برگزیده های پرشین تولز

آداب و رسوم شب یلدا | سبد گل شب یلدا

VIP Shop

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 اکتبر 2020
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سن
18
آداب و رسوم های شب یلدا:

شما عزیزان میتوانید با سفارش سبد گل شب یلدا، یلدای خود را به یادمانی و زیباتر کنید. برای سفارش سبد گل شب یلدا و همچنین مشاهده عکس سبد گل شب یلدا کافیست تا بر روی لینک کلیک کنید.

در بلندترین شب سال آیین‌های مختلفی برگزار می‌شود اما چند مورد مشترک آن در همه شهرها یکسان است. خانواده‌ها با دورهمی که دارند سعی می‌کنند بهترین لذت را در این شب کسب کنند و استخاره با قرآن یکی از این آیین‌هایی است که در شب چله اتفاق می‌افتد تا برکت زندگی خود را دوچندان کنند.

همچنین شما عزیزا میتوانید با خرید سبد گل شب یلدا به صورت آنلاین شب خود را زیباتر کنید.

شاهنامه خوانی و فال حافظ گرفتن یکی از آئین های ایرانیان در این شب است. در شب چله بیش از هر زمان دیگری شعرهای حماسی شاهنامه و شعرهای عاشقانه حافظ خوانده می شود و با آرزویی در دل، تفال بر دیوان حافظ زده می شود. این سنت شیرین هرسال با لذت و گرمی خاص تر و بهتری از سال های گذشته برگزار می شود.

ایرانیان و همه مردم سرزمین‌هایی که در قلمرو فرهنگ ایرانی زندگی می‌کنند، قرنهاست که شب آغاز فصل زمستان را که طولانی ترین شب سال است، جشن گرفته و با واکنش‌هایی گوناگون و رفتارهایی آیینی و نمادین آن را گرامی داشته و جشن برپا می کنند. "شب یلدا" حاصل نگاه فرهنگ ایرانی به این رخداد طبیعی و مهمترین جشن ایرانی پس از نوروز است.
images.jpg
 
بالا