود مواد به بدن وي اعلام کرده است و با توجه به اينکه بازيکن همه گونه همکاري در کشف حقيقت براي احراز چگونگي ورود ماده ممنوعه به بدن خود در مسير دادرسي انجام داده است و در جريان تحقيق هم صادقانه عمل کرده و انگيزه‌اي براي استفاده از ماده sibutramine‌ نداشته است، اين بازيکن شايسته اعمال تخفيف مجازات تشخيص داده شد و با نقض رأي کميسيون بدوي وي به مدت يکسال از تاريخ 28/10/91 از حضور در تمام فعاليت‌هاي مرتبط با فوتبال محروم شد.

همچنين کميسيون استيناف رسيدگي به تخلفات دوپينگ پس از بررسي محتويات پرونده عليرضا جليلي از تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که طبق اعلام آزمايشگاه کلن آلمان از ماده ممنوعه Betamethasone در نمونه A استفاده کرده که پس از بررسي‌هاي لازم اين بازيکن از سوي کميته استيناف رسيدگي به تخلفات دوپينگ محروم و با درخواست تخفيف مجازات اين بازيکن مخالفت کرد.

بر همين اساس اين بازيکن از تاريخ 30/9/91 به مدت 6 ماه(30/3/92) از تمام فعاليت‌هاي فوتبال محروم شده است.

 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
[h=1]حاشيه ديدار ذوب‌آهن و پيکان2[/h]

بين دو نيمه مسابقه به 80 نفر از تماشاگران ديدار ذوب‌آهن و داماش (ديدار قبلي ذوب‌آهن) نفري 100 هزار تومان جايزه اهدا شد. 40 نفر از اين افراد پرسنل کارخانه و 40 نفر تماشاگر بودند که بر اساس قرعه‌کشي در آن مسابقه برنده اين جايزه شده بودند.



* بلندگوي ورزشگاه نيز درگذشت خانم سميه آخشي خبرنگار اصفهاني که به دليل گازگرفتگي درگذشته است را تسليت گفت.



* ديدار دو تيم تا دقيقه 87 با نتيجه دو بر يک به سود ذوب اهن در جريان است.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
به نقل از سايت باشگاه راه‌آهن، علي دايي که صبح امروز براي مداواي سرماخوردگي دخترش به بيمارستان رفته بود، مقابل بيمارستان مورد سوء قصد چند سارق قرار گرفت اما سارقين به هدف خود نرسيدند و فرار کردند. دايي که از ساعت 14:30 امروز در دفتر باشگاه راه‌آهن حضور داشت تا در مهماني آخر سال باشگاه شرکت کند، در مورد اين اتفاق گفت: براي مداواي سرماخوردگي دخترم به بيمارستان رفته بودم که ناگهان يک نفر از پشت سر به من حمله کرد. من هم سريع واکنش نشان دادم و آن فرد فرار کرد و به همراه يک موتورسوار از آنجا رفت. ظاهرا سه نفر بودند که قصد داشتند گردن بند مرا بدزدند اما موفق نشدند.

وي افزود: وقتي آنها فرار کردند من تازه متوجه شدم که گردن بندم باز شده و داخل پيراهنم افتاده اما هر چه بود به خير گذشت و آنها هم فرار کردند. من هم حالم خوب است و خدا را شکر مي‌کنم که دخترم در آن لحظه پيش همسرم بود و براي او اتفاق خاصي نيافتاد. اميدوارم اين گونه افراد هم از کارهاي بد خود پشيمان شوند و همه مردم در کمال امنيت و آرامش زندگي کنند.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
[h=1]شايعه قهر جباري از استقلال قوت گرفت[/h]
به گزارش فارس ،مجتبي جباري براي چندمين روز متوالي در تمرينات تيم استقلال حضور نيافت به اين ترتيب شايعه قهر او به خاطر مسايل و مشکلات مالي از استقلال قوت گرفت.

جباري بعد از بازي با العين در تمرينات تيم استقلال حاضر نشده است.

در حال حاضر باشگاه استقلال مشکلات مالي فراواني دارد.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
طبق برنامه قبلي يحيي گل‌محمدي قرار بود تمرينات تيم پرسپوليس از فردا تا دوم عيد به مدت 4 روز انجام شود اما پس از تمرين امروز سرمربي قرمزپوشان تصميم گرفت که تمرينات اين تيم از فردا تعطيل شود و قرمزپوشان 5 روز استراحت کنند.

به گزارش فارس: وي همچنين در خصوص سال 91 گفت: سال خوبي را پشت سر گذاشتيم اما قبول دارم انتظارات بيشتري از پرسپوليس مي‌رفت. از زماني که من به پرسپوليس آمدم از عملکردم راضيم ولي معتقدم که هنوز به مردم خيلي بدهکاريم.

وي افزود: بايد در سال 92 براي گرفتن نتايج خوب و مخصوص قهرماني در جام حذفي بجنگيم تا بتوانيم به مردم هديه بدهيم کار ما بسيار سخت است اما بايد جواب رنج‌هايي را که به هواداران داديم بدهيم و خيلي از مسائل را جبران کنيم. خوشبختانه آرامش لازم در تيم وجود دارد و به نظرم مي‌توانيم همه با کمک يکديگر در فضايي آرام به خواسته خود برسيم.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
[h=1]منصوريان20بازيکن رابه تيم ملي دعوت کرد[/h]
به نقل از سايت فدارسيون فوتبال، از سوي کادر فني تيم ملي زير 22 سال ، 20 بازيکن به اردوي تيم ملي دعوت شدند.

اسامي بازيکنان دعوت شده به شرح زير است:

عليرضا بيرانوند، امير عابدزاده، ايمان صادقي، احمد زنده روح، محمدرضا خانزاده، امين حاج محمدي، نويد خوش هوا، وحيد اسماعيل بيگي، سعيد لطفي، شهاب کرمي، مرتضي پورعلي گنجي، بختيار رحماني، محسن مسلمان ، مرتضي تبريزي، اميد عاليشاه، پيام صادقيان، کاوه رضايي، هادي دهقاني، ميلاد غريبي و عليرضا جهانبخش بازيکناني هستند که بايد فردا ساعت 20 خود رادر محل هتل آکادمي ملي فوتبال به کادر فني معرفي کنند.

لازم به ذکر است عليرضا منصوريان؛ سرمربي تيم ملي زير 22 سال از بين 35 بازيکني که اسامي آنها پيش از اين اعلام شده بود ، 20 بازيکن فوق را جهت شرکت در تورنمنت چهارجانبه قطر با حضور تيم‌هاي ايران، مراکش، قطر و ترکيه برگزار خواهد شد به تيم ملي دعوت کرد.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
مهدي محمد نبي در مورد حضور يک بدنساز در کادرفني تيم ملي فوتبال گفت: با توافقات صورت گرفته و پيشنهاد کارلوس کي‌روش يک مربي فنلاندي الاصل که سابقه حضور در ليگ برتر انگليس را دارد براي حضور در تيم ملي به عنوان بدنساز مي آيد.

به گزارش فارس : وي افزود: اين بدنساز براي بازي با کويت مي آيد و در اردوي امارات هم همراه تيم ملي است. او خودش مستقيم به امارات مي رود و به به ايران نمي آيد.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
[h=1]ذوالفقار‌نسب: ليگ پرباري نداشتيم[/h]
بيژن ذوالفقار‌نسب در خصوص دعوت شدن دانيل داوري به تيم ملي و عدم دعوت رحمتي عنوان کرد: به هر حال اين نظر رحمتي بوده که خود تصميم گرفت در تيم ملي حاضر نشود من هم ترجيح مي‌دهم درباره او صحبت نکنم. درباره داوري هم بايد اجازه دهيم تا آزمايش شود و در بازي خود را نشان دهد.

به گزارش فارس: وي افزود: اکثر بازيکناني که در اين دوره به تيم ملي دعوت شدند سابقه حضور در تيم ملي را دارند و شايد هر مربي ديگري باشد از مجموع 23 بازيکن دعوت شده در 20 نفر توافق وجود داشته باشد. بازيکنان باتجربه‌اي هستند که اميدوارم بتوانند موفق ظاهر شوند.

اين کارشناس فوتبال با اشاره به اينکه امسال ليگ پرباري وجود نداشت افزود: با توجه به مشکلات باشگاه‌ها، عدم تعهد نسبت به بازيکنان، نارضايتي بازيکنان، عدم انجام بازي‌هاي خوب، فشردگي بازي‌ها، تعطيلات مکرر و مواردي از اين قبيل باعث شد تا ليگ خوبي نداشته باشيم و به همين دليل تيم ملي نيز کار سختي در پيش رو خواهد داشت. در همه جا اينگونه است که داشتن ليگ خوب تيم ملي خوبي را هم تشکيل خواهد داد.

ذوالفقار‌نسب درباره لژيونر‌هاي تيم ملي تصريح کرد: شجاعي اگر آماده باشد مي‌تواند در تيم ملي موثر ظاهر شود. دژآگه هم که سرآمد همه آنهاست و اميدوارم که بتواند خود را به خوبي نشان دهد. ساير بازيکنان هم بايد نمايششان درون زمين ديده شود.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري پيش از بازي با استقلال اظهار داشت: قبل از هرچيز پيشاپيش سال نو را به مردم ايران و همه کساني که براي فوتبال زحمت مي‌کشند تبريک مي‌گويم. اميدوارم در سال جديد در همه زمينه‌ها آرامش داشته باشيم. بازي سختي نداريم بلکه بازي خوبي داريم چون وقتي در آزادي بازي مي‌کنيم همه بازيکنان دوست دارند در اين زمين فوتبال بازي کنند. اصلا نگران نيستيم که چرا در آزادي بازي مي‌کنيم. مي‌دانيم اگر بازيکنان اندازه‌هاي خود را بدانند مي‌توانيم به هدف‌مان برسيم.

به گزارش فارس: وي افزود: تيم ما با تفکراتي که دارد به دنبال يک فوتبال خوب است. همه مي‌دانيم بازي رودر روي ما با استقلال، سپاهان و تراکتورسازي منفعت خاصي براي تيم‌هاي بالاي جدولي دارد و سودش هم براي ماست که مي‌توانيم به بالاتر برويم. خوشبختانه بازيکن مصدوم و محروم نداريم و اميدوارم بازي قابل قبولي به نمايش بگذاريم.

ابراهيم‌زاده درمورد ليگ 16 يا 18 تيمي گفت: در اين زمينه فاکتور جمعيت، وسعت و امکانات سخت افزاري بايد در نظر گرفته شود. از نظر وسعت نيازمند 18 تيم در ليگ برتر هستيم از سويي ديگر وقتي به زمين‌ها و شرايط رفت و آمد نگاه مي‌کنيم بايد 16 تيمي باشند اما تيم‌هايي بايد به ليگ برتر بيايند که امکانات داشته باشند. نيم فصل درگيري داشتيم که گهر در کدام شهر بايد بازي کند. مثلا شهر بزرگي مثل شيراز ورزشگاه حافظيه دارد اما در ورزشگاهي ديگر بازي‌ها انجام مي‌شود. همه هم مصاحبه مي‌کنند اما دردي درمان نمي شود. متاسفانه پروازها هر روز از شهرها انجام نمي‌شود. اگر همين شرايط را داريم بايد 16 تيمي شويم اما جمعيت و وسعت مي‌طلبد 18 تيمي باشيم.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
[h=1]موقع غذاخوردن هم به پرسپوليس فکرمي‌کنم[/h]
يحيي گل‌محمدي پس از تمرين امروز پرسپوليس اظهار داشت: اين روزها هنگام غذا خوردن و مسائل داخلي زندگي‌ام نيز به مسائل ريز و درشت پرسپوليس فکر مي‌کنم و همه چيز زندگي من شده است. استرس مربيگري در پرسپوليس خيلي زياد است و متاسفانه دست از سر آدم بر نمي‌دارد. من زماني که بازيکن پرسپوليس شدم 82 کيلو بودم هنگامي که در ابتداي فصل از صبا جدا شدم همين وزن را داشتم اما الان به خاطر استرس و شرايط پيش آمده 6 کيلو وزن کم کردم.

به گزارش فارس ، وي افزود: استرس فراوان و حرص خوردن سبب شده که دچار مشکل جسماني شوم به هرحال کار در پرسپوليس سخت و مشقت‌آور است. گاهي برخي لقمه‌ها در غذا خوردن از گلويم پائين نمي‌رود و اصلا يادم رفته کمي هم بايد مراقب سلامتي‌ام باشم.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي با نفت تهران گفت: پيشاپيش عيد نوروز را به همه عزيزان داخل و خارج کشور تبريک مي‌گويم و اميدوارم زير سايه اهل بيت سال خوبي داشته باشند. يکي از کليد‌هاي قهرماني ماست و بعد از بازي با صبا اين مسابقه هم يکي از کليد‌هاي قهرماني است. اميدوارم طوري بازي کنند که راه قهرماني ما هموار شود. به گزارش فارس: اميدوارم بازيکنان همان حس بازي با تراکتورسازي را داشته باشند. هرچند هنوز همه دغدغه مالي ما برطرف نشده است اما اعضاي هيئت مديره و نجف نژاد در تلاش هستند و اميدوارم قبل از عيد مشکلات مالي برطرف شود. البته با پيگيري‌هايي که انجام داده‌ايم شنيده‌ايم مشکلات در حال رفع شدن است اميدوارم قبل از بازي فردا و يا بازي‌هاي آينده اين اتفاق بيفتد اما به عنوان يک طرفدار و استقلالي از بازيکنانم تشکر مي‌کنم.

وي ادامه داد: از پرسنل باشگاه و همه کساني که زحمت مي‌کشند تشکر مي‌کنم. حتي کارمندان باشگاه هم 4 ماه است که حقوق نگرفته‌اند نفت تهران تيم بسيار خوبي است که منابع مالي آنها به موقع پرداخت مي‌شود و تيم داخلي آنها مثل تيم بيروني آنهاست. در بازي هم همه چيز مشخص است و ابراهيم زاده هم يکي از مربيان خوب محسوب مي‌شود که فکر مي‌کنم خط حمله آنها با حضور رضا نوروزي قوي شده است و اگر حس مسئوليت پذيري داشته باشيم به هدف‌مان خواهيم رسيد.

قلعه‌نويي در مورد اينکه حنيف عمران‌زاده را به خاطر عيد مي‌بخشيد يا نه گفت: در مقامي نيستم که بخواهم کسي را ببخشم اما باشگاه اصولي دارد که همه بايد تابع باشند. يک سرهنگ راهنمايي و رانندگي نمي‌تواند چراغ راهنمايي را به خاطر سرهنگ بودن رد کند. من قدرت اخراج عمران‌زاده را ندارم اما او را در اختيار باشگاه گذاشتم. عمران زاده به مردم و پيراهن استقلال پشت کرد البته بعد عذرخواهي کرد. در فينال جام جهاني تورس 4 دقيقه بازي کرد و به اجبار تعويض شد. در همين رئال مادريد کاکا يک دقيقه هم بازي نمي‌کرد اما فوق العاده به کارش ادامه مي‌دهد. در استقلال هم ساموئل چنين شرايطي دارد. نه رفتار نه کارهايمان حرفه‌اي است وقتي پولمان دير مي‌شود زمين و زمان را به هم مي‌دوزيم.

وي در خصوص 16 تيمي شدن ليگ برتر گفت: اين چه دردي از ما درمان مي‌کند؟ 16 يا 18 تيمي شدن با آماري که نصيرزاده 124 بازي را در پي دارد متاسفانه همه چيزمان به هم مي‌خورد. به جاي درست کردن زمين‌ها و هواپيماها کارهاي ديگر انجام مي‌دهيم. اگر پول حرفه‌اي مي‌گيريم بايد رفتار حرفه‌اي هم داشته باشيم. همان برنامه‌اي که کارگران فولاد را نشان مي‌داد ديديم که يک کارگر نهايتا 1 ميليون تومان در ماه مي‌گيرد اما بازيکناني داريم که روزي يک ميليون مي‌گيرند اين کارها را انجام مي‌دهند. مطبوعات به جاي پرداختن به برد العين به اين اتفاق پرداختند.

قلعه‌نويي در مورد محرومان و مصدومان تيمش گفت: جا دارد از دکتر نوروزي و بقيه کادر تشکر کنم. خانم محمدي روزانه چندين ساعت کار مي‌کنند و اميدوارم که بقيه بازيکنان به اين بازي برسند.

سرمربي استقلال در مورد برنامه‌ اين تيم گفت: بعد از بازي تعطيل مي شويم و از روز 4 فروردين تمرينات را شروع مي‌کنيم. تا قبل از بازي 10 فرودرين با سپاهان که اگر قرار شد انجام شود دو جلسه تمرين هوازي دارم. مي‌خواهم اشاره کنم. قانونمند هستيم و هر تاريخي که سازمان ليگ بگويد بازي مي‌کنيم اما بازي 10 فروردين به هر دو تيم فشار مي‌آورد. بازي با الهلال فينال است و از تاج مي‌خواهم که به اين مسئله ملي نگاه کند.

قلعه‌نويي در مورد اينکه با 16 يا 18 تيمي شدن موافق است يا نه گفت: مازندران يک استان ورزش خيز است که نماينده ندارد. اگر کل ليگ را نگاه کنيم فقط يک ورزشگاه آزادي را داريم. سپاهان با اين همه افتخار در آسيا مي‌خواست در آزادي بازي کند. وقتي به ازبکستان رفتم يک بازي را ديدم و وقتي شش ماه بعد به همان ورزشگاه رفتم باورم نمي‌شد که همان ورزشگاه است. ورزشگاه نقش جهان اما هنوز اندر خم يک کوچه است. متاسفانه هيچکس به فکر مشکلات مردم نيست. مي‌توانيم 20 تيمي هم باشيم اما اولين حريف ما در هر شهر زمين مسابقات است.

وي افزود: اگر گفتم استقلال به بلوغ تاکتيکي رسيده به خاطر اين است که زمين‌هاي خارج از کشور خوب است زمين قطر آنقدر خوب بود که فتح‌الله‌زاده 20 شيرجه در آن زد. اينها هيچکدام ما را جلو نمي‌برد. دوسال پيش گفتيم سقف قرارداد و حالا آن را برداشتند و فقط حق ما خورده شد. دم از الله اکبر مي زنند و تا بيت المقدس مي‌روند ولي حق آدم را نمي‌دهند. کار ترکيه را انجام بدهيد. کار بلد نيستيد الگو برداري کنيد. مگر نديديد که 30 سال پيش چه برنامه ريزي کردند و حالا گالاتاسراي ،شالکه را برد. برنامه ريزي را پورسينا و تاج انجام دادند که سپاهان به اينجا رسيده ‌است متاسفانه برنامه ريزي‌ها قائم به مدير شده است. هنگامي که مربي تيم ملي بودم برنامه سال 2020 را هم داده بودند اما در کشور ما مهرعليزاده طرح جامع مي‌دهد و اکنون خاک مي‌خورد اينها ورزش ما را به عقب مي‌برد. هما اکنون کجاست؟ دلم مي‌سوزد. برخي تا مي‌توانستند از ميکروفن‌ها استفاده کردند و ورزش را 10 سال عقب انداختند. رحيمي مديرعامل سپاهان 30 سال پيش ورزشکار بوده و ماليات من را هم داده اما يک مديري ديگر الله اکبر مي‌گويد ولي هيچ چيز را رعايت نمي‌کند.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
[h=1]نمي‌گذاريم بارساثانيه‌اي احساس آرامش کند[/h]
گونزالو هيگواين که شب گذشته در پيروزي 5 بر 2 تيمش مقابل مايورکا موفق شد 2 بار دروازه حريف را باز کند، اظهار داشت: بسيار خوشحالم. مايورکا روند بسيار خوبي داشت و 2 بار از تيم ما پيشي گرفت اما ما مصمم شديم و نشان داديم که چه نوع فوتبالي را مي‌توانيم به نمايش بگذاريم. در نيمه اول موقعيت‌هايي داشتيم اما آنها از دست رفتند. بين دو نيمه مي‌دانستيم که بايد بهترين بازي خود را در نيمه دوم ارائه دهيم تا برنده شويم و اين کاري بود که انجام داديم.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: هدف ما اين است که روي بارسلونا فشار بياوريم و نگذاريم که آنها ثانيه‌اي احساس آرامش کنند. هنوز راه زيادي در لاليگا باقي مانده است. تلاش مي‌کنيم تا پايان بجنگيم.

مهاجم آرژانتيني رئال در خصوص رقابتش با بنزما براي حضور در ترکيب اصلي گفت: اين براي تيم خوب است.

هيگواين در مورد حضور فاتح تريم، سرمربي گالاتاسراي در سانتياگو برنابئو خاطرنشان کرد: بايد روي خودمان تمرکز کنيم. پيش از بازي در ليگ قهرمانان چند بازي در ليگ داريم. بايد در بهترين شرايطمان باشيم.

وي در خصوص پاسي که به بنزما داد تا گل پنجم رئال به ثمر برسد افزود: او در موقعيت بهتري نسبت به من قرار داشت.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
غلامرضا رضايي در خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: مشکل خاصي در تيم پيش نيامده بود و فقط اتفاقات کوچکي رخ داد که کمي اوضاع را مشکل‌ساز کرده بود ولي خدا را شکر همه چيز تمام شد و رفت.

به گزارش فارس: وي افزود: ما همه به دنبال اين هستيم تا شروع پر قدرتي در سال 1392 داشته باشيم. به همين دليل بچه ها امروز همه حاشيه‌ها را با رفع کدورت‌هاي کوچک زير پا گذاشتند و به فراموشي سپردند و بايد از کادر فني هم تشکر کرد که به کمک بچه‌ها اين موضوع را خاتمه داد.

وي در خصوص عدم حضورش در ليست تيم ملي نيز گفت: من دوست دارم خودتان قضاوت کنيد در بهترين شرايط ممکن هستم و هرگز فکر نمي‌کردم که به تيم ملي دعوت نشوم.

وي افزود: در تمام بازي‌ها به ميدان رفتم و دوست داشتم تيم ملي را همراه کنم اما همه چيز به پايان نرسيده و مطمئن باشيد تمام تلاش خودم را خواهم کرد و هر طوري که شده مي‌جنگم تا حقم را بگيرم و دفعه آينده لباس تيم ملي را بپوشم. مطمئن باشيد تلاشم چند برابر خواهد شد و هرگز پا پس نمي‌کشم.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
[h=1]بي‌خبري بنگرازدعوت به کميته انضباطي[/h]
يکي از دغدغه‌هاي کادر فني پرسپوليس در تعطيلات چهار روزه اين تيم وضعيت بدني بازيکنان است. از همين رو با تدابير کادر فني بازيکنان پرسپوليس تست چربي، بدني دادند و آخرين وضعيت خود را به کادر فني اعلام کردند.

به گزارش فارس : همچنين از بازيکنان پرسپوليس وزن آنها نيز گرفته شد که قرار است پس از بازگشت از تعطيلات نوروزي آنها وزن شوند.

گل‌محمدي تمهيدات ويژه‌اي براي شرايط بازيکنان در تعطيلات نوروزي گرفته است.

محسن بنگر مدافع تيم پرسپوليس نيز پس از تمرين امروز از دعوتش به کميته انضباطي ابراز بي‌اطلاعي مي‌کرد و اعلام کرد هنوز به او چيزي ابلاغ نشده است. پيش از اين سالارکيا اعلام کرده بود که بنگر براي توضيحات بايد به کميته انضباطي برود.

او پس از اينکه متوجه شد در بازي مقابل مس کرمان در ليست 18 نفره نيست اعتراض‌هايي را داشت.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
محمدرضا کسرايي درباره اتفاقات رخ داده در بازي استقلال و العين امارات در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا گفت: ناظر بازي آن اتفاقات را گزارش کرده و نوشته که سه نارنجک از سوي هواداران استقلال پرتاب شده که يکي روي سقف نيمکت العين فرود آمده است. مطمئنا ظرف چند روز آينده AFC به باشگاه استقلال نامه مي‌دهد و از آنها پاسخ مي‌خواهد.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: متاسفانه اين اتفاق بارها تکرار مي‌شود. آخرين lرتبه باشگاه سپاهان به همين دgيل 30 هزار دلار جريمه شد. اگر اين اتفاق تکرار شود مي‌تواند به محروميت حضور تماشاگران منجر شود. پرتاب نارنجک در بازي استقلال براي اولين بار رخ داد، ولي قبلا در ورزشگاه آزادي و در جريان بازي تيم ملي اين اتفاق رخ داده بود. اميدواريم که AFC به جريمه نقدي يا نهايتا توبيخ کتبي بسنده کند.

کسرايي در ادامه درباره صحبت‌هاي علي کفاشيان مبني بر وجود هفت استاديوم کلاس A در ايران، گفت: طبق بازديدي که مسئولان AFC از امکانات ايران داشتند، ما چهار ورزشگاه کلاس A داشتيم. ورزشگاه‌هاي ثامن مشهد ، فولاد شهر اصفهان، شهيد باهنر کرمان و آزادي تهران ، چهار ورزشگاه کلاس A ما بودند. پس از سقوط ابومسلم به ليگ يک، استاديوم‌هاي ما به سه عدد کاهش يافت.

وي ادامه داد: از وقتي شروع کرديم به اختصاص مجوز حرفه‌اي به باشگاه‌ها، کار استانداردسازي استاديوم‌ها آغاز شد. ضمن اين که بايد از رقابت‌هاي زير 16 سال آسيا هم ميزباني مي‌کرديم. به اين ترتيب با اضافه شدن ورزشگاه‌هاي يادگار امام (ره) قم و تبريز، انقلاب کرج و خليج فارس هرمزگان تعداد ورزشگاه‌هاي کلاس A ما به هفت عدد رسيد. اکنون ما هفت استاديوم کلاس A منفي داريم.

کسرايي در ادامه گفت: طبق قواعد AFC سه سطح استاديوم A وجود دارد. A منفي ، A و A مثبت. اين سه سطح از نظر امکانات با هم متفاوت هستند. مثلا استاديوم‌هاي A منفي حداقل نيمي از سکوهاي شان بايد مسقف باشد، ولي استاديوم هاي A و A مثبت بيش از نيمي بايد سقف داشته باشند. يا در استاديوم‌هاي A منفي ، جايگاه خبرنگاران بايد 20 صندلي داشته باشد، در حالي که در استاديوم‌هاي کلاس A مثبت بايد حداقل 50 صندلي باشد.

وي ادامه داد: متاسفم براي کساني که مي‌گويند حرف‌هاي کفاشيان دروغ بوده و فدراسيون سندسازي کرده است. ما اگر مي‌خواستيم سندسازي کنيم به راحتي مي‌توانستيم استاديوم هاي غدير اهواز،‌ اکباتان و دستگردي را هم با سندسازي معرفي کنيم و AFC هم مي‌پذيرفت. فدراسيون اين کار را نکرد و حقيقت را بيان کرد در حالي که مي‌دانيم کشورهاي ديگر از جمله قطر مدرک سازي کرده‌اند.

کسرايي در ادامه يا ارائه آمار و ارقام گفت: قطر از 1000 امتياز AFC ، 838.2 امتياز را گرفت و ما 813.5 امتياز و اين امر نشان مي‌دهد که فاصله ما و قطري‌ها چندان زياد نيست. اگر ما با سند سازي يک ورزشگاه ديگر را اضافه مي‌کرديم به راحتي قطر‌ را جا مي گذاشتيم و چهار سهميه مي گرفتيم. البته در حوزه استاديوم‌ها، قطر از 140 امتياز ، 139 امتياز گرفته است و ما 80 امتياز . استراليا 116 و ژاپن 140 امتياز در اين حوزه گرفته‌اند.

کسرايي در پايان با انتقاد از کساني که در حرف‌هاي کفاشيان شبهه وارد کرده‌اند، گفت: متاسفانه اين دوستان يا در کارشان غرض ورزي دارند يا اطلاع کافي ندارند. ما مي‌توانيم معيارهاي AFC گزارش و امکانات ورزشگاه‌هاي خودمان را منتشر کنيم تا همه بدانند که واقعيت همان چيزي است که رييس فدراسيون فوتبال بيان کرده است.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
[h=1]23 ملي پوش به اردوي تيم ملي دعوت شدند[/h]ه گزارش ورزش سه به نقل از سايت رسمي فدراسيون، رحمان احمدي، عليرضا حقيقي، دانيال داوري، خسرو حيدري، حسين ماهيني، پژمان منتظري، محمد نصرتي، سيد جلال حسيني، شجاع خليل زاده، مهرداد پولادي، احسان حاج صفي، جواد نکونام، اميد ابراهيمي، آندرانيک تيموريان، مهرداد اولادي، مجتبي جباري، قاسم حدادي فر، اشکان دژاگه، محمدرضا خلعتبري، رضا قوچان نژاد، سيد جلال رافخايي، مسعود شجاعي و يعقوب کريمي نفراتي هستند که به تيم ملي دعوت شدند.

بنا بر اعلام کادر فني تيم ملي، بازيکنان دعوت شده اي که روز 28 اسفند در ليگ بازي دارند، در امارات به تيم ملي ملحق خواهند شد.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
تمرين تيم پرسپوليس امروز از ساعت 11:30 در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد.

به گزارش فارس، در اين تمرين بازيکنان ابتدا زير نظر بدنساز تيم ريکاوري کردند و سپس به مرور کارهاي تاکتيکي پرداختند.

*يحيي گل‌محمدي پس از يک روز قهر در تمرين امروز شرکت کرد و مورد تشويق شديد هواداران و برخورد گرم بازيکنان قرار گرفت.

*در تمرين امروز نوروزي،پروويچ، ولادتکو، نيلسون،حقيقي، معدنچي، احمدزاده، قدمي، نبي زاده، حسيني، ماهيني و پولادي غايب بودند. البته اين بازيکنان با هماهنگي با گل‌محمدي بر سر تمرينات حاضر نشدند.

*پرسپوليسي‌ها در تمرين امروز پيگير ليست تيم ملي فوتبال کشورمان بودند تا تکليف تعطيلات نوروزي خود را بدانند. حسيني، ماهيني و پولادي سه بازيکن ملي پوش پرسپوليس هستند.

*گل‌محمدي قبل از تمرين امروز جلسه‌اي 25 دقيقه‌اي با بازيکنان و کادر فني برگزار کرد و در خصوص اتفاقات اخير به گفت‌وگو پرداخت. پس از صحبت‌هاي وي بازيکنان دست خود را روي همديگر گذاشتند و با فريادهاي بلند براي بازي با داماش هم‌قسم شدند.

*محسن بنگر نيز در تمرين امروز حضور پيدا کرد. او برخورد گرمي با گل‌محمدي داشت و همراه تيم به تمرين پرداخت. اين بازيکن نيز به دليل نيمکت‌نشيني اعتراض‌هايي به سرمربي پرسپوليس انجام داده بود.

*مهدي مهدوي‌کيا نيز که از فوتبال خداحافظي کرده در تمرين امروز حضور داشت و همراه با ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.

*محمد رويانيان نيز که عازم مکه شده در پيامک‌هايي به بازيکنان و کادر فني از آنها درخواست حلاليت کرد. اما مشاور ارشد او در باشگاه (جيرودي) حضور پيدا کرد و پس از دقايقي بررسي تمرين درفشي‌فر را ترک کرد.

*در تمرين امروز بگوويچ و باقري هم حضور نداشتند.

*20 هوادار تمرين امروز را از نزديک تماشا کردند.

*بزيک از ناحيه کمر دچار مصدوميت جزئي شد.

*علي کريمي در تمرين امروز نيز ابتدا اختصاصي در سالن درفشي‌فر تمرين کرد و سپس در زمين چمن دويدن‌هاي خود را انجام داد.

*پس از گذشت 50 دقيقه از تمرين شيريني سرپرست پرسپوليس آمد و سپس نوروزي مهاجم اخراجي قرمزپوشان نيز در تمرين حضور پيدا کرد. هادي نوروزي در خودروي خود نشسته بود و با دسته گلي که تهيه کرده بود با تلاش سرپرست پرسپوليس براي آشتي با سرمربي قرمزپوشان در تمرين حضور پيدا کرد.

گل محمدي با اين بازيکن روبوسي کرد و ساير بازيکنان نيز پس از آشتي اين دو براي آنها دست زدند.

در تمرين امروز پرسپوليسي‌ها پس از مرور کارهاي تاکتيکي فوتبال دسته‌جمعي را در دستور کار خود قرار دادند.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
[h=1]بهتر است ژاوي براي تيم ملي بازي نکند[/h]
اين حقيقت که ژاوي هرناندس با وجود مصدوميت توسط ويسنته دل بوسکه براي حضور در رقابت‌هاي مقدماتي جام‌جهاني به تيم ملي اسپانيا دعوت شده، جنب‌و‌جوش‌هايي ايجاد کرده است. رامون کوگات و ريکارد پرونا، پزشکان بارسلونا نظر خود را در اين باره اعلام کردند.

پرونا در اين باره اظهار داشت: ما نگران بازي کردن ژاوي براي تيم ملي هستيم. همسترينگ راست وي 4 هفته پيش دوباره کشيده شد. عوارض حضور وي در ديدار با ميلان ميتواند بسيار کم باشد اما اين مصدوميت به کلي بهبود نيافته است. او بايد مراقب باشد، زياد سخت نگيرد و مواظب کشيدگي باشد. ما با پزشکان تيم ملي صحبت کرديم. به آنها گفتيم که بهتر است او با مصدوميت بازي نکند.

وي ادامه داد: اين ريسک است که او مقابل فنلاند و فرانسه بازي کند اما ژاوي هميشه دوست دارد به ميدان برود. اين به خودش و پزشکان تيم ملي بستگي دارد.
 

d-sajad13

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2012
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
ه گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن ، روبرتو مارتينس با اشاره به انتقال قرضي ريو ميائيچي از آرسنال گفت :« مشغول مذاکره براي تمديد اين قرارداد براي مدت يک فصل ديگر هستيم.»

اين در حاليست که ميائيچي 20 ساله اين فصل تنها در 7 ديدار براي ويگان بازي کرد و اغلب دچار مصدوميت بود.

مارتينس افزود‌:« او بازيکن بسيار خوبي است و آينده بزرگي دارد.»

ميائيچي در سال 2011 از فاينورد راهي انگليس شد.
 
بالا